![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik Antwerpen bij de search zet, is dat niet mijn schuld he.
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
Die nva heeft gans ons land kapot verdeeld en begint nu haar aanval op de landbouw in naam van de nwo. Ze beloven vanalles, maar ge krijgt het omgekeerde.
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik op Google de zoekterm "verkrachtingen CUFI" in typ, krijg ik o.a. volgende hits te zien: - Man riskeert dertig maanden cel na verkrachting studente - trengere straf gevraagd voor verkrachting van 19-jarige in Overpoort-café: “We geven toe dat we alles filmden” - Zedenfeiten en seksueel geweld (bv. verkrachting, aanranding van de eerbaarheid,...) Ik ga er van uit dat u met die feiten niets te maken hebt, tenzij de inhoud van die artikels het tegendeel aantoont. U daarentegen gaat er blijkbaar van uit dat vermits ik die hits te zien krijg bij mijn zoekopdracht (verkrachtingen CUFI), CUFI wel schuldig zal zijn aan die verkrachtingen. Toch als ik uw redenering volg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
De criminaliteit steeg met hun massa migratie en drugsoorlog. Dat is feit en heb ik geen leugenpers voor nodig.
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() voor massa-immigratie moet je bij Vivaldi zijn, niet bij N-VA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Ze hadden daar toen ook de stekker kunnen uittrekken en later terugkomen met een monsterscore, maar ze kozen voor hun posje door de EU te pleasen. Fake-nationalisten zijn het.
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
kan je mij het verschil tonen in cijfers tussen het beleid van Francken en de Moor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Quote : Op 11 oktober 2014 werd hij staatssecretaris voor Asiel, Migratie en Administratieve Vereenvoudiging in de federale Regering-Michel I. In Lubbeek werd Davy Suffeleers waarnemend burgemeester. Met de regeringscrisis rond het VN-migratieverdrag en de val van de regering-Michel I kwam aan het mandaat van Francken op 9 december 2018 een einde. Hij werd vervolgens opnieuw volksvertegenwoordiger en nam zijn rol als burgemeester van Lubbeek opnieuw op. Bij de verkiezingen van 2019 was hij lijsttrekker van de N-VA-Kamerlijst in Vlaams-Brabant en werd hij herkozen met 122.738 voorkeurstemmen.[2] : unquote https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Theo_Francken
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
en vergelijk het met de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Ok sorry, hij was staatsecretaris en liep mee in het wir schaffen das verhaal.
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
'duimzuigen' en 'van zeggen' tellen niet mee Laatst gewijzigd door Shadowke : 29 november 2022 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NEEN, Duc d’Enghien heeft op dit punt helemaal gelijk. De kans dat la Belgique verder zal blijven bestaan zonder confederalisme wordt kleiner met elk percentage dat de gecumuleerde overheidsschuld blijft groeien. Het beste middel om orde op zaken te stellen is wat de Amerikanen “Dutch treat” noemen: elk betaalt het zijne. Punt!
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
De NVA maakte in die periode niet meer migranten Belg via de snelbelgwet dan de PS deed? https://www.vlaamsbelang.org/nieuwe-...g-met-60-2016/
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Shadowke : 29 november 2022 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan kan hij ook zijn partij opdoeken.
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn inschatting is dat dit keer Zuhal Demir de bekende Bracke-bocht gaat nemen.
Laatst gewijzigd door jogo : 29 november 2022 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Ik heb dat allemaal op het nieuws enzo gezien omdat ik dat toen nog uitvoerig opvolgde.
Maar het is toch geen geheim dat Francken meeliep met Duitsland en geen front vormde met Polen en Hongarije? Waarom? Voor het posje, zijn kassa. Nu spreekt die van een Australisch model, maar toen liep die gewoon braaf mee met de EU. Ik verwar wel eens zaken zoals dat hij secretaris en geen minister was, maar ik ben heel zeker dat die in positie braaf met de EU meeliep. Ja hij had wel commentaar natuurlijk en schreef er zelfs een boek over, maar beter had hij Duitsland de middelvinger gegeven en met Polen en Hongarije een front gevormd. Edit: hier 3 maand na wir schaffen das, Francken verhoogt OPNIEUW: https://www.bruzz.be/samenleving/fra...ang-2015-11-05 Ik discussieer niet graag via bronnen en google. Hatelijk die cookies van privacyschendende Babyloniërs. ik weet wel wat ik gezien en gehoord heb zenne. Die mensen die na Francken zijn posje overpakten, erven maar wat hij zelf opgestart heeft.
Sing a little louder! Laatst gewijzigd door CUFI : 29 november 2022 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun eigen recente geschiedenis bewijst het tegendeel. Ze hebben hem nog net niet op het schild gehesen en als een held doorheen heel de zaal gedragen, daar op zijn fameus partijcongres toen hij artikel 1 op zolder zwierde in ruil voor coalitie deelname. Drie (3) stemden tegen.
![]() Als hij erin lukt om zijn partij in 2024 terug mee in de regering te krijgen, gaat heel het partij apparaat volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Lijkt geen enkele voeling te hebben met Vlaanderen of de Vlaamse volksziel, als we naar de koudhartigheid kijken waarmee ze de agrarische pijler van die Vlaamse volksziel wil kapot maken Daarvoor verwijst ze naar de EU. Zij is dus ook diegene die geen enkele moeite heeft met het knechten van Vlaanderen onder een hogere overheid. Haar inconsequent denken moet ergens strop lopen. Men kan niet pleiten voor Vlaanderen van onder de knoet van Wallonië te halen en het dan op de knieën gooien voor Europa. Ik zie haar ook inderdaad als geschikte persoon om de bocht van Bracke te nemen deze keer.
![]() |