Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 mei 2016, 10:20   #61
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Beste Deo. Mijn aandacht werd gevestigd op deze topic door de Record Bank, omdat ze mij verzocht hebben per mail + brief + aangetekend schrijven op deze topic te verwijderen. Ongetwijfeld is dat de reden waarom de topic bij spaargids verdween.

In het schrijven wordt gesteld dat de beschuldigingen niet alleen onjuist zijn, maar bovendien strafbaar feiten van laster en eerroof zijn. Om die reden vraag Record Bank om het onderwerp te verwijderen en uw account te schrappen.

Je schrijven is mogelijk lasterlijk, omdat je op geen enkele manier aantoont dat Record Bank de hand had in de feiten die je opsomt. Je geeft bovendien zélf aan dat de (mogelijke) frauduleuze praktijken van de hand van een filiaalhouder zijn. Record Bank ontkent deze feiten.
De raadsman van Record Bank laat me bovendien weten dat Record Bank in deze definitief buiten vervolging werd gesteld.

Voor de schrapping van je account moet je niet vrezen, daar ga ik niet op in. Op grond van het forumreglement kunnen we je account schrappen als je iets onwettig doet. Maar dat is voor mij nog niet bewezen.

Ik ga wel in op de vraag om schrapping van deze discussie. Het belangrijkste argument is dat de raadsman je citeert in het feit dat jij een burgerlijke zaak hebt ingesteld en dat deze discussie moet worden verder gezet voor een rechter en niet op een forum. Met dat laatste ben ik het roerend eens. Niemand kan hier (op dit forum) een correct oordeel vellen. Niet jij, niet ik, noch de Record Bank, noch de andere forumgebruikers.

Kan je begrip opbrengen voor het sluiten van deze topic?
Mag het slachtoffer niet publiek op zoek gaan naar medeslachtoffers om aan te sluiten bij de burgerlijke zaak ? De raadsheer van Record Bank zou beter zijn schrijven publiek maken evenals de informatie van het parket waaruit zou blijken dat de bank "definitief buiten vervolging" zou worden gesteld. Heeft Record Bank een procedure gestart of een schikking getroffen met de betrokken filiaalhouders ?

Mij lijkt het de raadsheer van Record Bank een mandaat heeft om slachtoffers in de zaak monddood te maken op internet.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 13:28   #62
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Sluit dit topic dan toch gewoon Maarten, waarom jezelf miserie bezorgen die te vermijden valt, er valt niets mee te winnen.
En zoals je zelf zegt : de ware toedracht kennen we toch niet.
²

Ik zou ook geen risico lopen, als Deo absoluut een online heksenjacht wil ontketenen kan hij dat altijd doen op zijn eigen webstek. Deze hele thread is gewoon pure laster jegens een firma, zonder enige vorm van bewijs.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 14:03   #63
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Ik heb al eerder de zelfde info verschaft aan Record Bank raadsman.
Waarom heeft Recordbank na een jaar nog geen klacht tegen eerroof en laster ingediend ?
Wat is hun reden om dat niet te doen.
Bewijslast niets meer of minder maar het is er wel.
En strafrechtelijk is er nooit tegen recordbank een klacht gekomen!!!

Laatst gewijzigd door Deo : 24 mei 2016 om 14:14.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 14:26   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Ik heb al eerder de zelfde info verschaft aan Record Bank raadsman.
Waarom heeft Recordbank na een jaar nog geen klacht tegen eerroof en laster ingediend ?
Wat is hun reden om dat niet te doen.
Bewijslast niets meer of minder maar het is er wel.
En strafrechtelijk is er nooit tegen recordbank een klacht gekomen!!!
Denk even na en je zult het antwoord zelf wel vinden...
En anders : die bank wil gewoon niet het voorwerp zijn van online laster zonder bewijs.
Waarom zouden ze dit lastig voorval zelf bekendheid geven ? Met jou een klacht aan je broek te lappen winnen zij niets.
Ik vind dat de forum eigenaar nog zeer correct is en goed motiveert waarom hij de discussie wil sluiten, maar als voorvechter van het vrije woord weigert hij je account te schrappen. Op 99% van de fora lag je nu definitief buiten, zonder enige mogelijkheid tot wederwoord.
Wie zich eens verdiept in de aansprakelijkheid van een forum eigenaar weet wel waarom...

We horen het wel als de rechter een strafrechtelijke uitspraak heeft gedaan, en jij zult wel een methode vinden om die ruchtbaarheid te geven. Als ze tenminste gaat in de richting die jij hoopt. Ook voor het burgerlijke proces : zelfde logica.

