Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 6 februari 2018, 03:44   #21
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.677
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een nieuwsuitzending even bekeken te hebben leerde dat de rechter die het proces voorzat een vrouw was.
Het nieuws op de VRT dat weer valse/onjuiste informatie gaf, en dat allemaal om de islam toch maar niet aan die aanslagen te linken of te vermijden dat er een verband is tussen die terrorist en de islam.

Laatst gewijzigd door daiwa : 6 februari 2018 om 03:45.
daiwa is offline  
Oud 6 februari 2018, 07:21   #22
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Sven Mary is een regelrechte aandachtshoer. Hij weigert om rechtse elementen te verdedigen maar het laagste van het laagste moslimgespuis zoals Abdeslam verdedigt hij precies met plezier. Mary claimde een tijd geleden dat hij niet tot Abdeslam kon doordringen maar nu doet die smeerlap zijn mond blijkbaar ook niet open. Dat die bivakmutsen die bij hem stonden hem dan eens in een zijkamertje apart nemen alwaar hij geheel toevallig zou struikelen en onzacht in aanraking zou komen met een bottine.

En laat ons ook niet vergeten dat Abdelam terecht staat in een Brusselse rechtbank, je weet wel, dat zijn die mensen die nog geen DVD kunnen afspelen.
Hypochonder is offline  
Oud 6 februari 2018, 12:24   #23
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Eigenlijk is de publiciteit die een advocaat dankzij de pers-belangstelling voor zo'n proces krijgt al redelijk "onbetaalbaar" op zich. Vierhonderd journalisten en persfotografen hoorde ik vanmiddag in het journaal. Voor de rest weet advocaat Mary ook wel dat zijn cliënt de hoogst mogelijke straf zal krijgen, om nadien nog eens dezelfde hoogst mogelijke straf te krijgen in Frankrijk.
En 20 jaar na de "hoogst mogelijke straf" mogen we weer bloemenkransjes en kaarsjes gaan kopen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 6 februari 2018, 12:28   #24
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Eigenlijk is de publiciteit die een advocaat dankzij de pers-belangstelling voor zo'n proces krijgt al redelijk "onbetaalbaar" op zich. Vierhonderd journalisten en persfotografen hoorde ik vanmiddag in het journaal. Voor de rest weet advocaat Mary ook wel dat zijn cliënt de hoogst mogelijke straf zal krijgen, om nadien nog eens dezelfde hoogst mogelijke straf te krijgen in Frankrijk.
Ben je zeker?
Er waren alweer een paar openingen als ik het goed begrepen heb.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 6 februari 2018, 12:29   #25
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Prachtig toch ?
Een dikke kaakslag voor dat terroristisch gespuis.
Ik zie die kaakslag niet.
Ik zie alleen een groot misprijzen voor ons rechtssysteem.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 6 februari 2018, 12:38   #26
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Het nieuws op de VRT dat weer valse/onjuiste informatie gaf, en dat allemaal om de islam toch maar niet aan die aanslagen te linken of te vermijden dat er een verband is tussen die terrorist en de islam.
Er is alweer een opening gevonden.
Er is niet bewezen dat Salah een wapen hanteerde.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 6 februari 2018, 14:23   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ben je zeker?
Er waren alweer een paar openingen als ik het goed begrepen heb.
Als die openingen er zijn, zullen die door elke advocaat gebruikt worden.
Advocaten op dat soort processen willen zich vooral in de kijker werken (ik vermoed desnoods gratis, want ze maken op dat moment deel uit van Wereldnieuws).
Top-advocaat Walter Damen, die enerzijds onlangs nog de klacht van E.Van der Paal tegen Apache behandelde, inzake die affaire van Het Fornuis en het Antwerps Stadsbestuur, heeft anderzijds ook Fouad Belkacem (sharia4belgium) verdedigd op diens terrorisme-proces in Antwerpen.
Geen enkele advocaat oefent zijn/haar beroep uit om "de wereld een dienst te bewijzen".
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 februari 2018 om 14:24.
Zipper is offline  
Oud 6 februari 2018, 14:31   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Het nieuws op de VRT dat weer valse/onjuiste informatie gaf, en dat allemaal om de islam toch maar niet aan die aanslagen te linken of te vermijden dat er een verband is tussen die terrorist en de islam.
Ik denk dat de verwarring er gekomen is omdat véél mensen twee zaken door elkaar halen.

