Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2010, 02:11   #3601
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ah, het is dus wel degeijk " in beslag genomen " ? Voor onderzoek dus waarschijnlijk...
Ja, want een paar kwatongen hier beweerden dat het niet om een inbeslagname, maar over diefstal ging !
goedgelovige Thomas! man man, wat een naieve toestanden hier met Den Dinges weer.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 02:23   #3602
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dat krijgen die toch terug van hun verzekering man... Da's een oud truukske: je materiaal als gestolen aangeven, en daarvoor vergoed worden, terwijl je het in het zwart verkocht hebt...
Ik heb natuurlijk geen bewijs dat het zo verlopen is, maar jij evenmin om jouw versie te bewijzen.
Honderden journalisten van 42 verschillende nationaliteiten spreken af te liegen. Je gaat het echt wel ver zoeken.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 02:25   #3603
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hoe zit het met zijn kinderen ? is zijn zoontje besneden ?
Heeft u die info nodig om te beslissen of het een 'goede' Jood is misschien? Is iemand zijn gedrag niet voldoende om te weten wat voor iemand het is misschien?

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 augustus 2010 om 02:30.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 12:03   #3604
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Heeft u die info nodig om te beslissen of het een 'goede' Jood is misschien? Is iemand zijn gedrag niet voldoende om te weten wat voor iemand het is misschien?
Ik wou juist weten of hij nog zijn aloude tradities respecteert. Niet dat ik daar persoonlijk een waardeordeel over wil uitspreken. Ik ben zeker dat jouw vriend een toffe kerel is.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 12:04   #3605
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Honderden journalisten van 42 verschillende nationaliteiten spreken af te liegen. Je gaat het echt wel ver zoeken.
Maar nee. Integendeel, het MOET wel gestolen zijn...Wat kan je anders verwachten van joden, nietwaar, Bollen, straddle en compagnie ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 13:09   #3606
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik wou juist weten of hij nog zijn aloude tradities respecteert. Niet dat ik daar persoonlijk een waardeordeel over wil uitspreken. Ik ben zeker dat jouw vriend een toffe kerel is.
ontwijkend.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 13:11   #3607
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Maar nee. Integendeel, het MOET wel gestolen zijn...Wat kan je anders verwachten van joden, nietwaar, Bollen, straddle en compagnie ?
Hou uw niet gegronde beschuldigingen van racisme maar voor uzelf, daar horen ze thuis geef je me steeds meer de indruk.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 13:18   #3608
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Maar nee. Integendeel, het MOET wel gestolen zijn...Wat kan je anders verwachten van joden, nietwaar, Bollen, straddle en compagnie ?

Ge moet ons geen woorden in de mond leggen die we niet gezegd hebben.

Ge zit hier al maanden op echt kinderachtige wijze propaganda te spuwen en als er dan eens 1 deftige tegenwerping komt moet het weer met allerlei truukjes , ontwijkingen, leugens, verdraaien etc, genegeerd worden.

Je kan gewoon niet deftig antwoorden op tal van aangebrachte zaken.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 14:46   #3609
The Common Sense
Parlementslid
 
The Common Sense's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2009
Locatie: Genk
Berichten: 1.740
Standaard

Dinges, je bent echt het gesprek aan het vergallen voor degenen die wat proberen te bereiken op dit forum. Probeer je ons zo te overtuigen? Sterk.
__________________
Common sense is not so common - Voltaire
The Common Sense is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 16:21   #3610
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Dinges, je bent echt het gesprek aan het vergallen
Integendeel. Hoewel ik eerst mijn bedenkingen had over den dinges, vanwege zijn nogal uitdagende manier van discussieren, snijdt wat hij zegt vaak hout en legt hij op deze manier de kern bloot van de motivatie van zijn opponenten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
voor degenen die wat proberen te bereiken op dit forum.
Wat sommigen ''proberen te bereiken op dit forum'' is overduidelijk en levert echt geen mooi plaatje op.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Probeer je ons zo te overtuigen? Sterk.
Natuurlijk probeert hij dat niet. De vooroordelen zitten er bij jullie zo diep ingebakken dat ''de schuldige'' al bij voorbaat bepaald is. Jullie vallen niet meer te overtuigen. Ik denk dat den dinges, door inconsequenties en drogredeneringen van jullie kant te benadrukken, misschien nog hoopt dat bij één van jullie ooit het kwartje valt. Ik ben bang dat deze hoop tevergeefs is.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 16:35   #3611
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Natuurlijk probeert hij dat niet. De vooroordelen zitten er bij jullie zo diep ingebakken dat ''de schuldige'' al bij voorbaat bepaald is. Jullie vallen niet meer te overtuigen. Ik denk dat den dinges, door inconsequenties en drogredeneringen van jullie kant te benadrukken, misschien nog hoopt dat bij één van jullie ooit het kwartje valt. Ik ben bang dat deze hoop tevergeefs is.
Die 'jullie' van je komt erg hautain over.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 16:37   #3612
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Die 'jullie' van je komt erg hautain over.
''Jullie'' is een antwoord op ''ons''. Als hij ''ik'' had gezegd had ik ''jij'' geantwoord.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 16:43   #3613
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Integendeel. Hoewel ik eerst mijn bedenkingen had over den dinges, vanwege zijn nogal uitdagende manier van discussieren, snijdt wat hij zegt vaak hout en legt hij op deze manier de kern bloot van de motivatie van zijn opponenten.

Wat sommigen ''proberen te bereiken op dit forum'' is overduidelijk en levert echt geen mooi plaatje op.

