Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
|
Discussietools |
24 november 2024, 23:20 | #1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
De waarheid gaat aan het licht komen. Steek de lampen maar aan.
Binnenkort op X;
https://www.zerohedge.com/covid-19/h...-whole-charade Schoofzak en zijn psychopaten hebben lang gelijk gekregen. Dankzij het monopolie op geweld, niet omdat ze gelijk hadden. Toen niet, nooit niet, en nu niet. Dus, ik hoop dat hij het leest, onze lantaarnpalen komen er mss aan, PatrickVE.
25 november 2024, 03:46 | #2 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vrees dat de waarheid niet genoeg is.
Teveel mensen willen gelijk hebben, zelfs nadat je hun ongelijk toonde. Dan gaan ze nog lelijker doen om hun gelijk te houden.
25 november 2024, 05:44 | #3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
25 november 2024, 07:08 | #4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bewijze dat Nederlandse onderzoek van ongevaccineerden, als je niet gevaccineerd was tegen COVID had je opeens 300% meer kans om dood te gaan. Dergelijk achterlijk resultaat werd wetenschappelijk aanvaard en in kranten gepubliceerd, dat toont aan dat wetenschappers, media en politiek geen zin hebben in lantaarnpalen. |
|
25 november 2024, 08:52 | #5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wetenschappers die de wetenschappelijke methode de rug toekeerden, en fascisten in de politiek die hun fetish konden uitleven, met een bevolking die te bang was (gemaakt) om nog recht uit hun ogen te kijken, worden nu geconfronteerd met die feiten. En “we wisten het niet” gaat deze keer niet pakken. We wisten het maar al te goed…
25 november 2024, 10:02 | #6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Experimentele vaccins in kinderen is zoooo derde rijk.
25 november 2024, 13:07 | #7 | |
Minister-President
|
Citaat:
Er hebben te veel belangrijke mensen hun nek op tafel gelegd en die mensen zwaaien nog steeds de plak.
28 november 2024, 17:48 | #8 | |
Europees Commissaris
|
Citaat:
29 november 2024, 00:00 | #9 |
Secretaris-Generaal VN
|
29 november 2024, 00:04 | #10 |
Secretaris-Generaal VN
|
The house always wins...
We hebben geweigerd ons te laten steriliseren en ze staan nu te blinken als eugenetische psychopaten, dus wordt uw landschap een krater. Ik hoop nu meer dan ooit een zot te zijn die het allemaal fout inschat.
29 november 2024, 01:10 | #11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kumbaya my Lord, kumbaya Kumbaya my Lord, kumbaya Kumbaya my Lord, kumbaya Oh Lord, kumbaya Someone's singing Lord, kumbaya Someone's singing Lord, kumbaya Someone's singing Lord, kumbaya Oh Lord, kumbayah Someone's crying Lord, kumbaya Someone's crying Lord, kumbaya Someone's crying Lord, kumbaya Oh Lord, kumbaya Someone's praying Lord, kumbaya Someone's praying Lord, kumbaya Someone's praying Lord, kumbaya Oh Lord, kumbaya Oh Lord, kumbaya Oh Lord, kumbaya Oh Lord, kumbaya Oh Lord, kumbaya
29 november 2024, 01:32 | #12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge zijt zooo predicable he.
29 november 2024, 01:41 | #13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en 'k Kom-Bai-Jou, Jezeke Trezeke
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 november 2024 om 01:53. |
|
29 november 2024, 20:20 | #14 |
Secretaris-Generaal VN
|
https://x.com/HustleBitch_/status/1862479443945570626
Bill Gates niet meer veilig. 2 andere stierven al, waarvan de laatste op dag 333 terwijl er nog 33 dagen lopende waren dit jaar. Wat hun dood dus niet echt maakt, maar in scene gezet. Of het werk van de Heer nadat ze berispt in Zijn naam staan. Een mysterie
Nooit meer oorlog, Plus jamais de guerre, No more War, Nie wieder Krieg. - Het heil is van de HEERE All the power belongs to my King Laatst gewijzigd door CUFI : 29 november 2024 om 20:29. |
1 december 2024, 11:18 | #15 |
Secretaris-Generaal VN
|
In Amerika opperen ze de grim reaper aka Fauci in den bak te steken voor opzettelijke doodslag.
Waar MVR technisch gezien ook medeplichtig aan is. Hij minimaliseerde de doden van AZ waarvan AZ het jaren later zelf toegaf. Dodentol onbekend. Ook liepen kinderen verhoogd risico tot hartproblemen met de andere vaccins waarvan enkele stierven en velen permanente schade opdeden. Men strijdt de verkeerde strijd tegen drugs dunkt mij.
1 december 2024, 13:30 | #16 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ian Brighthope: we moeten een stijgende tendens in kankers en andere chronische ziektes verwachten.
https://x.com/Rodriramosdb/status/18...r=Rodriramosdb
5 december 2024, 10:14 | #17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De main stream media en politieke dijk van leugens en volksbedrog rond Covid begint steeds meer barsten te vertonen. Maar ik verwacht dat er nog een hele tijd overeen zal gaan vooraleer er echt verantwoording zal dienen te worden afgelegd over de getroffen maatregelen tijdens Covid, als ooit. Zeker wat betreft de 'de vaccins'. Daar gaat een generatie of meer overheen verwacht ik. Voorlopig zitten we nog bij het bekend worden van de feiten.
|
5 december 2024, 10:26 | #18 |
|
Hier nog. https://www.facebook.com/share/v/SPC4H1WWvSMQzimf/
Waar zit Van Ranst nú eigenlijk. Zijn photoshop filter kunst aan het verkopen? |
5 december 2024, 11:24 | #19 |
Secretaris-Generaal VN
|
De wappies zijn degene die een vaccin vertrouwde van iemand die openlikk belijdt de populatie te willen terug schroeven.
En toestaan dat deze via de voedselketen mensen steriliseert. Maar dan ben ik de wappie voor hen door 1 en 1 tot 2 op te tellen.
6 december 2024, 10:00 | #20 |
|
Biden wil Fauci pardoneren volgens Politico. Maar Fauci is helemaal van niets aangeklaagd. Dit komt dus meer op het immuniteit geven voor begane misdaden die mogelijk aan het licht zouden kunnen komen. "Democratie" en "rechtsstaat" iemand?
|