Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2018, 15:35   #161
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Benieuwd of dat permanent verblijf wordt toegestaan!
Het kan er bij mij in de eerste plaats niet in dat men iedereen loslaat en dan nog blijkbaar zonder vingerafdrukken te nemen. Zijn de wetten alleen maar voor de native Belgen bestemd? In veel landen geraak je trouwens niet meer binnen zonder uw vingerafdrukken te laten nemen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2018, 16:00   #162
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Het is ze gelukt zeg maar: Peeters positief over verblijfsvergunning voor ouders Mawda

Citaat:
Kris Peeters (CD&V) pleit er voor de ouders van de doodgeschoten peuter Mawda (2) een jaar lang een verblijfsvergunning te geven. Dat bevestigt de vicepremier aan de redactie van De Standaard.
Wat met al die anderen die in het busje zouden gezeten hebben?

Hopelijk komt die Peeters er in Antwerpen nooit aan want dan is het hek helemaal van de dam.

Niet dat we het met dat Antwerpen nog zo hoop op moeten hebben want§ ik kwam er een tijdje geleden nog eens 'voorbij' op bezoek bij vrienden en wat ik opgemerkt heb was dat het daar stampvol Noord-Afrikanen en negers loopt.

Op basis van migratie en multiculturele 'samenleving' spannen ze daar wel kroon.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 mei 2018 om 16:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2018, 16:44   #163
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wat met al die anderen die in het busje zouden gezeten hebben?

Hopelijk komt die Peeters er in Antwerpen nooit aan want dan is het hek helemaal van de dam.

Niet dat we het met dat Antwerpen nog zo hoop op moeten hebben want§ ik kwam er een tijdje geleden nog eens 'voorbij' op bezoek bij vrienden en wat ik opgemerkt heb was dat het daar stampvol Noord-Afrikanen en negers loopt.

Op basis van migratie en multiculturele 'samenleving' spannen ze daar wel kroon.
Buiten al dat "racisme en seksisme" huilie huilie gedoe. Wat hebben we eigenlijk aan die mensen? Ja, je kan ze een kans geven zoals zo'n keffer die je vrouw absoluut in huis wil en dan verwaarloost na 1 maand want niet meer schattig. En jij mag na die maand er met gaan wandelen en zijn drollen opruimen en eten geven en geld en dit en dat....

Ik denk eigenlijk voor vrouwen zijn die migranten zoiets als hondjes. Zij vinden het leuk voor een bepaalde tijd en de man mag dokken.

U weet ook wat een man doet met een beetje karakter met zo'n "knuffel" hondje => in het bos dumpen... en dan wordt er over gezwegen. (krik krak, snaveltjes dicht.)

Geen leuk verhaal, Universalia?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2018, 16:44   #164
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het is ze gelukt zeg maar: Peeters positief over verblijfsvergunning voor ouders Mawda



Wat met al die anderen die in het busje zouden gezeten hebben?

Hopelijk komt die Peeters er in Antwerpen nooit aan want dan is het hek helemaal van de dam.

Niet dat we het met dat Antwerpen nog zo hoop op moeten hebben want§ ik kwam er een tijdje geleden nog eens 'voorbij' op bezoek bij vrienden en wat ik opgemerkt heb was dat het daar stampvol Noord-Afrikanen en negers loopt.

Op basis van migratie en multiculturele 'samenleving' spannen ze daar wel kroon.
Meteen ook gratis woonst, een royale maandelijkse toelage plus idem een royale vergoeding om de dood van hun kind waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2018, 17:15   #165
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Ik ben toch benieuwd naar de verkiezingsuitslag van Peeters en tsjeven.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2018, 17:37   #166
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Buiten al dat "racisme en seksisme" huilie huilie gedoe. Wat hebben we eigenlijk aan die mensen? Ja, je kan ze een kans geven zoals zo'n keffer die je vrouw absoluut in huis wil en dan verwaarloost na 1 maand want niet meer schattig. En jij mag na die maand er met gaan wandelen en zijn drollen opruimen en eten geven en geld en dit en dat....

Ik denk eigenlijk voor vrouwen zijn die migranten zoiets als hondjes. Zij vinden het leuk voor een bepaalde tijd en de man mag dokken.

