Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 juli 2018, 18:30   #21
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Groten der aarde; Elon Musk is ook een leeftijdsgenoot ; hebben gemeen dat ze de klappen van de zweep hebben leren kennen in hun jeugd.
En een persoonlijkheidsprobleem van episch formaat hebben aangekweekt.
Maar we mogen daar vooral niet kritisch over zijn natuurlijk?
Zovele genien waren vrouwenmeppers en hatelijke misantropen.
Trade offs overal de balans wijst nog altijd positief aan, he?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Dat je Assange misschien een idioot vindt kan wezen; maar geef na, het is een prestatie om de macht van MSM te breken bij de Amerikaanse verkiezingen door de DNC files vrij te geven. CNN cohorten zijn op hun muil gegaan; weigeren hun fout toe te geven en hebben Russian gate uit hun hoge hoed getoverd. Na 2 jaar begint het onderzoek met de dag ongeloofwaardiger te worden.

Geef na; dit is knap om als eenling gedaan te krijgen.
Eenling? Je weet niet wat je zegt, Wikileaks was geen zaak van een eenling maar van een heel team. Nooit 'The fifth Estate' gezien dus , je weet geen reet van Wikileaks, kent blijkbaar Kristinn Hrafnsson of Daniel Domscheit-Berg niet eens, de technoloog achter Wikileaks die vooral hinder ondervond van die mediageile en vrouwengeile Assange die geen enkel moreel kompas bleek te hebben en als een tiran te werk ging en daarmee talloze levens van amerikaanse agenten in gevaar bracht.

https://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Domscheit-Berg

Dat Wikileaks in 2015 / 2016 gebruikt werd als Mule (doorgeefluik) voor de GROe is ondertussen geen specultatie meer, dat staat gewoon vast.

Er zijn dus 2 mogelijkheden : Assange heeft zich als een kleuter laten rollen en misbruiken (geloof ik zelf niet), of hij heeft het spel meegespeeld volop wetende wat hij deed, in dat laatste geval is hij schuldig aan het bewust saboteren van de amerikaanse democratie en zou ik hem met veel genoegen een paar decennia in een cel zien wegteren.

Hij heeft gespeeld en verloren. Hij mag de gevolgen dragen. Assange is geen Snowden, hij is een turncoat, een overloper en verrader.
Geen genade voor dat soort mensen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 juli 2018 om 18:34.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2018, 19:39   #22
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En een persoonlijkheidsprobleem van episch formaat hebben aangekweekt.
Maar we mogen daar vooral niet kritisch over zijn natuurlijk?
Zovele genien waren vrouwenmeppers en hatelijke misantropen.
Trade offs overal de balans wijst nog altijd positief aan, he?




Eenling? Je weet niet wat je zegt, Wikileaks was geen zaak van een eenling maar van een heel team. Nooit 'The fifth Estate' gezien dus , je weet geen reet van Wikileaks, kent blijkbaar Kristinn Hrafnsson of Daniel Domscheit-Berg niet eens, de technoloog achter Wikileaks die vooral hinder ondervond van die mediageile en vrouwengeile Assange die geen enkel moreel kompas bleek te hebben en als een tiran te werk ging en daarmee talloze levens van amerikaanse agenten in gevaar bracht.

https://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Domscheit-Berg

Dat Wikileaks in 2015 / 2016 gebruikt werd als Mule (doorgeefluik) voor de GROe is ondertussen geen specultatie meer, dat staat gewoon vast.

Er zijn dus 2 mogelijkheden : Assange heeft zich als een kleuter laten rollen en misbruiken (geloof ik zelf niet), of hij heeft het spel meegespeeld volop wetende wat hij deed, in dat laatste geval is hij schuldig aan het bewust saboteren van de amerikaanse democratie en zou ik hem met veel genoegen een paar decennia in een cel zien wegteren.

Hij heeft gespeeld en verloren. Hij mag de gevolgen dragen. Assange is geen Snowden, hij is een turncoat, een overloper en verrader.
Geen genade voor dat soort mensen.
Antwoord van een idioot.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2018, 19:41   #23
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht

Mijn opmerking was eerder cynisch, met de deep state sol je niet. Vroeg of laat hebben ze je te pakken, nu Snowden nog.
Ah Cynisch !
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 00:22   #24
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Antwoord van een idioot.

