Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
|
Discussietools |
22 september 2024, 15:32 | #1 |
Secretaris-Generaal VN
|
Anderstalige links
Ik vind dat er een regel moet zijn dat links naar niet-Nederlandstalige artikels minsten een korte inhoud/uitleg moeten bevatten wat er in het artikel staat.
Vb. hier : https://forum.politics.be/showthread...6#post10412866 Als je op de link klikt krijg je een pagina met cookie en dinges in het Duits, dus is het de moeite waard om dit te lezen of niet ? Ik ga gewoon terug. De auteur heeft er dus zelf alle belang bij om uit te leggen waarom we hierop moeten klikken.
17 november 2024, 11:13 | #2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zomaar links neerdroppen zonder een quote hoort niet in een discussie. Dat is clickbait. Een andere ergernis zijn links naar artikelen achter paywall zonder quote van de tekst... Alsof er iets zinnigs qua discussie kan ontstaan op basis van enkel maar de titel van een artikel. |
|
21 november 2024, 21:52 | #3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 21 november 2024 om 21:53. |
|
22 november 2024, 13:13 | #4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Normaal link ik zonder c/p wel enkel naar artikels die leesbaar zijn doordat iemand met een betalend abo ze heeft bewaard op archive.is of de wayback machine. In dit ene geval heb ik dat niet gedaan omdat ik enkel wilde bijdragen dat ook Duitsland het soort drugsgeweld kent wat wij hier elke dag meemaken.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
|
Gisteren, 11:48 | #5 |
Super Moderator
|
Beste forumgebruikers,
Er is op dit forum geen specifieke regelgeving voor een of andere voertaal. Dit blijft zo, en dat mag best, want dit is geen overheidsdienst waarvoor taalreglementeringen gelden. Wat uiteraard zeer sterk afgeraden wordt: het copy-pasten van volledige of gedeeltelijke artikels, zonder een aanzet tot discussie, en vooral zonder bronvermelding. Dat laatste is reden voor waarschuwingen, banpunten, of bans. De moderatie. |