Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2018, 15:09   #161
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vrouwen negeren? Ik heb 12 jaar op een jongensschool gezeten en heb daaruit geleerd dat een biotoop zonder vrouwen ook niet dat is.
dat is zelfs heel ongezond
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2018, 15:55   #162
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Gaat het niet om. Ik heb altijd op gemengde scholen gezeten. Daar een kerel gekend die ook altijd vrouwen pamperde en hij mocht er eens overgaan na 2 jaar geslijm, gepamper, gered, kalmeren. De echte witte ridder gespeeld.

Dan kwam er een andere gast die afpakken met geen aandacht geven, eikel gedrag, niet respectvol doen, opdringerig gedrag. Het was na 1 week prijs. Het geheime wapen was liefdesbommen afgewisseld met geen respect.

Het ding zal zijn dat vrouwen de 2 willen. Ze willen geen deurmat...
Ik heb mijn volledige schoolcarriere gedaan tussen de jongens. Op de unief deed ik ingenieurswetenschappen, dus de facto was dat ook een mannenopleiding.

Nadelen: geen vrouwen op een moment dat je interesse hebt in vrouwen.

Ik pleit dus niet voor een strikte scheiding. Wat ik wel denk dat hoogst noodzakelijk is, is dat men terug aandacht heeft voor bepaalde typische jongens-zaken.

Vechten is niet slecht. Dat is een normaal deel van het opgroeien van jongens. Een blauwe plek geneest, heus. De dag erna kunnen we terug vriendjes zijn.

Turnen mag ook voetbal, basketbal, hockey en dergelijke zijn ipv de bok of dansen (ugh).

Discipline is niet slecht. De leerkracht hoeft niet sorry of asteblieft te zeggen. Zijn wil is wet. Doen, of buiten vliegen.

Mannen voor de klas is goed. Mannen in deftig pak voor de klas is beter. Leerkrachten moeten uw vriend niet zijn. Ze moeten gezag uitstralen. En kennis van zaken hebben.

Enz....

Jongens hebben echt veel meer structuur nodig dan wat de vrouwen nu bieden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be