Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 augustus 2022, 17:13   #161
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Hoe dikwijls moet die wel niet naar de Colruyt geweest zijn!?

90% van het plastiek in de oceanen komt uit deze rivieren:





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik ben eens mee geweest met de vuilkar, ben daar direct mee gestopt, maar dat is een ander verhaal.

Nu, ik ben daar geweest waar men ons vuil verbrand, ook de blauwe zakken plastiek, ook het papier.

Dus als je wil, leg eens even uit hoe onze verbrande plastiek, aan de andere kant van de wereld, in de oceaan terecht komt?
Dat zou me ook benieuwen!


BTW : waar zou Anna List zitten? Die ban duurt wel erg lang.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 9 augustus 2022 om 17:14.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2022, 17:25   #162
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Dat zou me ook benieuwen!


BTW : waar zou Anna List zitten? Die ban duurt wel erg lang.
Dat is eigen aan permbans.

Maar het gaat hem goed.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 06:45   #163
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Dat zou me ook benieuwen!


BTW : waar zou Anna List zitten? Die ban duurt wel erg lang.
Een Permban duurt idd heel lang.
Het kan zijn dat hij binnen afzienbare tijd een herkansing krijgt, maar Ponti is daar alvast tegen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 06:46   #164
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is eigen aan permbans.

Maar het gaat hem goed.
Is dat zo?
Heb je contact?

Op het laatst liet ie het nogal uithangen, er voor eigenlijk een normale debatter.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 07:00   #165
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht
een dik geklooi die herbruikbare zakjes/netjes. Vooral op moment dat je in de winkel staat zonder je zakjes en dan niks alternatief (papieren zakje?) ter beschikking hebben, tenzij nieuwe netjes kopen voor een veel te dure prijs
En idd. de vorige zakjes werden bij mij thuis nog verschillende keren hergebruikt voor allerlei doeleinden en eindigden totaal versleten in de PMD zak voor recyclage.
Ik ben dan weer erg tevreden over die herbruikbare netjes.. die worden hier in de tuin gebruikt om rond het fruit te doen zodat wespen en vogels eraf blijven. Kwestie van zelf nog wat vijgen, druiven of peren te kunnen oogsten..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 07:06   #166
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waarom?
Om de dure inefficiënte onrendabele bio aan meer mensen verkocht te krijgen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 07:16   #167
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
De klanten van Colruyt kregen een aantal herbruikbare zakken gratis ter vervanging van de losse plastic zakken. Dat systeem werkt perfect en al die plastic zakken heb je dus niet meer nodig. Scheelt een pak, al is er nog veel werk aan de winkel.
Kregen, niet krijgen. Ze kosten nu geld. En je vergeet ze of verliest ze onderweg naar de winkel waardoor ze in de riool belanden. Kijk maar eens hoeveel mensen zakjes bij hebben als ze gaan colruyten. Amper nog iemand. Neen, zoals gewoonlijk weer een linkse fetish die totaal verkeerd uitdraait.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 10 augustus 2022 om 07:20.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 07:19   #168
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat is zoals die papieren rietjes, papieren rietjes die dan verpakt worden in plastiek.
Hoe worden die papieren rietjes zo gemaakt dat je erdoor kan drinken, of de 'papieren zakjes' van de Delhaize zo dat ze niet scheuren of bij het minste vocht desintegreren. Die 'papieren' dingen kunnen gemakkelijk meer en schadelijkere microplastics in het milieu brengen dan plastiek zakjes die naar de verbrandingsoven gaan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 10 augustus 2022 om 07:20.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2022, 14:01   #169
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Hoe worden die papieren rietjes zo gemaakt dat je erdoor kan drinken, of de 'papieren zakjes' van de Delhaize zo dat ze niet scheuren of bij het minste vocht desintegreren. Die 'papieren' dingen kunnen gemakkelijk meer en schadelijkere microplastics in het milieu brengen dan plastiek zakjes die naar de verbrandingsoven gaan.
Inderdaad ! Die coatings ( denk aan pfos!) zijn zeer moeilijk afbreekbaar en maken recyclage bijna onmogelijk!
Het is beter met mobo PP of PE zakjes te werken.Men mag ze dan niet maar laten rondslinferen wat bij ons een voor enkelen een probleem is maar in ontwikkelingslanden blijkbaar de "gewoonte".
Zelfs in afgelegen streken wordt door de toename van plastic afval langs de weg de nabijheid van een dorp aangekondigd.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 15:38   #170
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Kregen, niet krijgen. Ze kosten nu geld. En je vergeet ze of verliest ze onderweg naar de winkel waardoor ze in de riool belanden. Kijk maar eens hoeveel mensen zakjes bij hebben als ze gaan colruyten. Amper nog iemand. Neen, zoals gewoonlijk weer een linkse fetish die totaal verkeerd uitdraait.
Ik vind het een goede maatregel. Dat u zelf de zakjes niet bijhebt, dan is een kwestie van organisatie en ligt enkel aan uzelf. U kan ook uw bankkaart vergeten.

