Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2005, 13:21   #41
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Ik ga mijn visie, voor de elfendertigsche keer nog eens herhalen.

1. Ik ben een radicaal vlaams-nationalist en voorstander van een onafhankelijk en republikeins Vlaanderen.
Wat doe je dan in godsnaam bij de nva?

Citaat:
2. De beste manier om dit te verwezenlijken vind ik, naar aanleiding van de parlementsverkiezingen van 2007, een breed Vlaams front bestaande uit V.B., N-VA, rechtse VLD'ers en confederaal gezinden uit CD&V. In dit opzicht steun ik de oproep van Boudewijn Bouckaert.
Wat doe je dan in godsnaam nog bij de nva?

Citaat:
3. Het ongenadig op elkaar inhakken van de respectievelijke partijtop van beide nationalistische partijen is nefast. (ook een groot deel van de basis
is in hetzelfde bedje ziek). Mijn stelling is : zoek niet de tien verschillen, beperk je tot de enige en ware essentie van de zaak.
Wat doe je dan nog in godsnaam bij de nva?

Citaat:
4. Dit betekent absoluut niet dat we vanaf nu in elkaars armen moeten vallen, daarvoor is het water alsnog veel te diep.
En waarom sluit BDW dan een regeringsdeelname met de PS niet uit? Is het water daar niet te diep misschien?

Citaat:
5. Ik ben niet onverdeeld gelukkig met de uitspraken van G.B. naar aanleiding van de kwestie B.H.V. Ook de uitspraken van BDW omtrent samenwerking met de P.S. betreur ik. Ik ben geen partijslaaf, ik verkondig vrij mijn mening. Ik hoop voor jou dat niet alle uitspraken van F.D.W. of
F.V.H. je goedkeuring wegdragen, maar ik heb tot hiertoe geen enkele kritische post van jou daaromtrent gelezen.
Net zoals jou ben ik het niet altijd eens met de uitspraken van VB-mandatarissen, maar dit hier op het forum uiten is niet opportuun.
Maar moesten ze dezelfde uitspraken doen ivm met BHV of een ander principieel standpunt dan ben ik de eerste om mijn lidkaart terug te sturen!
Ik hoor ook geen kritiek op de uitspraken van GB en BDW door de nva-partijtop, dus ga ik ervan uit dat ze ermee akkoord gaan! In dat geval heeft de nva geen recht meer om zich te beroepen op het Vlaams-nationalisme! Ze is een minimalistische flamingantenpartijtje geworden die geen enkele politieke macht bezit!

Citaat:
6. Wie er van uit gaat dat zij alleen de politieke wijsheid in pacht hebben,
wie in de anderen steeds de verraders ziet, vergist zich schromelijk.
Ik beweer niet dat het VB alleen de politieke wijsheid in pacht heeft! Maar als ik beweer dat de nva haar principes verloochent en haar beloften inzake BHV verbroken heeft dan heb ik spijtig genoeg gelijk!

Citaat:
7. Een partij is geen doel op zichzelf. Een partij staat voor iets. En we weten allebei voor wat onze partijen staan. En zonder de basis betekent een partij niks. Ik hoop op een eensgezinde basis. Indien je het anders ziet, je democratisch recht. Indien je akkoord bent, zoveel te beter.
Ik weet waarvoor mijn partij staat, kan jij dat nog eerlijk van de jouwe zeggen? En wie letterlijk zegt dat men uitspraken mag doen zonder er achter te staan maar omdat de basis dat verwacht heeft geen respect voor die basis! Wie nu nog op de nva stemt is ofwel naïef of opportunistisch!
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2005, 14:13   #42
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=jan hyoens]
Citaat:
Wat doe je dan in godsnaam bij de nva?
Punt 1 van het N-VA partij-programma.



Citaat:
Wat doe je dan in godsnaam nog ij de nva?
Een breed Vlaams front betekent niet noodzakelijk V.B. en aanhangels. Kun je wel interpreteren?








Citaat:
Net zoals jou ben ik het niet altijd eens met de uitspraken van VB-mandatarissen, maar dit hier op het forum uiten is niet opportuun.
Dus opportunisme kan perfect als het in jouw kraam tepas komt. Genoteerd.
Citaat:
Ze is een minimalistische flamingantenpartijtje geworden die geen enkele politieke macht bezit!

Waar heb ik tegenovergestelde beweerd? Alleen het VB bezit macht.
Citaat:
Ik beweer niet dat het VB alleen de politieke wijsheid in pacht heeft! Maar als ik beweer dat de nva haar principes verloochent en haar beloften inzake BHV verbroken heeft dan heb ik spijtig genoeg gelijk!
Van mij mag je altijd gelijkhebben. Trouwens, een minimalistisch flamingantenpartijtje had toch geen invloed op BVH.



