Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 april 2019, 15:40   #61
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Met andere woorden, één gevangenis, en dan enkel volgens uw woorden zonder een bron.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat je er iets meer van zou weten, maar bon, ik zal herbeginnen:

PPS-gevangenissen zijn voortaan de norm. Er bestaan er reeds drie: Beveren, Marche-en-Famenne, Leuze-en-Hainaut. Twee zijn reeds aanbesteed: Dendermonde en Haren.
Ik geef geen bron, dat is algemene kennis.

Die gevangenissen worden gebouwd volgens het DBFM-model. M staat voor maintaonance, oftewel: Het luik “maintenance” omvat onder meer grote onderhoud- en infrastructuurwerken, ICT-ondersteuning en de volledige logisitiek (exploitatie van keuken, wasserij, afvalverwerking, …).
https://justitie.belgium.be/nl/nieuw...s_2011-06-16_1

Voor de toekomst zijn nog andere gevangenissen voorzien, in PPS-vorm: Nieuw-Antwerpen, Nieuw-Merksplas, Leopoldsburg, Vresse-sur-Semois, Nieuw-Lantin, Nieuw Verviers.
https://www.koengeens.be/news/2016/0...issen-en-aange
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 18:58   #62
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat je er iets meer van zou weten, maar bon, ik zal herbeginnen:

PPS-gevangenissen zijn voortaan de norm. Er bestaan er reeds drie: Beveren, Marche-en-Famenne, Leuze-en-Hainaut. Twee zijn reeds aanbesteed: Dendermonde en Haren.
Ik geef geen bron, dat is algemene kennis.

Die gevangenissen worden gebouwd volgens het DBFM-model. M staat voor maintaonance, oftewel: Het luik “maintenance” omvat onder meer grote onderhoud- en infrastructuurwerken, ICT-ondersteuning en de volledige logisitiek (exploitatie van keuken, wasserij, afvalverwerking, …).
https://justitie.belgium.be/nl/nieuw...s_2011-06-16_1

Voor de toekomst zijn nog andere gevangenissen voorzien, in PPS-vorm: Nieuw-Antwerpen, Nieuw-Merksplas, Leopoldsburg, Vresse-sur-Semois, Nieuw-Lantin, Nieuw Verviers.
https://www.koengeens.be/news/2016/0...issen-en-aange
Ja, er is dus zo één gevangenis in Vlaanderen.

Dendermonde is aanbesteed en zal in 2013 klaar zijn.

Ik begrijp het, je bent wat aan het trollen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 06:16   #63
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, er is dus zo één gevangenis in Vlaanderen.

Dendermonde is aanbesteed en zal in 2013 klaar zijn.

Ik begrijp het, je bent wat aan het trollen.
Ja, ok, ja, zeg dan onmiddellijk dat je eigenlijk niet wou discussiëren, het zou rapper gegaan zijn.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 23:51   #64
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ja, ok, ja, zeg dan onmiddellijk dat je eigenlijk niet wou discussiëren, het zou rapper gegaan zijn.
Kom zeg, je brengt fake news over het gevangeniswezen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 08:26   #65
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Kom zeg, je brengt fake news over het gevangeniswezen.
Als de officiële bronnen al niet meer volstaan, dan heeft het niet veel zin, hé...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 08:40   #66
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat je er iets meer van zou weten, maar bon, ik zal herbeginnen:

PPS-gevangenissen zijn voortaan de norm. Er bestaan er reeds drie: Beveren, Marche-en-Famenne, Leuze-en-Hainaut. Twee zijn reeds aanbesteed: Dendermonde en Haren.
Ik geef geen bron, dat is algemene kennis.

Die gevangenissen worden gebouwd volgens het DBFM-model. M staat voor maintaonance, oftewel: Het luik “maintenance” omvat onder meer grote onderhoud- en infrastructuurwerken, ICT-ondersteuning en de volledige logisitiek (exploitatie van keuken, wasserij, afvalverwerking, …).
https://justitie.belgium.be/nl/nieuw...s_2011-06-16_1

