Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juni 2006, 16:47   #21
Kweepeer
Partijlid
 
Kweepeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
[SIZE=3]Ik ben van plan twee varkentjes te houden, voor de slacht.[/SIZE]
[SIZE=3]Normaal gebruik ik namen als Siegfried en Phara ik plan ze nu eens Mohammed en Allah noem, de meest voorkomende namen bij jongens in België.[/SIZE]
[SIZE=3]Hou wel in het oog dat dit op mijn erf is, en dat ik niet ga adverteren dat ze bij mij in de stal wonen. Het is enkel mijn persoonlijk grappig uitlaat klepje ter compensatie van de opgedrongen censuur op de karikaturen en humor. Het heeft dus een therapeutische waarde en gebeurdt in privé sfeer. [/SIZE]
[SIZE=3]Is dit racistisch ?[/SIZE]
[SIZE=3]Ik heb een buldog die Gijzels noemt en een siergeit met de naam Verhofstad, mijn dochter heeft een varaan met de naam Toback, en een ezel met de naam Stevaert ( robert), ze heeft ook twee goudvissen, Anciaux en Lambert ( de dikste maar even nietszeggend), de schildpad noemt juist Phillipeke van Mathilke van Bertje Bibber, we roepen taaie (de taaie is al eens overreden en hij is er nog), de eend noemt Van De Lanotte ( snotte) hij kwettert en kwettert maar legt maar geen eieren.[/SIZE]
Dat is helemaal niet racistisch, maar wel plezant.

Familie van mij had eens een hondje gekocht dat altijd jankte, en ze hebben hem Bertje (Anciaux) genoemd.
Kweepeer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be