Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2011, 13:09   #41
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 Bekijk bericht

Speelde een aantal jaren geleden in de nationale ploeg



[Freiherr Alvinszy: geen Pool, wel een Oost-Europeaan en oogt zwart van huid.]

Al enige tijd vraag ik mij af wat Hitler precies tegen de Poolse adel had, dat ze allemaal tot de laatste baron uitgemoord moesten worden.
Ik vermoed dat zij na 1848 niet hebben meegedaan aan de 'biologische intergratie' dus met witten trouwden om wit te worden: zoals haast heel Europa daartoe overging, maar hun blauw bloed is zwart bloed koesterden.
De Poolse adel was wellicht zwart en bruin gebleven.
Maar natuurlijk moet ik niet hopen hier een bruikbaar antwoord te zullen krijgen, want het concept van kleur bestaat niet meer in de Europese wetenschap, althans wanneer het de eigen geschiedenis betreft.
Maar ik dacht toch wel melding te moeten maken van dit vermoeden.

http://en.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zsef_Alvinczi

http://www.historydata.com/images/po...Alvinczy-s.jpg

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 september 2011 om 13:19.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 13:28   #42
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
[...]
Aan deze subtiele brainwash zijn we allen onderhevig, het maakt deel uit van onze geconditioneerdheid, dit denkpatroon bepaald onze manier van denken en is verweven in het huidige denken, het conditioneert de mens en omgaat zijn kritische denken, de vrije mening en vrije meningsuiting.
De scholen en universiteiten kneden de mens naar het voor het systeem noodwendige denkpatroon.[...]”
Van mijn kant ben ik het helemaal met je eens. Mar mijn voorbeeld zijn de denkers van de Verlichting die in het licht van censuur en staatsgeweld toch een verandering brachten. En nu weer de Arabieren die met doodsverachting de straat opgaan. Hoewel ik geloof dat men hun strijd heeft misbruikt, dat het westen en amerika achter deze zogenaamde 'volksopstand' zit, om Europese moslims de pas te kunnen afsnijden als zij willen vluchten. Hoe kunnen mannetjes met geimproviseerde wapen op trucks strijd leveren tegen een legermacjht en ook nog winnen? Wij hebben natuurlijk alleen de beelden en beweringen van BBC en CNN die als exponeneten van Engeland en America zelf deelnemers zijn van een strijd waarover zij 'objectief'berichten. Maar ik kijk al jaren geen tv meer en mijn leven staat in het teken van protest en weerstand bieden tegen de indoctrinatie. De mensen die van de universiteit komen zijn de ergste, want daar kan je natuurlijk nooit slagen als je de professoren niet als een papegaai napraat. En ze zijn altijd bezig met vorm inplaats van inhoud. Het is bij hen net als in het recht, dat de rechters alleen kennis kunenn nemen van zaken in een heel speciale vorm, zodat gewone mensen niets in te brengen hebben want zij kennen de fucking jargon niet. Het gaat dus niet meer om kennis of recht, maar procedure en jargon.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 13:36   #43
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poxers Bekijk bericht
Ik maak mij hier ook een beetje zorgen over, polen komen naar hier om te werken, bedrijven trekken weg naar polen of andere ex oostblok landen die nu bij de EU zijn aangesloten. Er zou heel dringend een europese wet moeten komen die beide onaantrekkelijk maakt en ervoor zorgt dat bedrijven niet meer weglopen om nog meer woekerwinsten te maken, of bedrijven die polen mishandelen (lees werken aan de helft van de belg prijs). Dat dit nog niet gebeurt is lijkt mij verdacht.
Zoals ik lees heeft de Franse Revolutie kort volkssouvereiniteit gebracht, met werkelijk gelijke rechten en een einde aan uitbuiting: maar de middenklasse van ondernemers overwon en het kapitalisme kwam in de plaats van het aristocratische systeem.