Voor de toekomst zijn nog andere gevangenissen voorzien, in PPS-vorm: Nieuw-Antwerpen, Nieuw-Merksplas, Leopoldsburg, Vresse-sur-Semois, Nieuw-Lantin, Nieuw Verviers.
https://www.koengeens.be/news/2016/0...issen-en-aange
Fijn om te lezen, maar gaat dit niet louter over infrastructuur,
Ik vind het hele gevangeniswezen totaal verouderd en niet gericht op re integratie, geef die mensen een omgeving die gericht is op opleidingen waarmee je de kost kunt verdienen, werken aan inzicht wat functioneren betreft, impuls en woedebeheersing, werken als team, kortom zaken die helpen om te voorkomen dat je " vaste klant " wordt of opnieuw in criminaliteit verzeilt. Behandel verslavingen en psychische problemen en zorg voor betere begeleiding buiten de muren.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 10:03   #67
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Fijn om te lezen, maar gaat dit niet louter over infrastructuur,
Ik vind het hele gevangeniswezen totaal verouderd en niet gericht op re integratie, geef die mensen een omgeving die gericht is op opleidingen waarmee je de kost kunt verdienen, werken aan inzicht wat functioneren betreft, impuls en woedebeheersing, werken als team, kortom zaken die helpen om te voorkomen dat je " vaste klant " wordt of opnieuw in criminaliteit verzeilt. Behandel verslavingen en psychische problemen en zorg voor betere begeleiding buiten de muren.
Er moeten zaken voorzien worden in gevangenissen, daar niet van.
Maar laat ons met de voeten op de grond blijven: vele van die gasten zijn niet vatbaar voor rede.

Goedkoopst en efficiëntst, vermoed ik, blijft nog steeds dat de basishouding blijft dat criminelen de gevangenis blijven ondervinden als een heel ambetante en pijnlijke straf. Zodat er een kans is dat als ze ontslagen worden, ze van mening zijn dat ze hier liefst niet willen terugkeren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 10:25   #68
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Als de officiële bronnen al niet meer volstaan, dan heeft het niet veel zin, hé...
Precies. En dan al zeker als je spreekt alsof die gevangenissen er al zijn terwijl ze er niet zijn, dan heeft het inderdaad weinig zin.

Wat was het, Dendermonde? Ging klaar zijn in 2013, terwijl er geen nieuwe gevangenis bestaat in Dendermonde in 2019.

Jij komt dan uitleggen hoe het daar werkt...

Hou toch op.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 10:27   #69
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er moeten zaken voorzien worden in gevangenissen, daar niet van.
Maar laat ons met de voeten op de grond blijven: vele van die gasten zijn niet vatbaar voor rede.

Goedkoopst en efficiëntst, vermoed ik, blijft nog steeds dat de basishouding blijft dat criminelen de gevangenis blijven ondervinden als een heel ambetante en pijnlijke straf. Zodat er een kans is dat als ze ontslagen worden, ze van mening zijn dat ze hier liefst niet willen terugkeren.
Lijkt me heel logisch, tenslotte zijn veel van de gevangenen niet eens veroordeeld tot gevangenisstraf.

Die moeten dan pijnlijk boeten volgens u..
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 10:51   #70
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Fijn om te lezen, maar gaat dit niet louter over infrastructuur,
Ik vind het hele gevangeniswezen totaal verouderd en niet gericht op re integratie, geef die mensen een omgeving die gericht is op opleidingen waarmee je de kost kunt verdienen, werken aan inzicht wat functioneren betreft, impuls en woedebeheersing, werken als team, kortom zaken die helpen om te voorkomen dat je " vaste klant " wordt of opnieuw in criminaliteit verzeilt. Behandel verslavingen en psychische problemen en zorg voor betere begeleiding buiten de muren.
De enige zinvolle manier om ex gedetineerden kans op werk te geven is de voorwaarde van goed gedrag en zeden te schrappen als arbeidsvoorwaarden.

Nu kunnen ze in bijna 90% nergens terecht voor werk hierdoor.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 12:25   #71
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Of ja als er ik nu nog verder over nadenk.

Eerst proberen ze je om te kopen met lekkers

Als dat niet pakt komen de seksuele aantijgingen om je reputatie te kelderen. In je verleden spitten.

Derde stap zal doodsbedreigingen zijn.

Vierde stap is je gewoon monddood maken.

Dat is hoe de beschaafde mensen het spelen.

Dus uiteindelijk is er niet zoveel verschil met die beestachtige mensen. Maar bij de beschaafde mensen gaat het in fases en ze spelen altijd vals. Hehe.

Dus ja die "beestachtige" figuren...hun onschuldigheid blijft wel bewaard.