Maar ik vrees dat je nog altijd niet doorhebt dat die bank niets verkeerd heeft gedaan... Dat filiaalhouders gelden van een fonds op eindvervaldag in producten van derden heeft ingeschreven is HUN verantwoordelijkheid. Niet die van de bank. Als zij daarbij frauduleuze handelingen stelden, zal de strafrechter daar wel uitspraak over doen. En je verwijzing naar een intern controleverslag van de bank leverde niets tastbaars op : die filiaalhouders zijn absoluut niet verplicht om vrijkomende gelden exclusief in een record product te herplaatsen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 mei 2016 om 14:28.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 15:06   #65
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Denk even na en je zult het antwoord zelf wel vinden...
En anders : die bank wil gewoon niet het voorwerp zijn van online laster zonder bewijs.
Waarom zouden ze dit lastig voorval zelf bekendheid geven ? Met jou een klacht aan je broek te lappen winnen zij niets.
Ik vind dat de forum eigenaar nog zeer correct is en goed motiveert waarom hij de discussie wil sluiten, maar als voorvechter van het vrije woord weigert hij je account te schrappen. Op 99% van de fora lag je nu definitief buiten, zonder enige mogelijkheid tot wederwoord.
Wie zich eens verdiept in de aansprakelijkheid van een forum eigenaar weet wel waarom...

We horen het wel als de rechter een strafrechtelijke uitspraak heeft gedaan, en jij zult wel een methode vinden om die ruchtbaarheid te geven. Als ze tenminste gaat in de richting die jij hoopt. Ook voor het burgerlijke proces : zelfde logica.

Maar ik vrees dat je nog altijd niet doorhebt dat die bank niets verkeerd heeft gedaan... Dat filiaalhouders gelden van een fonds op eindvervaldag in producten van derden heeft ingeschreven is HUN verantwoordelijkheid. Niet die van de bank. Als zij daarbij frauduleuze handelingen stelden, zal de strafrechter daar wel uitspraak over doen. En je verwijzing naar een intern controleverslag van de bank leverde niets tastbaars op : die filiaalhouders zijn absoluut niet verplicht om vrijkomende gelden exclusief in een record product te herplaatsen.
Laat me eens raden. Je bent universitair en je praat iedereen onder tafel.
Heb ik dat goed?
__________________
Ex Gladio Libertas

Laatst gewijzigd door Gamla : 24 mei 2016 om 15:06.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 16:28   #66
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zouden ze dit lastig voorval zelf bekendheid geven ? Met jou een klacht aan je broek te lappen winnen zij niets.
Wat heeft de raadsman van Record Bank te winnen met een omweg te maken via de forumeigenaar ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En je verwijzing naar een intern controleverslag van de bank leverde niets tastbaars op : die filiaalhouders zijn absoluut niet verplicht om vrijkomende gelden exclusief in een record product te herplaatsen.
Voor een goed debat zou Record Bank zijn franchisecontract met de betrokken agenten online kunnen publiceren.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 17:32   #67
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Er zijn 2 zaken dooréén.
1)Problemen met Kobelco gedupeerden (zaken via NV Recordbank filiaalhouders)

2)Onze zaak van Recordbank spaargelden ontvreemd door een toenmalige zelfstandige NV Recordbank filiaalhouder met een mandaat van NV Record Bank.
Op 2 januari 2016 hebben wij zwart op wit bewijs gekregen dat die filiaalhouder dat geld heeft afgehaald in eigen naam , mijn ouders hadden dit geld overgeboekt van Fortis naar NV recordbank rekening om in te stappen in nieuw gewaarborgd "Record Taget Note" fonds.
Dit Fonds heeft "nooit" bestaan maar het geld is wel ontvreemd.
Dit zou een aansluiting zijn van hun afgelopen Cordius Capital fonds
Die burgelijke rechtzaak zal terug opgestart worden na gerechtelijk verlof, volgens Ombudsfin is NV recordbank verantwoordelijk voor "Bedrog" van hun filiaalhouder.
Als dit eerroof en laster is aan het adres van NV Recordbank , is dit een wereld op zijn kop.
Zou het kunnen dat mijn ouders "legaal" zijn beroofd?
Deze filiaalhouder is buiten gezet bij NV Recordbank op verdenking van" fraude en onregelmatigheden"
Hoe Recordbank het ook speelt zij zullen er moeten voor opdraaien, spijtig dat de teller van mijn ouders voorbij de 90 draait en daar ben ik razend voor.
Zij hebben levenskwaliteit verloren.
Die filiaalhouder heeft het toen slim gespeeld door snel zijn eigendom te verkopen (daar valt niets meer te halen).
NV Recordbank is eindverandtwoordelijk volgens ombudsfin omdat die filiaalhouder werkte onder een Recordbank mandaat.