Eerder werden al de grotere plastic zakken uitgefaseerd en ook hier werkt men met herbruikbare draagtassen.

Hoe minder plastic in omloop, hoe minder er in de natuur belandt. Want hoewel het materiaal onmiskenbaar de nodige voordelen heeft, is het duidelijk dat de mens niet bekwaam is om ermee om te gaan.

__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 augustus 2022 om 15:38.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 15:44   #171
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik vind het een goede maatregel. Dat u zelf de zakjes niet bijhebt, dan is een kwestie van organisatie en ligt enkel aan uzelf. U kan ook uw bankkaart vergeten.

Eerder werden al de grotere plastic zakken uitgefaseerd en ook hier werkt men met herbruikbare draagtassen.

Hoe minder plastic in omloop, hoe minder er in de natuur belandt. Want hoewel het materiaal onmiskenbaar de nodige voordelen heeft, is het duidelijk dat de mens niet bekwaam is om ermee om te gaan.

Dit is het bewijs dat veel mensen enkel voeding kregen.
De "Op" zijn de ouders vergeten.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 11 augustus 2022 om 15:45.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 07:37   #172
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik vind het een goede maatregel. Dat u zelf de zakjes niet bijhebt, dan is een kwestie van organisatie en ligt enkel aan uzelf. U kan ook uw bankkaart vergeten.

Eerder werden al de grotere plastic zakken uitgefaseerd en ook hier werkt men met herbruikbare draagtassen.

Hoe minder plastic in omloop, hoe minder er in de natuur belandt. Want hoewel het materiaal onmiskenbaar de nodige voordelen heeft, is het duidelijk dat de mens niet bekwaam is om ermee om te gaan.

Ge moet mij niet persoonlijk aanvallen. Ik schreef dat ik amper nog mensen met die zakjes zie in de winkel omdat ze ze verliezen of vergeten, niet dat ik ze zelf vergeet, al ben ik er al wel eens eentje onderweg verloren, uit mijn jaszak gevallen, vermoedelijk door de riolering nu in zee belandt. Dat is me met die dunnen plastiek zakjes nooit gebeurd. Je gaat aan alle argumenten voorbij. Wordt er nu minder plastiek gebruikt ? Neen, integendeel, er zijn meer groenten en fruit voorverpakt dan vroeger, de plastiekindustrie groeit. Het is gewoon een stupide symbolische maatregel met een pervers omgekeerd effect. Als men iets aan plastiekvervuiling wil doen in ons land dan moet men statiegeld op alle blikjes en flesjes heffen en iets doen aan het afval van fastfoodrestaurants en automatenboecht want het is dat wat je overal op het openbare domein ziet liggen en via de rioleringen naar zee gaat. Maar neen, de plastieken zakjes die in de vuilbak belandden verbieden en niets doen aan de gigantische hoop zwerfvuil. Wauw, echt wat zijn we keigoed bezig. Lang leve de overheid en groenlinks.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2022, 07:49   #173
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ge moet mij niet persoonlijk aanvallen. Ik schreef dat ik amper nog mensen met die zakjes zie in de winkel omdat ze ze verliezen of vergeten, niet dat ik ze zelf vergeet, al ben ik er al wel eens eentje onderweg verloren, uit mijn jaszak gevallen, vermoedelijk door de riolering nu in zee belandt. Dat is me met die dunnen plastiek zakjes nooit gebeurd. Je gaat aan alle argumenten voorbij. Wordt er nu minder plastiek gebruikt ? Neen, integendeel, er zijn meer groenten en fruit voorverpakt dan vroeger, de plastiekindustrie groeit. Het is gewoon een stupide symbolische maatregel met een pervers omgekeerd effect. Als men iets aan plastiekvervuiling wil doen in ons land dan moet men statiegeld op alle blikjes en flesjes heffen en iets doen aan het afval van fastfoodrestaurants en automatenboecht want het is dat wat je overal op het openbare domein ziet liggen en via de rioleringen naar zee gaat. Maar neen, de plastieken zakjes die in de vuilbak belandden verbieden en niets doen aan de gigantische hoop zwerfvuil. Wauw, echt wat zijn we keigoed bezig. Lang leve de overheid en groenlinks.
We behoren, zonder statiegeld, tot het land waar het meeste blikjes en flesjes ingezameld worden.
Gaan we voor die enkelingen, die alleen voeding kregen, meer dan 90% van de mensen straffen en hun laten zeulen met leeggoed richting leeggoedautomaat?

