Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 februari 2021, 21:06   #41
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Mijn eigen volk? Ik wist niet dat ik Fransman was. En hoe weet gij eigenlijk van welk volk ik ben? Kunt gij dat afleiden uit de elasticiteit van de keutels die gij uit uw neus peutert?

Ik zie dat het artikel van 2016 is. Iemand die iets of wat ernstig genomen wil worden haalt zijn informatie uit de meest recente bronnen. Uw bron en de inhoud daarvan is evenveel waar als het soort oud brood dat varkens nog niet eens naar binnen werken.

Ik vind uw waanbeelden niet om te lachen maar om te schateren.
Klopt. Iedereen die een beetje de actualiteit volgt weet toch dat terreur in naam van de islam na 2016 volledig is uitgedoofd.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2021, 18:11   #42
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

"Er leven zo'n 50 miljoen moslims in Europa, inclusief Europees Rusland en Turkije. 99,99% van die moslims verheft zelfs zijn vinger niet om welke actie dan ook te ondernemen bij 'religieuze' turbulenties."
.
Dus plunderen ze winkels, dat is niet "religieus"....
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2021, 18:26   #43
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
"Er leven zo'n 50 miljoen moslims in Europa, inclusief Europees Rusland en Turkije. 99,99% van die moslims verheft zelfs zijn vinger niet om welke actie dan ook te ondernemen bij 'religieuze' turbulenties."
.
Dus plunderen ze winkels, dat is niet "religieus"....
Als nog maar 1% daarvan islam-extremist is (wat redelijk onderschat is), dan lopen er zo'n 500.000 wacko's rond in Europa.
Als dat geen geruststelling is
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 2 februari 2021 om 18:26.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2021, 19:19   #44
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Als nog maar 1% daarvan islam-extremist is (wat redelijk onderschat is), dan lopen er zo'n 500.000 wacko's rond in Europa.
Als dat geen geruststelling is
Gij zijt ook geen rekenkundig wonder. Mijn 99,99% is niet uw 99%. Het ICCT bevestigt de cijfers uit mijn onderschrift.

A report by the International Centre for Counter-Terrorism - The Hague (ICCT) from April 2016 shows that there is a total of 3,922-4,294 foreign fighters from EU Member States of whom 30 percent have returned to their home countries.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2021, 07:31   #45
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik begrijp trouwens niet waarom Turnhout de Para's uit Tielen hun hulp niet inroept, net zoals ik niet begrijpp dat Breda de commando's uit Rozendal hun hulp niet heeft ingeroepen.
Zal dan rap gedaan zijn met rel schoppen.
Londonderry, 1972.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2021, 11:47   #46
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
"Er leven zo'n 50 miljoen moslims in Europa, inclusief Europees Rusland en Turkije. 99,99% van die moslims verheft zelfs zijn vinger niet om welke actie dan ook te ondernemen bij 'religieuze' turbulenties."
.
Dus plunderen ze winkels, dat is niet "religieus"....
Ik zou zweren dat ik op dit bericht al geantwoord had maar dat bericht is op geheimzinnige wijze verdwenen. Misschien moeten we Mulder en Scully optrommelen want dit mysterie past perfect bij de X-files.

Ik ga nog een poging wagen. Ditmaal iets uitgebreider dan het vorige. Leg eens uit, TREBRON. Je citeert zonder enige uitleg hier een stukje uit mijn onderschrift. Wil je nu zeggen dat bijna 50 miljoen moslims winkels plunderen omwille van 'niet religieuze' redenen? Dat is een bewering die kant noch wal raakt.
Het is bovendien vreemd dat je hiermee afkomt in een draad die volgens mij(maar wie ben ik) in het verkeerde subforum zit en waar in de openingspost onmiskenbaar verwezen wordt naar de rellen naar aanleiding van de avondklok in Nederland en naar de aangekondigde rellen tegen Coronamaatregelen in België maar die rellen zijn niet doorgegaan. Bovendien hadden de deelnemers aan de Nederlandse onlusten alle kleuren van de regenboog.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2021, 22:16   #47
Glennos1
Burgemeester
 
Geregistreerd: 4 april 2020
Berichten: 550
Standaard

Het probleem dat dit in de hand werkt is onze sociale zekerheid.

Allochtonen en marginale hippie-belgen zonder degelijke job zou een betere tittel zijn.
Ze kunnen alles maar doen wat ze willen, de politie kan hun toch niks doen...

Men zou het mogelijk moeten maken om na een misdaad een deel van de uitkering van de uitkering af te pakken om hun vernielingen te betalen dat er toch nog een lesje is ipv rellen, plunderen, schade aanbrengen en er niet voor moeten opdraaien...

Het doet mij nu is niks dat die rellers dan maar dakloos zijn of afzien van de honger, dat ze van mijn part doodgaan, kost de staat weer een brok minder geld.

Mensen die eigendom hebben een degelijke job, allochtoon of autochtoon doen zoiets niet gewoon.

Laatst gewijzigd door Glennos1 : 4 februari 2021 om 22:17.
Glennos1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2021, 10:27   #48
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

In Frankrijk is het voorlopig nog erger dan bij ons. Hier gaat dat ook komen en dat draait uit op dagelijkse kost totdat de Islam gaat de macht overnemen.
ISLAM IS VREDE ....
https://www.hln.be/buitenland/dood-h...lokt~a3271c68/

Laatst gewijzigd door TREBRON : 17 februari 2021 om 10:28.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2021, 10:40   #49
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Gij zijt ook geen rekenkundig wonder. Mijn 99,99% is niet uw 99%. Het ICCT bevestigt de cijfers uit mijn onderschrift.

A report by the International Centre for Counter-Terrorism - The Hague (ICCT) from April 2016 shows that there is a total of 3,922-4,294 foreign fighters from EU Member States of whom 30 percent have returned to their home countries.
Terroristen moeten niet in grote aantallen zijn en dat weet je best. De aanslag in Zaventem was niet door 1000 man gepleegd, die in Madrid ook niet en die in Londen ook niet. In de TWIN TOWERS zijn ook aangevallen door enkele fanatieke waanzinnigen.
Dus als er bij uw 50 miljoen 1000 fanatieke zotten zitten kunnen die al een halve wereld vernietigen.
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat moslims de Islam als een religie beschouwen, wat het niet is, en dan nog een van VREDE terwijl ze overal ter wereld dood en-verderf zaaien.
Gisteren nog in Frankrijk en in Nigeria waar ze zelfs schoolkinderen aanvielen de lafaards.
https://www.hln.be/buitenland/gewape...eria~a84220ef/
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2021, 10:44   #50
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
In Frankrijk is het voorlopig nog erger dan bij ons. Hier gaat dat ook komen en dat draait uit op dagelijkse kost totdat de Islam gaat de macht overnemen.
ISLAM IS VREDE ....
https://www.hln.be/buitenland/dood-h...lokt~a3271c68/
en als het regent in Parijs..............
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2021, 11:31   #51
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
In Frankrijk is het voorlopig nog erger dan bij ons. Hier gaat dat ook komen en dat draait uit op dagelijkse kost totdat de Islam gaat de macht overnemen.
ISLAM IS VREDE ....
https://www.hln.be/buitenland/dood-h...lokt~a3271c68/
Ook in Brussel worden agenten af en toe in een hinderlaag gelokt met een valse oproep om hulp en dan bekogeld met stenen en vuurwerk.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be