Opmerkelijk hoe in 'vrij' Europe in sommige landen de bevolking ook de straat is opgegaan, net als in de Noord Afrikaanse arabische landen. Maar waar de Arabieren misschien wel iets kunnen veranderen, is dat in Europa uitgesloten. De onderdrukking is zo hevig en zo totaal, met burgers die tegen elkaar worden opgestoken en leren elkaar aan te geven bij de authoriteiten. En tegenwoordig is elke instantie een onderdrukker, met verregaande bevoegdheden: alsof wij weer allemaal lijfeigenen zijn. Niets is meer prive, men krijgt geen rechtshulp, de zogenaamde hulpverlener is een agent van de staat die alles overbrieft, etc.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 13:48   #44
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Het kapitalisme op onze planeet wordt gedreven door meedogenloze winsthonger en benut werknemers als loonslaven die zichzelf beconcurreren met de laagste lonen en de slechtste werkvoorwaarden.

Onderzoek 31 landen Instituut der Deutschen Wirtschaft in Keulen:

1. De arbeider van Noorwegen is het duurst met 38,07 euro
2. De Belgische arbeider 34,19 euro per uur
3. Zwitserland
4. Zweden
5. Duitsland

§ VS 23,94 euro
§ Japan 20,38 euro
§ Griekenland 15,23 euro per uur
§ Portugal 8,81 euro per uur.
§ Letland
§ Litouwen
§ Roemenië
§ Bulgarije 1,53 euro per uur.

Wat een arbeider in België op één jaar verdiend daar moet een arbeider in Bulgarije 25 jaar voor werken.
De kostprijs van consumptie producten is echter voor beide landen identiek.

Dit is erg belangrijke informatie. Ik schat het virtuele minimumloon in Suriname op ongeveer euro 200. En inderdaad kosten importwaren evenveel als in Nederland. Ik schrok dat ik hetzelfde AH huismerk zowel in Nederland als in Suriname kan verkrijgen. Maar wat verschilt zijn de kosten voor water en enrgie: in Suriname heel erg laag. Net als transport: een busrit kost euro 0,20 tot 0,30. De duurste taxirit in Paramaribo kost iets meer dan euro 2,00. En als je je beperkt tot nationale producten ben je erg goedkoop uit. Verder moeten er meerdere inkomens per huishouden zijn, om normaal te kunnen leven. Want er zijn geen uitkeringen, en de meeste mensen hebben geen medische verzekeringen of wat dan ook. De problemen ontstaan als de elite, de massa een consumptie gerichte levenswijze opdringt. Men verstrekt nu eenvoudig leningen aan relatief armen en wij weten hoe dat gaat eindigen: dat mensen hun hele leven vast zitten aan een schuld.
Verder verwonderde ik mij over enkele supermarkten, formaat vliegtuighangars mer airconditioning, die meer luxe etenswaren hebben dan ik in Nederland in een supermarkt zag. Er is dus geld, het gaat alleen allemaal de verkeerde richting op, met elites die zichzelf drie salarissen betalen, of zichzelf naast hun ambtenarenloon, ook inhuren als deskundigde: zoals onze ZZP'ers.

Als onze gekozen parlementariers kunnen beginnen ons nou eerst te vertegenwoordigen?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 16:48   #45
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Zoals ik lees heeft de Franse Revolutie kort volkssouvereiniteit gebracht, met werkelijk gelijke rechten en een einde aan uitbuiting: maar de middenklasse van ondernemers overwon en het kapitalisme kwam in de plaats van het aristocratische systeem.