Citaat:
Ik weet waarvoor mijn partij staat, kan jij dat nog eerlijk van de jouwe zeggen? En wie letterlijk zegt dat men uitspraken mag doen zonder er achter te staan maar omdat de basis dat verwacht heeft geen respect voor die basis! Wie nu nog op de nva stemt is ofwel naïef of opportunistisch!
Het zal naïef worden. En dom. Opportunistisch ben je zelf, je hebt het bekend.
robert t is offline  
Oud 2 augustus 2005, 14:24   #43
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Punt 1 van het N-VA partij-programma.
Had evengoed " de nva zal voor wereldvrede zorgen" kunnen staan!


Citaat:
Een breed Vlaams front betekent niet noodzakelijk V.B. en aanhangels. Kun je wel interpreteren?
zonder het VB is er geen breed Vlaams front! zo simpel is dat!







Citaat:
Dus opportunisme kan perfect als het in jouw kraam tepas komt. Genoteerd. Waar heb ik tegenovergestelde beweerd? Alleen het VB bezit macht.
Van mij mag je altijd gelijkhebben. Trouwens, een minimalistisch flamingantenpartijtje had toch geen invloed op BVH.
Met "niet opportuun" bedoel ik dat het geen enkel nut heeft om hier mijn grieven neer te pennen! Door "niet met de mond maar met de daad" het cordon te steunen fnuikt de nva het politiek gewicht van één miljoen Vlamingen en steunt daardoor onrechtstreeks de belgische gevestigde orde.
Dat de nva zich ging laten doen inzake BHV heb ik hier al voorspeld (heb genoeg topics om dit te bewijzen!) spijtig genoeg heb ik gelijk gekregen!


Citaat:
Het zal naïef worden. En dom. Opportunistisch ben je zelf, je hebt het bekend.
Op de man spelen! tsstss! zwak![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jan hyoens on 02-08-2005 at 15:27
Reason:
--------------------------------

[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Punt 1 van het N-VA partij-programma.
Had evengoed " de nva zal voor wereldvrede zorgen" kunnen staan!


Citaat:
Een breed Vlaams front betekent niet noodzakelijk V.B. en aanhangels. Kun je wel interpreteren?
zonder het VB is er geen breed Vlaams front! zo simpel is dat!







Citaat:
Dus opportunisme kan perfect als het in jouw kraam tepas komt. Genoteerd. Waar heb ik tegenovergestelde beweerd? Alleen het VB bezit macht.
Van mij mag je altijd gelijkhebben. Trouwens, een minimalistisch flamingantenpartijtje had toch geen invloed op BVH.
Met "niet opportuun" bedoel ik dat het geen enkel nut heeft om hier mijn grieven neer te pennen! Door "niet met de mond maar met de daad" het cordon te steunen fnuikt de nva het politiek gewicht van één miljoen Vlamingen en steunt daardoor onrechtstreeks de belgische gevestigde orde.
Dat de nva zich ging laten doen inzake BHV heb ik hier al voorspeld (heb genoeg topics om dit te bewijzen!) spijtig genoeg heb ik gelijk gekregen!


Citaat:
Het zal naïef worden. En dom. Opportunistisch ben je zelf, je hebt het bekend.
Op de man spelen! tsstss! zwak![/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jan hyoens on 02-08-2005 at 15:26
Reason:
--------------------------------

[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Punt 1 van het N-VA partij-programma.
Had evengoed " de nva zal voor wereldvrede zorgen" kunnen staan!


Citaat:
Een breed Vlaams front betekent niet noodzakelijk V.B. en aanhangels. Kun je wel interpreteren?
zonder het VB is er geen breed Vlaams front! zo simpel is dat!







Citaat:
Dus opportunisme kan perfect als het in jouw kraam tepas komt. Genoteerd. Waar heb ik tegenovergestelde beweerd? Alleen het VB bezit macht.
Van mij mag je altijd gelijkhebben. Trouwens, een minimalistisch flamingantenpartijtje had toch geen invloed op BVH.
Met "niet opportuun" bedoel ik dat het geen enkel nut heeft om hier mijn grieven neer te pennen! Door "niet met de mond maar met de daad" het cordon te steunen fnuikt de nva het politiek gewicht van één miljoen Vlamingen en steunt daardoor onrechtstreeks de belgische gevestigde orde.
Dat de nva zich ging laten doen inzake heb ik hier al voorspeld (heb genoeg topics om dit te bewijzen!) spijtig genoeg heb ik gelijk gekregen!


