Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Bestaat het Liberaal Appel nog in 2007
Tuurlijk, dat is het alternief voor de echte liberaal 5 20,83%
Onmogelijk, Beysen zit dan al lang bij het VB 19 79,17%
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 4 oktober 2003, 12:51   #101
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Na alle zever die hier in dit onderwerp is geschreven, wil ik effe over de grond van de zaak mijn ei kwijt...

Iedereen twijfelt aan de integriteit van onze voorzitter, als zou hij niet democratisch zijn partij leiden.
Als waarnemend voorzitter van de afdeling Hoboken weet ik wel beter.

Ward Beysen was even ontgoocheld over de uitslag als alle andere partijleden op 18 mei, daar is iedereen in de partij van op de hoogte.

Zoals in elke startende partij waren er ook bij ons politieke opportunisten, die hoopten snel een postje te kunnen verkrijgen.
De verkiezingsuitslag echter besliste geheel anders...

Deze personen vonden het dan natuurlijk nodig om zich binnen de partij af te zetten tegen de voorzitter. Dit om hun frustraties omtrent het niet verkrijgen van postjes, te kunnen af te reageren.

Onze partij wordt al langer hoe meer gedragen door gemotiveerde mensen, die zich willen inzetten om het Liberalisme in zijn pure vorm, zonder compromissen te willen maken om, kost wat kost, aan de macht te komen.
Deze partij bewijst zijn bestaansreden keer op keer, als U de actualiteiten volgt.

De VLD, de zogenaamde liberalen in dit land, maken zich hopeloos belachelijk in Economische zaken en lappen tegenwoordig alle Liberale principes aan hun laars.
Zij zijn gegroeid van een liberale partij naar een machtsgeile partij, waar Karel De Gucht de ultieme uiting van is.

Zij hebben hun kiezers en behoudende achterban lafhartig verraden én de kans op politiek nieuwe initiatieven genekt, door hun 5% regel.

Ja, we zullen zeker nog bestaan na 2007, omdat er geen andere liberale (en m.i. conservatieve) alternatieven bestaan!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 4 oktober 2003, 13:46   #102
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Na alle zever die hier in dit onderwerp is geschreven, wil ik effe over de grond van de zaak mijn ei kwijt...

Iedereen twijfelt aan de integriteit van onze voorzitter, als zou hij niet democratisch zijn partij leiden.
Als waarnemend voorzitter van de afdeling Hoboken weet ik wel beter.

Ward Beysen was even ontgoocheld over de uitslag als alle andere partijleden op 18 mei, daar is iedereen in de partij van op de hoogte.

Zoals in elke startende partij waren er ook bij ons politieke opportunisten, die hoopten snel een postje te kunnen verkrijgen.
De verkiezingsuitslag echter besliste geheel anders...

Deze personen vonden het dan natuurlijk nodig om zich binnen de partij af te zetten tegen de voorzitter. Dit om hun frustraties omtrent het niet verkrijgen van postjes, te kunnen af te reageren.

Onze partij wordt al langer hoe meer gedragen door gemotiveerde mensen, die zich willen inzetten om het Liberalisme in zijn pure vorm, zonder compromissen te willen maken om, kost wat kost, aan de macht te komen.
Deze partij bewijst zijn bestaansreden keer op keer, als U de actualiteiten volgt.

De VLD, de zogenaamde liberalen in dit land, maken zich hopeloos belachelijk in Economische zaken en lappen tegenwoordig alle Liberale principes aan hun laars.
Zij zijn gegroeid van een liberale partij naar een machtsgeile partij, waar Karel De Gucht de ultieme uiting van is.

Zij hebben hun kiezers en behoudende achterban lafhartig verraden én de kans op politiek nieuwe initiatieven genekt, door hun 5% regel.

Ja, we zullen zeker nog bestaan na 2007, omdat er geen andere liberale (en m.i. conservatieve) alternatieven bestaan!


Waarom twijfelt iedereen aan de integriteit van Ward Beysen

De voorzitter van het Liberaal Appel heeft het liberaal gedachtengoed,de ruim 29.000 kiezers, en zijn leden(gehalveerd aantal) verkocht aan het Vlaams Blok.

De lokale waarnemende voorzitters(o.a.Rudy Van Nespen)hebben de opdracht gekregen van de voorzitter om nog drie maanden,deze berichten te ontkrachten(samenstelling van de kieslijsten).

Dit wordt binnenkort bevestigd via de media.

De voorzitter van het Liberaal Appel heeft de kiezers bedrogen.

De meeste leden hebben hun lidmaatschap opgezegt binen het Liberaal Appel,omdat zij gedurende verschillende maanden niets meer hebben vernomen.

Ik werd binnen het Liberaal Appel vaak geconfronteerd met de vraag of het Liberaal Appel nog wel bestond.