Opmerkelijk hoe in 'vrij' Europe in sommige landen de bevolking ook de straat is opgegaan, net als in de Noord Afrikaanse arabische landen. Maar waar de Arabieren misschien wel iets kunnen veranderen, is dat in Europa uitgesloten. De onderdrukking is zo hevig en zo totaal, met burgers die tegen elkaar worden opgestoken en leren elkaar aan te geven bij de authoriteiten. En tegenwoordig is elke instantie een onderdrukker, met verregaande bevoegdheden: alsof wij weer allemaal lijfeigenen zijn. Niets is meer prive, men krijgt geen rechtshulp, de zogenaamde hulpverlener is een agent van de staat die alles overbrieft, etc.
De zielenpoot uithangen moet sommigen een kick geven...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 16:57   #46
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
De zielenpoot uithangen moet sommigen een kick geven...
lieverd, heb je ook niet het gevoel dat sommige mensen betaald worden om hier te posten? Ze krijgen dus een suppletie op hun dotatie om het vrije debat om zeep te helpen.

Ik merk dat het niet je intentie is bij te dragen aan de discussie, reden waarom ik overweeg je reacties maar lekker niet meer te lezen, want het is een grote tijdverspilling.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 17:06   #47
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


[Poolse werkers]


POLEN EN ANDERE OOST EUROPEANEN ZIJN DE NIEUWE NEDERLANDSE SLAVEN.

Nederland is blijkbaar nog steeds een slavenhoudende natie, gezien de behandeling van Polen en andere Europeanen.
Daarnaast kijk ik ook naar de vele illegale prostituees, weer Oost europese vrouwen en Afrikaanse, die onder de ogen van de politie legaal worden verkracht door Nederlandse mannen. Ze kunnen geen kant op want de Nderlandse politie ligt kennelijk in bed met de pooiers. Het is wonderlijk dat Nederlandse vouwen zo laconiek reageren op de dagelijkse handel in vrouwenlichamen, midden in elke grote Nederlandse stad.

[url]http://binnenland.nieuws.nl/657480/onderzoek_naar_uitbuiting_polen[/url
De Polen werken tenminste, ze maken zich nuttig. In grote tegenstelling tot jij, die de leegganger uithangt, profiteert van het sociaal hangnet en dan nog de pretentie heeft je eigen broodheer aan te vallen, te beschimpen ed. Echt man, ga weg! Ga weg uit Nederland, uit Europa. Ga terug naar je eigen land als je denkt dat het daar veel beter is. We hebben geen hautaine, nutteloze profiteurs nodig. Weet vanwaar je komt: slaven. Dus de toon van je mag lager. Veel lager!
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 17:35   #48
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
De Polen werken tenminste, ze maken zich nuttig. In grote tegenstelling tot jij, die de leegganger uithangt, profiteert van het sociaal hangnet en dan nog de pretentie heeft je eigen broodheer aan te vallen, te beschimpen ed. Echt man, ga weg! Ga weg uit Nederland, uit Europa. Ga terug naar je eigen land als je denkt dat het daar veel beter is. We hebben geen hautaine, nutteloze profiteurs nodig. Weet vanwaar je komt: slaven. Dus de toon van je mag lager. Veel lager!
Je eigen broodheer aan te vallen?????

HET UITBUITEN VAN MENS DOOR MENS:

