Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2013, 21:49   #21
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Als daar asfalt ligt dan moet je dat gebruiken ook. Speelstraten zijn pure verspilling.
En als er geen asfalt ligt moet men de liefhebbers van rallycross er maar laten trainen, er is al veel te weining ruimte voor deze sport...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 21:54   #22
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Dat zou kunnen, daar het buitenlanders hun rijbewijs uit het buitenland kunnen omruilen. Zo krijg je inderdaad mensen die de wegcode totaal niet kennen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...r-examen.dhtml
Maar los daarvan gaat het vooral om automobilisten die wel degelijk weten wat die borden betekenen, maar er gewoon hun broek aanvegen. Dit omdat ze geen gezag aanvaarden, omdat ze vinden dat omdat ze wegentaks dit hun het recht zou geven om overal te rijden waar ze willen, omdat ze liever door een rustig veldweggetje rijden dan de grote baan, om een licht te vermijden enz.
Wel, het inruilsysteem voor rijbewijzen is een compleet ander probleem denk ik. In sommige landen is het nog steeds mogelijk om ze simpelweg te kopen zonder enig examen te moeten afleggen. Het zou wel handig zijn om deze personen eerst aan een test te onderwerpen, zeker met betrekking tot belgische verkeersborden en regels.
Wat de openingspost betreft vraag ik me nochtans af wat die kerel daar kwam doen met een wagen. Hij zette zijn wagen iets verder in een plantage (wat moet ik me daar bij voorstellen). Kan het dan zijn dat er toch plaatselijk autoverkeer toegelaten was om daar te geraken ? Of was het een zoveelste blooper van de GPS?
In alle geval had die kerel moeten stoppen na het ongeval.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be