Ik zie het nut er niet van in.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2022, 08:58   #174
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

In blikjes zit ook plastic.

Alle drankblikjes hebben een plastic laagje binnenin.
Hang uw cola blikje maar eens in zoutzuur. Het metaal zal oplossen en je hebt cola in een plastic zakje.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2022, 09:28   #175
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In blikjes zit ook plastic.

Alle drankblikjes hebben een plastic laagje binnenin.
Hang uw cola blikje maar eens in zoutzuur. Het metaal zal oplossen en je hebt cola in een plastic zakje.
Wist ik niet.
Ik weet wel dat er coating in zit, daarom mogen blikjes niet ingezameld worden bij het regulair oud ijzer.
Ze hebben daar aparte containers voor.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2022, 09:44   #176
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wist ik niet.
Ik weet wel dat er coating in zit, daarom mogen blikjes niet ingezameld worden bij het regulair oud ijzer.
Ze hebben daar aparte containers voor.
https://youtu.be/uQHFQoFoxvQ
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2022, 09:55   #177
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Wist ik niet.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2022, 08:13   #178
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
We behoren, zonder statiegeld, tot het land waar het meeste blikjes en flesjes ingezameld worden.
Gaan we voor die enkelingen, die alleen voeding kregen, meer dan 90% van de mensen straffen en hun laten zeulen met leeggoed richting leeggoedautomaat?

Ik zie het nut er niet van in.
Ik zie dat het propaganda van FostPlus bij u goed zijn werk heeft gedaan.

Nee, bij ons worden er niet veel flesjes en blikjes ingezameld. Grosso modo geraakt 50% - de helft van de blikjes dus - vermist.

Ruim 40% van alles zwerfvuil bestaat uit blikjes en flesjes.

In landen als Zweden heeft statiegeld al aangetoond uitstekend te werken. In Duitsland is het al 20 jaar geleden in voege.

In Bredene werd zopas werd zopas een proefproject m.b.t. statiegeld afgerond;

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/08...-dat-andere-k/

En dan nog zijn er Vlamicistan personen die zich afvragen of het systeem wel werkt of loont.

Kijk eens over de grenzen heen waar het systeem al jaar en dag uitstekend werkt.

Meer nog, in het licht van een circulaire economie is het onmisbaar daar het aan het begin van de keten staat; je moet het eerst kunnen inzamelen opdat het zou kunnen gerecycleerd worden. Statiegeld is daarbij het systeem bij uitstek om een optimale inzameling te bekomen.

Nu het systeem komt er om die reden sowieso. Hetgeen momenteel al een hele tijd gebeurt door politiek en industrie is gewoon uitstelgedrag. Men heeft afspraken gemaakt om de zwerfvuilfractie te reduceren, maar die worden uiteraard in de verste verte niet gehaald - wat in de sterren stond geschreven, integendeel.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 16 augustus 2022 om 08:16.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2022, 08:48   #179
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik zie dat het propaganda van FostPlus bij u goed zijn werk heeft gedaan.

Nee, bij ons worden er niet veel flesjes en blikjes ingezameld. Grosso modo geraakt 50% - de helft van de blikjes dus - vermist.

Ruim 40% van alles zwerfvuil bestaat uit blikjes en flesjes.

In landen als Zweden heeft statiegeld al aangetoond uitstekend te werken. In Duitsland is het al 20 jaar geleden in voege.

In Bredene werd zopas werd zopas een proefproject m.b.t. statiegeld afgerond;

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/08...-dat-andere-k/

En dan nog zijn er Vlamicistan personen die zich afvragen of het systeem wel werkt of loont.

Kijk eens over de grenzen heen waar het systeem al jaar en dag uitstekend werkt.

Meer nog, in het licht van een circulaire economie is het onmisbaar daar het aan het begin van de keten staat; je moet het eerst kunnen inzamelen opdat het zou kunnen gerecycleerd worden. Statiegeld is daarbij het systeem bij uitstek om een optimale inzameling te bekomen.

Nu het systeem komt er om die reden sowieso. Hetgeen momenteel al een hele tijd gebeurt door politiek en industrie is gewoon uitstelgedrag. Men heeft afspraken gemaakt om de zwerfvuilfractie te reduceren, maar die worden uiteraard in de verste verte niet gehaald - wat in de sterren stond geschreven, integendeel.
De helft van de blikjes vermist?
Handelszaken en veel particulieren brengen die naar het oud ijzer.
Brengt nog geld op.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2022, 09:29   #180
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Dat zou me ook benieuwen!


BTW : waar zou Anna List zitten? Die ban duurt wel erg lang.
Ik denk niet dat List wil terugkomen. Dat had namelijk gekund met de grote corona-amnestie vermoed ik.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be