Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2017, 23:27   #321
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik zou dat kunnen, ja...
Maar ik doe dat niet.
Ik zou eerst zelf die bronnen willen checken voor ik ze op het internet smijt.
Stel u voor dat mensen mij hier belachelijk zouden maken omdat ik als een kieken waardeloze rommel post van bronnen die ik zelf nog nooit heb nagekeken.
Don't worry, daar zorg je zelf goed voor.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 23:29   #322
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
wikipedia
I rest my case

het interview heb ik niet gezien maar hij is dus wel, tegen z'n zin, een held van voorpost, stormfront en co.

uit de context trekken en beweren dat de Russen de Gaskamers dus ergens in de jaren 50 gebouwd hebben om de naz'is in een slecht daglicht te stellen en een kloot af te trekken?

hoeveel gekker moet het nog worden?
Maw, je kan dus niks van m'n laatste post aan jou weerleggen.
Dank voor de duidelijkheid.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 23:36   #323
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Misschien moet ik eens buiten dit forum om advies vragen of Diego zijn berichten wel zuiver op de graat zijn...
Mja... Ik ontdekte ook vandaag dat die schijnbaar "niet werkende", afgeschermde URLs naar revisionistische websites die Diego postte wel degelijk werken wanneer je simpelweg <iets> weglaat. Vooral op een iPad is het poepsimpel.

Hopelijk ontdekt de moderatie of UNIA de truc niet...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 23:42   #324
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Vreemd hoe sommigen hier er op gebrand zijn, om elk vermeende niet-politieke-correctheid te willen censureren.
Die moeten wsl last hebben van 'n pijnlijk mentale psychose of zoiets.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 23:42   #325
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maw, je kan dus niks van m'n laatste post aan jou weerleggen.
Dank voor de duidelijkheid.
Ok, dan ben ik overtuigd!

Ge hebt gelijk!

Al uw theorieën zijn waar!

Tevreden?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2017, 23:47   #326
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Vreemd hoe sommigen hier er op gebrand zijn, om elk vermeende niet-politieke-correctheid te willen censureren.
Die moeten wsl last hebben van 'n pijnlijk mentale psychose of zoiets.
Hint: '*' = %2A
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 08:22   #327
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maw, je kan dus niks van m'n laatste post aan jou weerleggen.
Dank voor de duidelijkheid.
je staaft niets dus valt er niets te weerleggen
ooit al van cirkelredeneringen gehoord?

het creëert hooguit alleen meer vragen
was auschwitz zuiver decoratief?
Waarom hebben de Russen Auschwitz gebouwd? Om de Nazi's, die toen al morsdood waren, een kloot af te trekken?

allé, wat doen we met al die getuigenissen rond de holocaust? allemaal mensen omgekocht door de Udssr?

nu begin ik Tomm te missen hier
een communist vs een negationist
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 09:00   #328
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
je staaft niets dus valt er niets te weerleggen
ooit al van cirkelredeneringen gehoord?

het creëert hooguit alleen meer vragen
was auschwitz zuiver decoratief?
Waarom hebben de Russen Auschwitz gebouwd? Om de Nazi's, die toen al morsdood waren, een kloot af te trekken?

allé, wat doen we met al die getuigenissen rond de holocaust? allemaal mensen omgekocht door de Udssr?

nu begin ik Tomm te missen hier
een communist vs een negationist
Wat wordt er eigenlijk bedoelt met 'holocaust' ? De jacht op de joden om ze te doden op 1 of andere manier ?

Laten we stellen dat een oorspronkelijke echte jood vrij is van grondbezit, vrij is van eender welke natie/staatsvorm, en dus vrij mag wonen waar hij of zij wilt.

