Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2017, 09:15   #1
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.345
Standaard Falende Justitie

België krijgt een internationale uitbrander voor zijn lakse aanpak van corruptie bij parlementsleden, rechters en procureurs, die verdachten in strafzaken voor de rechter moeten brengen.

Rapport: 'België te laks inzake corruptie bij parlementsleden en rechters'


Dat blijkt uit een evaluatierapport van Greco, de anticorruptiewerkgroep van de Raad van Europa. België moet tegen 31 oktober nieuwe initiatieven voorleggen, schrijven De Tijd en De Standaard.

Van de vijftien aanbevelingen die twee jaar geleden zijn gelanceerd, heeft België er geen enkele voldoende in de praktijk gebracht. Slechts vier keer is dat gedeeltelijk gebeurd, in de overige gevallen helemaal niet. Greco ziet bijvoorbeeld nog altijd geen beterschap in het controleren en publiek maken van alle geschenken, giften en andere voordelen die onze parlementsleden krijgen van zowel binnen- als buitenlandse schenkers. Ook de regels over de relaties tussen parlementsleden en lobbyisten ontbreken. En de verplichting voor parlementsleden om hun vermogens aan te geven schiet volgens Greco nog behoorlijk tekort, net als het toezicht op de onpartijdigheid van rechters die bijvoorbeeld zetelen bij de Raad van State.


'Gesloten omslag'

België antwoordde ondertussen dat die kwesties voorliggen in de werkgroep "politieke partijen" in de Kamer. Die zal alle nuttige wetsvoorstellen analyseren. Maar de anticorruptiewerkgroep is daarmee allesbehalve gesust: "Greco neemt kennis van de verstrekte informatie en besluit dat de aanbevelingen niet zijn uitgevoerd."

Daarnaast liet België weten dat de mandaten van parlementsleden al helemaal publiek worden gemaakt en dat de aangiftes van de vermogens "onder gesloten omslag altijd in veiligheid worden gebracht, zonder te worden geopend", in een daartoe bestemd beveiligd lokaal.
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 15:31   #2
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
België krijgt een internationale uitbrander voor zijn lakse aanpak van corruptie bij parlementsleden, rechters en procureurs, die verdachten in strafzaken voor de rechter moeten brengen.

Rapport: 'België te laks inzake corruptie bij parlementsleden en rechters'


Dat blijkt uit een evaluatierapport van Greco, de anticorruptiewerkgroep van de Raad van Europa. België moet tegen 31 oktober nieuwe initiatieven voorleggen, schrijven De Tijd en De Standaard.

Van de vijftien aanbevelingen die twee jaar geleden zijn gelanceerd, heeft België er geen enkele voldoende in de praktijk gebracht. Slechts vier keer is dat gedeeltelijk gebeurd, in de overige gevallen helemaal niet. Greco ziet bijvoorbeeld nog altijd geen beterschap in het controleren en publiek maken van alle geschenken, giften en andere voordelen die onze parlementsleden krijgen van zowel binnen- als buitenlandse schenkers. Ook de regels over de relaties tussen parlementsleden en lobbyisten ontbreken. En de verplichting voor parlementsleden om hun vermogens aan te geven schiet volgens Greco nog behoorlijk tekort, net als het toezicht op de onpartijdigheid van rechters die bijvoorbeeld zetelen bij de Raad van State.


'Gesloten omslag'

België antwoordde ondertussen dat die kwesties voorliggen in de werkgroep "politieke partijen" in de Kamer. Die zal alle nuttige wetsvoorstellen analyseren. Maar de anticorruptiewerkgroep is daarmee allesbehalve gesust: "Greco neemt kennis van de verstrekte informatie en besluit dat de aanbevelingen niet zijn uitgevoerd."

Daarnaast liet België weten dat de mandaten van parlementsleden al helemaal publiek worden gemaakt en dat de aangiftes van de vermogens "onder gesloten omslag altijd in veiligheid worden gebracht, zonder te worden geopend", in een daartoe bestemd beveiligd lokaal.
Precies niet al te veel reacties maar zoals we het kennen.
Blablabla genoeg maar waar het werkelijk om draait daar reageren weinigen of zijn het angsthazen voor represailles?

Je hebt groot gelijk het aan te kaarten, de belastinsgsdruk is echt hoog genoeg hier in België terwijl de top zich verder dik mest.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 15:52   #3
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Precies niet al te veel reacties maar zoals we het kennen.
Blablabla genoeg maar waar het werkelijk om draait daar reageren weinigen of zijn het angsthazen voor represailles?

