Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2013, 04:14   #21
Mosasaurus
Banneling
 
 
Mosasaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Locatie: Limburg allein
Berichten: 1.568
Standaard

[quote=ZION;6518238]Geef elke treinconducteur een dikke vette varkensworst mee.
Marokkaantje maakt heibel?
Haal varkensworst boven,Marokkaantje deinst terug.
Stuur hem richting uitstap,met de worst uiteraard,open de deur,duw worst onder momo zijn neus,en hupla......enkel in rijdende treinen toepasselijk.[/

De verjaardagfeestjes van mijn kinderen worden "opgefleurd" met speenvarken aan het spit of met spare ribs. Dit is het thema op de uitnodiging.
Op deze manier zijn we zeker dat er geen moslims worden uitgenodigd.
De blanke klasgenootjes vinden dit geweldig, geen vervellende Rachid en familie ( door die inteelt zijn ze allemaal familie) en buiten een feestje rondom het kampvuur.

Varkensvlees is geweldig
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 09:27   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht

De verjaardagfeestjes van mijn kinderen worden "opgefleurd" met speenvarken aan het spit of met spare ribs. Dit is het thema op de uitnodiging.
Op deze manier zijn we zeker dat er geen moslims worden uitgenodigd.
De blanke klasgenootjes vinden dit geweldig, geen vervellende Rachid en familie ( door die inteelt zijn ze allemaal familie) en buiten een feestje rondom het kampvuur.

Varkensvlees is geweldig
leuke tip!

In feite zijn wij veels te soepel. Automatisch zou ik kip voorzien (al of niet ingespoten met varkensproteines). Maar waarom zouden we dat doen: zij bakken voor ons ook geen frieten omdat we geen couscous lusten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 18:12   #23
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik heb gisteren een kerk bezocht. Je mag daar ook kruipen voor Jezus. Ook goed om je frustraties kwijt te geraken.
Dat is zoals SM! Je kruipt er als je het plezant kunt vinden...
Niet omdat je moet of anders je leven riskeert!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 18:14   #24
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik heb gisteren een kerk bezocht. Je mag daar ook kruipen voor Jezus. Ook goed om je frustraties kwijt te geraken.
zeker dat het geen moskee was? daar doen ze dat minstens vijf keer per dag!

Heb je niet verward met de mogelijks aanwezige poetsvrouw?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 18:18   #25
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zeker dat het geen moskee was? daar doen ze dat minstens vijf keer per dag!

Heb je niet verward met de mogelijks aanwezige poetsvrouw?
Of binnengeslopen "jongeren" die de offerblok aan diggelen hadden geslagen en al kruipend naar de centjes zochten...

Laatst gewijzigd door andev : 16 februari 2013 om 18:37.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 18:26   #26
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
De verjaardagfeestjes van mijn kinderen worden "opgefleurd" met speenvarken aan het spit of met spare ribs. Dit is het thema op de uitnodiging.
Op deze manier zijn we zeker dat er geen moslims worden uitgenodigd.
De blanke klasgenootjes vinden dit geweldig, geen vervellende Rachid en familie ( door die inteelt zijn ze allemaal familie) en buiten een feestje rondom het kampvuur.

Varkensvlees is geweldig
Ook kwistig strooien met de gummie snoepjes, die zijn van varkensvet.
De glans op snoepjes zoals Smarties en ook krokante pistoléts wordt gemaakt met schildluizen, dat is ook haram denk ik.

Het verwonderd me dat ze nog iets doen van hun halal en haram gedoe, als je de lijst bekijkt dan volgen ze die toch niet tenzij de stukken die voordelig zijn voor ze.
http://www.leerwiki.nl/Wat_is_halal_en_haram
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 18:55   #27
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ook kwistig strooien met de gummie snoepjes, die zijn van varkensvet.
De glans op snoepjes zoals Smarties en ook krokante pistoléts wordt gemaakt met schildluizen, dat is ook haram denk ik.

Het verwonderd me dat ze nog iets doen van hun halal en haram gedoe, als je de lijst bekijkt dan volgen ze die toch niet tenzij de stukken die voordelig zijn voor ze.
http://www.leerwiki.nl/Wat_is_halal_en_haram
ik zie ezels bij haram staan, dan ga ik ervan uit dat paardenvlees ook haram (waarschijnlijk heeft Allah dat doorgeseind opdat ze hun eigen lastdieren niet gingen opeten?)

http://qa.sunnipath.com/issue_view.a...=3893&CATE=107

het blijkt een hele moeilijke te zijn, want zowel paarden als ezels werden niet door Allah geschapen om op te eten! maar van de paarden weten ze het niet zo goed.
Citaat:
As far as the consumption of horse-meat is concerned, Imam Abu Hanifa (Allah have mercy on him) considers is somewhat disliked (makruh tanzihan) due to its honour and due to the fact that a horse is needed in Jihad. Imam Abu Yusuf and Imam Muhammad (Allah have mercy on them both) consider it Halal, and it is said that Imam Abu Hanifa also retreated to this opinion. Thus, it would be permitted to consume horse-meat, although better to avoid.

