![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Ik geloof | |||
den Boris |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
de Vladimir |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Alleen maar de Schoofzak |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat straf.
Gaan die grote jongens zo met mekaar om? Het Kremlin ontkent. Wie geloof jij? https://www.standaard.be/cnt/dmf20230130_95021173 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat straf? Als dat zo is mag hij dat toch zeggen? Al zit hij er een paar minuten naast, dan nog. Aan de Boris om dat al dan niet als een bedreiging op te nemen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 januari 2023 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Poepsimpel, ze geloven beiden in hun leugen. Daar gaan we toch niet wakker van liggen hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 januari 2023 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Den Vlad zal eens een grap tegen den Boris gemaakt hebben bij een goeie pint, en nu heeft den Boris besloten dat als toenmalig dreigement te verkopen. Eerlijk gezegd, alles zoals gewoonlijk. Niets aan de hand.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Ehm, de Russische logica volgende is het Oekraïne dat eigenlijk Rusland is binnengevallen. Ik ben dus geneigd Poetin NIET te geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt u dat herhalen aan mijn heksie perfeksie?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() willen we de mop van de week lezen...
https://www.smh.com.au/world/europe/...01-p5cgz2.html brexit veroorzaakt oorlog in UKR... omdat EU verdeeldhei heeft getoond volgens de wereldberoemde Guy |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Johnson’s Lies Worked for Years, Until They Didn’t
Qua geloofwaardigheid staat Boris niet echt hoog aangeschreven. Laatst gewijzigd door Bach : 1 februari 2023 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Boris en Poetin moeten hun vieze inteelt-bek houden.
![]() |
#15 |
|
![]() Kunnen ze geen miljoen slaughterbots op Putin en zijn mededaders afsturen. Ik ben die gestoorde botoxkop kotsbeu.
![]()
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Activisten: 'linksen' die zich rijkelijk laten betalen door de rijken om het volk te verdelen of zeer winstgevende markten voor hen te creëren. Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() ![]()
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Activisten: 'linksen' die zich rijkelijk laten betalen door de rijken om het volk te verdelen of zeer winstgevende markten voor hen te creëren. Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking |
![]() |
![]() |