Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 22 december 2015, 08:35   #81
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Goed gezien, Bad Atilla!
Ook wij ZIJN die weg allang ingeslagen.
En ook al durf je geen verantwoordelijke aan te wijzen voor deze gang van zaken, het antwoord zit vervat in deze zin:
Ik wijs ze wel aan: het zijn de politici en de burgers. Het gaat om een collectieve verantwoordelijkheid waar, uiteraard, elke individu zijn eigen last draagt.

Citaat:
Je weet evengoed als ik waarom de N-VA "dat" niet lang zal kunnen volhouden. De reden is dat ze haar belofte voor verandering niet kan/mag houden. DE niet te ontkennen reden voor de kloof tussen de politiek en de burger. DE politiek houdt niet alleen haar woord niet, ze doet vooral niet wat de burger van haar verlangt, namelijk rekening houden met datgene waar de burger van wakker ligt. De politiek wéét wat de burger aan het hart ligt maar neemt beslissingen die daar compleet tegengesteld aan zijn.
Eigen belang eerst.
Totaal niet mee akkoord. De politiek moet zich bekommeren om het algemeen belang, niet om de individuele verlangen van de burgers. Ik heb er dus geen enkel probleem mee dat een partij tegen iets is, al is zelfs de overgrote meerderheid van de burgers er voorstander van. Als dat zo is, dan moet de burger dit beoordelen in het stemhokje.

Anderzijds is het zo dat een individuele burger van de politiek niet mag verwachten dat zij zijn persoonlijke, individuele problemen gaat oplossen. Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid. Dit betekent dat ook de burger, in zijn politieke acties, eigenlijk oog zou moeten hebben voor het algemeen belang.
Ik ben eigenlijk principieel tegen ideologische partijen, die zogezegd belangen van bepaalde groepen binnen de samenleving menen te vertegenwoordigen en te beschermen. Al besef ik wel dat het heel moeilijk is om dat te veranderen.

Maar wat stel ik vast: dat veel partijen beloftes doen waarvan zij begot goed weten dat zij niet vervuld kunnen worden. En wat doet de burger? Hij stemt voor die partijen. Niet omdat ze gaan doen wat zij moeten doen, maar omdat zij hem naar de mond hebben gepraat.

De wisselwerking politiek-burger wordt daarmee compleet ontwricht en er ontstaat een vicieuze cirkel: de politiek belooft, de burger gelooft die belofte en stemt, belofte wordt niet waargemaakt, burger verliest zijn vertrouwen, politiek probeert dat vertrouwen te herwinnen door nog meer te beloven, houdt zijn belofte niet, enz.
En op een bepaald moment is de kloof zo diep geworden, dat de wisselwerking stil valt. Dat is wat mij betreft het begin van het einde van het democratisch proces. Het is op dat ogenblik dat de demagogen en andere populisten op het toneel verschijnen met nog meer beloftes, die ze nog steeds niet kunnen waarmaken, maar waar de schuld dan op 'al die anderen' gelegd wordt met, in fine, het in vraag stelken van de democratie zelve.

Citaat:
Daar g�*�*t vlijmscherp met zijn "optimism is a moral duty".
Het is trouwens belachelijk om een partij weg te wuiven die landelijk 30% haalt en op enkele plaatsen ternauwernood 50%, maar het "niet zo'n slecht signaal" te vinden dat de centrumpartijen "de rest van de stemmen" haalden. En dat terwijl zelfs die stemmen beïnvloed werden door de berekende terugtrekking van één van die fameuze winnaars van de verkiezingen.
De FN is een prachtvoorbeeld van een partij die de mensen structureel naar de mond praat. O, pas op hoor, Hollande en Sarkozy doen dat ook maar ondanks alles slagen zij er nog in om een min of meer inclusief verhaal te vertellen, met nog een beetje oog voor het algemeen belang. Het verhaal van de FN is louter exclusief en stelt een samenlevingsmodel voor waar er totaal geen sprake meer is van algemeen belang.
Dat veel kiezers dat model verwerpen, is hun eigen keuze, hun eigen verantwoordelijkheid.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 22 december 2015, 08:38   #82
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Erg hé, dat er politici op een democratische manier aan de macht zouden kunnen komen wiens overtuiging niet strookt met die van moreel hoogstaand links.

Besef wel goed dat jullie door de volgehouden pogingen om politieke tegenstanders uit te sluiten het bedje spreiden voor véél gevaarlijker heersers.
'Jullie'? Wanneer heb ik gepoogd om politieke tegenstanders uit te sluiten?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 22 december 2015, 10:15   #83
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Ik stel toch maar vast dat het publiek hier zowat 'vastgeroest' en 'verouderd is
Ik heb toch de indruk dat er veel van het forumpubliek geolied is getransformeerd van radicalisme naar realisme en van N-VA fan naar N-VA hater. Het valt niet te ontkennen dat het aantal gefrustreerden is toegenomen en deze ontbreken een groot politiek retorisch talent dat ze vurig zouden kunnen napraten.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 22 december 2015, 10:19   #84
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Erg hé, dat er politici op een democratische manier aan de macht zouden kunnen komen wiens overtuiging niet strookt met die van moreel hoogstaand links.