Die twee zaken wel met dezelfde hoofdrolspeler zijnde Abdeslam.

p.s.

‘Abdeslam in levenden lijve zien, is heel heftig’

Citaat:
Naar het proces tegen Salah Abdeslam en Sofiane Ayari zijn ook enkele tientallen slachtoffers van de aanslagen in Parijs en Brussel afgezakt - ook al gaat dit proces daar nog niet over.
Ik heb er totaal géén idee van wat er heftig, stoer, cool, megacool aan zou kunnen zijn om een terrorist in levenden lijve te kunnen zien?

Salah Abdeslam komt donderdag niet meer naar zijn proces

Citaat:
De verschijning van Salah Abdeslam (28) op zijn proces in Brussel zal beperkt blijven tot één dag. Donderdag komt hij al niet meer terug. Dat heeft de voorzitter van de Brusselse rechtbank, Luc Hennart, zopas laten weten.
En dat laat men allemaal maar oogluikend toe?

Rare gang van zaken zeg maar ...

Laat mij daar nog een filmpje aan toevoegen:

Abdeslam treitert rechter: één grote provocatie
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2018 om 14:48.
Universalia is offline  
Oud 6 februari 2018, 14:58   #29
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Er is alweer een opening gevonden.
Er is niet bewezen dat Salah een wapen hanteerde.
Salah is een kopstuk en een belangrijke pion van Islam.S. (IS) die mee rechtstreeks verantwoordelijk is voor de levens die in Zaventem en Maalbeek als kleine brokjes vlees uit elkaar zijn gesplatterd. Hij deed dit in naam van Allah en toont geen berouw en als hij het kon zou hij het opnieuw doen, zo helpe hem Allah. Hij volgt gewoon de wil en de teksten van de Koran en Allah, dat is ook de reden dat hij bij de Islam.S. was aangesloten. Hij is uiteindelijk maar een handpop van Islam.S. en zal een pop van Islam.S. blijven tot het kalifaat van de Islam.S. gesticht is.

Als iemand voor zoiets 20 jaar krijgt, dan zou het volk moeten gaan protesteren voor het gerechtsgebouw ipv vanachter zijn pc de pantoffelheld uit te hangen op de sociale media.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 6 februari 2018, 16:16   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Ik vind het overbodig dat de Salaad hier in Brussel nog eens een apart proces moet krijgen.
Het had juridisch mogelijk moeten zijn om aan Frankrijk te vragen dat zij die misdrijven waarvoor hij nu bij ons terecht staat, simpelweg mee te nemen op hun proces.
Dat zou veel kosten bespaard hebben, en toch niks afbreuk gedaan hebben aan het rechtvaardige.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 6 februari 2018, 16:19   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Salah is een kopstuk en een belangrijke pion van Islam.S. (IS) die mee rechtstreeks verantwoordelijk is voor de levens die in Zaventem en Maalbeek als kleine brokjes vlees uit elkaar zijn gesplatterd. Hij deed dit in naam van Allah en toont geen berouw en als hij het kon zou hij het opnieuw doen, zo helpe hem Allah. Hij volgt gewoon de wil en de teksten van de Koran en Allah, dat is ook de reden dat hij bij de Islam.S. was aangesloten. Hij is uiteindelijk maar een handpop van Islam.S. en zal een pop van Islam.S. blijven tot het kalifaat van de Islam.S. gesticht is.

Als iemand voor zoiets 20 jaar krijgt, dan zou het volk moeten gaan protesteren voor het gerechtsgebouw ipv vanachter zijn pc de pantoffelheld uit te hangen op de sociale media.
Ik ben volledig akkoord met uw denkpiste maar in 'ons' land, de EU krijg je daar niemand voor op de been. Men kijkt liever familie & thuis.

p.s.

Ik heb de Koran nog niet gelezen en ik durf er zelfs aan twijfelen of dat er allemaal zo in vermeld staat.

