Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2008, 18:36   #81
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Niet dat ik twijfel aan de capaciteiten van homoseksuelen, waarvan er beslist zullen zijn die veel betere ouders zouden kunnen zijn dan sommige hetro-koppels, ben ik toch helemaal tegen homo-adoptie.

Een kind heeft recht op zowel een vader als een moeder. Ik vind dat een kind moet kunnen opgroeien in een zo normaal mogelijk omgeving.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2008, 18:47   #82
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Dat is één zaak, maar het onderwerp hier is hömö-ouders. Kinderen of zelfs baby's uitleveren aan afwijkelingen met een onvolwassen en vaak geperverteerde (denk maar aan de verschillende "parade's") seksualiteit is een ware misdaad. Een aanslag op de eerbaarheid van de kinderen en een zware domper op hun toekomst want of kinderen een normale opvoeding kunnen "genieten" door 2 zieke mensen is natuurlijk onmogelijk.
Loopt u ook zo op straat rond misschien???
Vroeger in Antwerpen heeft er ook zo ene een tijdje al mijn stamcafè's afgeschuimd.
Sommige andere metalfans zullen hem misschien ook hebben zien rondhangen in de rots of in de pandemonium (den drempel was toen al dicht dacht k).
Grote struize kerel, lang haar altijd in het wit (zo zothuis wit) en hij liep soms rond me een knoert van een erectie (vies zicht )
Zat em daar te fulmineren tegen wij 'goddelozen' en 'heidenen' en 'den duivel'.
Was altij lachen als dieje der was. Sommige gaven em zelfs een pint.

Misschien een tip voor u Pruis. Ik zal u nen duvel trakteren als k u daar tegenkom
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 september 2008 om 18:52.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 13:57   #83
De rechtvaardige rechter
Parlementslid
 
De rechtvaardige rechter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 1.666
Standaard

In Vlaanderen worden homo's over het algemeen beter aanvaard dan in Wallonië. Ik ken paar homo's en dat zijn heel toffe mensen, daarom ben ik ook pro gelijke rechten homo's.
__________________
Tiocfaidh ár lá!
Links en Vlaams
De rechtvaardige rechter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 14:48   #84
LastMohican
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 1.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Ik zal u nen duvel trakteren als k u daar tegenkom
Duvel
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 01:03   #85
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik spreek mezelf niet tegen. In mijn laatste zin schrijf ik nl. dat een meerderheid helaas niet meer opgroeit in een traditioneel gezien en dat er hierdoor jammer genoeg een nieuwe norm komt die eigenlijk geen normen meer heeft wat betreft een familiestructuur. Alles moet kunnen. Een vader en moeder hebben onder hetzelfde dak is, gezien de trieste cijfers, voorbijgestreefd.
nu doe je t' weer ... min of meer

we zijn er dus beiden mee eens dat het niet meer dé norm is
doch kom je onmiddellijk op de proppen dat die nieuwe norm geen normen meer heeft ?
natuurlijk bedoelde je dat waarschijnlijk anders en wou je daar waar 'normen' stond gewoonweg zeggen 'waarden'
maar uiteindelijk komt dat +- op hetzelfde neer want normen en waarden worden ons immers vanuit het collectief gedicteerd
en dat collectief is blijkbaar al verschoven
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 01:09   #86
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
@freespirit...jij zou schrijver moeten worden, wat een uitleg Maar persoonlijk denk ik zodra men meer weet van de hersenen dat toekomstgericht er een remedie gaat komen om homosexualiteit uit te roeien.Dit door medicatie voor de zwangerschap bijvoorbeeld te verplichten.
wie weet zou dat kunnen
en met welk nut, dit alles ?

je kan natuurlijk net hetzelfde bedenken eens men een middel voorhanden zou hebben om alles wat afwijkt van blond haar en blauwe ogen om te buigen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 01:10   #87
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Brrrr... Jij bent een angstaanjagend mens.
dacht ik ook
erger dan een fundi
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 21:42   #88
Gezond Vlaanderen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2008
Berichten: 317
Standaard

Geen kinderen voor homosexuele ouders! Vrij simpel: omdat homo's zich niet voort kunnen planten op een natuurlijke manier (man+vrouw=natuurlijk).Homo's willen kinderen alleen maar "hebben" uit hebzucht en zo nog meer de buitenwereld op zijn kop zetten.Ik zeg niet dat het bij alle hetero-gezinnen altijd rozengeur en manenschijn is maar homo's met kinderen is meer dan een brug te ver!
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 22:03   #89
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter
 
Patsy Stone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 2.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Geen kinderen voor homosexuele ouders! Vrij simpel: omdat homo's zich niet voort kunnen planten op een natuurlijke manier (man+vrouw=natuurlijk).Homo's willen kinderen alleen maar "hebben" uit hebzucht en zo nog meer de buitenwereld op zijn kop zetten.Ik zeg niet dat het bij alle hetero-gezinnen altijd rozengeur en manenschijn is maar homo's met kinderen is meer dan een brug te ver!
Ben jij zo iemand die door het voortdurend uiten van extreem domme uitspraken het vlaams belang in een slecht daglicht probeert te plaatsen?
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 22:37   #90
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Geen kinderen voor homosexuele ouders! Vrij simpel: omdat homo's zich niet voort kunnen planten op een natuurlijke manier (man+vrouw=natuurlijk).Homo's willen kinderen alleen maar "hebben" uit hebzucht en zo nog meer de buitenwereld op zijn kop zetten.Ik zeg niet dat het bij alle hetero-gezinnen altijd rozengeur en manenschijn is maar homo's met kinderen is meer dan een brug te ver!
je 'argumenten' en 'vooroordelen' zijn alvast ook niet erg 'natuurlijk'

wat heeft ouderschap te maken met het potentiëel zich te kunnen voortplanten.... en wat als dat potentiëel eveneens niet aanwezig is bij man+vrouw door een gril van diezelfde natuur ?

en waarom zou het willen "hebben" en verkrijgen van kinderen langs de ene weg minder of meer hebzuchtig zijn dan het "hebben" en verkrijgen van kinderen langs een andere weg de andere weg ?

en waar leg je de grens ? ... wanneer spreek je rsp. van hetroseksueel rsp. homosekseksueel als je je beroept op een rsp. verschillend rsp. gelijk geslacht wanneer daar ook niet alles zo duidelijk afgelijnd is ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 22:39   #91
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Ben jij zo iemand die door het voortdurend uiten van extreem domme uitspraken het vlaams belang in een slecht daglicht probeert te plaatsen?
je zou het zo denken
alleen jammer dat dat 'slecht daglicht' voor velen dezer dagen gelijk staat met 'politiek-incorrect' en dat scoort natuurlijk
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be