Ooh. Humanity...

De enige manier om ze te nekken is een all-in en zo ze mee te sleuren naar de hel. Maar waarom zou je je daar mee bezighouden. Uit 1 of andere nobele overtuiging? Hehe. Ja, er zijn zo'n mensen geweest, maar wat haalt het uit. Zoveel pijn op je hals halen voor een verpletterende overwinning.

Het maakt van je mss een "held", maar wat zijn we daar mee. Je moet gwn ook valsspelen zoals heel deze maatschappij is ingericht.

Heb je eigelijk als eens overwogen om naar een therapeut te stappen, om je eens te laten evalueren ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 12:58   #72
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Fijn om te lezen, maar gaat dit niet louter over infrastructuur,
Ik vind het hele gevangeniswezen totaal verouderd en niet gericht op re integratie, geef die mensen een omgeving die gericht is op opleidingen waarmee je de kost kunt verdienen, werken aan inzicht wat functioneren betreft, impuls en woedebeheersing, werken als team, kortom zaken die helpen om te voorkomen dat je " vaste klant " wordt of opnieuw in criminaliteit verzeilt. Behandel verslavingen en psychische problemen en zorg voor betere begeleiding buiten de muren.
Je hebt helemaal gelijk, maar dat vergt de moeilijkste veranderingen van al: een culturele verandering.

Nu, er bestaan ook wel gevangenissen waar daar wel degelijk aandacht besteed wordt, maar nog veel te weinig.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 13:07   #73
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Precies. En dan al zeker als je spreekt alsof die gevangenissen er al zijn terwijl ze er niet zijn, dan heeft het inderdaad weinig zin.

Wat was het, Dendermonde? Ging klaar zijn in 2013, terwijl er geen nieuwe gevangenis bestaat in Dendermonde in 2019.

Jij komt dan uitleggen hoe het daar werkt...

Hou toch op.
kijk choeke, dat je niet begrijpend kunt lezen en alles naar jouw eigen probeert te interpreteren, daar kan ik niks aan doen, en kan ik nu ook niet helpen.
Dat je de betekenis van het woord "toekomst" verwart met "vandaag", daar kan ik nog minder aan doen.

Dus ja, je kan nog verder posten en er elke keer volledig naast zitten, maar ik ben er overtuigd dat dat op een bepaald moment onze mede-forummers zal beginnen te vervelen.
En ik ambeteer mensen niet graag wanneer ze mij niks misdaan hebben.

Dus blijf uw onzin posten, gebruik prentjes, debiele oneliners zoveel je maar wilt, osef.

Dit gezegd zijnde.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 13:15   #74
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
kijk choeke, dat je niet begrijpend kunt lezen en alles naar jouw eigen probeert te interpreteren, daar kan ik niks aan doen, en kan ik nu ook niet helpen.
Dat je de betekenis van het woord "toekomst" verwart met "vandaag", daar kan ik nog minder aan doen.

Dus ja, je kan nog verder posten en er elke keer volledig naast zitten, maar ik ben er overtuigd dat dat op een bepaald moment onze mede-forummers zal beginnen te vervelen.
En ik ambeteer mensen niet graag wanneer ze mij niks misdaan hebben.

Dus blijf uw onzin posten, gebruik prentjes, debiele oneliners zoveel je maar wilt, osef.

Dit gezegd zijnde.
2013 - het jaar dat Dendermonde ging klaar zijn, ligt niet in de toekomst, choeke.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 13:48   #75
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
2013 - het jaar dat Dendermonde ging klaar zijn, ligt niet in de toekomst, choeke.
Ik nodig jou uiteraard uit om de quote weer te geven waarin ik zou beweren dat Dendermonde in 2013 klaar zou zijn.

Ik kan daarentegen wel uw quote weergeven waar JIJ ineens met die datum afkomt, zijnde:
Citaat:
Wat was het, Dendermonde? Ging klaar zijn in 2013, terwijl er geen nieuwe gevangenis bestaat in Dendermonde in 2019.

Ieder zijn verklaringen, hé.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 14:34   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik nodig jou uiteraard uit om de quote weer te geven waarin ik zou beweren dat Dendermonde in 2013 klaar zou zijn.

