Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
|
Discussietools |
4 september 2024, 14:38 | #61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet hier niet op hulp rekenen bigf.
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen... For to me to live is Christ and to die is gain. Laatst gewijzigd door CUFI : 4 september 2024 om 14:39. |
|
4 september 2024, 16:05 | #62 |
Secretaris-Generaal VN
|
Daarnaast nmap en nuclei aan het leren zoals ik een azerty keyboard ken.
Maar -A zal niet voldoende zijn om me te verbergen zekers?
4 september 2024, 21:52 | #63 |
Gouverneur
|
Dunning-Kruger goes to war!
Echt waar, CUFi, de slimme gasten hier geven je goede raad, probeer het gewoon. Mocht er iets fout lopen, terwijl jij gewoon met technologie die je nauwelijks beheerst zat te knoeien, je vergeeft het jezelf nooit.
4 september 2024, 22:23 | #64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
4 september 2024, 22:33 | #65 |
Secretaris-Generaal VN
|
Geen enkele minderjarige wil toch dat er een pervert ongezien zit te loeren naar wat zij/hij allemaal online zet ?
|
4 september 2024, 22:39 | #66 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
4 september 2024, 22:41 | #67 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
4 september 2024, 22:49 | #68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net als gij trouwens als ge in die gast zijn computer wil geraken en een of andere stoeme fout maakt, die je toch gaat maken. (de eerste heb je al gemaakt door hier over te posten). of ge nu VPN's gebruikt of niet, brengt allemaal geen fluit op. |
|
5 september 2024, 07:24 | #69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik test mijn eigen instellingen en wil gewoon weten hoe erg het is. En van mij mogen ze het weten, ik verberg dat niet.
5 september 2024, 07:27 | #70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet alles zien.
5 september 2024, 07:29 | #71 |
Secretaris-Generaal VN
|
Das geen war en niet eens een hack als ik rechten verleend krijg he.
5 september 2024, 07:41 | #72 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben nu al enkele dagen paar uur per dag mijn eigen router aan het scannen. En gisteren ben ik zonder paswoord aan de ssid geraakt en alles wat er op dat moment mee verbonden was.
Het wordt alleen illegaal als ge die zaken bij anderen zonder toestemming zou doen, wat ik nooit zou doen. Maar in dit geval krijg ik het recht he. Je verleent google meer rechten dan wat ik wil zien hoor. Toestemmen is toestemmen he. Edit: wat mij opvalt is dat iets verbergen (zoals de ssid) moeilijker is dan te vinden. Ja ok logisch, maar ik kon ook de verbonden toestellen zien en dat wil ik beter afschermen. De SSID kon ik verbergen, maar dan verloor die connectie. Ik kan wel een fake naam geven aan die ssid zodat het iets veiliger wordt. Maar standaard zijn velen een open deur. Subiet dien ip ervan al eens veranderen' (bij verwarring: er lopen 2 zaken zonder verband naast elkaar. De rechten voor die server hebben niets met die scans en penetraties te maken.)
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen... For to me to live is Christ and to die is gain. Laatst gewijzigd door CUFI : 5 september 2024 om 08:08. |
7 september 2024, 03:31 | #73 |
Secretaris-Generaal VN
|
Allerliefste deugd!
Machine learning + de commands + targets. Heb ik net een kindje gemaakt dat ooit zal maturen? Het is een levensgevaarlijk tijdperk als je de mogelijkheden ziet? Hallucinant makkelijk zelfs, copy pasten en de pathways veranderen is al vaak voldoende? Wie beschermt ons daar eigenlijk tegen? AI is open source en in te stellen naar believen?
15 september 2024, 15:35 | #74 |
Secretaris-Generaal VN
|
Wtf is dit...
@moderatie? |
15 september 2024, 15:45 | #75 |
Secretaris-Generaal VN
|
Have I been Pawned?
https://haveibeenpwned.com/ Er zijn nog tal van mogelijkheden om het iets veiliger te maken. Geef uw mailadres zomaar niet aan iedereen weg. Ga niet in op spamberichten. De mogelijkheid om op sommige sites UIT te schrijven is soms twijfelachtig want als u dat doet weet men juist dat u er nog bent. Een wandeling in het bos en de PC buiten een optie nu men juist alles naar PC en andere aan het overzetten is. U loopt in een winkel naar de kassa en de eerste vraag is: mogen wij u mailadres? Ik zeg dan altijd: ik heb dat niet. In de meeste gevallen bekijkt men u dan alsof je van een andere planeet komt. Einde verhaal. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 september 2024 om 15:57. |
16 september 2024, 07:25 | #76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neem daar een mailadres en dat geef je op bij sites zoals takeaway, en duckduck forwared dat naar uw gewoon emailadres. Ik ruilde firefox voor Duck en ben tevreden. Firefox gebruik ik nog voor Google diensten, maar Duck blokkeert meer. Gaat vaak gewoon aan cookies voorbij.
16 september 2024, 07:44 | #77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(On-topic: kinderen hebben recht op privacy, je mag hun toestellen zo instellen dat ze bepaalde functionaliteiten niet kunnen gebruiken of niet aan bepaalde informaties geraken maar wat ze uitspoken eens je dat hebt gedaan is hun zaak, niet de jouwe.)
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
|
16 september 2024, 07:54 | #78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wie het daarmee oneens is doet het dan maar anders. Ik zit op android 13 of 14 nu met Duck. Heel goede browser. Je hebt een fireknop die meteen alles wist van uw internetverkeer. Daarom gebruik ik ook nog Firefox, omdat ik nog op Google zit ook. Je ziet wat Duck blokkeert voor u en dat is nogal wat hoor. Edit: hoewel ge die sites op Duck wel "brandveilig" kunt maken en dus niet hoeft te switchen.
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen... For to me to live is Christ and to die is gain. Laatst gewijzigd door CUFI : 16 september 2024 om 07:56. |
|