Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2018, 15:40   #15841
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Lijden ? Gratis woonst in een villa van 900.000 euro gelegen in een park van 2,6 hectare ? Als de vlaamse vendeliers hem zo blijven vertroetelen wil hij helemaal niet meer weg hier...
't Is in elk geval genen bruinen die hier ons vrouwen komt verkrachten. Van de soort die jullie hier binnen halen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:03   #15842
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Lijden ? Gratis woonst in een villa van 900.000 euro gelegen in een park van 2,6 hectare ? Als de vlaamse vendeliers hem zo blijven vertroetelen wil hij helemaal niet meer weg hier...
Citaat:
'Gratis bestaat niet', zei Bart De Wever altijd.
Vreemd hé.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:12   #15843
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Vreemd hé.
Situationeel leiderschap.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:20   #15844
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Je kan in alle vrijheid "Visca Catalunya" gaan scanderen voor het Palacio Real zonder dat er één agent een vinger naar je uitsteekt.
...
Nu wel, omdat er nu alleen Mossos staan.
Maar u gaat toch niet het zonlicht ontkennen: toen die geuniformeerde apen daar stonden, ging het er anders aan toe.
Bovendien gaat de repressie gewoonweg verder. Ambtenaren werden ontslagen, leraren staan nog voor het gerecht en zoveel andere zaken.

Verder zou ik je niet aanraden om voor het Moncloa iets in de aard van Catalonië te gaan roepen.

Zelfs bij mijn volgend bezoek aan Spanje (buiten Catalonië dus), zal ik met mijn b. nummerplaat niet gerust zijn in de buurt van guardia civils of policia nacionales.
Perfecte toestand voor het moderne Westerse Europa: je komt in een ander land en je kan geviseerd worden wegens je afkomst.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:23   #15845
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
...
Het gebruik van belastinggeld voor referenda die door de rechterlijke macht ongrondwettelijk zijn verklaard, opruiing en usurpatie zijn dan weer andere koek.
De Catalanen beslissen toch wel zelf waaraan ze hun belastingscenten besteden?
Zelfs bij de herverkiezingen nu, werd aan de vorige regering de goedkeuring gegeven.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:35   #15846
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
't Is in elk geval genen bruinen die hier ons vrouwen komt verkrachten. Van de soort die jullie hier binnen halen.
Hij zal zijn salsicha wel al in een Vlaamse pollo gestoken hebben. Maakt deel uit van de package.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 januari 2018 om 16:42.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:36   #15847
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Catalanen beslissen toch wel zelf waaraan ze hun belastingscenten besteden?
Zelfs bij de herverkiezingen nu, werd aan de vorige regering de goedkeuring gegeven.
Ik heb als Vlaming nog nooit mogen beslissen waar de Vlaamse regering hun geld aan moet uitgeven. En dan zeggen ze dat de Catalanen onderdrukt worden
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:38   #15848
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Vaandelvlucht.

Ik begin zo in de mot te hebben dat het maar onderkruipers zijn, die 21ste eeuwse volksnationalisten.
Vaandelvlucht en herverkozen. Lijkt me een conterdictie in termietinis.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:42   #15849
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb als Vlaming nog nooit mogen beslissen waar de Vlaamse regering hun geld aan moet uitgeven. En dan zeggen ze dat de Catalanen onderdrukt worden
Ben jij je burgerrechten kwijt en kan je niet gaan stemmen ?
Of is dat begrip van democratie iets dat boven je petje gaat ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:43   #15850
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ben jij je burgerrechten kwijt en kan je niet gaan stemmen ?
Of is dat begrip van democratie iets dat boven je petje gaat ?
Laten we eens een referendum houden in Vlaanderen:

Wat verkies je:

1) 15 miljard voor Oosterweel
2) 0,5 miljard voor een Nationaal voetbalstadion.