Wat is er gebeurd tussen WO1 en WO2 ? Hitler was al een soldaat in WO1, die oorlog is desondanks met een drogreden (moord op franz ferdinand) begonnen omdat Duitsland wou oorlog voeren, hieruit zijn twee groepen ontstaan die tegen elkaar streden (2 allianties van 3 grootmachten), De alliantie van duitsland verloor tegen de andere alliantie, hieruit ontstond een verdrag waarbij Duitsland economisch als militair beperkt werd, ondertussen heeft hitler besloten om zich politiek te gaan engageren en richtte de NSDAP op waarbij hij trachtte een volledige meerderheid te verkrijgen door andere partijen uit te schakelen, bouwde ondergronds toch weer een sterke leger op en begon de oorlog door de blltzkriegtechniek (overompeling van de kleine legers) met polen en zo verder, maar wat was zijn idee achter deze oorlog, buiten dat hij joden uit zijn land wou hebben, gesteld dat die onterecht daar gevestigd waren, maar wist hij wel dat de meeste joden vrij waren van enige vorm van landsbezit of staatsvorm ?
Op dit punt moet ik wel vaststellen dat pas dan het zionisme is ontstaan en het idee van uitroeiing van de joodse gemeenschap gestalte kreeg, hiermee bijna op het einde van deze oorlog na D-day in de rapte in sommige kampen de kamers zijn gebouwd of als laatste redmiddel pas gebruikt werd....

Ik ontken niet de holocaust maar mijn vraag richt zich op wat de echte oorspronkelijke idee was van hitler, buiten het feit dat hij enkel de joden in zijn land buiten wou maar niet doden...hoe is dan het alternatief van de vergassing er gekomen....gesteld dat dit buiten hitlers weten om gebeurde ?

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 5 juni 2017 om 09:11.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 09:54   #329
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Ik ontken niet de holocaust maar mijn vraag richt zich op wat de echte oorspronkelijke idee was van hitler,
en voor je het weet zitten we hier op het punt dat ik effectief moet gaan onderbouwen dat Hitler redegelijk de joden haatte

al de rest zijn tenslotte veronderstelling, de gaskamers verzinsels vd russen en Mein kamp is ook ergens in Jeruzalem geschreven door 1 of andere zionist

genoeg info online en n bibs te vinden om z'n motivatie terug te vinden waarom hij joden haatte, waarom hij ze wou vernietigen, waarom ....

ben je echt en oprecht geïnteresseerd dan loop je zaterdag naar de bib en ga je wat boeken bestellen.
in een twitterberichtjes van 140 tekens kun je nu eenmaal geen fatsoenlijke gedachtegang opbouwen

je loopt het risico dat je uiteindelijk nog maar in maximaal 140 tekens kunt denken, zoals bv Trump
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 10:07   #330
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Mja... Ik ontdekte ook vandaag dat die schijnbaar "niet werkende", afgeschermde URLs naar revisionistische websites die Diego postte wel degelijk werken wanneer je simpelweg <iets> weglaat. Vooral op een iPad is het poepsimpel.

Hopelijk ontdekt de moderatie of UNIA de truc niet...
Ze zien het niet.
Je zou haast denken dat ze het niet willen zien...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 juni 2017 om 10:07.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 10:24   #331
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ze zien het niet.
Je zou haast denken dat ze het niet willen zien...
Ik vind dat we Diego moeten confronteren met de vraag WIE het artikel geschreven heeft in die euhm.. "ingekorte" link die hij hier neerzette:

http://www.********/jhr/v17/v17n4p24_faurisson.html

Vooral de titel is boeiend: "There is no..."
En googlen op de naam van de man geeft een schat aan informatie: About 197.000 results (0,55 seconds)
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 12:42   #332
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
en voor je het weet zitten we hier op het punt dat ik effectief moet gaan onderbouwen dat Hitler redegelijk de joden haatte

al de rest zijn tenslotte veronderstelling, de gaskamers verzinsels vd russen en Mein kamp is ook ergens in Jeruzalem geschreven door 1 of andere zionist

genoeg info online en n bibs te vinden om z'n motivatie terug te vinden waarom hij joden haatte, waarom hij ze wou vernietigen, waarom ....

ben je echt en oprecht geïnteresseerd dan loop je zaterdag naar de bib en ga je wat boeken bestellen.
in een twitterberichtjes van 140 tekens kun je nu eenmaal geen fatsoenlijke gedachtegang opbouwen