Citaat:
Het zal naïef worden. En dom. Opportunistisch ben je zelf, je hebt het bekend.
Op de man spelen! tsstss! zwak![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Punt 1 van het N-VA partij-programma.
Had evengoed " de nva zal voor wereldvrede zorgen" kunnen staan!


Citaat:
Een breed Vlaams front betekent niet noodzakelijk V.B. en aanhangels. Kun je wel interpreteren?
zonder het VB is er geen breed Vlaams front! zo simpel is dat!







Citaat:
Dus opportunisme kan perfect als het in jouw kraam tepas komt. Genoteerd. Waar heb ik tegenovergestelde beweerd? Alleen het VB bezit macht.
Van mij mag je altijd gelijkhebben. Trouwens, een minimalistisch flamingantenpartijtje had toch geen invloed op BVH.
Met "niet opportuun" bedoel ik dat er geen enkel nut heeft om hier mijn grieven neer te pennen! Door "niet met de mond maar met de daad" het cordon te steunen fnuikt de nva het politiek gewicht van één miljoen Vlamingen en steunt daardoor onrechtstreeks de belgische gevestigde orde.
Dat de nva zich ging laten doen inzake heb ik hier al voorspeld (heb genoeg topics om dit te bewijzen!) spijtig genoeg heb ik gelijk gekregen!


Citaat:
Het zal naïef worden. En dom. Opportunistisch ben je zelf, je hebt het bekend.
Op de man spelen! tsstss! zwak![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 2 augustus 2005 om 14:27.
jan hyoens is offline  
Oud 2 augustus 2005, 15:38   #44
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=jan hyoens]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t

Had evengoed " de nva zal voor wereldvrede zorgen" kunnen staan!
Zeker. En wat het VB betreft : "jan hyoens zal voor de nodige ambras zorgen". Een idiote opmerking vraagt een idioot antwoord.


Citaat:
zonder het VB is er geen breed Vlaams front! zo simpel is dat!
Nogmaals, wie beweert het tegengestelde? Kan je of wil je niet lezen?








Citaat:
Met "niet opportuun" bedoel ik dat het geen enkel nut heeft om hier mijn grieven neer te pennen!
Je kan maar beter steeds voor je mening uikomen, het versterkt je geloofwaardigheid. Nu daarentegen...

Op de man spelen! tsstss! zwak!
QUOTE]Maar Jan toch! Je beschuldigt me hier de ganse tijd van domheid, naïviteit, verraad en dies meer. En Ik mag geen opmerking maken over je
opportunisme. Ooit iets gehoord over relativeren? Ik speel trouwens veel liever op de vrouw.
robert t is offline  
Oud 3 augustus 2005, 08:34   #45
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Zeker. En wat het VB betreft : "jan hyoens zal voor de nodige ambras zorgen". Een idiote opmerking vraagt een idioot antwoord.
.
Goed, goed! Alhoewel ik evengoed kan proberen BIn Laden tot het christendom te bekeren doe ik een poging om je uit je vooringenomenheid te halen!

eerste punt NVA



[font=Arial, helvetica][size=4]1. Algemeen Vlaams belang als richtsnoer[/size][/font] (zeg maar gewoon het belang van bepaalde figuren als richtsnoer!)[font=Arial, helvetica][size=2]Vlaanderen en de Vlamingen zijn ons eerste referentiepunt. De Nieuw-Vlaamse Alliantie komt op voor het algemeen Vlaams belang, niet voor belangengroepen of zuilen. ( daarom dat ze een kartel aangaan met de politieke emanatie van de christen-democratie in Vlaanderen!)[/size][/font]

[font=Arial, helvetica][size=2]De Belgische constructie biedt voor ons geen enkele democratische meerwaarde, wel integendeel. België is nu geen federatie, geen confederatie, maar een "contra-federatie" : het is haast onmogelijk om een politiek thema te vinden waarover men het in beide landsgedeelten eens is. Dáárom kiezen wij resoluut voor Vlaanderen[/size][/font][font=Arial, helvetica][size=2]. (prachtig staaltje van nietszeggend wollig taalgebruik! Let wel nergers wordt resoluut gekozen voor onafhankelijkheid! kwestie om federale regeringsdeelname niet uit te sluiten! BDW " In een regering met de PS? Waarom niet! De Morgen 25/07)[/size][/font]

