Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
|
Discussietools |
1 september 2024, 05:19 | #141 |
Secretaris-Generaal VN
|
Gaa begraapt da da vanaages giene nazi is gelak gaa.
5 september 2024, 21:51 | #142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ne president die spreekt in naam van zen regime. Citaat:
Ge begraaapt het verschil? 't Is enkele ordes groot. Ne glas bier versus ne magazijn bakken bier. Om u te helpen het voor te stellen. Wa na?!!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
Gisteren, 14:05 | #143 | |
Minister
|
Citaat:
Russische staatsmedia zal geblokkeerd worden op Facebook, Instagram en Whatsapp. Eindelijk neemt Big Tech haar verantwoordelijkheid inzake het weren van ongewenste Russische propaganda. We moeten elke vorm van Russische inmenging of beïnvloeding vermijden. Dat de Politics.be moderatie hier maar een voorbeeld aan neemt. |
|
Gisteren, 18:22 | #144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelukkig dat ik daar mijn abonnement al opzei. Doorheen de hele geschiedenis heeft Duitsland en haar collaborateurs nooit aan de goede zijde gestaan. Olle zelf da nu in koor wijsmaken en lang genoeg herhalen maakt het niet anders vandaag. NOOIT MEER DUITSLAND!!!
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen... For to me to live is Christ and to die is gain. Laatst gewijzigd door CUFI : Gisteren om 18:35. |
|
Gisteren, 18:49 | #145 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vandaag, 06:59 | #146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tis niet omdat die politiekers alles overhoop gooien en vijanden maken, dat hun vijanden de mijne zijn he? Ik ken mijn afkomst en die zijn dien Duits en haar wereldrijkers niet vergeten. De Russen en geallieerden moesten ons ooit van Duitsland redden, remember? WO1 - Duitsland WO2 - Duitsland Third time is the charm?
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen... For to me to live is Christ and to die is gain. Laatst gewijzigd door CUFI : Vandaag om 07:21. |
|
Vandaag, 07:36 | #147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
De Russen hebben wel elk Europees land waarop ze hun klauwen konden leggen, een halve eeuw of langer in een bloedige miserie gehouden.
Vandaag, 07:50 | #148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nu kon die oorlog ook opgelost zijn zodat vrouw, man en kind terug naar land van herkomst kon gaan. Maar wie blijft aansturen op oorlog omdat ze de grondstoffen zelf willen?
Vandaag, 08:01 | #149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het stuurt niet alleen aan op oorlog maar voert hem ook al twee jaar. Verkrachtingen, massale wegvoeringen en culturele genocide incluis. Rusland dreigt zelfs met de oorlog uit te breiden naar Europa. Dus als je tegen oorlog bent, weet je waar je moet zijn.
Vandaag, 08:05 | #150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verlies incasseren, wat winst nemen en mensenlevens heiliger dan dat van die wereldrijkers maken wel. Het is tijd voor iets nieuw en dat zal helaas niet komen in ons voordeel. Daarom zal ik niet bij Europa noch bij Rusland mijn eieren leggen. Geen van beide kunnen de oplossing bieden. Beter is dat wij ons lokaal richten en ons verlossen uit die wurggreep van de EU die als wereldrijkers waarvoor alle profetieën ons waarschuwden tekeer gaan. Er staan meer mensen tegen den draak van het westen dan die van het zuid en het oosten. Hou daar rekening mee as ge op oorlogspad trekt om wereldredder/rijkertje te spelen.
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen... For to me to live is Christ and to die is gain. Laatst gewijzigd door CUFI : Vandaag om 08:09. |
|
Vandaag, 08:58 | #151 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben niet geïnteresseerd in wereldredder te spelen. Wat mij bekommert is het lot van Europa, daar is alles aan ondergeschikt.