Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juli 2020, 08:48   #21
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik zie het allemaal anders.

Hoe komt het dat Ghislaine Maxwell de afgelopen 6 maanden overleefd heeft zonder dat 1 van de chantabele machtige politici, industriëlen, miljardairs etc haar om het leven kon brengen?

Waarschijnlijk omdat ze geen gevaar is. Epstein overwoog om te praten uit een soort van wraak, omdat hij niet onschendbaar meer was.

Maxwell zou nog handig van pas kunnen komen voor het linkse uitschot als straks blijkt dat ze iets heeft van Donald Trump. Dat ze ook iets heeft over Bill Clinton weten we allemaal, maar daar zal ze uiteraard over zwijgen.

Ik verwacht in ieder geval 0 komma 0 rechtvaardigheidsgevoel van Ghislaine Maxwell die heel doelbewust het leven van honderden minderjarigen om zeep heeft geholpen.

Laat je aub niet in de val lokken als dat mens begint te praten uit een soort van "rechtvaardigheidsgevoel". Als ze iets zegt is het alleen uit politieke doeleinden, of om zichzelf strafvermindering te geven
Ze was ondergedoken. Reisde rond met miljoenen cash geld in een zak en alufolie rond haar gsm.

En ze zal enkel praten als ze ern goede deal krijgt.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2020, 08:48   #22
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
En dan zijn er nog mensen die het durven te hebben over waanzinnige complottheorieën. Ik noem die mensen volledig zwakzinnig van geest
Zolang je je niet aan de feiten houdt gedraag je je als een waanzinnige complottheoreticus.

Dat is je recht natuurlijk. Maar dan verdien je wel het label.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2020, 23:12   #23
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zolang je je niet aan de feiten houdt gedraag je je als een waanzinnige complottheoreticus.

Dat is je recht natuurlijk. Maar dan verdien je wel het label.
De discussie gaat steeds over het kernwoord "feit"

Sommigen hier ontkennen feiten, en zetten ze weg als theorieën omdat het anders niet in hun persoonlijke overtuiging past.
Het is niet meer dan een strategie om mensen met een andere mening in diskrediet te brengen. Je mag een andere overtuiging hebben maar wanneer je een vaststaand feit als een theorie bestempelt vervalst men de discussie.

Epstein stond op suicide watch (feit). Dat wil zeggen dat alle mogelijke maatregelen worden genomen opdat de gevangene geen zelfmoord kan plegen.

Toch staat er in elk artikel te lezen "Epstein pleegde zelfmoord in zijn cel" zonder dat daar details over worden gegeven of zelfs enige vragen bij worden gesteld. Ook nooit de bemerking dat hij op suicide watch stond. Geen details over de camera die het toevallig enkele minuten liet afweten. Epstein zou dat gespot moeten hebben (wat hoogst onwaarschijnlijk is) en dit moment gebruikt moeten hebben om zelfmoord te plegen.

Maar ga uit van kwaad opzet (maanden voor Epstein stierf werd er hier al geschreven dat hij gedood zou worden) en je bent een complotdenker.

Het doet mij het denkvermogen van velen in vraag stellen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2020, 23:20   #24
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ah, is dat zeker? In jouw complot-Bubbel wel ongetwijfeld.
In de realiteit is dat volkomen onbewezen.

https://www.snopes.com/fact-check/ep...ress-painting/

Het werd geschilderd door ene Petrina Ryan-Kleid als onderdeel van haar Masterthesis schilderkunst waarbij ze bvb. ook ex-pres. Bush schilderde in een belachelijke pose.
Maar het schilderij van Bush hing niet bij Epstein. Bill Clinton die talloze keren op het eiland was, in een huis vol met camera's van een veroordeelde kindermisbruiker, die heeft Epstein toevallig wel in een belachelijke pose. Wie het gemaakt heeft maakt niet uit. Het gaat om de boodschap dat Epstein dat schilderij daar had hangen.

Verder ga ik niet in op uw eindeloze pogingen om uw tegenstanders in een discussie als complotdenkers weg te zetten. Blijf jij maar vasthouden aan je religie der eindeloos vertrouwen in mainstream media
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 juli 2020 om 23:21.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2020, 07:05   #25
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Als je je een beetje verdiept in de gehele situatie, dan weet je dat Ghislaine Maxwell een veel invloedrijkere rol speelde dan Epstein. De kans is zelfs vrij aannemelijk dat Epstein veel van zijn geld, situatie te danken had aan Ghislaine Maxwell en haar vader.

Om op de vraag te antwoorden: ik denk niet dat Ghislaine Maxwell ook ineens dood in haar cel ligt. Wel zou het mij niet verbazen dat ze bijvoorbeeld 10 jaar + krijgt, maar met een schrikking over enkele jaren alweer vrij is.

Ook ben ik erg benieuwd wie ze er allemaal bij gaat lappen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 14:46   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Trump wenst Maxwell ‘het beste toe’.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200722_93553298
Citaat:
“Eerlijk gezegd wens ik haar het beste toe. Ik heb haar door de jaren heen talloze keren ontmoet, vooral omdat ik in Palm Beach woonde en ik denk dat zij ook in Palm Beach woonden”, aldus Trump die in het verleden ook met Epstein omging. “Maar ik wens haar het beste. Ik ken de situatie met prins Andrew niet. Ik weet het gewoon niet. Ik ben me er niet van bewust”, aldus de president.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be