Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 november 2006, 23:15   #41
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Ik vind niet dat het de Lay-out verprutst, maar het zou wel een van redenen kunnen zijn waarom het forum af en toe traag reageert.
idem dito.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 10:55   #42
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
heb je geen speltips ?

Als je een styllo bent, moet je niet kunnen spellen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 15:34   #43
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Ik van mijn kant 'bedreig' u openlijk en zonder er achteraf een slappe draai aan te geven: niet met een verkeersongeluk, maar met uitsluiting van dit forum, wanneer u zich niet aan de elementaire regels kan houden.
hela hela, rustig gij. Gij moet nu niet menen meer te mogen doen dan wat je volgens de regel mag.

Je bedrijgt mij met uw macht. Dit is machtsmisbruik.

Foei! Voor mijn part ben jij niet waardig hier nog te modereren. Pak u boel bijeen en donder op.

Citaat:
Mag ik er u tevens op wijzen dat naast bedreigingen ook schelden (cfr. 'kwezel') niet toegelaten is?
Amai zeg!

Als "belediging" op dit niveau al niet getolereerd wordt, mag je meteen de helft van de posts wissen en 80% van de forummers verbannen...

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 17:03   #44
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
hela hela, rustig gij. Gij moet nu niet menen meer te mogen doen dan wat je volgens de regel mag.

Je bedrijgt mij met uw macht. Dit is machtsmisbruik.

Foei! Voor mijn part ben jij niet waardig hier nog te modereren. Pak u boel bijeen en donder op.



Amai zeg!

Als "belediging" op dit niveau al niet getolereerd wordt, mag je meteen de helft van de posts wissen en 80% van de forummers verbannen...

Ik eis het onverweild toepassen van de regels, en daarmee bedoel ik niet de spellingsregels.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 19:03   #45
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik eis het onverweild toepassen van de regels, en daarmee bedoel ik niet de spellingsregels.
Daar kan ik inkomen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 19:55   #46
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Ik ben onze moderators dankbaar voor het werk dat ze hier doen. Als ze dan al eens een foutje zouden maken, zie ik dat graag door vingers. De positieve bijdrage aan ons forum van de mods weegt veel zwaarder door, dan wat ook.

Ik hoop met deze posting niemand op stang te jagen, dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik zou zeggen: "Mensen is misselijk" en bedankt mods voor jullie medewerking in de vele uren forumplezier die alvast ik mocht beleven. En dat meen ik.

Ik meen ook dat we met deze houding veel verder raken in onze gezamelijke inspanning om de zaken 'tof' te houden.

Twintig jaar geleden was een forum als deze die we nu hebben slechts een droom voor mensen die het goed menen. Ik hoop dat slechte bedoelingen deze droom niet aan diggelen slaan.

Deze manier van discuteren, ook wel eens 'forummen' genoemd, is een unicum in de menselijke geschiedenis. Nooit eerder communiceerden menselijke wezens op deze manier met elkaar. Laten we er samen proberen om er iets moois van te maken.

Wie het met me eens is mag dat best laten merken in een reactie. Voor onze moderators.

Bedankt!

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 november 2006 om 19:57.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 22:11   #47
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik ben onze moderators dankbaar voor het werk dat ze hier doen. Als ze dan al eens een foutje zouden maken, zie ik dat graag door vingers. De positieve bijdrage aan ons forum van de mods weegt veel zwaarder door, dan wat ook.

Ik hoop met deze posting niemand op stang te jagen, dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik zou zeggen: "Mensen is misselijk" en bedankt mods voor jullie medewerking in de vele uren forumplezier die alvast ik mocht beleven. En dat meen ik.

Ik meen ook dat we met deze houding veel verder raken in onze gezamelijke inspanning om de zaken 'tof' te houden.

Twintig jaar geleden was een forum als deze die we nu hebben slechts een droom voor mensen die het goed menen. Ik hoop dat slechte bedoelingen deze droom niet aan diggelen slaan.

Deze manier van discuteren, ook wel eens 'forummen' genoemd, is een unicum in de menselijke geschiedenis. Nooit eerder communiceerden menselijke wezens op deze manier met elkaar. Laten we er samen proberen om er iets moois van te maken.

