Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 mei 2019, 05:34   #221
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu ik vraag me af wat Anuna daar van vindt, al dat gevlieg.
Ze vindt dat lastig, want het maakt de wachtrijen in Zaventem langer als ze naar Tenerife wil...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 05:51   #222
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Geniale zet van NVA, wat VlaamsBlok-klap laten lekken, VB stemmen incasseren.
en de opdracht van uit de RTBF zelf laten komen... sterk idd!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 05:56   #223
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu ik vraag me af wat Anuna daar van vindt, al dat gevlieg.
als t om de ecologie gaat ...

vliegtuig best vol zetten ipv 20 keer een vliegtuig met 5 gerepatrieerden.

tot den bak vol is dus.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 05:57   #224
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is omdat men enkel stoer moet doen voor verkiezingen. Verkiezingen zijn immers een blanco cheque, er is geen enkel contract getekend tussen de verkozene en de kiezer. De verkozene moet canape verkoper praat verkopen VOOR de verkiezingen, om de kiezer hem een blanco cheque doen te tekenen. Daar gaat hij dan mee stoefen, dat hij een "legitiem democratisch mandaat" heeft van het "volk", en dan doet hij een gans mandaat termijn wat hij wil.. Dan weer even stoere praat verkopen, beloftes maken, ALLES WAT GE MAAR WILT HOREN. Blanco cheque innen, mandaat binnen, en weer uw goesting doen.

Men noemt dat boerenbedrog "representatieve democratie".
Dat weet ik..

Citaat:
Het is eigenaardig dat men mensen die doorhebben dat het leven "anderen afmaken" is, en "uw territorium verdedigen", rabiate fascisten gaat noemen. Dat is iets van heel recent, hoor. Gedurende meer dan 5000 jaar heette dat "koene strijders" en/of "patriotten".
Nee het gros vd immigranten/nieuwkomers/illegalen/whatever zijn hier niet om te 'veroveren' dat is gore VB praat. Case in point FDW die het op de niet-Europese vreemdelingen gemunt heeft, want tja een allochtoon v blanke origine dat is voor hem een goei vermits hij rabiaat anti-kleur is. En dat is wat ik aankaart & heeft hoe dan ook niets met veroveringsdrang ed. te maken. Kwamen die Italiaanse, Griekse, Spaanse enz. gastarbeiders met hun gezinnen hier soms de boel inpalmen?! Of de Mexicanen, andere latino's, black Americans, Asian Americans in de Vs?! Ik dacht het niet. Awel dat is hetzelfde als met de gekleurde Nieuwe Belgen hier. Die kinderen voelen zich om te beginnen al niet meer echt 'van daar', spreken gewoon de landstaal enz. Ik vind het dan ook schandalig hoe het VB & co daar op zit te vitten alsof zijnde de pest. En btw alvorens het over de 'islam' te hebben -want ik zie jullie al komen, niet alle niet-Europese vreemdelingen zijn islamieten en toch heeft een bepaalde misnoegde Vlaam het op hen gemunt. Bewijs genoeg dat het hen niet daar om te doen is -religie in de prive sfeer betrekken- maar gewoon ronduit kleurlingen aka 'vreemdelingen' willen bashen. En wanneer het de kleurling niet is dan is het wel de Waal die het mag bekopen, en anders de zieken, de werklozen aka profiteurs, & andere in hun ogen parasieten. Tijd dat de dikke nekken in A'pen dimmen; ik zal zeker niet op hen stemmen & een deel vd kleurtjes & andersgezinden zullen dat eveneens niet doen. En zoals men weet, er zijn redelijk wat kleurtjes overhere dus tja leg jullie er maar bij neer, de fuhrer tijden zijn Rauss!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:05   #225
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.419
Standaard

550.000 nieuwe vreemdelingen onder Francken. Als die er niet waren konden we Bem een groter leefloon betalen.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:07   #226
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
550.000 nieuwe vreemdelingen onder Francken. Als die er niet waren konden we Bem een groter leefloon betalen.
meer vliegers voor Air Francken, dan zit er mss gewoon ook ééntje naar Korea tussen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:17   #227
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat weet ik..



