Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 januari 2010, 17:19   #41
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
BELGISCH GERECHT STRAFT AUTOCHTONE PEDOFIEL ZEER MILD

Verkrachter van minderjarige moet niet naar cel


BRUGGE - Een 45-jarige Bruggeling is door de correctionele rechter in Brugge veroordeeld tot 12 maanden cel met uitstel voor aanranding van de eerbaarheid van een minderjarige. De rechter ontzette hem ook voor vijf jaar uit de burgerrechten. De man vergreep zich tussen september en oktober 2007 aan een jongen, die op dat moment nog geen zestien was. Onder bedreiging verplichtte hij zijn slachtoffer hem met de hand te bevredigen. De jongen en zijn familie kregen 2.500 euro schadevergoeding. De man werd ook veroordeeld voor openbare zedenschennis, een vergrijp waarvoor hij eerder al in contact kwam met justitie.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=L42KFMKU

Maar bij ons worden ze nog gestraft de pedos. Bij jullie worden ze aanbeden. De L van *** staat op uw voorhoofd.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 17:20   #42
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Ik ben hier niet te gast, ik ben hier geboren en zal hier leven tot ik sterf, belgie is MIJN LAND.
Neen Belgie geeft u geld en als morgen het geld op is, dan vertrekt u naar uw dierbaar turkije. De L van *** staat op uw voorhoofd?
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 17:21   #43
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Ik ben een Belg met Turkse roots. En Belgie is MIJN LAND.
Dat geloof je toch zelf niet. Turkije is het land waar je zal voor vechten en sterven niet Belgie.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 18:43   #44
100%Turk&Moslim
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Berichten: 236
Standaard

Vechten en sterven voor Turkije ? Man, man, jij bent toch vol vooroordelen hé. Denk je nu echt dat ik mijn leven ga geven voor een nationalistische, rechtse staat waar rijken vrolijk leven en de armen met een karige loon en nauwelijks sociale rechten creperen ???
De grote rijke pieten die beslissen om oorlog te voeren of die conflicten niet diplomatisch kunnen oplossen, moeten zelf maar gaan vechten. Maar ik ga niet.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 20:59   #45
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Ook Belgen plegen in het buitenland moorden op de autochtone bevolking.
In Congo b.v. tien miljoen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 20:10   #46
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Meer van deze soort topics aub om het scheve beeld recht te trekken.
Hoorde een interessant interview op BBC World omtrent de moordpartijen door Nigeria in Biafra enkele decades geleden. Kan je mij wat voorlichten? Om het kort te houden mag je de cijfers in 000.000 uitdrukken, maakt het minder pijnlijk voor jou.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 20:12   #47
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Ik ben een Belg met Turkse roots. En Belgie is MIJN LAND.
Belgie is in elk geval niet mijn land, noch dat van mijn voorouders. Hoe groot is je plekje, laat mij 's lachen.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 20:13   #48
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 827
Standaard

Typisch, ze denken dat alles van hun is.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2010, 00:12   #49
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Zelden zo een belachelijk topic gezien.

Ja inderdaad, het zijn niet enkel de allochtonen die zware misdaden plegen. Autochtonen doen dit uiteraard ook.

Het feit dat mensen zich geroepen voelen om dit even in de verf te zetten, zegt veel over de huidige criminaliteit en welke bevolkingsgroep de meeste van deze feiten begaat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 13:56   #50
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Het punt wat hier gemaakt wordt is dat men in de media de hele 'groep' aanspreekt om de wandaden van de enkelen. Binnen alle nationaliteiten vindt men criminelen, maar het wordt hier in de media en op dit forum voorgesteld alsof alle criminaliteit slechts bij een groep voorkomt, de niet-witten. Dit doet mij denken aan een moord op een hoge nazie in Berlijn, voorafgaande aan de WWII. Voor straf moesten alle Berlijnse Joodse Duitsers een som geld aan boete betalen. Een collectieve straf. Elk rationeel denkend mens begrijpt dat zoiets niet kan, maar dat is precies waarmee men vandaag mee bezig is. De zwarten en moslims collectief in het verdomhoekje te plaatsen.

Overigens begin ik vooruit te kijken naar de periode na een mogelijke Holocaust, wanneer de gangmakers voor het gerecht gesleept zullen worden. Als wij hier op Politics.be de ergste racisten beginnen te registreren, kan men na de Holocaust hen alsnog berechten. Iemand kan bestanden mogelijk hacken om achter hun identiteit te komen. Overigens denk ik niet dat er sprake is van gewone burgers; die zouden het niet wagen uit vrees om afgesloten etc te worden. De mensen die hier zo vreselijk racistisch aan het stoken zijn worden betaald om zo te doen en genieten blijkbaar immuniteit.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 14:02   #51
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Ik ben een Belg met Turkse roots. En Belgie is MIJN LAND.
Ge moogt het hebben.
Vette Pois(s)on is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 14:05   #52
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Ik ben een Belg met Turkse roots. En Belgie is MIJN LAND.
Dat is niet hoe de belgische staat jou ziet. De turken en marokkanen werden niet binnengehaald om wortel te schieten. Nadat jullie hun kankerverwekkende industrie hebben opgebouwd mogen jullie oprotten.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 14:32   #53
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Moordenaars Jessica Van Lierde naar Hof van Assisen




OOSTENDE/GERAARDSBERGEN - Bernard Thioux (33) uit Oostende en Frederik Van Coillie (24) uit Roeselare zijn door de Kamer van Inbeschuldigingstelling in Gent doorverwezen naar het Hof van Assisen in Brugge. De twee staan terecht voor moord met voorbedachte rade op de 18-jarige Jessica Van Lierde uit Geraardsbergen. Begin juni 2005 bouwden Thioux en Van Coillie een feestje met het slachtoffer en haar vriend op het appartement van Thioux in de Aimé Liebaertstraat in Oostende. Toen Jessica's vriend naar huis was vertrokken, wilden Van Coillie en Thioux seks met haar. Ze weigerde, waarop de beschonken mannen haar wurgden met een touw. Daarna hadden ze alsnog seks met haar.