Een idioot die honderd keer meer weet over Wikileaks dan een arme leek als jij dan toch wel, kasplantje.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 01:32   #25
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Een idioot die honderd keer meer weet over Wikileaks dan een arme leek als jij dan toch wel, kasplantje.
Antwoord van een idioot die meent iets 100 x meer te weten.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 03:58   #26
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht

Mijn opmerking was eerder cynisch, met de deep state sol je niet. Vroeg of laat hebben ze je te pakken, nu Snowden nog.
Voortaan met deze opmerkingen -vorige quote- met aanhalingstekens plaatsen svp. Er zijn er er genoeg mensen die pal achter deze uitspraken staan, ge moet maar net weten dat je geen collaborateur bent.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 28 juli 2018 om 04:02.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 07:43   #27
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Antwoord van een idioot.
Nochtans denk ik dat parcifal het bij het rechte eind heeft.

Niets houdt u tegen zijn argumentatie onderuit te halen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 22:28   #28
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Explanation top:

Assange was tiener toen hij (o.a.) had - cyber - ingebroken bij het Pentagon.

Ik ben toevallig even oud als meneer Assange maar hield mij met hele andere dingen bezig in die tijd..

Australië behoorde bij de top van hackers in die tijd. Assange is geen klein gefrustreerd persoon. Dit is iemand met hersens die destijds bij machte was om cyber bankoverallen op grote schaal te plegen; maar dat nooit heeft gedaan. To the point: Hij heeft het activisme van zijn ouders gefinetuned en opgeschaald.

Groten der aarde; Elon Musk is ook een leeftijdsgenoot ; hebben gemeen dat ze de klappen van de zweep hebben leren kennen in hun jeugd.

Dat je Assange misschien een idioot vindt kan wezen; maar geef na, het is een prestatie om de macht van MSM te breken bij de Amerikaanse verkiezingen door de DNC files vrij te geven. CNN cohorten zijn op hun muil gegaan; weigeren hun fout toe te geven en hebben Russian gate uit hun hoge hoed getoverd. Na 2 jaar begint het onderzoek met de dag ongeloofwaardiger te worden.

Geef na; dit is knap om als eenling gedaan te krijgen.
² Wikileaks is een begrip.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 22:28   #29
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Antwoord van een idioot.
² De perfectie bezit niemand. Daar moeten we de verdienste van Wikileaks dan ook niet zoeken.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 23:28   #30
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nochtans denk ik dat parcifal het bij het rechte eind heeft.

Niets houdt u tegen zijn argumentatie onderuit te halen.
Ik lees argumentatie, wij heeft ge het over (?) ; deze idioot doet niets anders dan de stenografen der macht te citeren.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 23:37   #31
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
² Wikileaks is een begrip.
En een front voor de russische geheime dienst.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 00:25   #32
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En een front voor de russische geheime dienst.
De manier waarop Rusland zwart gemaakt wordt, nu ook al wat Wikileaks betreft blijkbaar, is een soort van collectieve hysterie die momenteel een enorme hype is maar nergens op objectieve gronden stoelt.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 02:13   #33
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En een front voor de russische geheime dienst.
Wikileaks heeft ook Rusland een pak slaag gegeven. Zoek en google..

Kunt ge mij een voorbeeld geven dat de de New York times of Amazone Washinton post tegen de belangen van Amerikaanse intelligence community ingingen. Het woord 'community' alleen al. Bestaat er iets van een Witte huis community of senaat community ?

'Rat' Muller (jawel de man die nu Cohen en Manafort mangelt) die destijds geen zonder een plooi in zijn gezicht een conferentie aan de pers gaf dat Sadam zich niet hield aan de verwijdering WMD. Dit zoals wij nu allemaal nu weten bullshit was. Hij moest beter beter weten Tavek !

Waarom wordt deze pathologische leugenaar casu quo hufter niet afgestraft voor de dood voor meer dan een miljoendoden, in Irak, een desastreus economische adervloeing voor de Amerikaanse economie teweeg heet gebracht. Nou leg uit, waarom ?