Ik denk dat er bepaalde groepen zijn die een soort van 'Eigen Koran' gemaakt hebben in tegenwoordige dagen.

Had de Islam niets met 'liefde' te maken, voor eigen volk?

Vroeger scandeerde er hier eens een partij 'eigen volk eerst' en men wist die mensen gelijk in een schutkring te duwen.

En mocht iemand het boek willen gaan lezen dan vraag ik mij af: welke is het boek met de echte teksten?

Qua toekennen van een straf halen er nog véél mensen twee zaken door elkaar.

De man zijn ware gelaat ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2018 om 16:35.
Universalia is offline  
Oud 7 februari 2018, 09:56   #32
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Kunnen ze Abdeslam geen Patrick Hamertje geven. Dat zou miljoenen besparen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 7 februari 2018, 12:12   #33
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik ben volledig akkoord met uw denkpiste maar in 'ons' land, de EU krijg je daar niemand voor op de been. Men kijkt liever familie & thuis.

p.s.

Ik heb de Koran nog niet gelezen en ik durf er zelfs aan twijfelen of dat er allemaal zo in vermeld staat.

Ik denk dat er bepaalde groepen zijn die een soort van 'Eigen Koran' gemaakt hebben in tegenwoordige dagen.

Had de Islam niets met 'liefde' te maken, voor eigen volk?

Vroeger scandeerde er hier eens een partij 'eigen volk eerst' en men wist die mensen gelijk in een schutkring te duwen.

En mocht iemand het boek willen gaan lezen dan vraag ik mij af: welke is het boek met de echte teksten?

Qua toekennen van een straf halen er nog véél mensen twee zaken door elkaar.

De man zijn ware gelaat ...
In het Arabisch schrijf je geen klinkers dus het woord ISLAM en SALAAM worden hetzelfde geschreven () maar hebben een andere betekenis. 1 van de woorden betekent "vrede", een ander betekent "onderwerping". Je mag zelf raden welk woord wat betekent.

Om verwarring te voorkomen wordt al'islam geschreven ()

Als ik mis ben mag je me verbeteren.

Bron: Marokkaanse ex-collega.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 7 februari 2018 om 12:19. Reden: Arabisch schrift kan niet getoond worden op forum
IJsboer is offline  
Oud 7 februari 2018, 15:41   #34
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik zie die kaakslag niet.
Ik zie alleen een groot misprijzen voor ons rechtssysteem.
Bijkomend probleem is dat ons rechtssysteem of wat daarvoor moet doorgaan nog enkel misprijzen verdient! Alle betrokkenen schuiven de problemen een beetje naar elkaar toe maar eigenlijk werken ze samen omdat er zo weinig mogelijk zou kunnen gebeuren! Zoals die komedie met "verouderde en niet aangepaste" computers! Iedere snotneus van 12 jaar heeft zijn eigen moderne computer, daar moeten ze het stellen met ...
Het is natuurlijk zo dat ons landje, dank zij bepaalde hypocrieten overvol aan het lopen is met al het wereldkrapuul dat tot hier geraakt en men weet gewoon niet meer waar ze steken! Dus... zoveel mogelijk laten lopen maar.
Zoals de "verrijkers" die al vijf keren hun papiertje gekregen hebben dat ze het land moeten verlaten binnen de 5 dagen...
andev is offline  
Oud 7 februari 2018, 15:48   #35
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
...
Als iemand voor zoiets 20 jaar krijgt, dan zou het volk moeten gaan protesteren voor het gerechtsgebouw ipv vanachter zijn pc de pantoffelheld uit te hangen op de sociale media.
En wat zou dat weer opbrengen?
Neen, veel eenvoudiger: tijdens de verschillende verkiezingsmomenten die partijen compleet de grond inboren die aan de basis liggen van al die zaken en nu nog met hand en tand en roepen en tieren proberen te beletten dat er ook maar iets aan gedaan kan worden!
Zoals de idioten die menen dat ze de gasten van het Maximiliaanpark moeten bij hen thuis verstoppen...
Diezelfde gasten zullen hen binnen afzienbare tijd wel leren hoe dwaas en kortzichtig ze zijn geweest! Onze volgende generatie zal zijn lol niet op kunnen...
andev is offline  
Oud 8 februari 2018, 10:00   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Sven Mary zal pleiten voor Abdeslam

