![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De sluier is een opstapje naar de boerka, die de vrouw in islam ontmenselijkt: http://www.danielgreenfield.org/2010...ect-women.html Pandareus :Waarom zouden de liberalen 'waarschuwen' wanneer die van de N-VA bezig zijn met taxatie wetgeving te ontwerpen, en zij daarin duidelijke fouten zien ? (de VLD ontmaskerd: als er foute wetgeving wordt goedgekeurd die de burger miljoenen gaat kosten, zwijgt die partij als vermoord uit puur kortstondig politiek gewin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
|
![]() Citaat:
Open een draad met uw probleem en ik zal het met mijn ogen toe met de grond gelijk komen maken. Doen! Ik heb die discussie al eerder gevoerd.
![]() |
![]() |
#923 | |
|
![]() Citaat:
Laat ze zeer kritisch zijn van jongs af eerder dan te leren meelopen met de leugens, geen kat zou geloven dat ze van vissen afstammen.
![]() |
![]() |
#924 |
|
![]() Je hebt die discussie al eens verloren, ja.
De sluier is een opstapje naar de boerka, die de vrouw in islam ontmenselijkt: http://www.danielgreenfield.org/2010...ect-women.html Pandareus :Waarom zouden de liberalen 'waarschuwen' wanneer die van de N-VA bezig zijn met taxatie wetgeving te ontwerpen, en zij daarin duidelijke fouten zien ? (de VLD ontmaskerd: als er foute wetgeving wordt goedgekeurd die de burger miljoenen gaat kosten, zwijgt die partij als vermoord uit puur kortstondig politiek gewin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
|
![]() Het eerste licht is enkelvoud, de lichten daarna zijn meervoud en worden geordend om de fotosynthese te regelen.
Maar als ge denkt er iets aan te kunnen toevoegen, open u vooral een draad en we zullen daar dieper op in gaan. Maar als ge u gewonnen wilt voelen, evengoed. Gij zijt een duif en ik ben Boris.
![]() |
#926 | |
|
![]() Citaat:
Ergens eind 2001 kreeg ik van een vriend een document (+/- 50 p denk ik) in handen van een intussen ex-FBI agent die beweerde dat 9-11 een inside job was. Ik heb na een eerste lezing van het document die vriend laten weten dat ik hem zou bewijzen dat het document van de pot gerukt was. Ik had immers live het 2de vliegtuig zien in de WTC toren vliegen, had de eerste etmalen in alle details alles gevolgd op verschillende meestal Amerikaanse nieuwszenders, ... In eerste instante vond ik heel wat (vooral mainstream) informatie die mijn initieel standpunt bevestigde, maar hoe langer ik op onderzoek ging, hoe meer video's ik bekeek, boeken ik las, ... hoe kleiner het fundament werd waarop ik mijn standpunten had opgebouwd. Na verloop van een aantal maanden heb ik mijn vriend moeten gelijk geven. Ik weet nog steeds niet exact hoe wat waar is opgezet, maar het staat als een paal boven water dat 9-11 niet kon hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Bush-junta ... en dat maakt het onmiddellijk een inside job. Ik geloof niks ... zolang het niet onderbouwd is ...
![]() |
![]() |
#927 | |
|
![]() Citaat:
Over beeld gesproken, hopelijk geen VPN nodig in Toulouse ... Smoke And Mirrors by Robert Williams https://www.youtube.com/watch?v=fYIwyQ_CC3k
![]() |
![]() |
#928 | |
|
![]() Citaat:
In de VS kan zweren op de bijbel onmiddellijk leiden tot een rechtzaak, wanneer niet correct, dus dat risico wilden / konden ze niet nemen
![]() |
![]() |
#929 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vermelden van het woord 'Illuminatie' maakt het voor jou onmiddellijk een leugen? Da's duidelijk ...
![]() |
![]() |
#930 | |
|
![]() Citaat:
https://www.facebook.com/darrenlynch...2406471979309/
![]() |
![]() |
#931 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#932 |
|
![]() Een deel zeker ... in een willekeurige volgorde ...
- maanlanding - van der lubbe - Tonkin - jfk - ph - 9-11 - London metrostation - Madrid trainstation - wmd - ...
![]() |
#933 |
|
![]()
![]() |
#934 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 | |
|
![]() Citaat:
I like the 'Filet Mignon' ![]()
![]() |
![]() |
#936 | |
|
![]() Citaat:
Ahnee, ze wapperen in de wind, noem je dat? Euhm wel, waar zijn de beelden van een vlag die beweegt zonder man on the moon? Als er daar wind was, zouden die toch plenty moeten zijn he?
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd. Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel U nu even voor dat die mens echt op de maan geweest is. En dan moet ge zo een onnozelaar zien die maar blijft lullen dat ge een leugenaar zijt. Gaat ge meedoen met zijn spelleke of gaat ge die nen oplawaai verkopen ? Als Harrie Christus mij zou vragen van eens te zweren op de bijbel dat ik een ingenieursdiploma heb, denk je dat ik dat zou doen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2022 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer dhr. Armstrong zou zweren, zou de ganse heissa onmiddellijk voor een groot stuk gaan liggen ...
![]() |
![]() |
#939 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is eigenaardig dat precies JIJ die gans je kaartenhuisje bouwt op wat je vindt dat mensen zich verdacht maken door dingen te doen die volgens jou niet "stroken" en dat als onomstootbaar bewijs beschouwt voor feitelijke zaken waar voor de rest een gigantische berg materieel bewijsmateriaal beschikbaar is, niet inziet dat het gedrag van Armstrong daar juist COHERENT is met zijn wandeling op de maan. Indien Armstrong de gepatenteerde leugenaar is die zonder schroom gans de wereld bij de neus neemt, dan heeft die natuurlijk geen enkel probleem om "op de bijbel" zijn leugens nog eens te zweren. Je gaat toch niet denken dat de Illuminati die precies Armstrong hebben uitgekozen om zo een leugens zijn leven lang te laten verkondigen, iemand zouden nemen die schrik heeft om te liegen op de Bijbel, nee ? Die kan dat met de glimlach natuurlijk. Daarentegen, een integer iemand die geconfronteerd wordt met een lapzwans die er zijn levenstaak van gemaakt heeft om overal te verkondigen dat gij de grootste leugenaar van de planeet zijt, denkt ge dat die vriendelijk en happig gaat ingaan op de oneerbare voorstellen van zo een lul ? Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2022 om 20:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |