Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2008, 23:01   #141
nun
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 maart 2008
Berichten: 1.091
Standaard

Vastgoedkantoor geschorst wegens 'te goedkoop'
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=2L1SDPN7

Hier is het net de omgekeerde wereld. Blijkbaar is een te goedkoop product leveren nu ook al een misdrijf. Schandalig hoe beroepsverenigen de vrije concurrentie ondermijnen en prijzen hoog houden. Waarom mogen frituren dit niet, maar makelaars wel?
nun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 06:00   #142
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Hier is het net de omgekeerde wereld. Blijkbaar is een te goedkoop product leveren nu ook al een misdrijf. Schandalig hoe beroepsverenigen de vrije concurrentie ondermijnen en prijzen hoog houden. Waarom mogen frituren dit niet, maar makelaars wel?
Het IMF heeft gisteren beslist dat we mondiaal iedereen z’n loon gaan vertienvoudigen. Enkel op die manier kunnen we de prijzen laten stijgen en blijven denken dat welvaart iets met levensduurte te maken heeft. Zolang het zout gratis blijft in het frituur zal de revolutie uitblijven. Absurditeit in het kwadraat maar zelfs dat begrijpt de traditioneel en partieel denkende econoom niet, het kan slechts de bevestiging zijn van waarom we het nu over een pak friet moeten hebben. Grenzeloze kortzichtigheid.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 10:34   #143
bk232214
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 1.309
Standaard zelf

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Het IMF heeft gisteren beslist dat we mondiaal iedereen z’n loon gaan vertienvoudigen. Enkel op die manier kunnen we de prijzen laten stijgen en blijven denken dat welvaart iets met levensduurte te maken heeft. Zolang het zout gratis blijft in het frituur zal de revolutie uitblijven. Absurditeit in het kwadraat maar zelfs dat begrijpt de traditioneel en partieel denkende econoom niet, het kan slechts de bevestiging zijn van waarom we het nu over een pak friet moeten hebben. Grenzeloze kortzichtigheid.
Ik bak mijn frieten zelf en ik betaal de frietaardappellen 2 euro vooe tien kg moet ik nu nog voort gaan wat goedkoop is, het is niet te geloven hoe goedkoop men kan leven
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 15:01   #144
Goldband
Parlementslid
 
Goldband's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Berichten: 1.652
Standaard

"Ja meneer, het zijn die stijgende olieprijzen hé"
__________________
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus)
Goldband is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 19:04   #145
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Ik bak mijn frieten zelf en ik betaal de frietaardappellen 2 euro vooe tien kg moet ik nu nog voort gaan wat goedkoop is, het is niet te geloven hoe goedkoop men kan leven
Zit iets in, de kortzichtige econoom denkt nog steeds dat hij slechts gelukkig kan worden met een stijgend BNP. Jammer genoeg ziet hij zelf niet hoe hij zichzelf de das om doet door de eigen gecreëerde complexiteit. En maar bulderen die trein, de machinist is al lang uit die trein gesprongen, de rest mist visie maar blijft maar roepen op de machinist om steeds harder te gaan. Dat lukt vrij aardig omwille van het hellend vlak maar zij denken dat ze alle controle over de macihinist hebben. Hoe dom kan een mens worden ?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be