Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juli 2016, 22:44   #1
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard Holocaust der dieren: Onverdoofd slachten = godsdienstvrijheid?

De mening van justitie is dat het verbod op onverdoofd slachten de godsdienstvrijheid in de weg staat.

Maw, dieren moeten lijden voor het vermaak van een bende geïndoctrineerde religieuzen.

Mijn mening over de Islam is altijd geweest dat de Koran een wetboek is dat haaks staat op onze grondwet. Als het gaat over de rechten van homoseksuelen, vrouwen en ongelovigen. Dat die verschillen de samenleving zullen ontwrichten naarmate de moslimpopulatie toeneemt.

Maar dit geldt zeker ook wanneer het gaat over de rechten van dieren.

Moeten onze normen en waarden wijken voor de Islam?
Het komt in principe neer op de wet van de sterkste.

Dit is een verdict op basis van angst voor aanslagen uit de moslimgemeenschap

Onverdoofd slachten: Raad van State koos partij voor rigide religieuze regels
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 1 juli 2016 om 22:46.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2016, 22:48   #2
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

Next : clitoris afsnijden en vagina dichtnaaien moet kunnen omwille van godsdienstvrijheid.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 06:33   #3
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Next : clitoris afsnijden en vagina dichtnaaien moet kunnen omwille van godsdienstvrijheid.
Wat hebben we nodig in België en in heel Europa ..... maar we hebben het niet , allee we hebben het wel ergens , maar..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 13:11   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Rondlopen als een moderne West-Europese vrouw of meisje bij aardige temperaturen, brengt moslims in religieus gevaar, want ze mogen dat niet aanschouwen, die blote hoofdharen, schouders, armen, dijen, knieën, enkels, buik of op het strand borsten.

Dus, ... volgens de hoge rechtsgeleerden ... ???

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 13:55   #5
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.846
Standaard

Wie heeft bepaald dat die schapen niet mogen verdoofd worden ????
Waar in de koran/torah staat er expliciet dat die dieren niet mogen verdoofd worden ?????
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 17:45   #6
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Een foto zegt meer dan duizend woorden...
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  halal_hand_closeup-1.jpg‎
Bekeken: 59
Grootte:  450,6 KB
ID: 103132  

Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 19:44   #7
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Een foto zegt meer dan duizend woorden...
Leuke buren .... NV A vriendjes ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 19:58   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Leuke buren .... NV A vriendjes ....
Van wie komt het initiatief van het wetsvoorstel ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 20:03   #9
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Van wie komt het initiatief van het wetsvoorstel ?

.
dat is geen oplossing .... iedereen kan wetvoorstellen indienen ... VB doet dat al jaren .................................................. ......................in een beschaafde samenleving is barbaars gedoe niet begrijpelijk en zou er zelfs geen twijfel mogen zijn , moest al lang geregeld zijn, maar neen nog complexer maken ....straks duivel uitdrijvers ?? en dansende negers op het marktplein? die kippen offeren ? of VOODOO rituelen?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 juli 2016 om 20:12.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 20:06   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
De mening van justitie is dat het verbod op onverdoofd slachten de godsdienstvrijheid in de weg staat.

Maw, dieren moeten lijden voor het vermaak van een bende geïndoctrineerde religieuzen.

Mijn mening over de Islam is altijd geweest dat de Koran een wetboek is dat haaks staat op onze grondwet. Als het gaat over de rechten van homoseksuelen, vrouwen en ongelovigen. Dat die verschillen de samenleving zullen ontwrichten naarmate de moslimpopulatie toeneemt.

Maar dit geldt zeker ook wanneer het gaat over de rechten van dieren.

Moeten onze normen en waarden wijken voor de Islam?
Het komt in principe neer op de wet van de sterkste.

Dit is een verdict op basis van angst voor aanslagen uit de moslimgemeenschap

Onverdoofd slachten: Raad van State koos partij voor rigide religieuze regels
De schrik voor de bommen is structureel geworden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 20:42   #11
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Een foto zegt meer dan duizend woorden...
Schandalige tegenstrijdige maatschappelijke toestanden en uit de hand gelopen wanorden en dan zeveren dat de honden & katten een ship moeten hebben en een boekje van de dierenarts met inenting .... wat een schizofrene zeik in dit ziek land ministers ja maar welke ? amai hoeveel verdienen jullie weer ? 20.000 euro per maand ? voor wat te doen??

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 juli 2016 om 20:43.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2016, 21:28   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
dat is geen oplossing .... iedereen kan wetvoorstellen indienen ... VB doet dat al jaren .................................................. ......................in een beschaafde samenleving is barbaars gedoe niet begrijpelijk en zou er zelfs geen twijfel mogen zijn , moest al lang geregeld zijn, maar neen nog complexer maken ....straks duivel uitdrijvers ?? en dansende negers op het marktplein? die kippen offeren ? of VOODOO rituelen?
Er is bij mijn weten één parlementair die het lef had om zijn domheid publiek te maken, namelijk dat hij een religieuze sessie van duivelverdrijving gehouden heeft in het gebouw van het parlement.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2016, 05:47   #13
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er is bij mijn weten één parlementair die het lef had om zijn domheid publiek te maken, namelijk dat hij een religieuze sessie van duivelverdrijving gehouden heeft in het gebouw van het parlement.

