Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 maart 2008, 15:04   #21
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
?

Een bron zou leuk zijn.
Bart De Wever? Die staat toch zo graag met Le Pen op de foto.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 16:12   #22
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
NSV zijn dan ook zelf bastaards, half vlaming, half duitser.
Pardon?
Citaat:
Het NSV gaat meer en meer die kant op (nog meer dan in het begin).
Bron?
Citaat:
Het nazisme was fictie en aldus de kortstondige waanzin.
Koop eens een verklarend woordenboek en zoek het woord "fictie" op. Neem het van mij aan, het woord hier gebruiken, is nogal ongepast.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 16:15   #23
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Ik zie trouwens geen probleem met Apartheid. Is het huidige ANC-regime dan beter? Een aidsepidemie die ondertussen al beter een aidspest kan worden genoemd, constante blackouts in Pretoria en andere grote steden, een figuur als "ik heb geen aids want ik heb een douche genomen"-Zuma die waarschijnlijk aan de macht gaat komen, het racistische anti-blanken beleid. En dan zwijg ik nog over de bendevorming, de gigantische misdaadcijfers, de steun aan Mugabe, etc... Amai, vooruitgang dat ze daar boeken! Verbazingwekkend dat het huidige Zuid-Afrika nog niet ten hemel is opgestegen als het nieuwe aardse paradijs.

De gescheiden ontwikkeling was voor beide groepen beter. Dat een terrorist als Mandela daar ooit de lakens heeft kunnen uitdelen, kan men nu ook zien in de chaos die daar nu heerst. De Apartheid had zijn gebreken, maar was voor beide groeperingen te verkiezen boven het huidige ANC-regime.

Het ware gezicht van het ANC-regime:
- http://www.stopboergenocide.com/index2.html
- http://www.plaasaanvalle.co.za/
__________________



Laatst gewijzigd door Metternich : 1 maart 2008 om 16:31.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 17:09   #24
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik zie trouwens geen probleem met Apartheid. Is het huidige ANC-regime dan beter? Een aidsepidemie die ondertussen al beter een aidspest kan worden genoemd, constante blackouts in Pretoria en andere grote steden, een figuur als "ik heb geen aids want ik heb een douche genomen"-Zuma die waarschijnlijk aan de macht gaat komen, het racistische anti-blanken beleid. En dan zwijg ik nog over de bendevorming, de gigantische misdaadcijfers, de steun aan Mugabe, etc... Amai, vooruitgang dat ze daar boeken! Verbazingwekkend dat het huidige Zuid-Afrika nog niet ten hemel is opgestegen als het nieuwe aardse paradijs.

De gescheiden ontwikkeling was voor beide groepen beter. Dat een terrorist als Mandela daar ooit de lakens heeft kunnen uitdelen, kan men nu ook zien in de chaos die daar nu heerst. De Apartheid had zijn gebreken, maar was voor beide groeperingen te verkiezen boven het huidige ANC-regime.

Het ware gezicht van het ANC-regime:
- http://www.stopboergenocide.com/index2.html
- http://www.plaasaanvalle.co.za/
Los daarvan: was het lot van de zwarten in de VS in de jaren '60 en '70 zoveel beter? Of het lot van de Aboriginals? Of de Tibetanen in China? Enzovoorts enzoverder.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 17:11   #25
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Bart De Wever? Die staat toch zo graag met Le Pen op de foto.
Ah tiens, het komt voor een keer van pas. Tja, je kan beter met Mobutu en Mugabe op de foto staan als progressieve democraat hé. Of materiaal naar Cuba sturen terwijl de Nederlandse tegenvoeters van de kartelpartner het land gewoon niet in mogen.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 17:23   #26
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Ah tiens, het komt voor een keer van pas. Tja, je kan beter met Mobutu en Mugabe op de foto staan als progressieve democraat hé. Of materiaal naar Cuba sturen terwijl de Nederlandse tegenvoeters van de kartelpartner het land gewoon niet in mogen.
Noch met Mobutu, noch met Mugabe, noch met Le Pen.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 17:39   #27
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik zie trouwens geen probleem met Apartheid. Is het huidige ANC-regime dan beter?
Ah, ja, en dat rechtvaardigt natuurlijk alles wat er tijdens de apartheid gebeurt is.

