Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juli 2019, 06:58   #141
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Ik kan mij niet inbeelden dat politici die de macht hebben over een volk dat gewoon was om veel af te dragen, plots zouden beslissen van die hoorn des overvloeds voor hen uit eigen beweging dicht te draaien.

Het discours dat je eerder zal horen is dat deze "vrijgekomen middelen" nu "efficient zullen besteed worden" maar zeker niet teruggegeven. Men zal daarmee een andere elite vetmesten, en andere copains in overvloed laten leven, maar men gaat zeker en de vast de kraan niet dichtdraaien, he. Ge zou goed zot moeten zijn als Vlaamse politicus om zoiets te doen. Al die moeite om eindelijk de Vlaamse belastingen in UW pollekes te krijgen in plaats van in de Belgische, en het dan zomaar opgeven ? Mij gedacht !
Tja hoop doet leven voor de vlaamsch nationalisten, bedrogen worden zit gewoon in hun genen,
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 08:15   #142
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Tja hoop doet leven voor de vlaamsch nationalisten, bedrogen worden zit gewoon in hun genen,
Niets belachelijker dan de koning die vanuit Laken, Bruxelles, het uithangbord van het compromisloze francofone imperialisme de gemeenschappen (lees de Vlamingen) oproept om samen te praten, mekaar te verstaan... Eendracht maakt macht...
Het is hetzelfde als met een zwaard in je hand op te roepen om ja te zeggen of anders sla ik je kop eraf...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 07:32   #143
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Niets belachelijker dan de koning die vanuit Laken, Bruxelles, het uithangbord van het compromisloze francofone imperialisme de gemeenschappen (lees de Vlamingen) oproept om samen te praten, mekaar te verstaan... Eendracht maakt macht...
Het is hetzelfde als met een zwaard in je hand op te roepen om ja te zeggen of anders sla ik je kop eraf...
Nog belachelijker: op het 21 juli defilé konden zelfs de kadetten v.d. Militaire School niet in de pas lopen. Tot in Amerika lachen ze zich een bult.
Typisch: het woord discipline is uitgehold tot & met.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be