Recordbank zal zich niet wagen aan laster en eerroof omdat die weten wat wij op tafel hebben liggen.

Laatst gewijzigd door Deo : 24 mei 2016 om 17:34.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 17:38   #68
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat heeft de raadsman van Record Bank te winnen met een omweg te maken via de forumeigenaar ?
Zou het kunnen dat hier info tussen staat over Kobelco waarvan NV recordbank klamme handen van krijgt?
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 21:00   #69
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat heeft de raadsman van Record Bank te winnen met een omweg te maken via de forumeigenaar ?
Hij maakt helemaal geen omweg, de forumeigenaars zijn aansprakelijk voor wat er hier gepost wordt. Record bank is rechtstreeks naar de verantwoordelijke gegaan.

Citaat:
Voor een goed debat zou Record Bank zijn franchisecontract met de betrokken agenten online kunnen publiceren.
In your dreams ja. Ze reageren gewoon gepast op al deze onbewezen laster van Deo. Ze moeten helemaal niets voorleggen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 22:19   #70
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Sommigen zijn toch een beetje hypocriet , als er miljarden via panama papers word ontdoken springen ze recht , maar als via een Bank ""mogelijk"" spaargeld word verduisterd moet dit monddood en verborgen blijven.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 04:48   #71
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Sommigen zijn toch een beetje hypocriet , als er miljarden via panama papers word ontdoken springen ze recht , maar als via een Bank ""mogelijk"" spaargeld word verduisterd moet dit monddood en verborgen blijven.
Flauwe kul... Juist is : als een zelfstandig bankagent geld ontvreemd heeft door herbelegging in een dubieuze kobelco structuur is dit bijzonder ernstig en hoop ik dat de strafrechter zwaar zal sanctioneren. En hopelijk kan de burgerlijke vordering voor voldoende schadevergoeding voor de slachtoffers zorgen. Tot daar de feiten. De rest is bla bla...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 08:39   #72
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Mag het slachtoffer niet publiek op zoek gaan naar medeslachtoffers om aan te sluiten bij de burgerlijke zaak ? De raadsheer van Record Bank zou beter zijn schrijven publiek maken evenals de informatie van het parket waaruit zou blijken dat de bank "definitief buiten vervolging" zou worden gesteld. Heeft Record Bank een procedure gestart of een schikking getroffen met de betrokken filiaalhouders ?

Mij lijkt het de raadsheer van Record Bank een mandaat heeft om slachtoffers in de zaak monddood te maken op internet.
Het lijkt me inderdaad wel vreemd dat Record Bank tijd en energie steekt in het afspeuren van fora waar, laten we eerlijk zijn , de berichten door 2 man en een pardenkop worden gelezen.
Maar soit, waarom risico's lopen?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 08:57   #73
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Hoe meer er hier gepost wordt , hoe sterker het dossier van de advocaat van Record Bank kan worden.
Dus sluit gewoon deze draad, het is zelfs in Deo zijn eigen belang.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 09:11   #74
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Hij maakt helemaal geen omweg, de forumeigenaars zijn aansprakelijk voor wat er hier gepost wordt.
Helemaal niet. De forumeigenaar is helemaal niet aansprakelijk voor wat hier gepost wordt. Wel kan de forumeigenaar gevraagd worden om mee te werken aan het achterhalen van de identiteit van forumdeelnemers als er kwade wil is of een vermoeden van inbreuken op de wetgeving. De aansprakelijkheid blijft steeds berusten bij de forumdeelnemer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
In your dreams ja. Ze reageren gewoon gepast op al deze onbewezen laster van Deo. Ze moeten helemaal niets voorleggen.
Het onbewezen karakter is een bepaling van laster in de mate dat de wet het leveren van bewijs veronderstelt.

In de zaak tegen Fortis en de Belgische staat is Modrikamen de boer opgegaan met wat een lastercampagne kan worden beschouwd tegen de deze partijen. Zijn opzet was cliënteel te ronselen en hij had niet de minste feitelijke onderbouw voor zijn publieke aanvallen.