· Het uitbuiten van mens door mens is de ondergang van onze beschaving, zolang de jacht op het geld open is zal er uitbuiting zijn.
· Uitbuiting is een dominant systeem om te leven op kosten van de medemens.
· Het uitbuiten van mens door mens is onverenigbaar met de mensenrechten!
· Uitbuiting is een vorm van onverdraagzaamheid wat de medemens schaad.
· De ideale maatschappij bestaat volgens de arrogante en dominante neoliberale elite uit: superrijke en hardwerkende superarme.
· 2/3 van de jonge werknemers in Europa zijn working-poor (werkende armen of loonslaven)
· Het kapitalisme op onze planeet wordt gedreven door meedogenloze winsthonger en benut werknemers als loonslaven die zichzelf beconcurreren met de laagste lonen en de slechtste werkvoorwaarden.
· De ijver naar meer winst leidt tot de kinderarbeid van 250 miljoen kinderen op onze planeet.
· Deze 250 miljoen jonge mensen, waarvan hun de jeugd wordt gestolen zijn geketend aan machines, werken op velden of worden gedwongen in de seksindustrie te werken.
Liberalisme = Diefstal ….Neoliberalisme = Diefstal en moord van mens en natuur met voorbedachte raden.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 18:09   #49
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Communisme = gras eten achter muren en/of gordijnen...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 21:51   #50
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De rijkdom waarvan Europeanen vandaag nog genieten komt door de roof van 350 jaar. Het geld is niet verdwenen, de aanspraak op achterstallig loon voor de slavenarbeid is nog steeds geldig en men kan tot de cent berekenen hoeveel en welke persoon of welke voorloper van welk nog steeds bestaand bedrijf aan slavernij heeft verdiend.
Fijn laten we dat doen. We kunnen misschien beginnen met het koningshuis. Maar als u in totaal 0,1% van de blanke bevolking van nu vind die voordeel heeft gehaald uit de tijd van kolonisatie lijkt het me veel. Zoals al opgemerkt - maar door u natuurlijk compleet genegeerd omdat de feiten nu eenmaal niet in uw kraam passen: redelijk algemene welvaart in Europa dateert van NA WO2. Toevallig dus ook het einde van het koloniale tijdperk.

Mij lijkt dat die toegenomen welvaart oneindig meer te maken heeft met het dalende geboortecijfer dan met de vruchten van het koloniale tijdperk want Jan modaal heeft daar niks van gezien.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Zijn er alleen maar imbecielen en nazies op het internet?
Nee, maar ik kom er wel een aantal tegen en u lijkt me een goed voorbeeld.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 8 september 2011 om 21:52.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 23:28   #51
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
lieverd, heb je ook niet het gevoel dat sommige mensen betaald worden om hier te posten? Ze krijgen dus een suppletie op hun dotatie om het vrije debat om zeep te helpen.

Ik merk dat het niet je intentie is bij te dragen aan de discussie, reden waarom ik overweeg je reacties maar lekker niet meer te lezen, want het is een grote tijdverspilling.
U bent de honderdste die deze opmerking terecht maakt, de rode knop gebruiken AUB!
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 23:40   #52
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

lieverd, heb je ook niet het gevoel dat sommige mensen betaald worden om hier te posten? Ze krijgen dus een suppletie op hun dotatie om het vrije debat om zeep te helpen.

Ik merk dat het niet je intentie is bij te dragen aan de discussie, reden waarom ik overweeg je reacties maar lekker niet meer te lezen, want het is een grote tijdverspilling.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 23:41   #53
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Een Multiculturele samenleving is:

De valse vrijheid om uit financieel-economische redenen uit uw natuurlijk biotoop onttrokken te worden.
Multiculturele samenlevingen met hun gedwongen integratie zijn het gevolg van een economisch wereld wanbeleid, de multiculturele samenlevingsvorm wordt gecreëerd door mensen die niet weten wat het is om onttrokken te worden uit de eigen cultuur, familieverband, tradities, gewoonten, eigenheid, religies en alle andere vormen van samenleving en dit door grotendeels financiële redenen.

Eigenaars van privaatindustrie en politiekers:

Vb: Natuurlijk weten eigenaars van privaatindustrie en politiekers “niets” van de persoonlijke levenssfeer van gedesoriënteerde allochtonen en deze willen daar ook “niets” met te maken hebben hoe dan ook, vele van hen vinden zelfs dat allochtonen geen recht hebben op persoonlijke levenssfeer en niet passen in hun kader, voor hen zijn het derderangsburgers.
De woongebieden van de gevestigde nomenclatuur (eigenaars van privaatindustrie, politiekers, rechters, advocaten enz.) liggen uiteraard ver af en gescheiden van de woongebieden van allochtonen, met deze vorm van “apartheid” is de problematiek rond volksverhuizingen voor hen onbestaande, enkel de capaciteiten en de lage lonen van allochtonen zijn voor hen belangrijk, ze creëren daardoor een kunstmatige sluikeconomie die de reële economie ondermijnt en de loon naar werk verhouding van autochtonen vernietigt, het misbruik maken van de medemens bereikt hier zijn hoogste vorm, discriminatie puur, de door generaties en met veel geduld opgebouwde “voorbeeld model samenleving” wordt hier op een zeer subtiele manier tot op de grond afgebroken, van het eerbiedigen van de bestaande fundamentele sociale rechten is geen sprake.