Natuurlijk probeert hij dat niet. De vooroordelen zitten er bij jullie zo diep ingebakken dat ''de schuldige'' al bij voorbaat bepaald is. Jullie vallen niet meer te overtuigen. Ik denk dat den dinges, door inconsequenties en drogredeneringen van jullie kant te benadrukken, misschien nog hoopt dat bij één van jullie ooit het kwartje valt. Ik ben bang dat deze hoop tevergeefs is.
en vooral dan Israël en de VS!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 16:43   #3614
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
''Jullie'' is een antwoord op ''ons''. Als hij ''ik'' had gezegd had ik ''jij'' geantwoord.
Dan nog Hertog. Wat je daar zegt sluit gewoon alle debat. Je zegt eigenlijk dat je 'opponent' niet in staat is tot een rationeel gesprek, en jij wel. Dan heb ik de neiging om me af te vragen "wie denk je wel dat je bent?"
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 17:05   #3615
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dan nog Hertog. Wat je daar zegt sluit gewoon alle debat. Je zegt eigenlijk dat je 'opponent' niet in staat is tot een rationeel gesprek, en jij wel. Dan heb ik de neiging om me af te vragen "wie denk je wel dat je bent?"
Dan heb je me verkeerd begrepen. Het ging trouwens niet over mij en over mijn opponenten. Het ging over den dinges en zijn opponenten.

Maar ik wil me best in deze discussie wagen hoor:
Sommigen hebben hun conclusies voor wat betreft de laptops al getrokken en de dader al aangewezen. Ik denk dat het heel simpel is: Zoals in elk politiekorps of leger zijn er enkelen die bewijsmateriaal achteroverdrukken voor eigen gewin. Dat kan hier gebeurd zijn. Israel onderzoekt de zaak. Het kan ook zijn dat opvarenden, uit angst voor inbeslagname van die laptops omdat er geheime zaken opstonden, die laptops overboord hebben gekieperd.
Israel is nog steeds een rechtstaat met een goed werkend justitieel apparaat, de waarheid zal heus wel boven water komen. Hetzelfde geldt voor de andere goederen die in beslag genomen zijn. Ga er maar vanuit dat die degelijk en nauwkeurig beschreven geregistreerd staan. Israel kan het zich namelijk niet veroorloven hier twijfel over te laten bestaan.

Wat je politiek gezien ook moge vinden van de blokkade, het konvooi en de entering en aan wiens ''kant'' je ook staat: Op voorhand aannemen dat alles ''gestolen'' is lijkt me meer dan voorbarig.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 17:45   #3616
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Israel is nog steeds een rechtstaat met een goed werkend justitieel apparaat, de waarheid zal heus wel boven water komen. Hetzelfde geldt voor de andere goederen die in beslag genomen zijn.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar tal van voorbeelden eerder in de geschiedenis bewezen het tegendeel.

Ik merkte aan uw eerdere opmerkingen al op dat u zich in een nogal radicaal pro-Israelisch discours bevind. Dat u "Israel een rechtstaat met een goed werken justititieel apparaat" vindt is enkel maar de zoveelste mening van wie Israel's wandaden en zware, structurele mankementen slikt.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 17:58   #3617
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar tal van voorbeelden eerder in de geschiedenis bewezen het tegendeel.

Ik merkte aan uw eerdere opmerkingen al op dat u zich in een nogal radicaal pro-Israelisch discours bevind. Dat u "Israel een rechtstaat met een goed werken justititieel apparaat" vindt is enkel maar de zoveelste mening van wie Israel's wandaden en zware, structurele mankementen slikt.
Ten eerste: In ben niet ''radicaal pro-Israel'' maar ik ben niet anti-Joods. Dat is een groot verschil. In mijn ogen verkeerde beslissingen van de Israelische regering kunnen bij mij altijd op kritiek rekenen. Al is dat vaak niet nodig omdat - voor mij - de Israel-bashers en Jodenhaters dat al hebben gedaan.
Ten tweede: De rechtspraak in Israel is onafhankelijk en beslist regelmatig tegen de belangen van de regering in.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 18:36   #3618
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

[quote=straddle;4937023]Ge moet ons geen woorden in de mond leggen die we niet gezegd hebben.

Ge zit hier al maanden op echt kinderachtige wijze propaganda te spuwen en als er dan eens 1 deftige tegenwerping komt moet het weer met allerlei truukjes , ontwijkingen, leugens, verdraaien etc, genegeerd worden.

Je kan gewoon niet deftig antwoorden op tal van aangebrachte zaken.[/QUOTE]

Hoor wie spreekt ! Straddle, de man, die bewijzen ging brengen van de overrepresentatie van joden in de georganiseerde misdaad ! " Bewijzen " waar we nog altijd op wachten ?
En ik leg je geen woorden in de mond: als het schoentje je echter past, mag je het aantrekken, mij niet gelaten...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 18:37   #3619
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ten eerste: In ben niet ''radicaal pro-Israel'' maar ik ben niet anti-Joods. Dat is een groot verschil. In mijn ogen verkeerde beslissingen van de Israelische regering kunnen bij mij altijd op kritiek rekenen. Al is dat vaak niet nodig omdat - voor mij - de Israel-bashers en Jodenhaters dat al hebben gedaan.
Ten tweede: De rechtspraak in Israel is onafhankelijk en beslist regelmatig tegen de belangen van de regering in.
Dat is ook ongeveer mijn positie.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2010, 18:38   #3620
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
ontwijkend.
W�*t is ontwijkend ? Kunde gij niet goed lezen ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be