"Ik heb geen problemen met de misdaden van het ene regime, want het regime erna was slecht", is dat werkelijk je mentaliteit?
Die chaos, zoals jij het noemt, die er nu heerst is trouwens het gevolg van het apartheidsregime.

Dat is zoiets als zeggen dat Smith het toonbeeld van een rechtvaardige democraat was omdat hij opgevolgd werd door Mugabe.
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 1 maart 2008 om 17:44.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 17:41   #28
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Noch met Mobutu, noch met Mugabe, noch met Le Pen.
Zijn er wel foto's van jou te vinden met iemand anders?
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 18:08   #29
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik zie trouwens geen probleem met Apartheid. Is het huidige ANC-regime dan beter? Een aidsepidemie die ondertussen al beter een aidspest kan worden genoemd, constante blackouts in Pretoria en andere grote steden, een figuur als "ik heb geen aids want ik heb een douche genomen"-Zuma die waarschijnlijk aan de macht gaat komen, het racistische anti-blanken beleid. En dan zwijg ik nog over de bendevorming, de gigantische misdaadcijfers, de steun aan Mugabe, etc... Amai, vooruitgang dat ze daar boeken! Verbazingwekkend dat het huidige Zuid-Afrika nog niet ten hemel is opgestegen als het nieuwe aardse paradijs.

De gescheiden ontwikkeling was voor beide groepen beter. Dat een terrorist als Mandela daar ooit de lakens heeft kunnen uitdelen, kan men nu ook zien in de chaos die daar nu heerst. De Apartheid had zijn gebreken, maar was voor beide groeperingen te verkiezen boven het huidige ANC-regime.

Het ware gezicht van het ANC-regime:
- http://www.stopboergenocide.com/index2.html
- http://www.plaasaanvalle.co.za/
Volledig correct. Tijdens die zogenaamde apartheid zaten de progressieve hier te lullen over een onrecht, terwijl dat vrouwmens van mandela ginder liet overgaan tot foltering, moord (halsbandmoorden) op personen die hun/haar linkse ideolgie niet volgde. ZA is het bewijs hoe 'links' een rechtse welvaarstaat kon/kan omzetten tot het niveau van ontwikkelingsland.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 maart 2008 om 18:09.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 18:09   #30
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Volledig correct. Tijdens die zogenaamde apartheid zaten de progressieve hier te lullen over een onrecht, terwijl dat vrouwmens van mandela ginder liet overgaan tot foltering, moord (halsbandmoorden) op personen die hun/haar linkse ideolgie niet volgde. ZA is het bewijs hoe 'links' een rechtse welvaarstaat kon/kan omzetten tot het niveau van ontwikkelingsland.
Welvaart voor wie?
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 18:13   #31
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Welvaart voor wie?
Welvaart voor beiden. De Townships die door de Apartheidsbestuursleden werden gebouwd voor de zwarten, waren ruimer en luxueuzer (al ga ik uiteraard niet zeggen dat het villa's waren) dan de huidige woningen die het ANC-regime laat bouwen.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 18:33   #32
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Welvaart voor wie?
Welvaart, voor wie niet. Personen die destijds naar ZA zijn gegaan op de zwartjes daar het diamantbewerken aan te leren konden heel andere verhalen vertellen over apartheid dan degene die de mensen hier te horen kregen van een bende progressieve lullen die buiten mensen lastigvallen aan grootwarenhuizen met hun idiote leuze zoals 'boycot kaaps fruit' (waar ze dan ook nogeens de zwartjes ginder mee tekort deden kwestie werkgelegenheid ) te vertellen hadden.

Indien 'u' nu vindt dat de zwarte er beter zijn opgeworden sinds het aantreden van hun linkse machthebbers (ANC) zou dit erop kunnen wijzen dat een land met één van de hoogste criminaliteitcijfers, aids en armoede voor u een vorm van welvaart zou kunnen betekenen. Want dit is de enige welvaart die ze nu nog hebben dank hun ANC. Misschien weet u het niet of wil u het niet weten, de zogenaamde krottenwijken tijdens die 'zogenaamde' apartheid wat hier verkondigd werd door de linkse progressieve nullen als een onrecht wel, die zijn er nog altijd in volle bloei en zullen onder dit linkse regime zeker niet verdwijnen integendeel.