Wie het met me eens is mag dat best laten merken in een reactie. Voor onze moderators.

Bedankt!

Paulus.
²
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 22:54   #48
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Dit Forum behoort, zéker qua Moderatie, tot de beste die ik ken. Er wordt slechts ingegrepen bij uiterste noodzaak, meest pas in gevallen van overstelpend gebrek aan Burgerlijk Fatsoen.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 01:06   #49
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Gij moet nu niet menen meer te mogen doen dan wat je volgens de regel mag.
Geachte,

U zou er versteld van staan: dat valt best mee.
En dat is logisch gezien ik hier mede de regels bepaal.

Citaat:
Je bedrijgt mij met uw macht. Dit is machtsmisbruik.
Dat klopt.
Als u daar niet kan mee leven, dan kan u dit forum zonder enig probleem verlaten.

Citaat:
Foei! Voor mijn part ben jij niet waardig hier nog te modereren. Pak u boel bijeen en donder op.
Hier snapt u nog niet goed hoe de vork in de steel zit.
Ik donder op uit vrije wil, echter zonder dat u daar inspraak in heeft.
U kan eveneens opdonderen uit vrije wil, maar daarnaast kan ik u van mijn kant wél doen opdonderen (cfr. machtsmisbruik)


Citaat:
Amai zeg!

Als "belediging" op dit niveau al niet getolereerd wordt, mag je meteen de helft van de posts wissen en 80% van de forummers verbannen...

U maakte me rechttoe-rechtaan uit voor kwezel.
Indien zulks een forumlid te beurt valt, en hij of zij klaagt erover, dan wordt u op de voorziene wijze gesanctioneerd.
Gezien deze smerige, crapuleuze belediging mij persoonlijk te beurt valt, en ik brede schouders heb, en ik bovendien een belediging eerder opvat als een blijk van argumentatieve onmacht en inhoudelijke armoe, laat ik ze gewoon passeren, net zoals overigens uw overduidelijke bedreiging.

Dit alles blijft echter wel geregistreerd, zodat ik uw schandalige, schurftige wangedrag tegenover mij, bij een eventueel gelijkaardig vergrijp waar forumdeelnemers bij betrokken zijn, kan inroepen als verzwarende omstandigheid om nick styllo-ben voorgoed naar de vergetelheid te verwijzen.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 09:35   #50
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik eis het onverweild toepassen van de regels, en daarmee bedoel ik niet de spellingsregels.
je mag dat natuurlijk eisen, maar laat me eerst eens zien waar ergens ik de tegen de regels in ga...
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 09:43   #51
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,

U zou er versteld van staan: dat valt best mee.
En dat is logisch gezien ik hier mede de regels bepaal.


Dat klopt.
Als u daar niet kan mee leven, dan kan u dit forum zonder enig probleem verlaten.


Hier snapt u nog niet goed hoe de vork in de steel zit.
Ik donder op uit vrije wil, echter zonder dat u daar inspraak in heeft.
U kan eveneens opdonderen uit vrije wil, maar daarnaast kan ik u van mijn kant wél doen opdonderen (cfr. machtsmisbruik)


U maakte me rechttoe-rechtaan uit voor kwezel.
Indien zulks een forumlid te beurt valt, en hij of zij klaagt erover, dan wordt u op de voorziene wijze gesanctioneerd.
Gezien deze smerige, crapuleuze belediging mij persoonlijk te beurt valt, en ik brede schouders heb, en ik bovendien een belediging eerder opvat als een blijk van argumentatieve onmacht en inhoudelijke armoe, laat ik ze gewoon passeren, net zoals overigens uw overduidelijke bedreiging.

Dit alles blijft echter wel geregistreerd, zodat ik uw schandalige, schurftige wangedrag tegenover mij, bij een eventueel gelijkaardig vergrijp waar forumdeelnemers bij betrokken zijn, kan inroepen als verzwarende omstandigheid om nick styllo-ben voorgoed naar de vergetelheid te verwijzen.

Peter Johan
pfff, ben niet onder de indruk.

en je overdrijft. Als bewoordingen als "pas op bij het oversteken" en "kwezel" al u tot dergelijke reacties brengen... amai!
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 09:45   #52
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik ben onze moderators dankbaar voor het werk dat ze hier doen. Als ze dan al eens een foutje zouden maken, zie ik dat graag door vingers. De positieve bijdrage aan ons forum van de mods weegt veel zwaarder door, dan wat ook.