Wanneer het Liberaal Appel de intentie had gehad om onafhankelijk aan de komende verkiezingen deel te nemen,dan had men veel vroeger uit de startblokken geschoten.

Hendrik Boonen(2de plaats-Senaat-Liberaal Appel)heeft mij duidelijk bevestigd dat het Liberaal Appel niet aan de komende verkiezingen deelneemt(financieel niet haalbaar)

De voorzitter van het Liberaal Appel heeft duidelijke afspraken gemaakt met Frank Van Hecke en met Gerolf Annemans,betreffende zijn mandaat(2de plaats-Europees parlement)en het beloofde mandaat voor Antoin Denert(Vlaamse raad).

Ward Beysen staat bij de komende verkiezingen op de kieslijst van het VB.

Ward Beysen heeft de raadsleden(L.A.) gevraagt,om nog drie maanden geduld te hebben(samenstelling van de kieslijsten)

Laat u aub niet mislijden door Ward Beysen en zijn persoonlijke vrienden.

Ps.de dissidenten werden uit het Liberaal Appel gesmeten,zonder het democratisch recht op verdediging,omdat deze mensen zoals 85% van de achterban van het Liberaal Appel tegen een kartelvorming zijn met het VB.

Deze uitslag(poll)werd verwijderd van het nationaal forum van het Liberaal Appel op vraag van de voorzitter.
Peter De Ryck is offline  
Oud 4 oktober 2003, 13:50   #103
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Waarmede Peter opnieuw zijn plaatje "Leugens door een leugenaar" op gezet heeft...
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 4 oktober 2003, 13:56   #104
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Waarmede Peter opnieuw zijn plaatje "Leugens door een leugenaar" op gezet heeft...
Binnenkort worden de mensen geconfronteerd met de waarheid.

Ik veronderstel dat u vanavond niet van de ''partij'' bent
Peter De Ryck is offline  
Oud 4 oktober 2003, 14:08   #105
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Dat klopt, ik ben er niet bij vanavond.
Ik heb dringender verplichtingen.
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 4 oktober 2003, 14:25   #106
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Dat klopt, ik ben er niet bij vanavond.
Ik heb dringender verplichtingen.
Uiteraard,aangezien er vanavond buiten mijzelf heel wat mensen aanwezig zijn op het eetfestijn van het Liberaal Appel die u willen confronteren met de waarheid Mijnheer Van Nespen.

Begrijpelijk dat u zich liever beperkt tot het scherm van uw computer.
Peter De Ryck is offline  
Oud 4 oktober 2003, 14:29   #107
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Ik kan ook onmiddellijk naar de Ter Heydelaan rijden, als U dat liever heeft?
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 4 oktober 2003, 14:42   #108
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik kan ook onmiddellijk naar de Ter Heydelaan rijden, als U dat liever heeft?
Is dat een bedreiging Mijnheer Van Nespen

U kan beter naar de Ter Rivierenlaan rijden Mijnheer Van Nespen.

Ik citeer Mijnheer Van Nespen toen hij zichzelf twee maanden geleden heeft uitgenodigt bij mij thuis (Ter Heydelaan).

''Ward Beysen kan M.Vandermeulen(districtraadslid Deurne)nog even gebruiken,en dan mag zij vertrekken met een schop onder haar kont.
Onze voorzitter heeft mij bevestigd,dat haar toespraak,tijdens de kandidatenvoorstelling de spreekwoordelijke druppel was voor hem''.

U heeft het lef niet om deze dame persoonlijk te confronteren met de opmerkingen van uw voorzitter.
Peter De Ryck is offline  
Oud 4 oktober 2003, 14:49   #109
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik kan ook onmiddellijk naar de Ter Heydelaan rijden, als U dat liever heeft?
Is dat een bedreiging Mijnheer Van Nespen

U kan beter naar de Ter Rivierenlaan rijden Mijnheer Van Nespen.

Ik citeer Mijnheer Van Nespen toen hij zichzelf twee maanden geleden heeft uitgenodigt bij mij thuis (Ter Heydelaan).

''Ward Beysen kan M.Vandermeulen(districtraadslid Deurne)nog even gebruiken,en dan mag zij vertrekken met een schop onder haar kont.
Onze voorzitter heeft mij bevestigd,dat haar toespraak,tijdens de kandidatenvoorstelling de spreekwoordelijke druppel was voor hem''.

U heeft het lef niet om deze dame persoonlijk te confronteren met de opmerkingen van uw voorzitter.
Eerst en vooral vind ik het raar dat U deze uitnodiging als een bedreiging opvat... Ik wil deze zaak gerust met U persoonlijk bediscussieren, maar begrijp dat U liever de veiligheid van het PC scherm verkiest, daar U dan niet persoonlijk met uw woordverdraaiingen geconfronteerd wordt.