Alhoewel:
Citaat:
With regards to the mules, Sayyiduna Khalid ibn al-Walid (Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (Allah bless him & give him peace) forbade the meat of horses, mules and donkeys.� (Musnad Ahmad, 4/89, Sunan Abu Dawud, no: 3790, Sunan Nasa�i and Sunan Ibn Majah)

Van de muilezels weten ze het wel:

- is de moeder een haram dier (een ezel), dan mag het niet worden gegeten,
maar, let op!
- is de moeder van de muilezel een KOE dan mogen ze het wel eten!!! Allah slaagt er bij de arabieren dus wel degelijk in om paarden of ezels met koeien (of zelfs andere halal dieren) te laten paren! moet kunnen

Citaat:
However, the fuqaha mention that the ruling on a mule would be that of its mother. If the mother is a donkey, then it would be definitely Haram. If the mother is some Halal animal such as a cow, it would be completely Halal, and if the mother is a horse, then the rules of eating horse-meat would apply. (See: Radd al-muhtar)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 21:03   #28
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik zie ezels bij haram staan, dan ga ik ervan uit dat paardenvlees ook haram (waarschijnlijk heeft Allah dat doorgeseind opdat ze hun eigen lastdieren niet gingen opeten?)

http://qa.sunnipath.com/issue_view.a...=3893&CATE=107

het blijkt een hele moeilijke te zijn, want zowel paarden als ezels werden niet door Allah geschapen om op te eten! maar van de paarden weten ze het niet zo goed.



Alhoewel:



Van de muilezels weten ze het wel:

- is de moeder een haram dier (een ezel), dan mag het niet worden gegeten,
maar, let op!
- is de moeder van de muilezel een KOE dan mogen ze het wel eten!!! Allah slaagt er bij de arabieren dus wel degelijk in om paarden of ezels met koeien (of zelfs andere halal dieren) te laten paren! moet kunnen
De koeien zijn daar alvast geen geitenneukers. Maar het ontbreekt in Mohammedanië niet aan ervaringsdeskundigen in grensverleggende experimenten.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2013, 16:37   #29
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Dit gebeurt inderdaad al jaren. Voor een tweedeklas rit betaal je 15 euro. Zij reizen gratis, in eerste klas, dat er half afgebroken bijligt. Zich verdelen over de verschillende zetels zodat ze met enkele groepjes de hele wagon inpalmen, om al schreeuwend naar mekaar te communiceren, ongewassen en verschrikkelijk stinkende lijven, chips crunchen, hun muziekjes van ginder bij en op luid (geen mp3 natuurlijk, gewoon radio baf neer, hele wagon moet dat maar accepteren), ... het kan allemaal voor onze gasten hier...

En als je in zo'n wachtruimte wil plaatsnemen (bv de wachtruimte van de lijnbussen te Leuven) denk je dat je regelrecht in een asielzoekerscentrum terecht gekomen bent. Dit fungeert als plaatselijk opvangcentrum voor heel wat mensen die toch niets beters te doen hebben ... met heel hun nageslacht en familie.
De geuren en overlast zijn dan ook navenant, en je wordt er bekeken nog erger alsof je alle onheil van de wereld hebt aangericht. Buiten in de koude wachten moet je dus al bijna. :-S

Als je naar de lijnbussen kijkt, ik denk dat ik niks overdrijf als ik zeg dat er op sommige lijnen 95% niet-blanken zitten. Niet dat dat mij stoort. Maar de bussen zijn het concentratievoermiddel bij uitstek geworden en ik hoor toch regelmatig opmerkingen als "we zijn hier precies in Afrika" (door blanken). Minder grappig is vooral dat wij natuurlijk voor deze mensen hun vervoer betalen, want bij ocmw's, ziekenfondsen, ... kunnen zij door aan te tonen "geen inkomen" (uit arbeid) te hebben (althans geen legaal) quasi gratis reizen, overal ...
Nederlands hoor je niet meer, wel loeihard in de gsm schreeuwende of met mekaar pratende alle mogelijke nationaliteiten waarvan je het bestaan niet vermoedde en die geen flauw benul hebben van hoe je je moet gedragen in dit land ... (hoe zouden ze dit ook maar kunnen hebben? En als ze het hebben, zouden ze zich dan aan de gedragsregels houden?).
Met alle respect, maar opnieuw het feit dat men zich zelden wast, in het rond hoest nog erger alsof men gaat sterven, ... moet je erbij nemen.
De bus comfortabel nemen zonder te vrezen voor de gezondheid, is er niet meer bij.
Je kan ze ook niet vragen opzij te gaan als ze met hun 37 buggy's de gangen versperren, noch kan de chauffeur vragen door te schuiven als ze zoals zombies zich ergens obv willekeur in de bus in het gangpad parkeren... Ze verstaan je namelijk toch niet.

Opstaan voor oudere mensen is er ook niet bij...

Het Belgisch openbaar vervoer wordt dus met name gebruikt door een groep mensen die er niet voor betalen, maar die het op kosten van de overheid mogen gebruiken ... en daar mag je dan tussen gaan zitten... en doen alsof je het niet ziet, ruikt, hoort en/of de andere kant opkijken...
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 februari 2013 om 16:42.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be