Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
|
Discussietools |
29 november 2024, 15:26 | #21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wacht efkes... TOEME!
29 november 2024, 15:39 | #22 |
Secretaris-Generaal VN
|
Bijna De grote naaigids aan halve prijs gekocht bij De Standaard Boekhandel maar het bleek over iets anders te gaan.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
29 november 2024, 17:04 | #24 |
Secretaris-Generaal VN
|
De dag na Thanksgiving. Traditioneel beginnen de meeste retailers vanaf dan in het zwart te schrijven voor het boekjaar. Vandaar de term "black"
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
29 november 2024, 17:22 | #25 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vroeg eens aan een kleinzoon of het nog regende. Hij antwoordde: ik zal eens kijken op de buienradar. Ze kijken liever door het scherm naar de wereld, dan door hun eigen ogen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
29 november 2024, 17:28 | #26 |
Secretaris-Generaal VN
|
Een paar jaar terug ben ik ingegaan op een zwarte vrijdag aanbod van de hotelketen Ibis (van All.accor). Ik wou die overnachting toch boeken, maar dan een maand of zo later. Dus dan een korting gekregen waar ik twee koffies mee kon betalen.
Dit jaar wou ik nog een weekje vakantie boeken in december, met een leuke korting, op Tui . Maar mijn heksie perfeksie had geen goesting. En alleen mag ik niet op reis gaan, behalve met de motorclub. Wat moet ik nu doen met die centen die ik aan dat reisje wou spenderen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
29 november 2024, 17:30 | #27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
29 november 2024, 18:46 | #28 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht dat het een goed moment was om een nieuwe koptelefoon te kopen. De opvolger van het model dat ik nu heb, had 27% korting. Maar dan zag ik dat er eigenlijk al een opvolger van die opvolger is. Dus heb ik die maar gekocht, met maar 11% korting.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 29 november 2024 om 18:47. |
29 november 2024, 18:58 | #29 |
Secretaris-Generaal VN
|
Via de pvda dan misschien?
29 november 2024, 20:00 | #30 |
Secretaris-Generaal VN
|
Artsen zonder grenzen, rode kruis….genoeg gutmensch-organisaties.
29 november 2024, 20:51 | #31 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb nog altijd een stokoude Beyerdynamic. De oorkussens waren wel helemaal versleten. Voor 15€ nieuwe gekocht. Is weer als nieuw.
30 november 2024, 00:46 | #32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik heb er lang eentje op het oog. Een Damascus.
Getekend, het keukenmonster. "Zeg, het kan vegetarisch."
30 november 2024, 07:11 | #33 |
Europees Commissaris
|
Zouden de rechtbanken bij zitting op black friday ook korting geven?
|
30 november 2024, 07:21 | #34 |
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn favoriete moersleutel voor huis- en keukenwerk.
Top, behalve de prijs verdomme!
30 november 2024, 08:10 | #35 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
30 november 2024, 08:10 | #36 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
30 november 2024, 08:14 | #37 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ja dat is ook mijn voorkeur, nu staan de speakers op maar s nachts de Beyerdynamic, heb er zelf eentje op reserve. Die van het werk, problemen met mijn versterker en dan maar vervangen door micro usb oortjes, t is niet hetzelfde maar ja, voor een teams meeting in de zomer wel handiger.
|
30 november 2024, 08:24 | #38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
30 november 2024, 08:29 | #39 |
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
30 november 2024, 08:34 | #40 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb wel iets gekocht, eigenlijk was dit donderdag al.
Ik was al een tijdje aan het kijken naar de prijzen, daarbij stelde ik toch bizarre dingen vast. Op een bepaalde site stond het in juni aan 445 euro inclusief BTW. Op die zelfde site stond donderdag 15% korting op de adviesprijs van 515 euro, of te wel een korting van net geen 78 euro. Als ik goed kan tellen, kreeg ik in werkelijkheid bijna 8 euro korting. Uiteindelijk heb ik het gekocht bij Lecot, daar betaalde ik 415 euro voor hetzelfde. Let op! als je prijzen vergelijkt, geef dan het EAN nummer in, dan weet je dat het over hetzelfde gaat. Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 november 2024 om 08:38. |