Besef wel goed dat jullie door de volgehouden pogingen om politieke tegenstanders uit te sluiten het bedje spreiden voor véél gevaarlijker heersers.
In beide gevallen zitten we aan de vooravond van het einde van de democratie. Liever een gevaarlijke heerser dan de afstompende heerschappij van het gepeupel.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 22 december 2015, 10:55   #85
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb toch de indruk dat er veel van het forumpubliek geolied is getransformeerd van radicalisme naar realisme en van N-VA fan naar N-VA hater. Het valt niet te ontkennen dat het aantal gefrustreerden is toegenomen en deze ontbreken een groot politiek retorisch talent dat ze vurig zouden kunnen napraten.
Het komt een beetje hier op neer : de middenklasse die hier haar gal spuwt is net degene die door de regering uitgeperst wordt. Geen wonder dat ze gefrustreerd zijn. Des te meer omdat het politieke toneel zo'n beetje verworden is tot : ga maar stemmen, het maakt toch geen bal uit, je krijgt alleen nog maar een beetje meer van hetzelfde.

Is dat voldoende om niet een politiek talent nagepraat te hebben ?

Overigens, de meeste van de politiek retorische talenten zoals bijvoorbeeld een Caesar, een Augustus, een Cicero, recenter een Napoleon, een Hitler, hebben 1 ding gemeen : ze deden niets, maar dan ook niets voor het volk, enkel voor zichzelf.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline  
Oud 25 december 2015, 00:46   #86
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik wijs ze wel aan: het zijn de politici en de burgers. Het gaat om een collectieve verantwoordelijkheid waar, uiteraard, elke individu zijn eigen last draagt.



Totaal niet mee akkoord. De politiek moet zich bekommeren om het algemeen belang, niet om de individuele verlangen van de burgers. Ik heb er dus geen enkel probleem mee dat een partij tegen iets is, al is zelfs de overgrote meerderheid van de burgers er voorstander van. Als dat zo is, dan moet de burger dit beoordelen in het stemhokje.

Anderzijds is het zo dat een individuele burger van de politiek niet mag verwachten dat zij zijn persoonlijke, individuele problemen gaat oplossen. Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid. Dit betekent dat ook de burger, in zijn politieke acties, eigenlijk oog zou moeten hebben voor het algemeen belang.
Ik ben eigenlijk principieel tegen ideologische partijen, die zogezegd belangen van bepaalde groepen binnen de samenleving menen te vertegenwoordigen en te beschermen. Al besef ik wel dat het heel moeilijk is om dat te veranderen.

Maar wat stel ik vast: dat veel partijen beloftes doen waarvan zij begot goed weten dat zij niet vervuld kunnen worden. En wat doet de burger? Hij stemt voor die partijen. Niet omdat ze gaan doen wat zij moeten doen, maar omdat zij hem naar de mond hebben gepraat.

De wisselwerking politiek-burger wordt daarmee compleet ontwricht en er ontstaat een vicieuze cirkel: de politiek belooft, de burger gelooft die belofte en stemt, belofte wordt niet waargemaakt, burger verliest zijn vertrouwen, politiek probeert dat vertrouwen te herwinnen door nog meer te beloven, houdt zijn belofte niet, enz.
En op een bepaald moment is de kloof zo diep geworden, dat de wisselwerking stil valt. Dat is wat mij betreft het begin van het einde van het democratisch proces. Het is op dat ogenblik dat de demagogen en andere populisten op het toneel verschijnen met nog meer beloftes, die ze nog steeds niet kunnen waarmaken, maar waar de schuld dan op 'al die anderen' gelegd wordt met, in fine, het in vraag stelken van de democratie zelve.



De FN is een prachtvoorbeeld van een partij die de mensen structureel naar de mond praat. O, pas op hoor, Hollande en Sarkozy doen dat ook maar ondanks alles slagen zij er nog in om een min of meer inclusief verhaal te vertellen, met nog een beetje oog voor het algemeen belang. Het verhaal van de FN is louter exclusief en stelt een samenlevingsmodel voor waar er totaal geen sprake meer is van algemeen belang.
Dat veel kiezers dat model verwerpen, is hun eigen keuze, hun eigen verantwoordelijkheid.
Blabla









En deze. Keihard gecensureerd in de westerse media (IS-spot/film)

http://dailycaller.com/2015/12/21/do...nton-is-video/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 december 2015 om 01:04.
zonbron is offline  
Oud 25 december 2015, 03:25   #87
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
De politiek moet zich bekommeren om het algemeen belang, niet om de individuele verlangen van de burgers. Ik heb er dus geen enkel probleem mee dat een partij tegen iets is, al is zelfs de overgrote meerderheid van de burgers er voorstander van. Als dat zo is, dan moet de burger dit beoordelen in het stemhokje.