[font=Arial, helvetica][size=2]Vlaanderen en Wallonië moeten op verschillende vlakken (sociaal, economisch, cultureel…) meer en meer hun eigen weg kunnen gaan. Wij willen daarin de democratie ten volle laten spelen en verantwoordelijkheid opnemen voor de eigen successen en fouten.( de democratie ten volle laten spelen maar wel meedoen aan een systeem dat één miljoen Vlamingen monddood maakt! en leren uit eigen fouten! (tja over successen zullen we maar zwijgen!) GB " bepaalde uitspraken waren niet gemeend maar werden enkel gedaan omdat de basis dat verwacht!")Om dat te verwezenlijken moeten we de sleutels van onze eigen welvaart in handen krijgen. Dat impliceert o.m. fiscale autonomie en eigen bevoegdheid naar arbeidsmarkt, inkomensbeleid en sociale zekerheid toe.( daar hebben we tot nu toe niet veel van gezien!)[/size][/font]
[font=Arial, helvetica][size=2]Ons Vlaams-nationalisme is geen doel, maar een middel om te komen tot meer democratie en beter bestuur.( meer democratie en beter bestuur impliceert enkel een ministerjobke voor GB en een paar parlementaire zitjes voor de happy few!)[/size][/font]

[font=Arial, helvetica][size=2]Meer Vlaamse verantwoordelijkheid wordt in een democratie stapsgewijs gerealiseerd. ( het lijkt wel de processie van Echternach!)Wij willen in dat proces het voortouw nemen.( willen maar niet kunnen!) Tegelijk roepen we de Vlaamse overheid op de bevoegdheden die ze nu al in handen heeft volledig in te vullen.( en wie zit er in die Vlaamse overheid? juist ja!)[/size][/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]maw [/font]
jan hyoens is offline  
Oud 3 augustus 2005, 08:41   #46
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

't Vlaams Front groeit en bloeit.
Robert t (N-VA)jan hyoens (VB)

Supe®staaf + BuB


[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 03-08-2005 at 09:44
Reason:
--------------------------------

't Vlaams Front groeit en bloeit.
Robert t (N-VA)jan hyoens (VB)

Supe®staaf + BuB


[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 03-08-2005 at 09:44
Reason:
--------------------------------

't Vlaams Front groeit en bloeit.
Robert t (N-VA)jan hyoens (VB)

Supe®staaf + BuB


[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 03-08-2005 at 09:41
Reason:
--------------------------------

't Vlaams Front groeit en bloeit.
Robert t (N-VA)jan hyoens (VB)

Supe®staaf + BuB[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

't Vlaams Front groeit en bloeit.
Robert t jan hyoens

Supe®staaf + BuB[/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 augustus 2005 om 08:44.
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 08:48   #47
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
't Vlaams Front groeit en bloeit.
Robert t (N-VA)jan hyoens (VB)

Supe®staaf + BuB


kwestie van eerst onze eigen voordeur schoon te vegen en daarna de uwe ( dus feest maar zolang je kan!)
jan hyoens is offline  
Oud 3 augustus 2005, 08:53   #48
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
kwestie van eerst onze eigen voordeur schoon te vegen en daarna de uwe ( dus feest maar zolang je kan!)
Wat lief van jou om te helpen met de opkuis.
Breng gerust uw Vlaamse leeuw ook mee.
Als ze zindelijk is en niet in huis 'doet' tenminste.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 08:56   #49
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Wat lief van jou om te helpen met de opkuis.
Breng gerust uw Vlaamse leeuw ook mee.
Als ze zindelijk is en niet in huis 'doet' tenminste.
Hij is zindelijk, zelfs voil jeanetten lust hem rauw!
jan hyoens is offline  
Oud 3 augustus 2005, 08:57   #50
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
't Vlaams Front groeit en bloeit.
Robert t (N-VA)jan hyoens (VB)