U weet ook wat een man doet met een beetje karakter met zo'n "knuffel" hondje => in het bos dumpen... en dan wordt er over gezwegen. (krik krak, snaveltjes dicht.)

Geen leuk verhaal, Universalia?
Een prachtig verhaal!

Merkte ik tussen de fijne lijntjes wat dramatiek en sarcasme?

Het blijft toch een prachtig verhaal punt
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 mei 2018 om 17:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2018, 17:40   #167
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben toch benieuwd naar de verkiezingsuitslag van Peeters en tsjeven.
Ik denk dat het ongetwijfeld mee zal spelen bij verkiezingsuitslagen of zou iedereen het tegen die tijd al vergeten zijn? (daar gokken ze op?)

Peeters & de tsjeven, een 'goed' plan om daar een stem op uit te brengen?

Ik heb er geen idee van.

Het zal vast een wreed lugubere strijd worden.

p.s.

Laat ik tevens even melding maken dat de autostrade vandaag afgeladen vol zat met witte geblindeerde bestelwagens die tegen snelheden op u tegen te zeggen voorbij raasden. (PL andere landcodes ... )

Wat vervoeren die? Petatten?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 mei 2018 om 17:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2018, 19:36   #168
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Dat Iraaks crapuul gaat tegelijkertijd de Lotto en Win for Life winnen. Een groot bedrag als vergoeding en gratis woonst en steun levenslang. Ze spelen hun rol zeer goed, op aanraden van hun gratis advocaten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2018, 22:10   #169
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Bart en Theo zijn hunne paraplu aan het opendoen.

Grappig
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 01:16   #170
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat Iraaks crapuul gaat tegelijkertijd de Lotto en Win for Life winnen. Een groot bedrag als vergoeding en gratis woonst en steun levenslang. Ze spelen hun rol zeer goed, op aanraden van hun gratis advocaten.
Pijnlijk detail is wel dat het allemaal ten koste van het hoofdje van 'hun' kind is moeten gaan.

p.s.

Het probleem vluchtelingen blijft in stijgende lijn gaan.

Afrika loopt leeg.

Europa 'schaft' het.

Niet dat ik het hoog op heb met Spanjaarden maar dit slaagt weer alles:

Spanje redt 500 migranten uit Middellandse Zee

De maffiajager die in Libië vluchtelingendeals sluit
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 mei 2018 om 01:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 08:45   #171
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

N-VA en Open Vld willen dat ouders Mawda smokkelbendes helpen oprollen



De smokkelbendes waaraan ze volkomen vrijwillig duizenden Euro's hebben betaald om naar Europa te komen.
Niet als vluchteling, maar gewoon omdat ze vinden dat ze een of ander 'recht' hebben om hier te zijn.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 09:02   #172
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Niet als vluchteling, maar gewoon omdat ze vinden dat ze een of ander 'recht' hebben om hier te zijn.
Zo is dat.

Blijkbaar waren ze zeker niet aan een 'proefstuk' bezig.
Citaat:
‘Mawda en gezin al twee keer in vrachtwagen gevonden’
Citaat:
In de voorbije twee ?*weken zijn Mawda, haar broertje en hun ouders twee keer op?*gepakt nadat ze in vrachtwagens waren geklommen. Zo werden ze ook onderkoeld uit een koelwagen bevrijd, meldden bronnen aan Het Nieuwsblad. N-VA-voorzitter Bart De Wever wijst donderdagavond op de verantwoordelijkheid van de ouders.
Een voorbeeld voor al diegenen die in ellenlange rijen staan te wachten om Europa te komen overspoelen?

Ene zekere Peeters ziet het allemaal rooskleurig.

Citaat:
Peeters er echter meteen voor om de ouders inderdaad een verblijfsvergunning te geven, om te beginnen voor een jaar.
Een uitspraak van BDW die veel kwaad bloed gezet heeft bij veel mensen, mensen die héél de situatie niet echt goed begrepen hebben.

Citaat:
‘Het is erg wat die mensen overkomen is. Maar die ouders zijn niet alleen slachtoffer hier. Er is een voorgeschiedenis. Ze zijn ook in Duitsland en Engeland al uitgewezen. En hier zijn ze uit een koelwagen gehaald. Hoe tragisch de dood van dat kind ook is, je moet ook de verantwoordelijkheid van die ouders in beeld durven te brengen.’
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 09:05   #173
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben toch benieuwd naar de verkiezingsuitslag van Peeters en tsjeven.
Eerst een tijdelijke verblijfsvergunning voor één jaar en daarna eventueel een definitieve zegt Peeters.