Moet u misschien eens de vraag stellen hoe het komt, dat die progressieve nullen die destijds op de bres stonden en de apartheid veroordeelde als een onrecht nu stilletjes de smoel dichthouden en de andere kant opkijken voor hetgeen ZA nu is geworden dankzij hun steun.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 19:11   #33
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

En u blijft maar de wantoestanden van het verleden rechtvaardigen aan de hand van de wantoestanden van het heden...
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 19:36   #34
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Auf, Ansbach-Dragoner!
Auf, Ansbach-Bayreuth!
Schnall um deinen Säbel
und rüste dich zum Streit!
quote van Herr Oberst

Citaat:
Blut und Ehre.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)
quote van erlich

Citaat:
Ach jong, ik vraag me af of jij ooit met een NSV'er gesproken hebt - los van dit forum.
(---Ik begrijp waarom je die uitzondering plaatst, Zie verwijzingen hierboven...---)

Ja, dat heb ik gedaan ja. En sommige beamen wat ik zeg.
Staan zwaaien met roodwitzwarte vaandels is in mijn ogen even vlaams als met een groene. Ik vraag me af wanneer er NSV'ers zullen zijn die de Vlaamse vlag als "hünescheiss" gaan bestempelen...
Eerst Vlaming, dan Vlaams-nationalist.
In Nederland heb je er ook hoor. En ik heb het niet over de Frieslanden tot voorbij de grens, neen: Groot-Nederlander en dan spreken over samengaan in een Groot "Sterk" Duitsland. Een schande voor Duitsers én Nederlanders...
Als er een duitse "vergroting" moet komen, dat dan maar gebeurt met Oostenrijk en Luxemburg en de oostkantons, daar heb ik niets op tegen.

Daarenboven: ik ben de N-VA niet, ik ben er lid van. Bart spreekt niet tot mij, maar tot vele anderen.

Een vraagje: stel ik dat ik er volledig naast zit en geen enkele NSV'er denkt in deze richting.

- Kan j�*j dat dan enerzijds bewijzen voor elk lid?
- Beaam je anderzijds dat roodwitzwart geen vlaamse, nog nederlandse kleuren zijn?
- Waarom zijn dat de kleuren van NSV? "Nationalistische" studenten zijn immers niet per definitie Vlaams-nationalisten toch?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 1 maart 2008 om 19:48.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 19:48   #35
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Staan zwaaien met roodwitzwarte vaandels is in mijn ogen even vlaams als met een groene.
Zwart/wit/rood, dank u. Rood/wit/zwart is in Antwerpen de studentenvereniging Brabo.
Citaat:
Groot-Nederlander en dan spreken over samengaan in een Groot "Sterk" Duitsland. Een schande voor Duitsers én Nederlanders...
En waar zouden wij oproepen tot een Groot-Duitsland?

Daarbij, als N-VA'er, het is maar dat je het weet, maar er zijn NSV!'ers in het bestuur van Jong N-VA Nationaal en op de vorige cantus van NSV!-Gent waren meerdere bestuursleden van Jong N-VA Nationaal aanwezig.
__________________



Laatst gewijzigd door Metternich : 1 maart 2008 om 19:49.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 19:51   #36
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Zwart/wit/rood, dank u. Rood/wit/zwart is in Antwerpen de studentenvereniging Brabo.En waar zouden wij oproepen tot een Groot-Duitsland?

Daarbij, als N-VA'er, het is maar dat je het weet, maar er zijn NSV!'ers in het bestuur van Jong N-VA Nationaal en op de vorige cantus van NSV!-Gent waren meerdere bestuursleden van Jong N-VA Nationaal aanwezig.
Uiteraard. Jij ging er van uit dat ik nooit een NSV'er gesproken had, ik niet.

