Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 21 maart 2011, 11:53   #21
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
ik moet eerlijk zijn, ik zou dat toch ook niet pikken, wegblijven is kop naar beneden en nederig toegeven.
Zouden we hem missen?
lantjes is offline  
Oud 21 maart 2011, 11:54   #22
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En wat is nu eigenlijk het probleem?
Het probleem is eigenlijk dat wij niet kunnen oordelen, aangezien die bedreigingen nog niet gepost zijn
__________________
plakker is offline  
Oud 21 maart 2011, 11:55   #23
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En wat is nu eigenlijk het probleem?
Dat ik een pemban riskeer omwille van valse vermoedens, ze stellen mij vragen waar ik niet volledig op kan antwoorden en dreigen met een permban.
Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 11:55   #24
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Zouden we hem missen?
Daar gaan we het niet over hebben
Maar ik zou ook zo reageren, allez, als 'k 't verhaal een beetje versta he
__________________
plakker is offline  
Oud 21 maart 2011, 11:57   #25
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat ik een pemban riskeer omwille van valse vermoedens, ze stellen mij vragen waar ik niet volledig op kan antwoorden en dreigen met een permban.
Welke vragen?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 11:59   #26
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat ik een pemban riskeer omwille van valse vermoedens, ze stellen mij vragen waar ik niet volledig op kan antwoorden en dreigen met een permban.
allez, dan

voor als het er mocht van komen ... t beste nog hé !

en anders welkom terug !


voorts blijft je uitleg hier wel heel vaag hé
Anna List is offline  
Oud 21 maart 2011, 11:59   #27
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik kon het bijna ook niet geloven tot ik die pm's las, ik was stomverbaasd.... en even later stelde ik vast dat Quasix een ban had???... Zoals ik al zei hebben ze redenen, onjuiste redenen weliswaar. Waarom zou ik om de valse reden mij laten wegjagen.
wel, probeer ze dan te overtuigen van je gelijk. maar door het hier te doen, vrees ik dat ze je sowieso moeilijk nog gaan geloven.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:00   #28
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat ik een pemban riskeer omwille van valse vermoedens, ze stellen mij vragen waar ik niet volledig op kan antwoorden en dreigen met een permban.
Wat voor vragen stellen ze dan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:01   #29
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Daar gaan we het niet over hebben
Maar ik zou ook zo reageren, allez, als 'k 't verhaal een beetje versta he
Ik krijg nooit zo'n vragen van de mods

Wat een forum is dit... geen lastige vragen, geen bedreigingen, geen gepest, niks...
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:05   #30
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wel, probeer ze dan te overtuigen van je gelijk. maar door het hier te doen, vrees ik dat ze je sowieso moeilijk nog gaan geloven.

Ze hebben blijkbaar geen bewijzen van hun vermoedens, iedereen kan iets vermoeden. Daarom willen ze mij dwingen tot antwoorden die ik niet heb. Als een moderatie enkel werkt en bant op basis van vermoedens is deze fout bezig. Een bedreiging op basis van een vermoeden (in mijn geval dus) is er in mijn ogen zwaar over.
Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:10   #31
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
allez, dan

voor als het er mocht van komen ... t beste nog hé !

en anders welkom terug !


voorts blijft je uitleg hier wel heel vaag hé
Ik denk dat het niet echt past om hier deze PM's te gaan posten, al zou ik het heel graag doen. Mij lijkt het dan een aanval ipv een oproep tot duidelijkheid. Zoals ik eerder aanhaalde komt het er op neer dat men mij verdenkt van een dubbelnick van Sugar te zijn, evenals Quasix die daarvoor al een ban heeft. Als men dit besluit neemt heeft Sugar een permban ipv een maand ikzelf een permban en Quasix ook een permban dit omwille van hun idiote vermoedens???
Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:11   #32
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Tjah, wat er precies aan de hand zou kunnen zijn, weet ik ook niet, maar doorgaans is het natuurlijk wel zo dat waar rook is, ook vuur is.

Zo zou het zomaar kunnen zijn dat bepaalde mensen dezelfde proxy gebruiken om in te loggen -op zich al een indicatie dat er iets niet helemaal zuivere koffie is- of dat, ik noem maar wat, een groepje mensen toegang tot elkaars wachtwoorden heeft. Of dat een groepje mensen allemaal vanaf hetzelfde netwerk van hun kraakpand of zo opereert. Allemaal redenen om als moderatie het e.e.a. eens onder de loep te nemen.

Ik mag ook aannemen dat het de moderatie niet ontgaan is dat er met twee totaal verschillende schrijfstijlen geopereerd wordt vanaf het account van de draadstarter, waarbij enerzijds de ene schrijfstijl zich kenmerkt door het plaatsen van onnozele smileys, plaatjes, kleine 2'tjes en "idd'tjes", alsook door schelden en tieren waarbij nagenoeg geen enkele van de doorgaans korte zinnetjes zonder spel- en interpunctiefouten is, terwijl anderzijds de andere schrijfstijl geen of nauwelijks spel- en interpunctiefouten kent, en er veel langere zinnen geschreven worden.
Doorgaans is zulks een typisch kenmerk van zogenaamde 'accountsharing', oftewel het delen van een account met iemand anders.