In dit geval is er een rechtstreeks betrokken partij die zijn vermoeden mag uitspreken gezien hij niet het enige slachtoffer is en Record Bank nog steeds publiek actief is. Record Bank kan het beste een schikking treffen als hun imago een grote bekommernis is in deze zaak.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 09:17   #75
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het lijkt me inderdaad wel vreemd dat Record Bank tijd en energie steekt in het afspeuren van fora waar, laten we eerlijk zijn , de berichten door 2 man en een pardenkop worden gelezen.
Maar soit, waarom risico's lopen?
Veel bedrijven hebben personeel of derden actief op de sociale media en het internet om te communiceren. Als daarvoor een advocaat gemandateerd wordt lopen bedrijven het risico dat dit mandaat wordt opgevraagd en publiek op het internet verschijnt.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 25 mei 2016 om 09:20.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 09:18   #76
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Ik heb daar geen mm schrik van.
Wat is het volgende?
Straks de advokaten van politiekers , minderheidsgroepen dan kan je de boel helemaal sluiten.
Is een dilemma,gebeurd dat eenmaal zullen anderen denken....
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 09:19   #77
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Ik heb daar geen mm schrik van.
Wat is het volgende?
Straks de advokaten van politiekers , minderheidsgroepen dan kan je de boel helemaal sluiten.
Is een dilemma,gebeurd dat eenmaal zullen anderen denken....
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 09:29   #78
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik ga wel in op de vraag om schrapping van deze discussie. Het belangrijkste argument is dat de raadsman je citeert in het feit dat jij een burgerlijke zaak hebt ingesteld en dat deze discussie moet worden verder gezet voor een rechter en niet op een forum. Met dat laatste ben ik het roerend eens. Niemand kan hier (op dit forum) een correct oordeel vellen. Niet jij, niet ik, noch de Record Bank, noch de andere forumgebruikers.

Kan je begrip opbrengen voor het sluiten van deze topic?
Waar blijft dat slotje?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 10:33   #79
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Als beheerder nog even wacht zet ik deze avond voor meer dan 200 Kobelco gedupeerden bewijslast dat nv recordbank een aandeel had in deze zaak en hoop dat er onmiddelijk van de gedupeerde reactie komt.
Nv record Bank had beter ingegaan op een schikking.
Als ik het hier nog mag plaatsen?
Is zwart op wit verklaringen van eigen inspecteur en medewerkers.
Hiermee kunnen ze die onmiddellijk strafrechtelijk laten vervolgen.

Laatst gewijzigd door Deo : 25 mei 2016 om 10:36.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 20:06   #80
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Deze info is voor Kobelco gedupeerden.

NV Recordbank heeft de naam “spaarrekening” zo maar omgezet in “beleggersrekening”
Met welk doel is dit gebeurd?
Hoe komt het dat NV Recordbank miljoenen euro’s van recordbank klanten laat wegvloeien naar een product dat niet in hun portofeuille zit en er dus ook niets aan verdiende?
Toch werd dit product verdeeld bij verschillende NV Recordbank filiaalhouders.
Dit kan nooit zonder de toestemming van NV Recordbank , geen enkele bank laat dergelijke kapitaalvlucht toe door hun eigen filiaalhouders.
Toch liet NV recordbank dit gebeuren door de (*)vaststelling van dienst Controle van Agentschappen .
*Zeer grote bedragen werden afgehaald van Recordbank spaarrekeningen.

PV N° 013219/2012 ( verklaring medewerker van inspectie NV recordbank)
Bijlage 1 aan PV 013454/2012 (verklaring medewerker dienst Controle van Agentschappen)

Staat duidelijk dat dienst Controle van agentschappen van NV Recordbank met ingestelde knipperlichten permanente montering houdt op recordbank rekeningen van hun agentschappen en minstens ééns keer per jaar een controle houdt .
NV Recordbank was op de hoogte dat er miljoenen euro’s uit hun portefeuille verdwenen via hun eigen filiaalhouders ?
Feit: NV Recordbank wist zéér goed wat hun filiaalhouders verhandelde ,een product dat niet eens is goedgekeurd .
De vraag is waarom liet NV recordbank deze contradictie van werking in hun portefeuille toe?

Haal een kopie van die PV’s en lees al mijn info nog eens door.

PS. Daar staat ook in dat de bewuste recordbank filiaalhouder RD uit Herentals in onze zaak is geschrapt bij NV Recordbank op verdenking van onregelmatigheden en fraude en niet naleven van contractuele verplichtingen.
Staat ook in dat een recordbank inspecteur niet kon bevestigen dat het document van Kobelco echt is , hij vermoed enkel dat het echt is !
Maar deze filiaalhouder nemen wij voor onze rekening samen met NV Recordbank in een burgerlijke rechtszaak.

Hopelijk nemen grote Kobelco gedupeerde het voortouw en slepen NV Recordbank toch nog voor rechtbank van hun aandeel en voorkennis .

Laatst gewijzigd door Deo : 25 mei 2016 om 20:10.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be