Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 januari 2011, 14:18   #1101
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Toch wel dwaas van Broeder Bracke om zo pertinent te liegen. Erg slim is dat niet. En dan nog op TV. HIj moet toch geweten hebben dat die leugens vroeg of laat zouden uitkomen.

Tja, en wie kan die man nu nog ernstig nemen? Ik heb die man nooit ernstig genomen. Opportunistische overlopers kan men ook niet ernstig nemen.
En ik heb jou nooit ernstig genomen.
Tot daar het irrelevante.

Voor de rest: rustig afwachten tot de volgende verkiezingsuitslag. Iedereen mag zich natuurlijk amuseren met zijn glazen bol e.d.m., maar daar kopen we geen boterhammen mee.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2011, 14:35   #1102
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waarom is dat sp-verleden van Bracke eigenlijk zo belangrijk? Ik begrijp het wekenlange gezaag daarover in de media niet. Wat is het punt?
Misschien beseffen ze niet eens dat ze zo onbewust nog andere spa-ers pushen naar de overstap .. ??

Er is weinig ander nieuws momenteel te rapen hé.
Iedereen zit te wachten op hoeveel betogers er zullen zijn, en wat hun boodschap zal wezen.
Ik heb ergens gelezen dat de organisatoren naast de B. vlag, ook Vlaamse Leeuwen, Waalse Hanen en Brusselse Irissen welkome heten ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2012, 15:50   #1103
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Misschien beseffen ze niet eens dat ze zo onbewust nog andere spa-ers pushen naar de overstap .. ??

Er is weinig ander nieuws momenteel te rapen hé.
Iedereen zit te wachten op hoeveel betogers er zullen zijn, en wat hun boodschap zal wezen.
Ik heb ergens gelezen dat de organisatoren naast de B. vlag, ook Vlaamse Leeuwen, Waalse Hanen en Brusselse Irissen welkome heten ...
Zijn er ondertussen al veel andere Sp.a'ers overgestapt naar N-VA ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2012, 15:53   #1104
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Zijn er ondertussen al veel andere Sp.a'ers overgestapt naar N-VA ?
ja hoor. vooral kiezers.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2012, 17:48   #1105
ZION
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 november 2012
Locatie: Stad op Sporen
Berichten: 1.619
Standaard

Aan t'Schoofzakske,

Ik doe niks om tot Vlaandren te behoren.
Ik woon er omdat ik er als Belg ben geboren.
Ook vind ik Walen,vriendelijke landgenoten.

Uw landgenoot,ZION.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be