De nomenclatuur, de geprivilegieerde elite en jetset:

De nomenclatuur kan weer beroep doen op spotgoedkoop allochtoon en daardoor ook autochtoon personeel, deze zijn:

Koks, hoveniers, werkvrouwen, onderhoudspersoneel, meiden en knechten enz.
Ze willen en wensen hun eigen vuiligheid niet op te kuisen.
De heren nomenclatuur vogelen de vrouwelijke allochtone personeelsleden nog het liefst in de kelder van hun villa’s, terwijl moeder de vrouw boven het huiswerk met de kinderen maakt.
Het is altijd andermans dochter die wordt verkracht door deze varkens.
Zo worden derderangsburgers op middeleeuwse wijze verknecht, de middeleeuwen zijn terug en het liberalisme met een menselijk gelaat is verworden tot een neoliberale heerschappij.
Om het consumentisme te bevorderen worden culturele identiteiten, natuurlijke rijkdommen, ecosystemen en sociale gemeenschappen platgewalst.
Het is misbruik maken van de zwakke onwetende mens, dit om op deze manier aan zijn doel te geraken en daardoor zelf meer mogelijkheden en vrijheden te verwerven.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 23:43   #54
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Monocultuur:

De westerse samenlevingsvorm (monocultuur) met als grote voorbeeld de VS samenlevingsvorm wordt aanzien als de ideale, de rest is ondergeschikt en van geen betekenis.
“De eenheidsworst” allen hetzelfde eten (fastfood), allen hetzelfde wonen (de werkmansflat), crèches (de kinderfabrieken), allen dezelfde mode, de bekendste modeontwerpers bepalen de mode van het volgende jaar en de massa volgt, hysterie of collectieve waanzin, in naam van het merk? Drie jobs en 60 uur werken om niet rond te komen, samen in de file ja gezellig, samen voor het rode licht, enz. enz. enz.
Cultuur, gewoonten, tradities, religies, eigenheid en samenlevingsverband zijn voor deze westerse samenlevingsvorm primitief, onbelangrijk en irriterend.
De advocaten van het westerse neoliberalisme gedragen zich als hogepriesters die hun ideologie beschouwen als een seculiere religie met het marktfundamentalisme als het centrale geloofspunt dat geen toetsing of alternatief verdraagt.

Volkeren moeten in de eerste plaats zichzelf kunnen zijn:

Volkeren moeten in de eerste plaats zichzelf kunnen zijn, dit zonder de opgedrongen inmenging en bemoeienissen van buitenstaanders, fabrieken en industrie, dit is pure en echte vrijheid.
De multiculturele samenleving en haar integratie is niets anders dan valse neoliberale reclame en manipulatie die enkel eigenbelangen nastreeft.
De racistische gevoelens die daaruit ontstaan veroorzaken haat, oorlog en onverdraagzaamheid bij grote delen van de samenleving en zijn voer voor de rechts-radicalen.
Je kan de waarheid niet verwarren met de mening van een wereldvreemde, lokale of landelijke gemanipuleerde minderheid op onze planeet.
Als één miljoen mensen in een stommiteit geloven dan is dat nog steeds een stommiteit.
Dit is het gevaar van een lokale of landelijke tolerante democratie, zo leerde ons de geschiedenis. Waar is het grensgebied van deze lokale of landelijke democratie?
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 23:45   #55
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Dit is erg belangrijke informatie. Ik schat het virtuele minimumloon in Suriname op ongeveer euro 200. En inderdaad kosten importwaren evenveel als in Nederland. Ik schrok dat ik hetzelfde AH huismerk zowel in Nederland als in Suriname kan verkrijgen. Maar wat verschilt zijn de kosten voor water en enrgie: in Suriname heel erg laag. Net als transport: een busrit kost euro 0,20 tot 0,30. De duurste taxirit in Paramaribo kost iets meer dan euro 2,00. En als je je beperkt tot nationale producten ben je erg goedkoop uit. Verder moeten er meerdere inkomens per huishouden zijn, om normaal te kunnen leven. Want er zijn geen uitkeringen, en de meeste mensen hebben geen medische verzekeringen of wat dan ook. De problemen ontstaan als de elite, de massa een consumptie gerichte levenswijze opdringt. Men verstrekt nu eenvoudig leningen aan relatief armen en wij weten hoe dat gaat eindigen: dat mensen hun hele leven vast zitten aan een schuld.
Verder verwonderde ik mij over enkele supermarkten, formaat vliegtuighangars mer airconditioning, die meer luxe etenswaren hebben dan ik in Nederland in een supermarkt zag. Er is dus geld, het gaat alleen allemaal de verkeerde richting op, met elites die zichzelf drie salarissen betalen, of zichzelf naast hun ambtenarenloon, ook inhuren als deskundigde: zoals onze ZZP'ers.

Als onze gekozen parlementariers kunnen beginnen ons nou eerst te vertegenwoordigen?
Rechts-radicaal:

Vreemdelingen buiten is rechts-radicaal, vreemdelingen uitbuiten is nog rechts-radicaler. Tweederangsburgers bestaan niet, deze discriminatie druist in tegen de wet op de mensenrechten.
Het vrijwillig of onvrijwillig importeren of exporteren van goedkope arbeidskrachten is de meest subtiele vorm van verdoken mensenhandel, deportatie of slavenhandel.
De economische dictators m.a.w de eigenaars van de vrije markt economie, het I.M.F en de G8 & G20 veroorzaken deze volkerenwandel, dit door de levenstandaard, valuta, lonen en koopkracht van volkeren bewust te laten verschillen, de wereldpolitiek moet meer inspraak krijgen in deze ondemocratische en dictatoriale organisaties.
Racisme past in de verdeel en heers politiek van deze economische dictators.
Een onafhankelijke economische wereldrechtbank moet deze dictators veroordelen en bestraffen, dit om economische wereldstabiliteit op lange termijn te verzekeren en volkeren wandel te stoppen.

Besluit:

Dweilen met de kraan open is een hopeloze zaak, laat ons eerst de oorzaak wegnemen en dan de gevolgen van de gelede schade beperken.
Het doel is Europa te bevrijden van haar economische dictators, economische despoten en economische alleenheersers samen met hun persoonlijke extreme macht, invloed en daardoor extreme privaat rijkdom en bezit, de politieke chirurgen die dit werk willen doen, zijn de grondleggers van onze toekomst, het nieuwe denken en de nieuwe wereld.
Europa kan deze etterende kanker nog verwijderen, laat ons hopen dat de terminale kanker van Amerika nog te behandelen is.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 15:00   #56
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Rechts-radicaal:

Vreemdelingen buiten is rechts-radicaal, vreemdelingen uitbuiten is nog rechts-radicaler. Tweederangsburgers bestaan niet, deze discriminatie druist in tegen de wet op de mensenrechten.
[...]

