Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2019, 16:05   #21
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Blijkbaar blijft er maar één middel over om gepast te reageren, en dat is de volgende verkiezing nog veel meer stemmen naar "rechts" te laten vloeien zodat die de kans krijgen om die gevaarlijke multiculmesthoop op te kuisen!
Dat kan betekenen dat de vele duizenden kiezers van het VB volwaardig moeten meegerekend worden. Zouden er echt nog mensen zijn die denken dat ze meer schrik voor de toekomst moeten hebben van het VB dan van de groeiende moslim-agressie?
andev is offline  
Oud 21 oktober 2019, 21:16   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Blijkbaar blijft er maar één middel over om gepast te reageren, en dat is de volgende verkiezing nog veel meer stemmen naar "rechts" te laten vloeien zodat die de kans krijgen om die gevaarlijke multiculmesthoop op te kuisen!
Dat kan betekenen dat de vele duizenden kiezers van het VB volwaardig moeten meegerekend worden. Zouden er echt nog mensen zijn die denken dat ze meer schrik voor de toekomst moeten hebben van het VB dan van de groeiende moslim-agressie?
Die zijn er die mensen maar die begrijpen het hele plaatje niet.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 22 oktober 2019, 06:12   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Goede kans dat België kinderen uit Syrië moet terughalen: “Ze zijn zwaargewond en leven in ontbering”.

Citaat:
Advocaten Abderrahim Lahlali en Mohamed Ozdemir zijn in de arm genomen door de moeders en één vader van de drie vrouwen en de Syriëstrijder.
De vier 'Belgen' zitten met hun tien kinderen in door de Koerden ...

Op die manier zal 'ons' land verder en verder ten onder gaan.

Der Untergang!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 22 oktober 2019, 06:33   #24
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

We zitten vooral in deze situatie omdat we met labekakken van politici zitten en een bevolking vol labekakken die op die politici stemmen. Die Syriëgangers hadden hun Belgische nationaliteit al lang moeten kwijt spelen want laat dat nu het nageltje zijn waar die "advocaten" op kloppen: het zijn Belgen en België moet ze helpen en terughalen...
Hypochonder is offline  
Oud 22 oktober 2019, 06:39   #25
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Ik keek deze morgen naar de herhaling van "De Afspraak" en hoorde die advocaat zijn eigen "soort" verdedigen. Het enige wat ik kan vragen is wie schiet die man een kogel door zijn hoofd. Ik voelde een dergelijke walging en haat tegen die allochtoon-advocaat dat ik het gewoon niet met woorden kan uitleggen. Over al die Syriëgangers, van mannen tot vrouwen en kinderen : laat ze ginder maar rotten. Belgische nationaliteit afnemen België heeft niet meer de "plicht" ze terug te halen.
Profiteur is offline  
Oud 22 oktober 2019, 06:46   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We zitten vooral in deze situatie omdat we met labekakken van politici zitten en een bevolking vol labekakken die op die politici stemmen. Die Syriëgangers hadden hun Belgische nationaliteit al lang moeten kwijt spelen want laat dat nu het nageltje zijn waar die "advocaten" op kloppen: het zijn Belgen en België moet ze helpen en terughalen...
Dat bepaalde politici 'labbekakken' zijn dat is ondertussen al wel algemeen geweten.

Ook bij hen staat het graaien (kassa*kassa) op de eerste plaats.

Of heeft men onze politici ergens bang gemaakt mochten zij de Syrië strijders/gangers niet meer toelaten?
Misschien zit de schrik er bij onze politici goed in dat ze door de EU/uit een andere hoek op hun punten zullen gewezen worden?

"het zijn Belgen en België moet ze helpen en terughalen"


Het zijn 'Belgen' die er zelf voor gekozen hebben om zich ergens anders te gaan vestigen en daar te gaan strijden dus moeten ze niet komen janken nu.

En als je in die gebieden 10 kinderen op de wereld kan zetten ...

p.s.

En dan zetten we volgende nog maar even in de verf?

Syriëstrijder en IS-vrouwen eisen dwangsom van 105.000 euro per dag van Belgische Staat.

Geen geld, Belgisch paspoort kwijt en de kans niet geven om terug te komen naar België, een oplossing???


Daar zal wel iedereen zijn/haar eigen mening over hebben denk ik?