-

Maar wat stel ik vast: dat veel partijen beloftes doen waarvan zij begot goed weten dat zij niet vervuld kunnen worden. En wat doet de burger? Hij stemt voor die partijen. Niet omdat ze gaan doen wat zij moeten doen, maar omdat zij hem naar de mond hebben gepraat.
Daarom , vertrouw NOOIT een politieker !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 25 december 2015, 09:43   #88
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb toch de indruk dat er veel van het forumpubliek geolied is getransformeerd van radicalisme naar realisme en van N-VA fan naar N-VA hater. Het valt niet te ontkennen dat het aantal gefrustreerden is toegenomen en deze ontbreken een groot politiek retorisch talent dat ze vurig zouden kunnen napraten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 december 2015, 09:46   #89
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scheefprater Bekijk bericht
Jawel, als je wil dat politici doen wat ze beloven dan stem je best op het VB. Due partij heeft tenminste een realistisch programma en is vies aan elke vorm van populisme.

Op zoek naar een politieker van het VB die er ooit al eens in slaagde om iets verwezenlijkt te zien:

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 27 december 2015, 02:36   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Op zoek naar een politieker van het VB die er ooit al eens in slaagde om iets verwezenlijkt te zien:

.
Naar de verwezenlijking van hun eerste programmapunt is het idd zoeken bij het VB. Maar dat is evengoed het geval met de N-VA, en die partij maakt wél deel uit van de federale én Vlaamse dinges.

De vreemdelingenstandpunten van het VB worden daarentegen beetje bij beetje door andere partijen overgenomen. Ook door de N-VA.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 december 2015, 03:02   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
De politiek moet zich bekommeren om het algemeen belang, niet om de individuele verlangen van de burgers. Ik heb er dus geen enkel probleem mee dat een partij tegen iets is, al is zelfs de overgrote meerderheid van de burgers er voorstander van.
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=81


Citaat:
Liever een gevaarlijke heerser dan de afstompende heerschappij van het gepeupel.
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=84

Citaat:
Democratie of volksheerschappij is een staatsvorm waarbij de bevolking soeverein is en zichzelf regeert.
http://www.juridischwoordenboek.nl/w...dec.html#13062

Bad Atilla en ViveLaBelgique hebben hier dus allebei openlijk toegegeven dat ze tegen een staatsvorm zijn waarbij de bevolking souverein is.

Vive La Belgique gaat nog een heel stuk verder door de bevolking afstompend gepeupel te noemen. Hij vergeet dat hij zelf ook tot dat afstompend gepeupel behoort.
Hij beweert dat zijn voorkeur naar een gevaarlijke heerser gaat.
Hitler?
De Wever?
Goed om te weten. Dus niet meer kappen op "de grote leider" hé BUBBeltje?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 december 2015, 04:03   #92
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard



__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 27 december 2015, 06:45   #93
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Naar de verwezenlijking van hun eerste programmapunt is het idd zoeken bij het VB. Maar dat is evengoed het geval met de N-VA, en die partij maakt wél deel uit van de federale én Vlaamse dinges.

De vreemdelingenstandpunten van het VB worden daarentegen beetje bij beetje door andere partijen overgenomen. Ook door de N-VA.
«Ne confonds pas ton chemin avec ta destination. Ce n’est pas parce que c'est orageux aujourd'hui que cela signifie que tu ne te dirige pas vers le soleil»

Anthony Fernando

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 29 december 2015, 05:28   #94
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
«Ne confonds pas ton chemin avec ta destination. Ce n’est pas parce que c'est orageux aujourd'hui que cela signifie que tu ne te dirige pas vers le soleil»

Anthony Fernando

.
Dank U.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 29 december 2015, 15:33   #95
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Op zoek naar een politieker van het VB die er ooit al eens in slaagde om iets verwezenlijkt te zien:

.
Dat doen andere partijen voor hen, met niet in 't minst NVA & de grote leider op kop.
Pas op, ze doen dan zelfs alsof dat idee of voorstel uit hun eigenste koker ontsproten is!


Kwestie van hun hoop mestkevers stemmers niet te verliezen.
SDX is offline  
Oud 29 december 2015, 15:48   #96
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat doen andere partijen voor hen, met niet in 't minst NVA & de grote leider op kop.
Pas op, ze doen dan zelfs alsof dat idee of voorstel uit hun eigenste koker ontsproten is!


Kwestie van hun hoop mestkevers stemmers niet te verliezen.
SDX. Wie zijn die mestkevers ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 29 december 2015, 17:36   #97
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Naar de verwezenlijking van hun eerste programmapunt is het idd zoeken bij het VB. Maar dat is evengoed het geval met de N-VA, en die partij maakt wél deel uit van de federale én Vlaamse dinges.

De vreemdelingenstandpunten van het VB worden daarentegen beetje bij beetje door andere partijen overgenomen. Ook door de N-VA.
Dus Francken is goed bezig?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 29 december 2015, 19:51   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dus Francken is goed bezig?
Francken is in alle geval stukken beter bezig dan zijn voorgangers.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 30 december 2015, 11:23   #99
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Ja en het menselijke blijft.

Laat het VB maar mee bleiten met de sossen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline  
Oud 30 december 2015, 11:45   #100
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Ja en het menselijke blijft.

Laat het VB maar mee bleiten met de sossen.
Nog even natrappen naar de oude stal...
Another Jack is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be