Citaat:
Advocaat Sven Mary zal vandaag dan toch de verdediging van Salah Abdeslam voortzetten. De terreurverdachte zelf komt wel niet meer naar zijn proces. De moeder van Abdeslam zou hebben bemiddeld om Mary verder te laten werken.
Laten we dat 'pleiten/verdedigen' om een terrorist proberen 'vrij' te spreken beschouwen als: 'broodwinning?'

Mag een terrorist nog 'genieten' van één of andere meestal uit de lucht gegrepen 'verdediging' of moet men die gelijk uit de maatschappij zien te verwijderen of ze voorts gelijk terug naar de zwaar bewapende gevangenis (water en brood en een matras op betonplex) te sturen?

Weer kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat men tegenwoordig meer spel maakt, geeft om, de 'aanslagplegers/terroristen' zelf dan dat men 'spel maakt' van de slachtoffers van die terroristen hun daden, de ravage die ze in veel gevallen nalaten de terroristen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2018 om 10:03.
Universalia is offline  
Oud 8 februari 2018, 11:00   #37
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Sven Mary zal pleiten voor Abdeslam



Laten we dat 'pleiten/verdedigen' om een terrorist proberen 'vrij' te spreken beschouwen als: 'broodwinning?'

Mag een terrorist nog 'genieten' van één of andere meestal uit de lucht gegrepen 'verdediging'.
Ja, juist gelijk iedereen.
Nu, stel dat hij vrijkomt, dan zegt dit volgens mij meer over de (bouwvallige) implementatie van ons juridische systeem, dan het rechtsbeginsel dat iedereen recht heeft op verdediging.
Het Verzet is offline  
Oud 8 februari 2018, 11:19   #38
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ja, juist gelijk iedereen.
Nu, stel dat hij vrijkomt, dan zegt dit volgens mij meer over de (bouwvallige) implementatie van ons juridische systeem, dan het rechtsbeginsel dat iedereen recht heeft op verdediging.
zou niet slecht zijn mocht hij in BE vrijkomen, dan gaat hij voor de rest van zijn leven in FR achter de tralies. laat de FR dit factuurtje maar oppikken.
Anna List is offline  
Oud 8 februari 2018, 11:25   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

'Abdeslam is jihadist als het hem uitkomt'

Citaat:
Tom Bauwens, de advocaat van de leden van de speciale eenheden van de federale politie die zich burgerlijke partij hebben gesteld, heeft het gehad met de grillen van terreurverdachte Salah Abdeslam. Dat liet hij weten op de tweede zittingsdag van het proces.
Ik denk dat er velen zijn die héél die zaal al langer beu zijn, het er met gehad hebben dat er geen einde aan komt.

Laten we het onder de noemer plaatsen: als de winkel maar draait (the show must go on) dan is iedereen 'gelukkig?'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 8 februari 2018, 12:02   #40
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Sven Mary zal pleiten voor Abdeslam



Laten we dat 'pleiten/verdedigen' om een terrorist proberen 'vrij' te spreken beschouwen als: 'broodwinning?'

Mag een terrorist nog 'genieten' van één of andere meestal uit de lucht gegrepen 'verdediging' of moet men die gelijk uit de maatschappij zien te verwijderen of ze voorts gelijk terug naar de zwaar bewapende gevangenis (water en brood en een matras op betonplex) te sturen?

Weer kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat men tegenwoordig meer spel maakt, geeft om, de 'aanslagplegers/terroristen' zelf dan dat men 'spel maakt' van de slachtoffers van die terroristen hun daden, de ravage die ze in veel gevallen nalaten de terroristen.
Beetje een kringredenering hé. U wil terroristen bepaalde rechten ontnemen. Uiteraard dient er eerst een proces te zijn om te oordelen of de persoon in kwestie al dan niet schuldig is (wat in dit geval uiteraard zo zal zijn).
TheFourHorsemen is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be