Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 juni 2017, 09:53   #41
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
De dag erna?

Oei sorry, dat was zelfs voor mijn fantasie te hoog gegrepen.

Nu begin ik jouw denkwereld al iets beter te snappen.
Dat gaan de Thuleanders niet graag horen....
Another Jack is offline  
Oud 4 juni 2017, 09:57   #42
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je kent hun recept toch...
"Massale deportatie van alle moslims!"

De dag erna blaast een bekeerling zich op...
En wat dan?
Inderdaad. Een andere optie is de een of andere huurling (money makes the world go round) die in opdracht (van ?) bommen plaatst. De Islam wordt de laatste jaren door bepaalde malafide personen/organisaties gebruikt als een werktuig. Een hamer kan gebruikt worden om te timmeren maar je kan er ook iemand de kop mee inslaan. I.p.v. samen met de moslims tegen terrorisme te strijden, bekampt men nu alles wat een link heeft met de Islam. En dat werkt contraproductief. Het is ronduit crimineel dat politici/overheden meegaan in de culpabilisering van de moslims om politiek gewin.
Ke Nan is offline  
Oud 4 juni 2017, 09:58   #43
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat gaan de Thuleanders niet graag horen....
Dat jouw fantasie om bij belachelijk eenvoudige oplossingen voor een moorddadig probleem als het islamitisch terrorisme het ongebreidelde ontstijgt in het verzinnen van absurde en futiele tegenargumenten?

Welnee, die begint nu eindelijk ook wat meer inzicht te krijgen in je ongrijpbare psyche.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 09:59   #44
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Inderdaad. Een andere optie is de een of andere huurling (money makes the world go round) die in opdracht (van ?) bommen plaatst. De Islam wordt de laatste jaren door bepaalde malafide personen/organisaties gebruikt als een werktuig. Een hamer kan gebruikt worden om te timmeren maar je kan er ook iemand de kop mee inslaan. I.p.v. samen met de moslims tegen terrorisme te strijden, bekampt men nu alles wat een link heeft met de Islam. En dat werkt contraproductief. Het is ronduit crimineel dat politici/overheden meegaan in de culpabilisering van de moslims om politiek gewin.
Het is overal ter wereld een complot.

Welkom in de wereld van Ke Nan.

Jack krijgt er een stevige concurrent bij.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:00   #45
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Dat jouw fantasie om bij belachelijk eenvoudige oplossingen voor een moorddadig probleem als het islamitisch terrorisme het ongebreidelde ontstijgt in het verzinnen van absurde en futiele tegenargumenten?

Welnee, die begint nu eindelijk ook wat meer inzicht te krijgen in je ongrijpbare psyche.
Dat is helemaal mijn fantasie niet, dat is de oplossing die extreem-rechts over heel Europa rondbazuint.
Je heft je poot tegen de verkeerde boom.
Another Jack is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:01   #46
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De Islam wordt de laatste jaren door bepaalde malafide personen/organisaties gebruikt als een werktuig.
Kan je die bewering ook min of meer staven ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:02   #47
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Kan je die bewering ook min of meer staven ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Another Jack is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:04   #48
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat is helemaal mijn fantasie niet, dat is de oplossing die extreem-rechts over heel Europa rondbazuint.
Je heft je poot tegen de verkeerde boom.
Die uchronie van jou waarbij de expulsie van alle moslims uit Europa de dag erna leidt tot een aanslag van een bekeerling: dat is de boom waartegen ik met graagte mijn poot hef.

Je begint te verdwalen in de krochten van je eigen fantasie Jack.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:05   #49
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Het wordt tijd vrachtwagens en bestelbussen te verbieden, dat is de beste oplossing!
Ik begin de begrijpen waarom de groenen en de moslims zo goed met mekaar overweg kunnen .
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is nu online  
Oud 4 juni 2017, 10:06   #50
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard



Op dat ene welbepaalde vlak heeft de realiteit hen iedere dag gelijk.

Zelfs racisten kunnen al eens een punt hebben.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:07   #51
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Die uchronie van jou waarbij de expulsie van alle moslims uit Europa de dag erna leidt tot een aanslag van een bekeerling: dat is de boom waartegen ik met graagte mijn poot hef.

Je begint te verdwalen in de krochten van je eigen fantasie Jack.
Ik ben blij dat je stupiditeit van extreem-rechtse oplossingen inziet.
Another Jack is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:19   #52
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat hebben die dure 'maatregelen' na Manchester nu eigenlijk uitgehaald?