Durf eens
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 16:44   #15851
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hij zal zijn salsicha wel al in een Vlaamse pollo gestoken hebben. Maakt deel uit van de package.
Make love, not war. Niewaar ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 januari 2018 om 16:45.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 17:01   #15852
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hij zal zijn salsicha wel al in een Vlaamse pollo gestoken hebben. Maakt deel uit van de package.
Den Harry Potter van Catalonië? 't Zou me, op Flipse wijze, sterk verwonderen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 17:22   #15853
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Make love, not war. Niewaar ?
Te zien op de foto's lopen er altijd hete goelen rond hem. Hij is nu bepaald geen Adonis maar vrouwen doen graag een man binnen met macht, alhoewel hij dat ook niet meer heeft.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 17:44   #15854
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ben jij je burgerrechten kwijt en kan je niet gaan stemmen ?
Of is dat begrip van democratie iets dat boven je petje gaat ?
Als het aan mij lag zouden die van Antwerpen bijlange niet zoveel miljoenen uit stedenfonds gekregen hebben. Maar de democratische meerderheid in Vlaanderen bepaalt dat ik niet zelf mag beslissen waar ik mijn geld aan uitgeef. Zoals de democratische meerderheid in Spanje beslist dat de Catalanen niet zelf mogen beslissen waar ze hun geld aan mogen uitgeven.

PS ik reken er niet op dat vendelzwaaiers deze logica (kunnen) volgen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 18:08   #15855
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vaandelvlucht en herverkozen. Lijkt me een conterdictie in termietinis.
Euh, hij heeft de verkiezingen NIET gewonnen, dat hebben de C's gedaan.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 18:26   #15856
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hij zal zijn salsicha wel al in een Vlaamse pollo gestoken hebben. Maakt deel uit van de package.
Jaja, die kleine stinkerd heeft dat goed gezien : ribbedebie toen het gevaarlijk begon te worden en nu zit hij gratis in een luxe villa in vlaanderen te feesten, vogelen tegen de sterren op met dwaze kiekens van de Vlaemsche Volkschbeweghing of het VNJ die in hem een held zien. En zijn vice-premier van vroeger zit in jail op zijn knieën te smeken of ze aub willen vaseline gebruiken als ze hem serieel ass-rapen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 18:40   #15857
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jaja, die kleine stinkerd heeft dat goed gezien : ribbedebie toen het gevaarlijk begon te worden en nu zit hij gratis in een luxe villa in vlaanderen te feesten, vogelen tegen de sterren op met dwaze kiekens van de Vlaemsche Volkschbeweghing of het VNJ die in hem een held zien. En zijn vice-premier van vroeger zit in jail op zijn knieën te smeken of ze aub willen vaseline gebruiken als ze hem serieel ass-rapen.
I know nothing, I am from Girona.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 18:48   #15858
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
I know nothing, I am from Girona.
Girona, waar alleen maar sheephumpers leven... Het verklaart misschien enkele uiterlijke kenmerken, die toch wel gaan in de richting van wat chromosomale problemen in de familielijn...

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 19:40   #15859
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Als het aan mij lag zouden die van Antwerpen bijlange niet zoveel miljoenen uit stedenfonds gekregen hebben.
Begrijpelijk, als het aan mij lag stopten morgen de Vlaamse transfers naar de Walen.
We voelen beiden precies wel aan hoe de Catalanen zoal denken, eh ?
Citaat:
Maar de democratische meerderheid in Vlaanderen bepaalt dat ik niet zelf mag beslissen waar ik mijn geld aan uitgeef. Zoals de democratische meerderheid in Spanje beslist dat de Catalanen niet zelf mogen beslissen waar ze hun geld aan mogen uitgeven.
Er bestaat in Vlaanderen/Belgie/EU niet zoiets als een 'democratische meerderheid', gezien de politiekers die u hiermee aanduid, bij meerderheid tégen het BROV zijn.
Verre van 'democratisch' dus.
Citaat:
PS ik reken er niet op dat vendelzwaaiers deze logica (kunnen) volgen.
Kortom, zonder BROV kan je moeilijk spreken van een 'democratische meerderheid', al reken ik er ook niet direct op dat Belgo-fascisten deze logica (kunnen) volgen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 2 januari 2018 om 19:41.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 20:01   #15860
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Begrijpelijk, als het aan mij lag stopten morgen de Vlaamse transfers naar de Walen.
We voelen beiden precies wel aan hoe de Catalanen zoal denken, eh ?

Er bestaat in Vlaanderen/Belgie/EU niet zoiets als een 'democratische meerderheid', gezien de politiekers die u hiermee aanduid, bij meerderheid tégen het BROV zijn.
Verre van 'democratisch' dus.

Kortom, zonder BROV kan je moeilijk spreken van een 'democratische meerderheid', al reken ik er ook niet direct op dat Belgo-fascisten deze logica (kunnen) volgen.
Als we de uitslag van de laatste verkiezingen nemen, was er in Catalonië géén democratische meerderheid pro onafhankelijkheid.

Dat zijn lappen hé.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be