Je hebt groot gelijk het aan te kaarten, de belastinsgsdruk is echt hoog genoeg hier in België terwijl de top zich verder dik mest.
Op het kadaster is Leuven krijgen ze mosselen friet aan 2,50 euro op kosten van de belastingbetaler en om de haverklap is er koffiepause, terwijl de burger er uren staat te wachten.
Na de koffiepause is er nog gedurende geruime tijd "palaveren in de gang" met collega's.
Geen enkel privé bedrijf waar dat mogelijk is blijft overeind.
Het is daar club Med.
Op kosten van de belastigbetaler, die ze dan achteraf dikwijls nog eens vierkant uitlachen ook.
Het is hier naar de kloten man.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 15:57   #4
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

En maar klagen over onderbezetting en tekort aan middelen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 16:00   #5
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En maar klagen over onderbezetting en tekort aan middelen.
De ambtenaar klaagt maar het gros heeft geen flauw benul van wat "echte" werkdruk eigenlijk betekent.
Ik kan je alvast vertellen dat ik op het kadaster van Leuven makkelijk 100 jaar zou kunnen worden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 16:45   #6
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De ambtenaar klaagt maar het gros heeft geen flauw benul van wat "echte" werkdruk eigenlijk betekent.
Ik kan je alvast vertellen dat ik op het kadaster van Leuven makkelijk 100 jaar zou kunnen worden.

Opgepast. Ze hebben daar heel veel werk hoor.
Een van de voornaamste taken is uitvissen hoe je van bouwgronden landbouwgronden kan maken. Heel moeilijke materie hoor.
Want je moet eerst uitvissen wat de risico's zijn. Maar met de juiste politieker die hoog genoeg op de ladder staat achter je kan het geen kwaad.
Het kan eerder kwaad als je het niet zou doen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 18:10   #7
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

We zullen deze topic maar afsluiten zeker?
Een gevecht met "de goedendag" voor een Vlaamse Vod die wappert boven een Brussels huis is belangrijker voor de dappersten aller Galliërs.
De knoken en gekloven schedels zullen weer in het rond vliegen.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 januari 2017 om 18:12.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 21:37   #8
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Opgepast. Ze hebben daar heel veel werk hoor.
Een van de voornaamste taken is uitvissen hoe je van bouwgronden landbouwgronden kan maken. Heel moeilijke materie hoor.
Want je moet eerst uitvissen wat de risico's zijn. Maar met de juiste politieker die hoog genoeg op de ladder staat achter je kan het geen kwaad.
Het kan eerder kwaad als je het niet zou doen.
bedoel je niet: hoe men van landbouwgrond bouwgrond kan maken?
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 23:41   #9
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
bedoel je niet: hoe men van landbouwgrond bouwgrond kan maken?

Nee! Van bouwgrond landbouwgrond maken!
Ter compensatie natuurlijk van de landbouwgronden van vrienden die je wel omvormt tot bouwgrond natuurlijk.
En als je dat kunt lappen om een verdediger van de Vlaamse zaak in t'zak te zetten dan mag er natuurlijk niet gewacht worden.
Pffft! Vlaamse zaak. Tegen dat de NV-A wilt zien dat de echte Vlamingen gestroopt werden/worden zal deze partij reeds lang het hoekje om zijn.
Ik kan mij alleen nog maar tegen de kop slaan dat ik zovele tientallen jaren mij ingezet heb voor de Vlaamse zaak.
Nooit nog voor herhaling vatbaar.
Maar ja; op hoger vlak zijn er geen vijanden. Het zijn allemaal vrienden.
Maar als kleine man kijk je best dubbel uit uw ogen.
De weelde van teveel macht is dat men niet meer kan leven zonder slachtoffers te maken. En degenen die dat niet willen erkennen moeten meestal op het einde van hun carrière stoppen omdat ze scheel zien van een andere richting uit te kijken. Dat volkje is nog gevaarlijker.
Zij draaien rond U en proberen U nog te paaien met eerherstel en vooruitzichten. Goed wetende dat ze niks willen rechtzetten.
Ik walg van dit soort volk.
Dus......bouwgrond omvormen tot niet meer toegankelijke landbouwgrond en dit in volle dorpskom.
Iedereen die het vaststelt vind het zelfs een normaliteit.
Dank U Vlaanderen. Dank U voor de lafheid van uw inwoners.
Dat noem ik de dolk in iemands rug planten.
De grootste vijanden vind men in eigen partij en de grootste vijanden van de werkende klasse is de werkende klasse zelf.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2017, 23:42   #10
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Dubbel!