To the point: overtuig mij dat uw antwoord niet op naïviteit berust, u geen collaborateur van de MSM (amateurs) bent waarvan sommigen 30K dagelijks bijschrijven op hun bankrekening, en parfum nodig hebben om hun verachtelijk werk met een zweem van bloemetjes geur ; dit noodzakelijk om hun werkelijke zwaveldioxide stank, te moeten onderdrukken;

kritische journalisten bij BBC de laan uit zijn gestuurd; wat blijft over; juist ja uw mening...

OFF TOPIC: Moet ik nog duidelijker zijn; moeten er nog meer bellen rinkelen. de helft van Amerika leeft in armoede; waar heeft de liberal media het over Russsia, Russia, Russia. Waarom niet over de belangen van Qatar en Israel die CNN op de knieen heeft gekregen door geen happy Chrismus meer te wensen maar happy holidays. Waarom niet het ziekenfonds op orde bregen / single pay; Russia, Russia, Russia is gewoon een doodlopende weg en exact hetzelfde kan Trump doen wat Obama heeft gedaan; nml de intelligence politiseren. Wie is daar mede aan verantwoordelijk; juist ja u; u bent een der massa die als een waardeloze nutteloze pion zijn/haar prikkels afgeeft aan de sociaal media; ergo weer het extra nodige brandhout voor fake news voor MSM.

Wie bent u wat dat u; misschien er een glaasje prik drinken bij (..) of thuis met een krant in de krant de waarheid in pacht meent te hebben.

Ps; 2e x Ik geef u de voordeel van twijfel; leg ons uit dat u geen nuttloze idioot bent !

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juli 2018 om 02:42.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 03:20   #34
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik lees argumentatie, wij heeft ge het over (?) ; deze idioot doet niets anders dan de stenografen der macht te citeren.
Schrijfkunst uit Suriname? Interessant.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 05:05   #35
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik lees argumentatie, wij heeft ge het over (?) ; deze idioot doet niets anders dan de stenografen der macht te citeren.
Is dit opzettelijk wartaal?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 07:41   #36
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Schrijfkunst uit Suriname? Interessant.
Ik denk dat hij om 00.28 gewoon zat was, maar om 03.13 was hij zeker poepeloerezat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 08:44   #37
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik lees argumentatie, wij heeft ge het over (?) ; deze idioot doet niets anders dan de stenografen der macht te citeren.
Ik vrees Korsakoff geen onbekende is voor kameraad Frankenstein.
Het ga hem goed.

Laatst gewijzigd door parcifal : 29 juli 2018 om 08:48.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 10:01   #38
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Antwoord van een idioot.
Met dit soort reactie ben je erin geslaagd met één klap het ganse forum van je visie te overtuigen !
Proficiat !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 10:35   #39
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Antwoord van een idioot.
Citaat:
Vele plaatsen en lagere en middelbare scholen in Australië heeft heeft Assange in zijn jeugd versleten omdat zijn moeder constant op de vlucht was voor zijn 2e stiefvader die bij een toen destijds gevaarlijke sekte behoorde. Via netwerk en lokaal computersysteem kwam zijn stiefvader het eenouder gezin van moeder Assange op het spoor; bedreiging; waardoor ze (telkens) weer naar een andere kant van het eiland moesten vluchten in een onbetekend gehucht.
Citaat:
Australië behoorde bij de top van hackers in die tijd. Assange is geen klein gefrustreerd persoon. Dit is iemand met hersens die destijds bij machte was om cyber bankoverallen op grote schaal te plegen; maar dat nooit heeft gedaan. To the point: Hij heeft het activisme van zijn ouders gefinetuned en opgeschaald.
Wat een onsamenhangend gebrabbel...
En dan maar een forumgenoot als "idioot" bestempelen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 11:56   #40
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Voortaan met deze opmerkingen -vorige quote- met aanhalingstekens plaatsen svp. Er zijn er er genoeg mensen die pal achter deze uitspraken staan, ge moet maar net weten dat je geen collaborateur bent.
Ge had maar mijn link moeten openen!
https://collateralmurder.wikileaks.org
Ik denk dat deze beelden de echte reden zijn waarom Assange moet boeten. Een illegale oorlog ontketenen en er dan nog een slachtpartij van maken!
Dit is een eyeopener van jewelste!
Eigenlijk zouden deze beelden verplichte kost moeten worden op school (6de middelbaar).
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be