Besluit:

Dweilen met de kraan open is een hopeloze zaak, laat ons eerst de oorzaak wegnemen en dan de gevolgen van de gelede schade beperken.
Het doel is Europa te bevrijden van haar economische dictators, economische despoten en economische alleenheersers samen met hun persoonlijke extreme macht, invloed en daardoor extreme privaat rijkdom en bezit, de politieke chirurgen die dit werk willen doen, zijn de grondleggers van onze toekomst, het nieuwe denken en de nieuwe wereld.
Europa kan deze etterende kanker nog verwijderen, laat ons hopen dat de terminale kanker van Amerika nog te behandelen is.
Eindelijk eens klare taal op dit nobele forum. Helaas woden wij de laatste tijd helemaal onder de voet gelopen door nazies, en het gekke is dat de Staat hen betaalt om hier te posten. Dit is verschrikkelijk, bezuinigingen op onderwijs, medische zorg, huisvesting, maar er is wel geld voor nazi-propaganda.
Het einde van de multi-culturele samenleving kan alleen bereikt worden door de allochtonen fysiek uit Europa te verwijderen, en dat is waar wij naar toe gaan in 2012. Het probleem creeert de Staat zelf. Het valt bij voorbeeld op dat homo's zich onveiliger zijn gaan voelen, miet dat zij zelf iets meemaakten, maar vanwege de berichtgeving. Dat valt mij ook op. de staatsmedia heeft het steeds over criminele allochtonen. Maar het gekke is dat 90% van de Nederlandse flikkers zich in al hun holtes, stevig laat pakken door ...precies: allochtonen! Vooral Turken weten van wanten. Maar dan is men zo hypocriet allochtonen te beschuldigen terwijl Europese mannen al eeuwen afreizen naar moslim landen om ongestoord te forniceren met moslims, wat in hun 'vrije' westen niet mogelijk is.
Allochtonen zijn net als gewone Nederlanders en Belgen, hard werkende vooruitstrevende mensen. Misbaksels en criminelen heb je onder alle volkeren en daarom betalen wij belasting zodat een politie over ons waakt. Helaas gaat het geld op aan bonussen voor politiechefs.
Maar goed, men haalt mensen naar Nederland om ze opalle mogelijke manieret uit te buiten, en wanneer deze mensen eindelijk gaan genieten van de vruchten van hun arbeid blijken ze een overlast, want ze moeten plaats maken voor Polen die nu stevig uitgebuit als pure slaven worden. De meester verstrekt huisvesting, welk mensenrecht dus is gekopeld aan de werkgever, waardoor Polen moeten oprotten als het werk voorbij is.
Precies zoals de slaventijd in Suriname 1655-1863.
Wat Nederlanders echter vergeten is dat men zich richt tot de allochtonen, maar dat ook witte burgers evengoed gevaar lopen vermoord te worden in de aanstaande holocaust.
Als meer mensen nou eens hun scheur zouden opentrekken..

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 september 2011 om 15:01.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 17:04   #57
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Klare taal!
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 19:05   #58
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

2015 AMERICA:

http://www.youtube.com/watch?v=2nx1U...eature=related
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 19:22   #59
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

NEW CHINESE BOMBERS FIGHTERS TO COUNTER US NATO AGRESSION:

http://www.youtube.com/watch?v=n6Q-6...eature=related
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 18:26   #60
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Originally posted by Egmond Codfried:
[QB]

[Poles, the new Dutch slaves.]

Slavery is not an expression of racial hatred.
Whites will enslave each other at the drop of a hat, and so will Blacks or anyone else.
The Poles are the new Dutch slaves, they exploit them like no tomorror. And the whole international community conspires to keep Poland poor, so they have to leave their land and be exploited. As a Black man in Holland it pains me, you see them bowing and scraping everywhere, getting payed very little and having to stay at bad lodgings provided by the employer.
Although slavery has now come to mean Black slaves, even during the last slavery era there were wghites right along side those Black slaves.
Then we need to look at the white serfs, who till 1848 were kept to be turned into shoe leather.
I am not promoting the idea that whites are bad and blacks are good. This is a type of reasoning for the inferior of mind, and god knows we are overran with them on this site.
I'm simply trying to answer why whites hate Blacks so much? because they were ruled and oppressed by Blacks, simply as that. [/QB]
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be