.
Er was idd één domoor van het vlaams blok die het publiek maakte, maar er waren meerdere blok parlementairen bij die duiveluitdrijvingen aanwezig, het was een hele club :
Alexandra Colen
Tanguy Veys (= de domoor)
Annick Ponthier
bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...arlement.dhtml
raar clubje, die blokkers...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2016, 08:07   #14
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er was idd één domoor van het vlaams blok die het publiek maakte, maar er waren meerdere blok parlementairen bij die duiveluitdrijvingen aanwezig, het was een hele club :
Alexandra Colen
Tanguy Veys (= de domoor)
Annick Ponthier
bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...arlement.dhtml
raar clubje, die blokkers...
ja sommige houden wel goed de archieven in de gaten als het over VB gaat ... (oude koeien uit de sloop halen dat kan zelfs het kleinste en het onnozelste kind ...)
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2016, 09:09   #15
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja sommige houden wel goed de archieven in de gaten als het over VB gaat ... (oude koeien uit de sloop halen dat kan zelfs het kleinste en het onnozelste kind ...)
Wat denk jij over blok kamerleden die in het parlement duivels zitten uit te drijven ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2016, 09:14   #16
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat denk jij over blok kamerleden die in het parlement duivels zitten uit te drijven ?
En wat heeft dit met het onderwerp te maken????
Domme mensen zitten er met hopen in het parlement, de andere zijn met een vergrootglas te zoeken...
Dus dan maar onverdoofd slachten toestaan???

Weer een zoveelste kromredenering...; enfin over redenering gesproken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2016, 09:28   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja sommige houden wel goed de archieven in de gaten als het over VB gaat ... (oude koeien uit de sloop halen dat kan zelfs het kleinste en het onnozelste kind ...)
Het zijt gijzelf die begonnen zijt over duiveluitdrijvingen.
Kan ik er dan aan doen dat ik waarlijk van mijn stoel viel, toen ik dat las in de pers, van die blok-parlementairen, met hun rite in het gebouw van het parlement ?

Het heeft wel te maken met het onderwerp van de draad: katholieken en islamieten: één hoop nat.
De kaloten houden zich wel koest. Dat is hun overlevingsstrategie.
De islamieten laven zich aan de onvoorwaardelijke steun die ze krijgen van de sossen en de groensels.

De enige partij die een balans maakt tussen vrijheid van godsdienst en Westerse vrijheden en cultuur, is de nva.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2016, 09:44   #18
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja sommige houden wel goed de archieven in de gaten als het over VB gaat ... (oude koeien uit de sloop halen dat kan zelfs het kleinste en het onnozelste kind ...)
Eigen ruiten ingooien daarentegen...

Daar moede ne crack voor zijn!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 07:44   #19
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Eigen ruiten ingooien daarentegen...

Daar moede ne crack voor zijn!
Weet ik veel over de geschiedenis van die duivel uitdrijvers ... lees VOODOO op de grote markten dan voor de verandering daar hoor ik geen haan naar kraaien ?, ik breek nog niet zo rap mijn been hoor ... en ingegooide ruiten kun je vervangen door nieuwe in te steken, maar dat ze dan eens een lijstje geven aan hun nieuwe leden met alle details en kleine blunders die trouwens bij elke politieke partijen gebeuren gemaakt door de jaren heen zou dit niet meer kunnen gebeuren hé ..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 07:50   #20
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het zijt gijzelf die begonnen zijt over duiveluitdrijvingen.
Kan ik er dan aan doen dat ik waarlijk van mijn stoel viel, toen ik dat las in de pers, van die blok-parlementairen, met hun rite in het gebouw van het parlement ?

Het heeft wel te maken met het onderwerp van de draad: katholieken en islamieten: één hoop nat.
De kaloten houden zich wel koest. Dat is hun overlevingsstrategie.
De islamieten laven zich aan de onvoorwaardelijke steun die ze krijgen van de sossen en de groensels.

Citaat:
De enige partij die een balans maakt tussen vrijheid van godsdienst en Westerse vrijheden en cultuur, is de nva.
.
Uw zogezegde balans zal ook geen lang leven schoren hoor omdat de Islam er zo goed als boven gaat staan en staat nu al och god toch ,, wat een flauwe grap zeg die balans ... (t'is zo danig in balans dat het dagelijks alles over Islam is die de klok slaat over heel de wereld , niet alleen in het tv nieuws en in BE)

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 juli 2016 om 07:55.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be