Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 november 2018, 14:43   #21
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ha! Dat liedje was te mooi om lang te duren:

N-VA neemt gas terug over VN-migratieakkoord
Je moet je al niet te vlug blij maken...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 14:51   #22
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Daarom dat ik de link van Snopes gaf, het is volgens hen fake news dat Soros via de UN kredietkaarten geeft aan vluchtelingen. UN en Soros hebben onafhankelijk echter wel elk hun eigen kredietkaart systeem opgezet.

Ze verbergen die info helemaal op het einde van de pagina, die fact check sites zijn zelf fake news met een eigen agenda.
Als mensen nu eens in staat zouden zijn om zelfstandig te denken en op onderzoek uit te gaan, zou dat niet mooi zijn?

https://www.ethnews.com/un-integrate...m-for-refugees

Maar de rijke dik gevreten belg is nogal intellectueel lui. Die unlockt liever diens iphone met z'n vingerafdrukken om daarna een bericht op facebook te posten hoe schandalig het wel niet is dat vingerafdrukken bewaard gaan worden op z'n identiteitskaart.

Nog liever vertrouwt ie een vreemd bedrijf dan de eigen staat. O tempora, o mores!
__________________
auction your future!
netslet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 15:06   #23
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je bent niet de enige die geen cent meer geeft aan al dat soort "welzijnsgedoe"!
Enkel nog het Blauw kruis komt bij mij in aanmerking...
Je kan het geld inderdaad beter aan dieren geven dan aan een NGO alwaar het geld grotendeels in de zakken van de bestuurders verdwijnt en de rest wordt gebruikt om de migratiestromen aan te zwengelen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 15:21   #24
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je moet je al niet te vlug blij maken...
Ik ben graag vlug blij. Wanneer later de ontnuchtering volgt dan hebben we dat dan toch gehad.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 15:24   #25
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Het beste doel om geld aan te besteden lijkt mij toch nog steeds een lekker blond amoreel sletje zoals Lauren Southern te zijn. Dulgin praat ook niet zomaar met iedereen.

Nu ja, een nieuw paar valse tieten in ruil voor wat vals nieuws om de bange doch geile westerling te betoveren, een slechte deal is dat eigenlijk niet. Doet me wat denken aan Anke Vandermeersch. Ook zo'n geile bimbo.
__________________
auction your future!
netslet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 16:42   #26
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je bent niet de enige die geen cent meer geeft aan al dat soort "welzijnsgedoe"!
Enkel nog het Blauw kruis komt bij mij in aanmerking...
Idem hier. Ik heb jarenlang allerlei van die organisaties gesteund toen ik dacht dat het de bedoeling was dat mensen ter plaatse werden geholpen door de leefomstandigheden in hun thuislanden te verbeteren. Nu blijkt dat het hun bedoeling is de halve wereld naar hier te halen heb ik afgehaakt.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen

Laatst gewijzigd door No Apologies : 14 november 2018 om 16:44.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 17:00   #27
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Idem hier. Ik heb jarenlang allerlei van die organisaties gesteund toen ik dacht dat het de bedoeling was dat mensen ter plaatse werden geholpen door de leefomstandigheden in hun thuislanden te verbeteren. Nu blijkt dat het hun bedoeling is de halve wereld naar hier te halen heb ik afgehaakt.
Als je naar de supermarkt gaat dan steun je ook een organisatie die tot doel heeft zo goedkoop mogelijke arbeidskrachten ter beschikking te hebben en zo weinig mogelijk belastingen te betalen. Idem met banken, etc.

Waaraan ga je je geld dan geven, kleine man? Je kan geen kant meer uit. Of het moet zijn dat je geld kan vreten. Och, laat de paupers maar geld vreten en aanbidden, zo denkt de moderne Marie Antoinette.
__________________
auction your future!

Laatst gewijzigd door netslet : 14 november 2018 om 17:01.
netslet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 17:03   #28
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Idem hier. Ik heb jarenlang allerlei van die organisaties gesteund toen ik dacht dat het de bedoeling was dat mensen ter plaatse werden geholpen door de leefomstandigheden in hun thuislanden te verbeteren. Nu blijkt dat het hun bedoeling is de halve wereld naar hier te halen heb ik afgehaakt.
2

Sinds vorig jaar of dit jaar (al vergeten) alles stop gezet. Spijtig dat ik niet alles kan terug eisen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 14 november 2018 om 17:04.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 17:27   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ha! Dat liedje was te mooi om lang te duren:

N-VA neemt gas terug over VN-migratieakkoord
Tut tut,
op 't einde krijgt Theo altijd gelijk.
Tuurlijk heeft Theo nog maar eens een keer voor zijn beurt gesproken, en daarmee Michel in zijn bloot pietje gezet.
Maar wacht ... even masseren en .. op 't einde krijgt Theo toch gelijk.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be