Ik kan daarentegen wel uw quote weergeven waar JIJ ineens met die datum afkomt, zijnde:



Ieder zijn verklaringen, hé.
Je geeft de link waarin staat:
"De bouwaanvragen zijn in voorbereiding of al ingediend. Doelstelling blijft dat de werken in oktober kunnen starten. Volgens de afgesproken timing moeten de vier gevangenissen medio 2013 operationeel zijn."

Ik kom dus met die datum af nadat jij hem in een link hebt gegeven.

Alleszins, laat ons nu maar stoppen, want uw posts worden stilaan weerzinwekkend.
Een welbekende troltechniek, ik ga niet in uw val trappen, choeke...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 14:59   #77
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je geeft de link waarin staat:
"De bouwaanvragen zijn in voorbereiding of al ingediend. Doelstelling blijft dat de werken in oktober kunnen starten. Volgens de afgesproken timing moeten de vier gevangenissen medio 2013 operationeel zijn."

Ik kom dus met die datum af nadat jij hem in een link hebt gegeven.

Alleszins, laat ons nu maar stoppen, want uw posts worden stilaan weerzinwekkend.
Een welbekende troltechniek, ik ga niet in uw val trappen, choeke...
En in de post waar de link beschreven staat wordt er heel duidelijk verwezen naar
Citaat:
Die gevangenissen worden gebouwd volgens het DBFM-model. M staat voor maintaonance, oftewel: Het luik “maintenance” omvat onder meer grote onderhoud- en infrastructuurwerken, ICT-ondersteuning en de volledige logisitiek (exploitatie van keuken, wasserij, afvalverwerking, …).
namelijk dus naar de DBFM-formule.
Naar niks anders.

Trouwens, in dezelfde post staat:
Citaat:
PPS-gevangenissen zijn voortaan de norm. Er bestaan er reeds drie: Beveren, Marche-en-Famenne, Leuze-en-Hainaut. Twee zijn reeds aanbesteed: Dendermonde en Haren.

Ik geef geen bron, dat is algemene kennis.
Duidelijker kan niet: Dendermonde is nog niet gebouwd, enkel aanbesteed.

Geen dank, en tot volgende keer.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 11:37   #78
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Je hebt helemaal gelijk, maar dat vergt de moeilijkste veranderingen van al: een culturele verandering.

Nu, er bestaan ook wel gevangenissen waar daar wel degelijk aandacht besteed wordt, maar nog veel te weinig.
Wanneer er aandacht aan besteed wordt is dit omdat het lokale beleid daar oog voor heeft maar helaas niet omdat structureel dit wordt opgenomen in een globale aanpak.
Dat is heel jammer, want wie niet terugkomt bespaart je ook geld en indirect ook wat het kostenplaatje hulpverlening betreft.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 11:41   #79
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
De enige zinvolle manier om ex gedetineerden kans op werk te geven is de voorwaarde van goed gedrag en zeden te schrappen als arbeidsvoorwaarden.

Nu kunnen ze in bijna 90% nergens terecht voor werk hierdoor.
Nee, daar ben ik het niet mee eens, je wilt iemand die ernstige zedendelicten heeft gepleegd niet mee op een schoolkamp met meisjes van twaalf!


Maar het lijkt of veel mensen dit niet weten, je kunt na verloop van tijd wel vragen om ( minder ernstige feiten) te laten schrappen, zodat ze niet langer zichtbaar zijn op je strafblad.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 12:18   #80
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee, daar ben ik het niet mee eens, je wilt iemand die ernstige zedendelicten heeft gepleegd niet mee op een schoolkamp met meisjes van twaalf!


Maar het lijkt of veel mensen dit niet weten, je kunt na verloop van tijd wel vragen om ( minder ernstige feiten) te laten schrappen, zodat ze niet langer zichtbaar zijn op je strafblad.
Dat klopt en ook weer niet.
Eerherstel is ook gekoppeld aan voorwaarden die vaak genoeg onmogelijk kunnen voldaan worden zonder goed werk.

Bovendien is uw strafblad nooit weg en kan je zelfs met eerherstel en straf van minimum 2 maand effectief nooit meer aan werk geraken binnen stad, staat, provincie en parastataal of gouverneel enz. Noch in ziekenhuis, school of wat dan ook. Dat is al minstens 70 a 80 % van alle jobs. Van de resterende prive ( daar zijn er al niet zo veel meer) houden ze ook de deur gesloten. Zelfs op immigratie is de deur dicht gegooid.

Er schiet weinig over nietwaar?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be