Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 april 2017, 08:13   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard 'Verdwaalde vluchtelingen?'

Er is volgens mij een tendens van hoe langer hoe meer gehavende - vooral Afrikanen - 'vluchtelingen'(?) in het straatbeeld alsook op het openbaar vervoer. Laatst nog zat er eentje op de trein van Brussel naar Antwerpen, hij had zijn schoenen uitgedaan en stonk uren in de wind. Ik moest zowaar enkele wagons verder gaan zitten want de stank was niet te harden. Vooral zijn voeten deden alles naar bedorven kaas ruiken. Ah well, het zal imo een verdwaalde vluchteling geweest zijn, eentje die van Calais naar deze contreien gesukkeld is ofzo.... Beangstigend in feite, want los van het feit dat die op de dool zijn, hebben ze misschien ook allerhande ziektes die ze met zich meedragen. Ik denk dan bvb aan hiv, hepatitis. Ah ja, men moet een beetje realistisch zijn, die mensen zet men volgens mij beter eerst in quarantaine, voor hun eigen goed alsook die van de plaatselijke burgers.

Mja, wat denken jullie hiervan? Discuss pls, thanks
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 09:13   #2
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Laatst nog zat er eentje op de trein van Brussel naar Antwerpen, hij had zijn schoenen uitgedaan en stonk uren in de wind. Ik moest zowaar enkele wagons verder gaan zitten want de stank was niet te harden. Vooral zijn voeten deden alles naar bedorven kaas ruiken.
In onze moderne maatschappij moeten we dat allemaal gewoon slikken. Zo ook hun arabische gekwijl dat uit hun smartphone knalt achteraan in de bus (zij storen zich niet door mijn zwijgzaam gluren door het venster, maar hun gedrag verpest wel mijn dagje uit), of mijn buur afrikanen die tijdens zonnige weekends mijn siesta in de tuin verpesten met Papa Bemba tamtam geluid. Zij worden niet gestoord door mijn siesta, maar zij verpesten wel mijn weekend.
Moet allemaal kunnern in ons fantastisch multicul paradijs.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 10:49   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
In onze moderne maatschappij moeten we dat allemaal gewoon slikken. Zo ook hun arabische gekwijl dat uit hun smartphone knalt achteraan in de bus (zij storen zich niet door mijn zwijgzaam gluren door het venster, maar hun gedrag verpest wel mijn dagje uit), of mijn buur afrikanen die tijdens zonnige weekends mijn siesta in de tuin verpesten met Papa Bemba tamtam geluid. Zij worden niet gestoord door mijn siesta, maar zij verpesten wel mijn weekend.
Moet allemaal kunnern in ons fantastisch multicul paradijs.
Los van dat allah-gedoe heb ik eigenlijk nog liever Maghrebijnen, Arabieren of whatever als buur dan zeg maar Afrikanen fresh vanuit de brousse, zelfs met degenen die al ettelijke jaren in de beschaafde wereld vertoeven komt men nogal eens voor onaangename verrassingen te staan i.e. kakkerlakken, onbetaalde huur, enz. Niet allemaal natuurlijk maar toch...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 10:53   #4
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Er is volgens mij een tendens van hoe langer hoe meer gehavende - vooral Afrikanen - 'vluchtelingen'(?) in het straatbeeld alsook op het openbaar vervoer. Laatst nog zat er eentje op de trein van Brussel naar Antwerpen, hij had zijn schoenen uitgedaan en stonk uren in de wind. Ik moest zowaar enkele wagons verder gaan zitten want de stank was niet te harden. Vooral zijn voeten deden alles naar bedorven kaas ruiken. Ah well, het zal imo een verdwaalde vluchteling geweest zijn, eentje die van Calais naar deze contreien gesukkeld is ofzo.... Beangstigend in feite, want los van het feit dat die op de dool zijn, hebben ze misschien ook allerhande ziektes die ze met zich meedragen. Ik denk dan bvb aan hiv, hepatitis. Ah ja, men moet een beetje realistisch zijn, die mensen zet men volgens mij beter eerst in quarantaine, voor hun eigen goed alsook die van de plaatselijke burgers.