Laatst gewijzigd door werkman : 12 januari 2017 om 23:53.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 00:30   #11
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Nee! Van bouwgrond landbouwgrond maken!
Ter compensatie natuurlijk van de landbouwgronden van vrienden die je wel omvormt tot bouwgrond natuurlijk.
En als je dat kunt lappen om een verdediger van de Vlaamse zaak in t'zak te zetten dan mag er natuurlijk niet gewacht worden.
Pffft! Vlaamse zaak. Tegen dat de NV-A wilt zien dat de echte Vlamingen gestroopt werden/worden zal deze partij reeds lang het hoekje om zijn.
Ik kan mij alleen nog maar tegen de kop slaan dat ik zovele tientallen jaren mij ingezet heb voor de Vlaamse zaak.
Nooit nog voor herhaling vatbaar.
Maar ja; op hoger vlak zijn er geen vijanden. Het zijn allemaal vrienden.
Maar als kleine man kijk je best dubbel uit uw ogen.
De weelde van teveel macht is dat men niet meer kan leven zonder slachtoffers te maken. En degenen die dat niet willen erkennen moeten meestal op het einde van hun carrière stoppen omdat ze scheel zien van een andere richting uit te kijken. Dat volkje is nog gevaarlijker.
Zij draaien rond U en proberen U nog te paaien met eerherstel en vooruitzichten. Goed wetende dat ze niks willen rechtzetten.
Ik walg van dit soort volk.
Dus......bouwgrond omvormen tot niet meer toegankelijke landbouwgrond en dit in volle dorpskom.
Iedereen die het vaststelt vind het zelfs een normaliteit.
Dank U Vlaanderen. Dank U voor de lafheid van uw inwoners.
Dat noem ik de dolk in iemands rug planten.
De grootste vijanden vind men in eigen partij en de grootste vijanden van de werkende klasse is de werkende klasse zelf.
k weet niet wat dit allemaal met de Vlaamse zaak te maken heeft, misschien gaat het over een plaatselijke situatie

het beginbericht gaat meer over corruptie,
de corrupte politici, de corruptie binnen de bouwsector, de ambtenaren, de wetgeving die zodanig aangepast is dat de rijken rijker worden en de armen gepluimd
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 08:44   #12
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
het beginbericht gaat meer over corruptie,
de corrupte politici, de corruptie binnen de bouwsector, de ambtenaren, de wetgeving die zodanig aangepast is dat de rijken rijker worden en de armen gepluimd
Corruptie? Doe even een test.
Ga naar het juridisch forum. Ik zal je zeggen wat je moet vragen en binnen de kortste keren staat er een slot op je draad.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 januari 2017 om 08:52.
Johan Daelemans is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 09:59   #13
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
k weet niet wat dit allemaal met de Vlaamse zaak te maken heeft, misschien gaat het over een plaatselijke situatie

het beginbericht gaat meer over corruptie,
de corrupte politici, de corruptie binnen de bouwsector, de ambtenaren, de wetgeving die zodanig aangepast is dat de rijken rijker worden en de armen gepluimd
Gisteren een artikeltje over de corruptie van JVDL die de energiefactuur weer met 2 miljard de hoogte in gaat jagen. Het kan niet op bij de keizer van Oostende. Die zit nog altijd niet in de gevangenis hé.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 10:30   #14
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Corruptie? Doe even een test.
Ga naar het juridisch forum. Ik zal je zeggen wat je moet vragen en binnen de kortste keren staat er een slot op je draad.
Overal hetzelfde. Een gevestigd advocaat zegde me ooit.
Als ik in de rechtszaal binnenkom zie ik wie er aanwezig zijn en of ik kans maak de zaak te winnen, wel of niet.
En dat heet hier dan het "gerecht" ....?
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 13:01   #15
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
k weet niet wat dit allemaal met de Vlaamse zaak te maken heeft, misschien gaat het over een plaatselijke situatie

het beginbericht gaat meer over corruptie,
de corrupte politici, de corruptie binnen de bouwsector, de ambtenaren, de wetgeving die zodanig aangepast is dat de rijken rijker worden en de armen gepluimd

Het heeft ook alles met de Vlaamse zaak te maken.
Smeerlappen die hun teveel aan macht misbruiken om gewone mensen bewust schade te berokkenen en daarvoor stedenbouw gebruikten om tegen de gewestplanningen in gangsterpraktijken te ondersteunen of zelf in gang te zetten. Macht kan soms niet zonder gekozen slachtoffers.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 14:59   #16
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Het heeft ook alles met de Vlaamse zaak te maken.
Smeerlappen die hun teveel aan macht misbruiken om gewone mensen bewust schade te berokkenen en daarvoor stedenbouw gebruikten om tegen de gewestplanningen in gangsterpraktijken te ondersteunen of zelf in gang te zetten. Macht kan soms niet zonder gekozen slachtoffers.