In feite wil hij ze gewoon direct een definitieve verblijfsvergunning geven maar durft hij dat zo niet te stellen. Hij denkt : nu doen we het zo en binnen een jaartje , als het stof is gaan liggen geven we "en stoemelings" een definitieve.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 09:23   #174
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Eerst een tijdelijke verblijfsvergunning voor één jaar en daarna eventueel een definitieve zegt Peeters.
Het zoontje gaat hier dan naar school en mag toch niet gescheiden worden van zijn vriendjes zeker...

De truuk met de zielige kindjes is weer eens gelukt.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 09:23   #175
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Ze hebben al een route naar hen genoemd :

Naam: smokkelroute.jpg
Bekeken: 122
Grootte: 6,6 KB
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 09:49   #176
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Pieter Auwaerts op fb:
Citaat:
Steek je kinderen in een auto waarin wordt gerookt, en je krijgt een boete tot wel 250.000€.
Steek je kinderen in een koeltransport of in een gestolen camionette vol illegalen en criminele mensensmokkelaars, en je krijgt een batterij gratis advocaten, oeverloze media-aandacht, een zee aan meelij, en als klap op de vuurpijl ook langdurig verblijf.
Kafka is er niks tegen...
Maar sta me als geadopteerd kind nu eens toe om neer te schrijven wat mij persoonlijk al de godganse week ellendig stoort :
Dat gezin is al VIER JAAR zogezegd op de loop voor ‘bommen en gevaar’, komende uit een oord dat zelfs de VN als veilig markeert.
Mawda was twee toen ze stierf, en werd dus verwekt toen ze al dik een jaar op de loop waren.
Als je wél 10.000 knikkers veil hebt voor transport door criminelen, maar vooralsnog nul komma nul perspectief kan bieden aan je kroost, kan je dan OM DE LIEFDE GODS misschien ook een euro sparen om een kapoot over je fluit te trekken, of is dat teveel gevraagd ???
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 10:06   #177
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Pieter Auwaerts op fb:
2

Onmiddellijk overmaken aan de Duitse overheid voor repatriëring naar Irak en al helemaal als ze nu niet sito presto zeggen wie dat de mensensmokkelaars zijn en waar we ze kunnen vinden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 10:18   #178
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Pieter Auwaerts op fb:
Wat 'Pieter Auweraerts op fb' kennelijk nog niet begrijpt is dat die kinderen juist gemaakt worden om hun doel (naar Europa komen en blijven) te bereiken.
Met zo'n kindje kun je makkelijker inspelen op het gemoed van weke, huilerige Europeanen.

Ik heb onlangs een draad gestart over hoe kleine kinderen gebruikt worden voor afdreiging en als emotioneel chantagemiddel door vluchtelingen.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=243603

Maar ik zal daar vanaf nu naar verwijzen als 'de truuk met de zielige kindjes'.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 11:19   #179
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Pieter Auwaerts op fb:
Volledig mee eens! Pure SCHANDE is het dat ze die criminelen nu een verblijfsvergunning gaan geven. Dat is voor alle vluchtelingen een schoolvoorbeeld van : ontvoer ergens een peuter, kom naar hier en zorg dat de politie die peuter doodschiet = win for life

En dat vinden dus veel Belgen doodnormaal. Elke dag maar blijven werken en de laatste cent uit je zakken laten halen. Om allochtone criminelen een gouden hangmat te kunnen geven. Allemaal zotten zijn het.

VB is slim en zwijgt. Ze zullen het aantal stemmen wel de hoogte zien in gaan. Wie nu nog op een traditionele partij als CD&V, SPA en consorten stemt zegt eigenlijk dat hij een slaaf van de allochtonen wilt worden en dit in eigen land.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2018, 11:21   #180
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Is dat om op een A4 uit te printen en als schietroos te gebruiken? Om wat extra motivatie tot goed te leren schieten
Edit : merk op hoe dat je duidelijk ziet dat de "vader" in zijn eigen ons zit uit te lachen en denkt "missie geslaagd".

Laatst gewijzigd door Profiteur : 28 mei 2018 om 11:22.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be