Jihadi Junior: is de dreigende Britse kleuter van nieuwe IS-video het zoontje van notoire Londense jihadiste?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 oktober 2019 om 06:56.
Universalia is offline  
Oud 22 oktober 2019, 17:37   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

IS-vrouwen kunnen vrijheid kopen voor 4.000 dollar: ook in België wordt geld ingezameld.

Citaat:
4.000 tot 8.000 dollar, of zo’n 3.600 ?* 7.200 euro. Zoveel kost het per persoon om uit een Koerdisch gevangenenkamp gesmokkeld te worden. Dat vertelt ons een Belgische vrouw die daar gevangen zit. Om het geld bijeen te brengen, worden ook in België collectes georganiseerd. Maar het risico bestaat dat de opbrengst daarvan aan terrorisme wordt gespendeerd.
Begrijpe wie begrijpe kan.

Is de wereld echt naar de 'haaien?'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 22 oktober 2019, 17:49   #28
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
IS-vrouwen kunnen vrijheid kopen voor 4.000 dollar: ook in België wordt geld ingezameld.



Begrijpe wie begrijpe kan.

Is de wereld echt naar de 'haaien?'
Er valt niet veel aan te begrijpen. Corruptie is er overal en van alle tijden. $4000 is in die contreien een smak geld.
Elio di Supo is offline  
Oud 22 oktober 2019, 19:43   #29
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Er valt niet veel aan te begrijpen. Corruptie is er overal en van alle tijden. $4000 is in die contreien een smak geld.
Met een dwangsom van 105K kan je er 26 per dag vrijkopen.
Anna List is offline  
Oud 22 oktober 2019, 21:18   #30
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Met een dwangsom van 105K kan je er 26 per dag vrijkopen.
Ons Heidike komt zich ook eens bemoeien...

Zo weet ik alweer waarom child focus in de toekomst geen rotte euro meer van mij te verwachten heeft...

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...862b/#comments

Edit:eerst had ze het een tijd geleden over enkele kinderen...

Nu heeft dat madammeke het al over meer dan honderd kinderen...

Citaat:
In twee andere kampen, Al Hoj en Al Roj, zitten 69 kinderen met hun moeders. Van een honderdtal andere Belgische kinderen is niet geweten of ze nog leven of waar ze zijn. “Ze kunnen ergens in Syrië of Irak zijn, of dood”, zegt De Pauw.
Allemaal échte belgen...

Hoog tijd om dat madammeke zélf naar ginds te sturen met een enkeltje...

Laatst gewijzigd door Svennies : 22 oktober 2019 om 21:23.
Svennies is offline  
Oud 23 oktober 2019, 06:25   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Nadia Sminate (N-VA) haalt uit naar advocaat van Syriëstrijders: “Er zijn limieten aan recht op verdediging”

Citaat:
Mensen zoals meester Lahlali en ik, met buitenlandse roots, moeten dankbaar zijn voor de kansen die we gekregen hebben hier in Vlaanderen”, zegt Vlaams Parlementslid Nadia Sminate
Ik kan Nadia Sminate hierbij géén ongelijk geven.

Er zijn er zoveel die dankbaar zouden moeten zijn, komende van einde ende verre, dat ze in ons land een kans gekregen hebben.

De vraag die daarbij rijst is of er ergens een fout gemaakt is dat 'anderen' die kansen gekregen hebben?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 23 oktober 2019, 09:25   #32
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

En zeggen dat er rasechte Belgen zijn van wie de kinderen werden ontvoerd naar Polen en die met de rechterlijke uitspraken in de hand , hun kinderen niet terugkrijgen. Waar blijft Buitenlandse zaken ? Die kinderen betekenen helemaal geen gevaar , of is het misschien net daarom? In België moet je bandiet zijn om beschermd te worden.
omaplop is offline  
Oud 23 oktober 2019, 10:34   #33
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
En zeggen dat er rasechte Belgen zijn van wie de kinderen werden ontvoerd naar Polen en die met de rechterlijke uitspraken in de hand , hun kinderen niet terugkrijgen. Waar blijft Buitenlandse zaken ? Die kinderen betekenen helemaal geen gevaar , of is het misschien net daarom? In België moet je bandiet zijn om beschermd te worden.
Oh maar wat niet weet, wat niet deert...
Dat aan de ene kant en aan de andere kant de grote smoelen die het alleen maar hebben over wat in hun plaatje, hoe gecorrumpeerd ook, hebben...