Ik hoop met deze posting niemand op stang te jagen, dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik zou zeggen: "Mensen is misselijk" en bedankt mods voor jullie medewerking in de vele uren forumplezier die alvast ik mocht beleven. En dat meen ik.

Ik meen ook dat we met deze houding veel verder raken in onze gezamelijke inspanning om de zaken 'tof' te houden.

Twintig jaar geleden was een forum als deze die we nu hebben slechts een droom voor mensen die het goed menen. Ik hoop dat slechte bedoelingen deze droom niet aan diggelen slaan.

Deze manier van discuteren, ook wel eens 'forummen' genoemd, is een unicum in de menselijke geschiedenis. Nooit eerder communiceerden menselijke wezens op deze manier met elkaar. Laten we er samen proberen om er iets moois van te maken.

Wie het met me eens is mag dat best laten merken in een reactie. Voor onze moderators.

Bedankt!

Paulus.
volledig mee akkoord.

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 09:50   #53
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

trouwens, om nu terug on topic te komen... ik vind die balk rechts eigenlijk niet zo storend.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 11:09   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
pfff, ben niet onder de indruk.

en je overdrijft. Als bewoordingen als "pas op bij het oversteken" en "kwezel" al u tot dergelijke reacties brengen... amai!
Oh ja?

Stuur jouw overduidelijke bedreiging maar eens mijn kant uit...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 12:45   #55
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Oh ja?

Stuur jouw overduidelijke bedreiging maar eens mijn kant uit...
allé dan.

jij daar, let in het vervolg wat beter op bij het oversteken. Een ongeluk is zo gebeurd.

zeg, hoelang gaat dit spelleke nog voortduren?

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 13:04   #56
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
trouwens, om nu terug on topic te komen... ik vind die balk rechts eigenlijk niet zo storend.
kan jij ook opzitten en pootjes geven ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 14:01   #57
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
je mag dat natuurlijk eisen, maar laat me eerst eens zien waar ergens ik de tegen de regels in ga...
Zodra ze me vragen te modereren.
Voorlopig eis ik dat van een ander.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 15:23   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
allé dan.

jij daar, let in het vervolg wat beter op bij het oversteken. Een ongeluk is zo gebeurd.

zeg, hoelang gaat dit spelleke nog voortduren?


Geef jouw goede raad liever weg in een draad die over verkeersveiligheid gaat. Iedereen heeft immers de bedoeling erachter begrepen.

Of denk jij nu echt dat FDW geen last zou krijgen indien hij zijn suggestie weggaf aan Patrick Janssens vlak nadat deze hem liet afgaan als een gieter?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 november 2006 om 15:25.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 15:29   #59
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
kan jij ook opzitten en pootjes geven ?
nee echt waar!!! Ik vind het echt niet storend.

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2006, 15:31   #60
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik ben onze moderators dankbaar voor het werk dat ze hier doen. Als ze dan al eens een foutje zouden maken, zie ik dat graag door vingers. De positieve bijdrage aan ons forum van de mods weegt veel zwaarder door, dan wat ook.

Ik hoop met deze posting niemand op stang te jagen, dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik zou zeggen: "Mensen is misselijk" en bedankt mods voor jullie medewerking in de vele uren forumplezier die alvast ik mocht beleven. En dat meen ik.

Ik meen ook dat we met deze houding veel verder raken in onze gezamelijke inspanning om de zaken 'tof' te houden.

Twintig jaar geleden was een forum als deze die we nu hebben slechts een droom voor mensen die het goed menen. Ik hoop dat slechte bedoelingen deze droom niet aan diggelen slaan.

Deze manier van discuteren, ook wel eens 'forummen' genoemd, is een unicum in de menselijke geschiedenis. Nooit eerder communiceerden menselijke wezens op deze manier met elkaar. Laten we er samen proberen om er iets moois van te maken.

Wie het met me eens is mag dat best laten merken in een reactie. Voor onze moderators.

Bedankt!

Paulus.
+1
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be