je loopt het risico dat je uiteindelijk nog maar in maximaal 140 tekens kunt denken, zoals bv Trump
Even teruggaan, de enigste reden(en) waarom hitler de 'joodse gemeenschap' haatte was het verlies van de eerste wereldoorlog en de armoedecrisis die na die oorlog ontstond, je moest wel iets of iemand de schuld geven (in die tijd waren heel wat joodse mensen actief in de geldhandel waaronder de bekende Rotschilds waarvan nog niet veel boven water is gekomen !), ook al is en was het idee van rassenscheiding van inferieure en superieure rassen (er bestaat maar 1 ras en dat is het 'mensenras') toen werden de joden als inferieur beschouwd nu ben je in de eerste plaats een mens als je jezelf ook een mens beschouwt, ik denk dat veel mensen nog steeds struikelen over het feit dat de oorzaken tot een bepaalde uitwerking verwerkelijkt kan worden zoals dat in de WO2 het geval was. Dat staat in schril contrast met wat ik heb gezien in het holocaustmuseum in Israel, werkelijk die gaskamers (alsof het douches waren) zo niet verbrandingsovens hebben wel degelijk bestaan, dus het cijfer van de zes miljoen kan nog redelijk correct zijn, wat dat betreft !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 5 juni 2017 om 12:46.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 10:12   #333
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Omdat de VS, zelf getroffen door de Great Depression en strikte immigratiewetten, de oorlog in Europa een ver-van-hun bed-show beschouwden.
Echter, door de zionistische macht en invloed daar, mochten de zonen van de Yankees hun leven gaan offeren in een oorlog die niet de hunne was, net zoals ze mee in WW-1 gesleept werden:

"We managed to drag the United States into the First World War and if they (the US) do what we demand in regards to Palestine and the Jewish armed forces, then we can get the Jews in the USA to drag the United States into this one (the Second World War) too." - Weizmann to Churchill (September 1941)
http://balder.org/judea/Important-Qu...ng-Of-WWII.php

De Japanse aanval op Pearl Harbor deed de rest.
Interessant.
Vooral voor wie weet dat Duitsland als eerste de oorlog tegen de VS heeft verklaard...
Een van de grootste stommiteit van den Dolf, trouwens.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 10:14   #334
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik vind dat we Diego moeten confronteren met de vraag WIE het artikel geschreven heeft in die euhm.. "ingekorte" link die hij hier neerzette:

http://www.********/jhr/v17/v17n4p24_faurisson.html

Vooral de titel is boeiend: "There is no..."
En googlen op de naam van de man geeft een schat aan informatie: About 197.000 results (0,55 seconds)
Wetende dat die gast door de negationnisten uitgespuwd werd als "verrader" en "pion van de Zionisten" omdat hij de Holocaust wel minimaliseerde, maar niet ontkende.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 11:53   #335
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
ik denk dat veel mensen nog steeds struikelen over het feit dat de oorzaken tot een bepaalde uitwerking verwerkelijkt kan worden zoals dat in de WO2 het geval was
Wat betekent dit in godsnaam?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 12:07   #336
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De verbouwingen van de concentratiekampen na de oorlog door de Sovjets, die pas in 1948 voor onderzoek toegankelijk werden voor buitenstaanders, bevatten geen spoor van Zyklon-B, iets wat nochtans in ruime hoeveelheden aanwezig moest geweest zijn, bij het vergassen van ‘miljoenen’ mensen...
Waar zijn de miljoenen joden dan naartoe?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 12:15   #337
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Waar zijn de miljoenen joden dan naartoe?
Beamed-up door Scotty.
Elementair.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 13:44   #338
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Interessant.
Vooral voor wie weet dat Duitsland als eerste de oorlog tegen de VS heeft verklaard...
Een van de grootste stommiteit van den Dolf, trouwens.
de aanval op Pearl harbor zou ik toch een oorlogsverklaring durven noemen.

de Duitse oorlogsverklaring was pas na de aanval op pearl harbor en het is naïef om aan te nemen dat de Vs de Duitsers, zonder die oorlogsverklaring, gerust hadden gelaten.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 15:59   #339
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
de aanval op Pearl harbor zou ik toch een oorlogsverklaring durven noemen.
Ja, van Japan.

Citaat:
de Duitse oorlogsverklaring was pas na de aanval op pearl harbor en het is naïef om aan te nemen dat de Vs de Duitsers, zonder die oorlogsverklaring, gerust hadden gelaten.
Het conflict bestond reeds maar was 'verborgen', Roosevelt deed er alles aan om niet rechtstreeks betrokken te worden in de strijd.

Het is wel degelijk Hitler die besloten heeft om de VS rechtstreeks te betrekken, met alle gevolgen van dien. Dat is een historisch feit. Maar misschien heeft Diego bewijs dat de Joden achter Pearl Harbor zaten, of achter de oorlogsverklaring van Hitler aan de VS.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 16:02   #340
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Beamed-up door Scotty.
Elementair.
Vooral dat Scotty een Zionist is.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be