Maar ik herhaal nog even:

- Kan j�*j dat dan enerzijds bewijzen voor elk lid?
- Beaam je anderzijds dat roodwitzwart geen vlaamse, nog nederlandse kleuren zijn?
- Waarom zijn dat de kleuren van NSV? "Nationalistische" studenten zijn immers niet per definitie Vlaams-nationalisten toch?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 20:02   #37
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Uiteraard. Jij ging er van uit dat ik nooit een NSV'er gesproken had, ik niet.
Nu heb je de verkeerde voor.
Citaat:
- Kan j�*j dat dan enerzijds bewijzen voor elk lid?
Zodra ik een machine heb om de gedachten van andere mensen te lezen, zal ik je iets laten wezen.
Citaat:
- Beaam je anderzijds dat roodwitzwart geen vlaamse, nog nederlandse kleuren zijn?
- Waarom zijn dat de kleuren van NSV? "Nationalistische" studenten zijn immers niet per definitie Vlaams-nationalisten toch?
Hoeveel keer heb ik dat al niet op dit forum moeten zetten...

http://www.nsv.be/index.php?option=c...d=40&Itemid=44

Citaat:
Vanaf oktober 1976 besliste de groep-Truyens de banden met het KVHV te verbreken. Dat werd zelfs aangekondigd op een persconferentie, gehouden in ’t Blazoen op 4 oktober 1976. De toegevoegde letters ‘NSV’ werden meteen de naam van de nieuwe vereniging. Omdat het wapenschild werd overgenomen van het KVHV-Antwerpen, bleven de clubkleuren zwart-wit-rood. Het KVHV had intussen zelf voor oranje-blanje-bleu gekozen. Dat de kleuren een ‘verdacht’ karakter hebben (en zouden genomen zijn omwille van hun overeenkomst met de Duitse rijkskleuren) is overigens een fabeltje. Binnen het KVHV bestond de traditie om per studentenstad een andere kleurencombinatie te kiezen. Zo heeft Leuven zwart-geelblauw, waarbij zwart-geel verwijst naar de Vlaamse Leeuw, en blauw naar de kleur van de Leuvense Alma Mater. Gent had eveneens zwart-geel, plus het wit (zilver) uit het Gentse stadswapen. Voor Antwerpen zou dezelfde symbolische gedachtegang echter zwart-geel-rood hebben opgeleverd (rood als kleur uit het Antwerpse stadswapen), een combinatie die om voor de hand liggende redenen niet kon worden genomen. Daarom werd besloten het bij één kleur uit de leeuwenvlag te laten (het zwart van de leeuw zelf ) en die te combineren met de twee kleuren van de stad (wit en rood). De NSV nam die kleuren gewoon over, maar besloot later niet te differentiëren per afdeling.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 20:06   #38
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik zie trouwens geen probleem met Apartheid. Is het huidige ANC-regime dan beter? Een aidsepidemie die ondertussen al beter een aidspest kan worden genoemd, constante blackouts in Pretoria en andere grote steden, een figuur als "ik heb geen aids want ik heb een douche genomen"-Zuma die waarschijnlijk aan de macht gaat komen, het racistische anti-blanken beleid. En dan zwijg ik nog over de bendevorming, de gigantische misdaadcijfers, de steun aan Mugabe, etc... Amai, vooruitgang dat ze daar boeken! Verbazingwekkend dat het huidige Zuid-Afrika nog niet ten hemel is opgestegen als het nieuwe aardse paradijs.

De gescheiden ontwikkeling was voor beide groepen beter. Dat een terrorist als Mandela daar ooit de lakens heeft kunnen uitdelen, kan men nu ook zien in de chaos die daar nu heerst. De Apartheid had zijn gebreken, maar was voor beide groeperingen te verkiezen boven het huidige ANC-regime.

Het ware gezicht van het ANC-regime:
- http://www.stopboergenocide.com/index2.html
- http://www.plaasaanvalle.co.za/
Dat u geen probleem hebt met apartheid in Suid-Afrika konden we ongeveer vermoeden. Valkeniers heeft daar evenmin moeite mee.

Wat gigantische cijfers betreft. Over de gigantische misdaadcijfers van de blanken tegenover de zwarten tijdens het apartheidsregime in Suid-Afrika, rept u geen woord natuurlijk.

Laatst gewijzigd door system : 1 maart 2008 om 20:10.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 20:33   #39
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Ik zeg toch dat er fouten zijn geweest. Maar gigantische misdaadcijfers van blanken tegenover zwarten wil ik nog wel zien. Dus komaan, bronnen.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2008, 20:42   #40
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Valkeniers heeft een zeer goede beurt gemaakt, maar zijn uitspraak dat Apartheid hem niet echt stoorde, vind ik toch zeer bedenkelijk.

Het Apartheidsregime kan op geen enkele manier worden goedgepraat.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be