En ik ga het hier afbollen.
Van eventuele empathie wordt je natuurlijk niet rijk.
Maar gewoon volk dat empathie zou koesteren voor iemand uit hun midden bestaat niet.
En politiekers die machtsmisbruik zouden proberen ongedaan te maken bestaan er nog minder. Zij schermen zelfs eventueel machtsmisbruik af via parlementaire onschendbaarheid.
Feitelijk is de hele westerse maatschappij gestoeld op de factor "nijd en plezier als er iemand genekt wordt"
Daarom ben ik ook gestopt destijds met politieke inzet.
Het kruiperige volkje was geen inzet meer waard.
Zelfs als je op de barricaden staat wordt er langs achter in uw rug geschoten.
Het is nu wachten op andere betere Vlamingen.
Maar...... ik vrees het ergste.
De slimmen kruipen in hun konijnenpijp en de dommen trommelen in de brousse. Liefst zover mogelijk. Tussen de apen voelen ze zich nog koning.
Na eeuwen van civilisatie en ingepompte schoolwijsheid zie ik geen gunstige evolutie in het denken van de mens.
Ik hoop dat het de processie van Echternacht is en dat we nu in de stap achteruit zitten. Alhoewel die twee stappen vooruit heb ik weer gemist.
Ik mis ze trouwens al eeuwen.
Misschien komt er ooit opnieuw de tijd dat het plebs te hoop loopt als er iemand op de brandstapel geroosterd wordt.
Ik ben te oud. Hopelijk zal ik dus dit nooit meemaken.
Maar om iemand te roosteren hebben we geen brandstapels meer nodig.
We hebben nu voldoende kernbommen om iedereen te roosteren.
Ik ga proberen dus om iedereen hier rustig zijn gangetje te laten gaan.
Ouderlingen zijn toch maar uitsluitend dementerend.
Kan zijn dus. Maar......doe het dan maar beter. Kan niet moeilijk zijn trouwens.
Dat is hetgeen ik allen hier kan toewensen. En laat liefst die tribunestoeltjes
vastzitten. Want op die manier ga je er zeker niet komen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 15:47   #17
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.345
Standaard

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2868232

"Wie in bedrijf fouten maakt zoals overheid die elke dag maakt, vliegt buiten"
Advocaat Griet Cnudde, die geregeld burgerbewegingen verdedigt, is in "De afspraak" bijzonder scherp voor de overheid. "De helft van ons inkomen gaat naar belastingen, dus ik denk dat we mogen aanspraak maken op een vijsterrenoverheid die geen burgers nodig heeft om onwetmatigheden aan te kaarten", zegt ze. "De overheid is niet in staat om de wet toe te passen."
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 15:57   #18
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Op het kadaster is Leuven krijgen ze mosselen friet aan 2,50 euro op kosten van de belastingbetaler en om de haverklap is er koffiepause, terwijl de burger er uren staat te wachten.
Na de koffiepause is er nog gedurende geruime tijd "palaveren in de gang" met collega's.
Geen enkel privé bedrijf waar dat mogelijk is blijft overeind.
Het is daar club Med.
Op kosten van de belastigbetaler, die ze dan achteraf dikwijls nog eens vierkant uitlachen ook.
Het is hier naar de kloten man.
Is overal waar ambtenaren zitten. Ga eens bij de douane vignet halen om een wagen te importeren. Eerst bijna 50 minuten wachten omdat er 1 persoon voor u is. Dan weer een dikke 20 minuten wachten omdat de oude dikke troela-madam een sigaret gaat roken en een koffie drinken. Dan bijna 1,5 uur om op een oud typemachine enkele codes te typen. En uiteindelijk een standaard formulier waar ze een sticker heeft opgeplakt en pas op ... EEN STEMPEL heeft opgezet. Een ganse voormiddag voor iets wat ze in de privé op 2 minuten doen. Enige voordeel : kost van het document is 3 eurocent. Gepast betalen want ze kunnen NIET terug geven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Overal hetzelfde. Een gevestigd advocaat zegde me ooit.
Als ik in de rechtszaal binnenkom zie ik wie er aanwezig zijn en of ik kans maak de zaak te winnen, wel of niet.
En dat heet hier dan het "gerecht" ....?
Klopt en zaken worden ook op voorhand besproken. Advocaten en Rechters onderling : jij wint deze zaak en dan mag jij deze andere zaak winnen. Ook de bedragen of straffen worden dikwijls op voorhand besproken. En dat is geen cafépraat maar zelf mogen horen. Zaak A mocht ik winnen als ik tevreden zou zijn dat ik zaak B zou verliezen. En dat was ook bij een Rechter EN IN HET BIJZIJN van zowel mijn advocaat als de advocaten van tegenpartijen. Dus justitie = lachertje waar de laagste in de maatschappij altijd moeten onder doen voor de beteren.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 16:35   #19
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Falende onderzoeksrechter :

http://www.gva.be/cnt/dmf20170119_02...naar-komt-vrij
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 17:38   #20
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De ambtenaar klaagt maar het gros heeft geen flauw benul van wat "echte" werkdruk eigenlijk betekent.
Ik kan je alvast vertellen dat ik op het kadaster van Leuven makkelijk 100 jaar zou kunnen worden.
Of dement op uw 40ste!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be