Supe®staaf + BuB


Mag ik er U beleefd op wijzen dat U van het electorale bulk van de BUB een enorme karikatuur heeft gemaakt?
Als je het aantal bestuursleden met het aantal kiezers optelt kom je minstens aan het driedubbele van het aantal dat je hier ten berde brengt.
Ik zal niet nalaten dit staaltje van discriminerend racisme aan de desbetreffende instanties over te maken teneinde deze laatsten de nodige juridische stappen te laten ondernemen.
In mijn afschuw voor zulk een antiunitaristische belediging kan ik het niet nalaten met een vieze smaak in de mond het woord fascisme op het puntje van mijn tong te nemen.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 3 augustus 2005, 08:58   #51
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Wat lief van jou om te helpen met de opkuis.
Breng gerust uw Vlaamse leeuw ook mee.
Als ze zindelijk is en niet in huis 'doet' tenminste.
Ze?
Projectie van verdrongen verlangens mijn beste?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 3 augustus 2005, 09:02   #52
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Hij is zindelijk, zelfs voil jeanetten lust hem rauw!
Echt dol ben ik niet op sushi van leeuw.
Zullen we haar niet liever grillen?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 09:05   #53
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Echt dol ben ik niet op sushi van leeuw.
Zullen we haar niet liever grillen?
Ik nodig alvast een paar vrienden uit! Breng jij de drank mee!
jan hyoens is offline  
Oud 3 augustus 2005, 09:07   #54
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Mag ik er U beleefd op wijzen dat U van het electorale bulk van de BUB een enorme karikatuur heeft gemaakt?
Holahola!
Dit is enkel de denktank van de partij!
Als ik het electoraal potentieel post, ligt de server van politics.be plat!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 09:08   #55
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ik nodig alvast een paar vrienden uit! Breng jij de drank mee!
Prachtig!
Jij mag de 'toast op de koning' uitspreken!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 09:09   #56
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Prachtig!
Jij mag de 'toast op de koning' uitspreken!
je bedoelt ne toast op de koning uitdelen zeker?
jan hyoens is offline  
Oud 3 augustus 2005, 09:09   #57
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
In mijn afschuw voor zulk een antiunitaristische belediging kan ik het niet nalaten met een vieze smaak in de mond het woord fascisme op het puntje van mijn tong te nemen.
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 09:48   #58
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Supe®staaf + BuB


Als flamingant betreur ik uiteraard jouw Belgicisme, Mr Supe®Staaf, maar dat je uiteindelijk jouw politiek ei in de BUB mand hebt gelegd, getuigt van rechtlijnigheid en consequent gedrag.
Proficiat, yann, patriot!,kim, hans1 en de veeeeele andere ware Belgen!
Met zo een talent aan jullie zijde, is de strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen bij voorbaat verloren.
Hopelijk krijgen ik, Fieseler, Jan slechts voorwaardelijk in ons toekomstig unitair Vaderland...
En worden de n-va gevallen geseponeerd...
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 3 augustus 2005, 18:53   #59
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Als flamingant betreur ik uiteraard jouw Belgicisme, Mr Supe®Staaf, maar dat je uiteindelijk jouw politiek ei in de BUB mand hebt gelegd, getuigt van rechtlijnigheid en consequent gedrag.
Proficiat, yann, patriot!,kim, hans1 en de veeeeele andere ware Belgen!
Met zo een talent aan jullie zijde, is de strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen bij voorbaat verloren.
Hopelijk krijgen ik, Fieseler, Jan slechts voorwaardelijk in ons toekomstig unitair Vaderland...
En worden de n-va gevallen geseponeerd...
Mijn afkeer van de Belgische onrechtvaardigheid zal niet met een voorwaardelijke straf te genezen zijn vrees ik.

Ps: ik vind Superstaaf wel iets hebben in 't zwart...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 3 augustus 2005, 19:14   #60
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Als flamingant betreur ik uiteraard jouw Belgicisme, Mr Supe®Staaf, maar dat je uiteindelijk jouw politiek ei in de BUB mand hebt gelegd, getuigt van rechtlijnigheid en consequent gedrag.
Hola Paola!
Bemerk dat ik in mijn poppekastje niet middenin de verzinnebeelding van Belgiës fijnste unitaire partij plaatsneem.
Voor sommige standpunten kunnen ze op mijn ideologische steun rekenen maar de hele koppelverkoop neem ik niet voor lief. Net zo min als ik dat met andere partijen doe.


Citaat:
Hopelijk krijgen ik, Fieseler, Jan slechts voorwaardelijk in ons toekomstig unitair Vaderland...
En worden de n-va gevallen geseponeerd...
Opiniedelicten horen in ons toekomstig democratisch, rechtvaardig, transparant België niet thuis.
Zelfs flaminganten krijgen amnestie voorzover ze hun baarlijke afzeik enkel verbaal hebben geuit. Zelfs de N-VA'ers, wier afgrijselijke nep-democratische autoritair-particratische windhaan-discours me op fysieke wijze tot nausea bracht, zal ik welwillend bejegenen. Ik was immers vrij om hun trash al dan niet te consumeren.
't Straatcrapuul van TAK is een andere kwestie.
Voor die mannen heb ik iets in petto met negers, afgedankte platendraaiers, en een vrachtwagenlading slappe natte selder...........
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be