![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we zien dat duidelijk in onze maatschappij. Geen enkele 43-jarige man of vrouw die drinkt, is succesvol, en al degenen die niet drinken zijn onze topmensen. Met zo'n verschil in kwaliteit van hersenen die nog overblijven, zoals te zien op jouw fotootje, is dat heel logisch.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij laat u toch alles op de mouw spelden hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge moet toch echt alle wetenschap negeren of lobbyen om de medicinale eigenschappen van cannabis te ontkennen. Het onderzoek is reeds gedaan, merendeel door Israël.
Sing a little louder! Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tis daar echt maffiaoorlog.
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220819_97547186 Citaat:
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echte mocro-maffia. En die zijn daar niet van vandaag op morgen gekomen. Dat is al heel lang bezig en ze zijn veel te lang gerust gelaten geworden. Ze hadden die nooit ofte nooit zo lang rustig mogen laten groeien en rijk worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Ja Schoofzak misschien wel. Maar het mag niet de bedoeling worden dat burgemeesters tijdens hun termijn meer overlast en gevaar veroorzaken dan alle illegale drugs gecombineerd reeds veroorzaken.
Hopelijk komt Antwerpen terug in handen van de sossen. Het was nooit zo erg tot het asielbeleid en burgemeesterschap van de NV-A.
Sing a little louder! Laatst gewijzigd door CUFI : 21 augustus 2022 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar Mexico. Duizenden doden per jaar gewoon op straat gedood.
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Dat hij het gevaar is wilt het plebs natuurlijk niet erkennen.
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een beetje raar wat ge zegt want dat is nu eens exact de rol van de politiek zou ik denken, "de meeste overlast veroorzaken".
Laatst gewijzigd door patrickve : 21 augustus 2022 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu doen ze er alle moeite aan om het dik en breed in het nieuws uit te smeren, en krijgen ze er nog steeds dik voor betaald. Dat is het verschil.
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De Politiek" moet het eigen bestaan rechtvaardigen, en angst verkoopt goed aan het kiesvee.
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen weten dat waarschijnlijk niet, Bartje misschien ook niet, alhoewel...
Maar als zowat de helft van je politiekorps meedeelt in de winst, kan die 'oorlog' gewoonweg niet gewonnen worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Tijdens de sossen 0. Ook Maalbeek en Zaventem staan mee op naam van dien NVA.
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Ze veroorzaken moedwillig problemen om hun oplossingen op te dringen.
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En slechts 4 explosies? Ik hoop dat dat gedurende de laatste week was, anders is het ook niet de moeite.
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Was er geen buitenlands beleid, was er geen aanslag. In zich te verrijken op oorlog als verdienmodel, hebben zij daar en hier burgerdoden veroorzaakt.
![]() |
![]() |
#199 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de drugswereld is het altijd een strijd.
Al zo lang als ik me kan herinneren is het een komen en gaan van steeds nieuwe bazen.