Nee het gros vd immigranten/nieuwkomers/illegalen/whatever zijn hier niet om te 'veroveren' dat is gore VB praat. Case in point FDW die het op de niet-Europese vreemdelingen gemunt heeft, want tja een allochtoon v blanke origine dat is voor hem een goei vermits hij rabiaat anti-kleur is. En dat is wat ik aankaart & heeft hoe dan ook niets met veroveringsdrang ed. te maken. Kwamen die Italiaanse, Griekse, Spaanse enz. gastarbeiders met hun gezinnen hier soms de boel inpalmen?! Of de Mexicanen, andere latino's, black Americans, Asian Americans in de Vs?! Ik dacht het niet. Awel dat is hetzelfde als met de gekleurde Nieuwe Belgen hier. Die kinderen voelen zich om te beginnen al niet meer echt 'van daar', spreken gewoon de landstaal enz. Ik vind het dan ook schandalig hoe het VB & co daar op zit te vitten alsof zijnde de pest. En btw alvorens het over de 'islam' te hebben -want ik zie jullie al komen, niet alle niet-Europese vreemdelingen zijn islamieten en toch heeft een bepaalde misnoegde Vlaam het op hen gemunt. Bewijs genoeg dat het hen niet daar om te doen is -religie in de prive sfeer betrekken- maar gewoon ronduit kleurlingen aka 'vreemdelingen' willen bashen. En wanneer het de kleurling niet is dan is het wel de Waal die het mag bekopen, en anders de zieken, de werklozen aka profiteurs, & andere in hun ogen parasieten. Tijd dat de dikke nekken in A'pen dimmen; ik zal zeker niet op hen stemmen & een deel vd kleurtjes & andersgezinden zullen dat eveneens niet doen. En zoals men weet, er zijn redelijk wat kleurtjes overhere dus tja leg jullie er maar bij neer, de fuhrer tijden zijn Rauss!
Nee.

Trouwens, wat doe jij op om 7u 's morgens ?

Ga je solliciteren misschien ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:19   #228
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
meer vliegers voor Air Francken, dan zit er mss gewoon ook ééntje naar Korea tussen.
Liefst ééntje naar Pyongyang dan
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:21   #229
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Nee.

Trouwens, wat doe jij op om 7u 's morgens ?

Ga je solliciteren misschien ?


goeike.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:22   #230
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Gaan we beginnen ja
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:22   #231
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Liefst ééntje naar Pyongyang dan
da's wel heel harteloos ...


die mensen daar hebben het al zo moeilijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:23   #232
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Gaan we beginnen ja
oei, zo slechtgezind ... maar vier uurkes geslapen of zo?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:37   #233
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat weet ik..


Nee het gros vd immigranten/nieuwkomers/illegalen/whatever zijn hier niet om te 'veroveren' dat is gore VB praat. Case in point FDW die het op de niet-Europese vreemdelingen gemunt heeft, want tja een allochtoon v blanke origine dat is voor hem een goei vermits hij rabiaat anti-kleur is. En dat is wat ik aankaart & heeft hoe dan ook niets met veroveringsdrang ed. te maken. Kwamen die Italiaanse, Griekse, Spaanse enz. gastarbeiders met hun gezinnen hier soms de boel inpalmen?! Of de Mexicanen, andere latino's, black Americans, Asian Americans in de Vs?! Ik dacht het niet. Awel dat is hetzelfde als met de gekleurde Nieuwe Belgen hier. Die kinderen voelen zich om te beginnen al niet meer echt 'van daar', spreken gewoon de landstaal enz. Ik vind het dan ook schandalig hoe het VB & co daar op zit te vitten alsof zijnde de pest. En btw alvorens het over de 'islam' te hebben -want ik zie jullie al komen, niet alle niet-Europese vreemdelingen zijn islamieten en toch heeft een bepaalde misnoegde Vlaam het op hen gemunt. Bewijs genoeg dat het hen niet daar om te doen is -religie in de prive sfeer betrekken- maar gewoon ronduit kleurlingen aka 'vreemdelingen' willen bashen. En wanneer het de kleurling niet is dan is het wel de Waal die het mag bekopen, en anders de zieken, de werklozen aka profiteurs, & andere in hun ogen parasieten. Tijd dat de dikke nekken in A'pen dimmen; ik zal zeker niet op hen stemmen & een deel vd kleurtjes & andersgezinden zullen dat eveneens niet doen. En zoals men weet, er zijn redelijk wat kleurtjes overhere dus tja leg jullie er maar bij neer, de fuhrer tijden zijn Rauss!
Tegenwoordig gaat het enkel over de Moslims en Roma, andere kleurtjes zijn inderdaad geen probleem meer na een paar generaties. Een grote groep huwt nog steeds met een nicht uit het thuisland en blijven op die manier eerste generatie kinderen maken, ze weigeren gewoon te mixen met niet-Moslims wat extreem racistisch is.
De invasie gedachte is er niet altijd maar het gedrag is er wel als ze niet mixen, tel daarbij op de lage educatie (door verschillende factoren) en hoge misdaad graad en je hebt een probleemgroep generatie na generatie.