Zoals in uw citaat: Ik heb deze woorden uit eigen naam uitgesproken!
Nooit of te nimmer heeft onze voorzitter deze uitspraken gedaan.

Dus de uitnodiging tot persoonlijk debat blijft!

Anderzijds, wat gaat gij op het eetfestijn doen? Heb jij geen ontslag genomen, zoals je zelf beweert? Of is een pensenkermis jouw ding?
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 4 oktober 2003, 15:01   #110
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik kan ook onmiddellijk naar de Ter Heydelaan rijden, als U dat liever heeft?
Is dat een bedreiging Mijnheer Van Nespen

U kan beter naar de Ter Rivierenlaan rijden Mijnheer Van Nespen.

Ik citeer Mijnheer Van Nespen toen hij zichzelf twee maanden geleden heeft uitgenodigt bij mij thuis (Ter Heydelaan).

''Ward Beysen kan M.Vandermeulen(districtraadslid Deurne)nog even gebruiken,en dan mag zij vertrekken met een schop onder haar kont.
Onze voorzitter heeft mij bevestigd,dat haar toespraak,tijdens de kandidatenvoorstelling de spreekwoordelijke druppel was voor hem''.

U heeft het lef niet om deze dame persoonlijk te confronteren met de opmerkingen van uw voorzitter.
Eerst en vooral vind ik het raar dat U deze uitnodiging als een bedreiging opvat... Ik wil deze zaak gerust met U persoonlijk bediscussieren, maar begrijp dat U liever de veiligheid van het PC scherm verkiest, daar U dan niet persoonlijk met uw woordverdraaiingen geconfronteerd wordt.

Zoals in uw citaat: Ik heb deze woorden uit eigen naam uitgesproken!
Nooit of te nimmer heeft onze voorzitter deze uitspraken gedaan.

Dus de uitnodiging tot persoonlijk debat blijft!

Anderzijds, wat gaat gij op het eetfestijn doen? Heb jij geen ontslag genomen, zoals je zelf beweert? Of is een pensenkermis jouw ding?

Ik denk dat ik binnen het Liberaal Appel één van de eerste personen was die zijn plaatsen gereserveerd heeft.

Bij mijn weten staan er geen pensen op het menu.

http://www.liberaalappel.org/kalender.php

De prijs is wel in verhouding met de schaduwgemeenteraad.

Wanneer u de pensen prefereerd,kan u zich nog steeds inschrijven bij uw toekomstige kartelpartner (Vlaams Blok).

Deze organiseren een eetfestijn(pensenkermis)op datum van 18 Oktober.

U moet zich daarvoor wel verplaatsen naar Gent.
Peter De Ryck is offline  
Oud 4 oktober 2003, 15:11   #111
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Dus: "Ik heb betaald, dus ik ga mijn geld laten renderen."
Ook al wil dat in uw geval zeggen dat gij gaat eten in het nest dat ge net zelf bescheten hebt?

Erg principieel ben je wel, moet ik zeggen!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 4 oktober 2003, 15:28   #112
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Dus: "Ik heb betaald, dus ik ga mijn geld laten renderen."
Ook al wil dat in uw geval zeggen dat gij gaat eten in het nest dat ge net zelf bescheten hebt?

Erg principieel ben je wel, moet ik zeggen!

''Ik heb de bijdrage(5 Euro)ontvangen van de aanwezige Antwerpenaren tijdens de schaduwgemeenteraad(initiatief Liberaal Appel),die door mijzelf wordt voorgezeten als schaduwburgemeester in het bijzijn van mijn schepenen(persoonlijke vrienden binnen mijn partij)''

Tot zover het citaat van de voorzitter van het Liberaal Appel.

Ik neem aan dat de inkomsten van dit bescheiden menu,weer naar de huur van de zaal gaat,zoals Ward Beysen tijdens de vorige schaduwgemeenteraad beweerde,nl. dat de inkomsten(125 euro)naar de huur ging van de vergaderzaal in het Rubenshof(Groenplaats)
Peter De Ryck is offline  
Oud 4 oktober 2003, 15:31   #113
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Jij weet echt niet van ophouden, hé?
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 4 oktober 2003, 15:37   #114
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Jij weet echt niet van ophouden, hé?
Hier heeft u een punt Mijnheer Van Nespen.

Ik laat mijn denken niet blokkeren door een leugenaar van het L.A.
Peter De Ryck is offline  
Oud 4 oktober 2003, 15:44   #115
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Me dunkt, dat uw denken al jaren geblokkeerd is door uw eigen kortzichtigheid....
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 5 oktober 2003, 15:44   #116
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid
 
kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Berichten: 720
Standaard

ik laat mijn denken niet blokkeren ja als ge ni kunt denken is dat logisch he menheer derijck als je geen geld hebt kun je ni sparen als je geen verstand heb kun je ni denken en als je ni kunt denken kun je da ni blokkeren
kweethetwelenkweethetni is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be