Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2021, 22:14   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard Forum voor Democratie crowdfunding eigen internet studio

BETREFT: Steun de Vrijheid van meningsuiting op het internet, weg met censuur van Youtube, facebook, google enz enz

ONderwerp:
Forum voor Democratie crowdfunding eigen internet studio.

ja het internet moet VRIJ zijn, zelf heb ik mijn eigen Libertarische en Anarchistische en Anti ChRIST site he www.dewanand.com hahah al 16 jaar online met het Teken van het BEEST 666.6

Maar Thierry Baudet moeten wij ondersteunen, hij wil een vrije meningsuiting studio bouwen van FVD om zijn eigen audio visuele kanaal te ontwikkelen op internet met HI Tech, die nu overal te koop is. Youtube en facebook censureren teveel en zijn Anti White RACE en teveel WOKE dus dat moet maar een zachte dood sterven.

Ik zou zeggen, Steun Forum voor Democratie, er moet een FVD afdeling komen in Belgie en elk EU land denk ik, en ik ga hiervoor een Blueprint ontwikkelen, (doctrine codewoord hiervan is PIWICO)

zie info onder, mail het door en geef je mening gerust. Pro White Race zijn is geen zonde ok, zonder blanken zou er nu geen moderne Hi Tech beschaving op aarde zijn. Blanken zijn de uitvinders van mensenrechten en het bestrijden van sociaal onrecht denk ik.

-------------------------
https://www.fvd.nl/doneer


> FVD Update---------- Oorspronkelijk bericht ----------
> Van: Thierry Baudet <[email protected]>
> Aan: Waldo Dewanand D <[email protected]>
> Datum: 30 augustus 2021 om 21:45
> Onderwerp: Al 40% voor onze studio opgehaald. Help ons de eindstreep halen!
>
> Beste Waldo Dewanand D,
>
>
>
> Gisteren startte Forum voor Democratie een crowdfunding voor de uitbouw en professionalisering van onze studio.
>
>
>
> Een weergaloos succes: nú al, na slechts één dag, hebben we 40% van ons streefbedrag opgehaald.
>
>
>
> We leven steeds meer in een wereld van censuur, eenzijdige berichtgeving en middelmaat. Juist daarom zijn wij vastberaden om Forum TV in het leven roepen - een plaats voor vrijdenkers, waarheidsvinding en excellentie.
>
>
>
> Maar we zijn er nog niet! Nog 60% te gaan. Help ons de eindstreep halen en doneer ook via: fvd.nl/doneer. Alleen met uw steun kunnen we een vuist maken tegen het mediakartel, de onderwerpen bespreken die écht belangrijk zijn en de mensen uitnodigen die écht kundig zijn.
>
>
>
> Bouw mee aan ons bastion van het vrije woord!
>
>
>
> Ik wil u ook graag persoonlijk informeren over het succes van onze vorige crowdfunding. Met uw steun behaalden we het benodigde bedrag om YouTube voor de rechter te dagen. Ze dreigen ons kanaal - dat van een democratisch verkozen politieke beweging! - te verwijderen vanwege onze video’s over corona. Dankzij u vindt aanstaande woensdag de eerste zitting bij de rechter plaats. Wij eisen dat we ons geluid kunnen blijven laten horen. Ik houd u op de hoogte!
>
>
>
> Met strijdbare groet,
>
>
>
> Thierry Baudet




https://www.fvd.nl/doneer
--------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 30 augustus 2021 om 22:16. Reden: typfoutje
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2021, 13:56   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

geld is binnen ok ruim 45.000 euro
fvd moet doorgroeien ok ik moet thierry baudet vorderen openbaar om te mogen participeren met eigen ondergrondse en onafhankelijke Delftse Arische katten werkgroep ok
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2024, 11:27   #3
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.027
Standaard

waarvoor hebben die geld nodig ? voor een wagen met chaufeur voor hun voorzitter ??
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be