![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd gezegd dat het niet altijd werkt, dat het type kanker en de juiste soort bepalend is. In Weed The People volgen ze een paar kinderen op die het krijgen, 1 stierf alsnog. Maar het werkte wel bij enkele anderen. In vivo waren muizen. Niet verwarren met in vitro.
![]() |
![]() |
#782 |
|
![]() Volledige docu Weed The People
Your daughter will not live to see her second birthday. Maar ze komt er door, dankzij cannabisolie: https://youtu.be/am4eVJf63Sk
![]() |
#783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed wie wil bidden of soepen drinken, kruiden gebruiken en daar in geloofd moet dat maar verder doen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 april 2023 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
|
![]() Kijk nu gewoon die docu. Daar komen ook gedoctoreerde artsen in, maar vooral getuigenissen.
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan even een medisch verslag leest heeft dat dan ook totaal niemendal iets vandoen met wat je op internet kan lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cannabis is zeker geen wondermiddel maar baat het niet schaadt het niet zou ik zeggen. Het is altijd het proberen waard voor wie dat wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
|
![]() 50/50 % kans op slagen is voor mij voldoende. Van de 5(?) kinderen die ze in die docu opvolgen sterft er 1. Bij de rest krompen de tumoren.
![]() |
#788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 op genezing 2 palliatief. Bij genezing, enfin kans op dus, heb je ergens een gezwel die ze operatief kunnen verwijderen. Ze geven u chemo Neo adjuvant als voorbereiding om het gezwel eerst zo minimaal mogelijk te krijgen, dan verwijderen ze het. 2 het is uitgezaaide kanker en ze zullen u niet meer opereren. Dat wordt geweigerd. Je krijgt chemo en al dan niet bestraling om het te minderen en u langer te laten leven. Op genezing is bijna geen kans. Dus flutverhalen van de kleine had een gezwel en we gaven cannabis en het gezwel ging weg. Hallo....lourdes here we come.
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu alles kan en ik ga het niet weerleggen maar zeker ook niet klakkeloos geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Baat het niet, dan schaadt het niet. Chemo werd ook maar bij toeval ontdekt door een opslagplaats van mosterdgas te bombarderen. In elk geval veel beterschap Mambo.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 april 2023 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |
|
![]() Citaat:
It's medicine.
![]() |
![]() |
#792 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#793 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat cannabis goede medische eigenschappen heeft ga ik zeker niet tegenspreken dat lijkt me wel bewezen te zijn. Sommige aandoeningen kunnen er zeker mee worden behandelt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 april 2023 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groene thee werkt ook contra chemo. Alcohol ook. Momenteel hou ik me aan de raad van de professoren. Op hoop van zegen natuurlijk. Eiwitten en protéine is dan weer wel goed om mijn cellen wat te boosten. Veganisten zullen daar ook wel niet mee akkoord gaan neem ik aan. https://www.kanker.be/kankerpreventi...abis-en-kanker
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 april 2023 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
|
![]() Citaat:
Als Mambo een tuin heeft, heeft hij gratis medicijn. Zeker niet stoppen met de huidige behandeling. Maar vergif is cannabisolie niet dus baat het niet dan schaadt het niet.
![]() |
![]() |
#796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde labo-onderzoeken tonen aan dat cannabinoïden de deling van kankercellen zouden kunnen blokkeren, of de aanmaak van nieuwe tumorbloedvaten verhinderen (2). Geen enkele studie bij mensen heeft echter kunnen aantonen dat cannabinoïden tumorgroei verhinderen. Er is dus geen bewijs dat cannabinoïden kanker kunnen behandelen of genezen (2,3). https://www.kanker.be/voedingssupple...solie/cbd-olie
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 april 2023 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
In die docu komen mensen aan bod waar de tumoren krimpen. 1 had er 12 in zijn longen. Voor mij zijn die mensen bewijs op zich, maar als ge het niet gelooft, be my guest. Toch zou het beschikbaar moeten zijn voor mensen die er wel in geloven. Uw link is enkel cbd he. Dat alleen is vaak niet voldoende. Die kregen hoge concentraties cbd en thc van planten met specifiek gerichte terpenen. Contacteer CBD crew eens en vraag welke soort het beste is voor darmkanker, die hebben terpenenprofielen.
Sing a little louder! Laatst gewijzigd door CUFI : 4 april 2023 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#799 |
|
![]() Ik weet beter, maar indulge in uw gelijk. Mijn gezondheid staat hier ni op spel.
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
5 jaar geleden had ik darmkanker. Dus ik weet er wel een stukje van.
![]() |