Dat Moslims dat zelf geen probleem vinden is voor min onbegrijpelijk en jammer.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:46   #234
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Trouwens leeflonen ed. worden kunstmatig rond de minima gehouden -om de werkende bevolking niet voor het hoofd te stoten alsook de receiver zoet te houden, heeft hoe dan ook weinig met de grootte vd vetpotten te maken. Die zijn bestemd vr de happy few, zie de buitenechtelijke offspring v Abert bekostigen & van die toestanden. Uiteraard hoeven hiervoor geen 'makakken' uit te vliegen maar dat terzijde.

Plus bedrijven delocaliseren als er elders goedkoper manpower voorhanden is, heeft ook weinig met de aard/het kleurtje vd werkkracht in kwestie te maken. En dan hebben we het niet over massale taksontduiking gehad waar zij zich maar al te graag mee bezighouden. Maar goed jullie focussen op de origine/het ras, vermits het blanke hoogstaande ras anders in het gedrang komt () Alsof men ook maar zou inzitten met de 'uitkeringen'..... Het zijn toch allemaal lamzakken, hangmatters, profiteurs nietwaar.

Laatst gewijzigd door bembem : 22 mei 2019 om 06:50.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:49   #235
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Tegenwoordig gaat het enkel over de Moslims en Roma, andere kleurtjes zijn inderdaad geen probleem meer na een paar generaties. Een grote groep huwt nog steeds met een nicht uit het thuisland en blijven op die manier eerste generatie kinderen maken, ze weigeren gewoon te mixen met niet-Moslims wat extreem racistisch is.
De invasie gedachte is er niet altijd maar het gedrag is er wel als ze niet mixen, tel daarbij op de lage educatie (door verschillende factoren) en hoge misdaad graad en je hebt een probleemgroep generatie na generatie.

Dat Moslims dat zelf geen probleem vinden is voor min onbegrijpelijk en jammer.
Wat een zever.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:53   #236
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Gaan we beginnen ja
Yep, aan onze dagtaak

Kwestie dat profiteurs zoals jij ook betaald geraken...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 06:59   #237
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Nee.

Trouwens, wat doe jij op om 7u 's morgens ?

Ga je solliciteren misschien ?
ze lag nat, in 't bed geplast?
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 07:01   #238
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En zijn die toen geldende wetten gelijk aan onze nu geldende wetten,ja of nee ????
U wil blijkbaar de gelijkenis niet zien? Ze zijn letterlijk NIET gelijk aangezien ze toen in het Duits geschreven waren.
Ze zijn WEL gelijk als principe: groepen mensen worden als ongewenst gezien, zijn de oorzaak van AL onze problemen (zonder echt bewijs), ze dienen als dekmantel om het echt racisme en xenofobie te comoufleren voor mensen die daarmee hun geweten (mochten ze er een hebben) kunnen sussen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

U,zegt,geef eens een feit hiervan....

Bij mijn weten zijn er al ettelijke niet teruggestuurd om juist die reden....
De terugkeerlanden worden als "veilig" beschouwd, geen mens die nagaat of de individuele situatie van iemand veilig is. Wat niet weet, niet deert voor sommigen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

Blijkbaar vergéét gij één cruciaal feit,en dat is dat iedere illegaal die in dit land binnenkomt een asiel aanvraag doet,hij vanaf dat moment niet meer als illegaal wordt bestempeld zolang zijn asielprocedure lopend is...
Ja registreren dus, moesten ze in het verleden ook. "Zolang" En daarna ?????
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 07:02   #239
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
ze lag nat, in 't bed geplast?
tsss terug die al die stukjes beddenlakens 100*100 knopen en in wasmachientje ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2019, 07:04   #240
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee het gros vd immigranten/nieuwkomers/illegalen/whatever zijn hier niet om te 'veroveren' dat is gore VB praat.
Iedereen al altijd overal om "te veroveren", he. Iedereen wil overal dat anderen worden/zijn/doen "zoals hij/zij het wenst".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be