Mja, wat denken jullie hiervan? Discuss pls, thanks
Tja, die afrikaan dacht bij zichzelf: "Wat doet dat Aziatisch kippetje hier?".
Hij was blij dat die uiteindelijk vertrok naar een andere wagon, volgens hem was hare stank niet te harden.
Bleek dat ze dan ook nog eens bloed in haar uitwerpselen had ...
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 10:57   #5
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Tja, die afrikaan dacht bij zichzelf: "Wat doet dat Aziatisch kippetje hier?".
Hij was blij dat die uiteindelijk vertrok naar een andere wagon, volgens hem was hare stank niet te harden.
Bleek dat ze dan ook nog eens bloed in haar uitwerpselen had ...
On topic pls...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 11:38   #6
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
On topic pls...
????

Dat is volledig on topic!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 11:40   #7
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
On topic pls...
Volgens mij is deze draad speciaal opgestart (in opdracht van een eilandbewoner vermoed ik) om racistische reacties uit te lokken en alzo mede-forummers gebannen te krijgen of erger om dit forum te beschadigen.
Yep den Hoomer zijn wijsheid rulez.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 07:27   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

In de buurt hier heeft er zo eens een figuur 's nachts liggen slapen in de inkom van een gebouw. Die moet ook uren boven de wind gestonken hebben. Bezopen? Onder de drugs?

Het 'eigenaardige' van de zaak was dat het ditmaal naar het schijnt geen Noord-Afrikaan was.

(mensen uit de buurt hier, die mij die dat wisten te vertellen)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 09:38   #9
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Tja.. Vluchtelingen op het OV prikkelen mij al langer.
Gewoon de geest op off zetten Bem.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 09:56   #10
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Er is volgens mij een tendens van hoe langer hoe meer gehavende - vooral Afrikanen - 'vluchtelingen'(?) in het straatbeeld alsook op het openbaar vervoer. Laatst nog zat er eentje op de trein van Brussel naar Antwerpen, hij had zijn schoenen uitgedaan en stonk uren in de wind. Ik moest zowaar enkele wagons verder gaan zitten want de stank was niet te harden. Vooral zijn voeten deden alles naar bedorven kaas ruiken. Ah well, het zal imo een verdwaalde vluchteling geweest zijn, eentje die van Calais naar deze contreien gesukkeld is ofzo.... Beangstigend in feite, want los van het feit dat die op de dool zijn, hebben ze misschien ook allerhande ziektes die ze met zich meedragen. Ik denk dan bvb aan hiv, hepatitis. Ah ja, men moet een beetje realistisch zijn, die mensen zet men volgens mij beter eerst in quarantaine, voor hun eigen goed alsook die van de plaatselijke burgers.

Mja, wat denken jullie hiervan? Discuss pls, thanks
het blijkt dat daardoor TBC een nieuwe opleving is begonnen in het land...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 09:58   #11
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
het blijkt dat daardoor TBC een nieuwe opleving is begonnen in het land...
Niet alleen TBC hoor.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 10:01   #12
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Niet alleen TBC hoor.
Inderdaad, maar daar hoor je niet over praten... 'wir schaffen dass'.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 15:07   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad, maar daar hoor je niet over praten... 'wir schaffen dass'.
En ze blijven er maar op los 'schaffen' het stop niet ...

De vraag is dan: waar/wanneer gaat dat eindigen eigenlijk?

Totale chaos?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 15:45   #14
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Er is volgens mij een tendens van hoe langer hoe meer gehavende - vooral Afrikanen - 'vluchtelingen'(?) in het straatbeeld alsook op het openbaar vervoer. Laatst nog zat er eentje op de trein van Brussel naar Antwerpen, hij had zijn schoenen uitgedaan en stonk uren in de wind. Ik moest zowaar enkele wagons verder gaan zitten want de stank was niet te harden. Vooral zijn voeten deden alles naar bedorven kaas ruiken. Ah well, het zal imo een verdwaalde vluchteling geweest zijn, eentje die van Calais naar deze contreien gesukkeld is ofzo.... Beangstigend in feite, want los van het feit dat die op de dool zijn, hebben ze misschien ook allerhande ziektes die ze met zich meedragen. Ik denk dan bvb aan hiv, hepatitis. Ah ja, men moet een beetje realistisch zijn, die mensen zet men volgens mij beter eerst in quarantaine, voor hun eigen goed alsook die van de plaatselijke burgers.

Mja, wat denken jullie hiervan? Discuss pls, thanks
Misschien beginnen met te stemmen op een partij die zoiets als quarantaine voorstelt ?

Links stemmen en dan hierover komen klagen matcht echter niet erg...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be