Frederik is lid van de beruchte familie Van Coillie die vroeger Ichtegem onveilig maakte. Frederik verhuisde naar Torhout en later naar Roeselare. In dezelfde periode van de moord op Jessica stond Frederik met zijn vader en minderjarige broer terecht voor het mishandelen en verkrachten van de twee minderjarige dochters in hun gezin. Frederik werd veroordeeld voor slagen, maar in beroep vrijgesproken van verkrachting. Vader Danny kreeg tien jaar cel. (aft)

link : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...eid=DH24601F_2


Ziekelijke mensen in onze samenleving... en dan gaan ze nog naar hotel den houten pollepel. Moest ik de vader van dat meisje zijn sta ik niet in voor mijn daden.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 14:48   #54
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Vechten en sterven voor Turkije ? Man, man, jij bent toch vol vooroordelen hé. Denk je nu echt dat ik mijn leven ga geven voor een nationalistische, rechtse staat waar rijken vrolijk leven en de armen met een karige loon en nauwelijks sociale rechten creperen ???
De grote rijke pieten die beslissen om oorlog te voeren of die conflicten niet diplomatisch kunnen oplossen, moeten zelf maar gaan vechten. Maar ik ga niet.

Goed gesproken , maar of je tot deze individuen kan doordringen ...
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 16:04   #55
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Vechten en sterven voor Turkije ? Man, man, jij bent toch vol vooroordelen hé. Denk je nu echt dat ik mijn leven ga geven voor een nationalistische, rechtse staat waar rijken vrolijk leven en de armen met een karige loon en nauwelijks sociale rechten creperen ???
De grote rijke pieten die beslissen om oorlog te voeren of die conflicten niet diplomatisch kunnen oplossen, moeten zelf maar gaan vechten. Maar ik ga niet.
Heb je dan je dienstplicht in Turkije afgekocht?
Want wanneer je een dubbele nationaliteit hebt moet je wel naar het leger, tenzij je betaald, een paar duizend euro?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 16:08   #56
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Dat is niet hoe de belgische staat jou ziet. De turken en marokkanen werden niet binnengehaald om wortel te schieten. Nadat jullie hun kankerverwekkende industrie hebben opgebouwd mogen jullie oprotten.
Dat is nu eens echt zever!
De meesten komen via gezinsvorming en hereniging naar Belgie, ze worden helemaal niet "gehaald!" De eerste generatie bleef vanwege de vele voordelen, u beledigd blijkbaar graag; om te beledigen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 16:38   #57
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is nu eens echt zever!
De meesten komen via gezinsvorming en hereniging naar Belgie, ze worden helemaal niet "gehaald!" De eerste generatie bleef vanwege de vele voordelen, u beledigd blijkbaar graag; om te beledigen?
We hebben te doen met mensen en mensen trouwen en maken kinderen. De eerste generatie zag een kans op een beter bestaan voor henzelf en hun kinderen. Daar is toch niets mis mee. Het is de opgelegd beeldvorming vandaag dat niet/witte mensen crimineel zijn etc wat ons hier vandaag parten speelt. De vraag is waarom onze media en dit forum steeds zwarten en moslims als untermenschen blijft presenteren. Wat is het doel, waar stevenen wij precies op af.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 16:48   #58
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Maar bij ons worden ze nog gestraft de pedos. Bij jullie worden ze aanbeden. -)

Inderdaad, en als je van die pedofeet een slecht woord zegt of een cartoon maakt krijg je dan nog doodsbedreigingen of je kan voor de rest van je leven onderduiken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 16:55   #59
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Maar bij ons worden ze nog gestraft de pedos. Bij jullie worden ze aanbeden. De L van *** staat op uw voorhoofd.
Een godsdienst waarvan een deel van de aanhangers geen graten zien in pedofiele relaties?
Doel je hierop?
Protestanten:
http://www.trouw.nl/krantenarchief/1...jn.html?part=1
Katholieken:
Of hierop? http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6933599.ece
Anglicanen:
Of hierop?:http://www.news.com.au/national/angl...-1111114961951
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 18:17   #60
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een godsdienst waarvan een deel van de aanhangers geen graten zien in pedofiele relaties?
Doel je hierop?
Protestanten:
http://www.trouw.nl/krantenarchief/1...jn.html?part=1
Katholieken:
Of hierop? http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6933599.ece
Anglicanen:
Of hierop?:http://www.news.com.au/national/angl...-1111114961951
Allemaal foutmeldingen.
Probeer deze eens :

http://failedmessiah.typepad.com/fai...tatio-678.html

Enige reden waarom je systematisch het judeisme vergeet wanneer je godsdiensten van het boek opsomt ter verdediging van de pedofiel Mo?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be