Oei, niets of wat?
Tot er op elke hoek van elke straat twee politieagenten of militairen met wapens zitten, liefst werkloze moslims, en onze economie volledig door de politiestaat wordt leeg gezogen zal dit spelletje doorgaan. De hele wereld moet er als het midden oosten uitzien.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:19   #53
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je kent hun recept toch...
"Massale deportatie van alle moslims!"
Het woord is dekolonisatie.
__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:43   #54
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Het woord is dekolonisatie.
Klinkt dat niet iets te progressief?
Another Jack is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:45   #55
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Meer dan genoeg.

Trivialiseer het probleem aub niet tot een zuiver ras-probleem.

Het is een ideologisch probleem dat alle rassen overstijgt.
Precies. Het is gewoon toeval dat islam een woestijngodsdienst is.

Heeft niets met afkomst te maken !!
Nietzsche is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:52   #56
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Tot er op elke hoek van elke straat twee politieagenten of militairen met wapens zitten, liefst werkloze moslims, en onze economie volledig door de politiestaat wordt leeg gezogen zal dit spelletje doorgaan. De hele wereld moet er als het midden oosten uitzien.
Dat is gelukkig onbetaalbaar, zelfs als ze de hele economie leegzuigen.

En je kan het zelf uiteraard ook wat helpen door niet te werken en/of geen belastingen te betalen.

Zo blijft het doel van de globalistische elites, een grijsbruine, identiteitsloze mensenmassa die ze kunnen leegzuigen en 24/7 bewaken, onbetaalbaar.
Thuleander is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:55   #57
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.681
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ha, een beetje laat om nu af te komen dat je de problemen inziet...
Ik zie de problemen goed genoeg. Wat ik ook zie is dat de oplossingen die sommigen hier aandragen niet alleen racistisch (nu gaat er weer iemand zeggen dat moslims geen ras zijn) maar ook gewoon onuitvoerbaar en bovendien zinloos zijn.
Dadeemelee is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:56   #58
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ja dat verkeer kan verwarrend zijn.

http://www.bbc.com/news/uk-40146916
Na een beschrijving van de verschrikkingen van die avond vervolgt het artikel:

Citaat:
But no-one is prepared to give up.

There is a determined resilience in the air with nurses and railway workers walking miles out of their way to try to get to their jobs.

Security officer Mohammed Osman, who works on Borough High Street, had to wait for an hour before he was allowed through to his place of work.

He said: "I'm not feeling worried. I'm strong enough. These enemies are trying to divide us but we have to be together."
Welke journalist die willekeurige mensen gaat interviewen op straat in de buurt van, en vlak na een zoveelste islamitische terreuraanslag kan met een serieus gezicht volhouden dat de algemene teneur er één is van "determined resilience" en "not feeling worried".

Alleen Mohammed wordt geciteerd. Waren de reacties van John en Harriet niet voor publicatie vatbaar?
vanderzapig is offline  
Oud 4 juni 2017, 10:57   #59
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dat is gelukkig onbetaalbaar, zelfs als ze de hele economie leegzuigen.

En je kan het zelf uiteraard ook wat helpen door niet te werken en/of geen belastingen te betalen.

Zo blijft het doel van de globalistische elites, een grijsbruine, identiteitsloze mensenmassa die ze kunnen leegzuigen en 24/7 bewaken, onbetaalbaar.
Het is in het midden oosten wel betaalbaar. Waarom zou het dan hier niet. Je betaalt ze gewoon een pak minder dan nu het geval is. Met een leefloon en een beetje afperserij komen ze wel rond. Het is niet dat ze, zoals politiemensen nu, deftig opgeleid moeten worden. Ze moeten gewoon de knopen van hun uniform kunnen dicht doen en op een stoeltje kunnen blijven zitten zonder er af te vallen.

De Wever en Hamspekbuik hebben al laten weten dat ze meer diversiteit willen in het corps en dat diplomavereisten achterwege gelaten worden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 4 juni 2017 om 10:59.
Vlad is offline  
Oud 4 juni 2017, 11:01   #60
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Kan je die bewering ook min of meer staven ?
Ke Nan bedoelt de laatste 1400 jaar. En dat kan je staven met de koran:

http://www.thereligionofpeace.com/pa.../violence.aspx
vanderzapig is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be