Overigens vertoont die andere schrijfstijl die ik hierboven al noemde, opvallende overeenkomsten met de schrijfstijl en onderwerpkeuze van dit forumlid dat opdook vlak nadat de draadstarter een paar *KNIP*jes had gekregen.
Toeval? Wellicht, doch mocht ik moderator zijn, zou ik ook dat eens aan een nader onderzoek onderwerpen.
Sus Iratus is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:12   #33
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

As jullie dezelfde persoon zijn dan kunnen jullie toch wel enorm snel typen
CyberpunX is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:14   #34
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik denk dat het niet echt past om hier deze PM's te gaan posten, al zou ik het heel graag doen. Mij lijkt het dan een aanval ipv een oproep tot duidelijkheid. Zoals ik eerder aanhaalde komt het er op neer dat men mij verdenkt van een dubbelnick van Sugar te zijn, evenals Quasix die daarvoor al een ban heeft. Als men dit besluit neemt heeft Sugar een permban ipv een maand ikzelf een permban en Quasix ook een permban dit omwille van hun idiote vermoedens???
Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken met deze draad?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:15   #35
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
As jullie dezelfde persoon zijn dan kunnen jullie toch wel enorm snel typen
Heb je nu nog niet door dat wij allemaal één zijn?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:17   #36
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Je bent me ook al negatief opgevallen, maar nog niet onoverkomelijk.
eno2 is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:19   #37
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

1) Ik stel in deze draad vast dat er personen "sus oa" zijn die er hun hobby van maken om mensen te bannen en er zelfs heel der onderzoeken en vermoedens op bouwen.

2) Ik wil deze daden van de mod's openbaar maken zodat anderen ook de weet hebben waarom medeforummers plots een ban krijgen. Quasix heeft dit tot oa mijn spijt niet kunnen doen.
Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:25   #38
SDG
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 8.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Tjah, wat er precies aan de hand zou kunnen zijn, weet ik ook niet, maar doorgaans is het natuurlijk wel zo dat waar rook is, ook vuur is.

Zo zou het zomaar kunnen zijn dat bepaalde mensen dezelfde proxy gebruiken om in te loggen -op zich al een indicatie dat er iets niet helemaal zuivere koffie is- of dat, ik noem maar wat, een groepje mensen toegang tot elkaars wachtwoorden heeft. Of dat een groepje mensen allemaal vanaf hetzelfde netwerk van hun kraakpand of zo opereert. Allemaal redenen om als moderatie het e.e.a. eens onder de loep te nemen.

Ik mag ook aannemen dat het de moderatie niet ontgaan is dat er met twee totaal verschillende schrijfstijlen geopereerd wordt vanaf het account van de draadstarter, waarbij enerzijds de ene schrijfstijl zich kenmerkt door het plaatsen van onnozele smileys, plaatjes, kleine 2'tjes en "idd'tjes", alsook door schelden en tieren waarbij nagenoeg geen enkele van de doorgaans korte zinnetjes zonder spel- en interpunctiefouten is, terwijl anderzijds de andere schrijfstijl geen of nauwelijks spel- en interpunctiefouten kent, en er veel langere zinnen geschreven worden.
Doorgaans is zulks een typisch kenmerk van zogenaamde 'accountsharing', oftewel het delen van een account met iemand anders.

Overigens vertoont die andere schrijfstijl die ik hierboven al noemde, opvallende overeenkomsten met de schrijfstijl en onderwerpkeuze van dit forumlid dat opdook vlak nadat de draadstarter een paar *KNIP*jes had gekregen.
Toeval? Wellicht, doch mocht ik moderator zijn, zou ik ook dat eens aan een nader onderzoek onderwerpen.
De schrijfstijl van een andere, niet nader genoemde trol op dit forum spreekt wat mij betreft ook geen boekdelen maar een hele bibliotheek.

Naam: devil-hack1.jpg
Bekeken: 156
Grootte: 6,7 KB
SDG is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:26   #39
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
1) Ik stel in deze draad vast dat er personen "sus oa" zijn die er hun hobby van maken om mensen te bannen en er zelfs heel der onderzoeken en vermoedens op bouwen.

2) Ik wil deze daden van de mod's openbaar maken zodat anderen ook de weet hebben waarom medeforummers plots een ban krijgen. Quasix heeft dit tot oa mijn spijt niet kunnen doen.
een koekje van eigen deeg noemt men dat.....
lantjes is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:28   #40
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Bijna, ze vragen me om informatie waar ik geen weet van heb. Maw, riskeer ik een ban door een vermoeden van hen dat ik een dubbelnick van Sugar ben???? Quasix is reeds geband daar ze hem zelfs die bedreigende PM's niet gelevert hebben. Ik krijg een kans om uitleg te geven. Uitleg over wat???? ...

Ze gaan blijkbaar ver, en in mijn ogen TE VER.
Als dat waar is dan gaat men inderdaad te ver. De moderatie vraagt om de anonimiteit van de forummers te respecteren. Dan dient ze dat zelf ook te doen en het privéleven van forummers niet te willen uitpluizen, maar de privacy te respecteren. Vragen zoals 'weet gij of dat een dubbelnick is' kunnen eventueel gesteld worden, maar dreigen met een ban of strafpunten indien men weigert te antwoorden is eigenlijk ongehoord. Ik vraag me af of dit werkelijk het geval is Wisord.

De moderatie zou beter op inhoud afgaan dan 'jacht' te maken op 'dubbelnicks'. Ik zou mijn tijd daar niet aan verspillen maar het strafpuntensysteem aanpassen.
Johan Bollen is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be