En dan maar afgeven op de mensen die op de verkeerde stemmen...
alsof ze een andere keuze hebben en ten andere hoe kan je geldig en democratisch stemmen als je alleen te weten komt wat de machthebbers willen dat je weet en dat de rest zoveel mogelijk doodgezwegen wordt???
marie daenen is offline  
Oud 23 oktober 2019, 13:20   #34
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Syriëgangers slepen overheid voor rechter: “Als ze niet mogen terugkeren, tekent België hun doodvonnis”



Er is geen mens die er een boodschap aan heeft dat men de Syriëstrijders terug naar ons land zou halen.

Ik val in herhaling als ik schrijf dat die mensen er zelf voor gezocht hebben om als Syrië strijder/ster te willen fungeren.

Is er ook maar iemand die ze zomaar eventjes alles wil vergeven wat zij daar in Syrië zijn gaan 'uitspoken?'



Niet geloofwaardig die regel en ik hoop dat de overheid/rechters zich daar niet laten aan vangen.

Onze echte plicht is veiligheid voor onze eigen burgers/de EU, niet IS-kinderen/andere strijders terughalen.



En zij moeten niet gaan janken of 'stenen' naar die landen smijten die ze niet meer toelaten, niet meer welgekomen zijn, want zij stonden er zelf volledig achter om als Syrië strijder/ganger (andere strijder) door het leven ter gaan.
Volgens een peiling wil de bevolking dat krapuul nooit meer terug laten komen.

Citaat:
Vlamingen zijn bang: “Die grenzen hadden nooit open mogen gaan”
https://www.redactie24.be/news/vlami...edium=facebook
daiwa is offline  
Oud 24 oktober 2019, 10:24   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
[b]Volgens een peiling wil de bevolking dat krapuul nooit meer terug laten komen.[/B
Daar verschiet ik echt niet van maar zal men (politici) gevolg geven aan stemmingen/peilingen?

Er zijn al tal van voorbeelden geweest dat er geen gevolg aan gegeven zal worden aan die peilingen.

Waarom er geen gevolg aan gegeven zal worden.

Daar verdienen er nog steeds véél te veel een extra centje mee met mensensmokkel en andere zaken (drugs).

Dus dat zal nog niet snel een einde nemen, integendeel.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 oktober 2019 om 10:24.
Universalia is offline  
Oud 1 november 2019, 21:39   #36
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Jezidi-gemeenschap in Nederland bang voor terugkeer van IS-vrouwen: "Ze waren slechter dan de strijders"

Fuck alle 'linkse' activisten en collaborateurs.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 2 november 2019, 00:42   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Nog een reden om dat krapuul hier nooit binnen te laten !!
daiwa is offline  
Oud 2 november 2019, 01:06   #38
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Nog een reden om dat krapuul hier nooit binnen te laten !!
Deze week nog een reportage over die ingepakte vrouwen in de kampen gezien..

Het kwam er op neer dat zij met zijn allen helemaal niets te maken hadden met de door de IS gepleegde terreur....

Ze waren zogezegd enkel hun man gevolgd zonder te weten wat die daar uitspookte...

Allemaal ratelden ze hetzelfde melodieke af ,dat zij enkel voor het huishouden hebben gezorgd en ginds niets verkeerds hebben gezien wat de gepleegde terreurdaden betreft...


Dus als we het goed bekijken valt het wel op dat alle mannen met de ambulance reden en alle vrouwen in de keuken stonden...

Laatst gewijzigd door Svennies : 2 november 2019 om 01:07.
Svennies is offline  
Oud 2 november 2019, 01:16   #39
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

Als je dan de getuigenissen van de ontvoerde slavinnen hoort, dan waren de vrouwen nog beestachtiger dan de mannen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online  
Oud 2 november 2019, 01:25   #40
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Syriëgangers slepen overheid voor rechter: “Als ze niet mogen terugkeren, tekent België hun doodvonnis”


Ik val in herhaling als ik schrijf dat die mensen er zelf voor gezocht hebben om als Syrië strijder/ster te willen fungeren.
Inderdaad , ze hebben ons land verraden , en hier dus niks meer te zoeken !!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Onze echte plicht is veiligheid voor onze eigen burgers/de EU, niet IS-kinderen/andere strijders terughalen.
100% zelfs !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be