Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari Arts, senator en burgemeester van Laakdal.

 
 
Discussietools
Oud 8 januari 2007, 01:49   #1
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard beste patrick

Beste Patrick,

Ik had een hoop vragen voor je. Een hoop kritiek ook wat betreft jouw partij. Maar de moderatie hier heeft die weggeworpen. Dat is zo ongeveer hoe jouw partij wordt behandeld door de media.

Dus... ik had een paar vragen die pertinent waren maar intussen zijn ze gefilterd door de moderatie. Ik ga me dus enkel beperken tot de vraag hoe goed jouw partij ons land bestuurt. Kan je ons vertellen hoe we twee keer op de VLD kunnen stemmen om zeker te zijn dat die partij ons budget compleet door deuren en ramen smijt? Hoe positief kan ik dat verwoorden? Echt... hoe positief kan Slangen dat verkopen?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 11 januari 2007, 14:06   #2
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

hallo jazeker,

het is de eerste maal dat ik mee doe aan deze discussie-vorm maar heb ik het verkeerd voor , dat Patrick enkel antwoordt op de medico-gerelateerde vragen?
Of nog , alle eerder moeilijke vragen rond VU-verleden, VLD-optreden + eindbalans,...in de federale regering onbeantwoord zullen blijven
boerenverstand is offline  
Oud 11 januari 2007, 20:35   #3
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Beste Jazeker,

Ik heb de eerste versie van je vraag gelezen, en dat was geen vraag, maar een reeks beledigingen. Het is normaal dat de forummoderatie deze beledigingen heeft verwijderd. Het is dan ook onverantwoord dat je deze actie van de moderatoren in de schoenen van de heer Vankrunkelsven probeert te schuiven en meteen moord en brand en dictatuur roept.

Ook je huidige vraag is leugenachtig: je stelt het voor alsof de VLD het land naar de economische afgrond zou voeren. De waarheid is echter dat België gedurende de hele afgelopen legislatuur beter presteerde dan het gemiddelde van de Eurozone, zowel wat groei als overheidsdeficit betreft. Qua overheidsdeficit is de Belgische voorsprong zelfs zeer uitgesproken.

Kijk maar naar de cijfers: http://www.nbb.be/doc/dq/N/dq3/INE.pdf

Ik zou dus aan de heer Vankrunkelsven willen vragen wat de voorstellen van de VLD zijn om in de volgende legislatuur deze goede resultaten te consolideren en nog te verbeteren. Acht de VLD dit mogelijk zonder te raken aan ons sociaal model? Zal de voortzetting en "verstrenging" van het activeringbeleid, zoals voorgesteld door Verhofstadt, geen "collaterale schade" op sociaal vlak aanrichten?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 januari 2007 om 20:38.
Kallikles is offline  
Oud 11 januari 2007, 21:12   #4
Patrik Vankrunkelsven
 
 
Patrik Vankrunkelsven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 63
Standaard

Je stelt dat de VLD België economisch uitverkoopt. Niets is minder waar. Denk maar aan de overheidsfinanciën. De Vlaamse begroting is onder Dirk Van Mechelen kerngezond gemaakt. Volgend jaar zal Vlaanderen gewoon geen schulden meer hebben. Maar ook de federale begroting zit niet langer in het rood. Integendeel. Begin deze maand maakte de regering bekend dat de begroting van vorig jaar afsloot met een overschot van 0,1 procent van het BBP. Zes jaar op rij levert de federale regering een begroting in evenwicht af. En voor dit jaar voorziet de regering een overschot van 0,3 procent.

· De gezonde overheidsfinanciën zorgden mee voor een hoge economische groei. Vorig jaar bedroeg die maar liefst 3 procent. Dat is ook meer dan bij onze buurlanden. Er kwamen in 2006 alleen al 40.000 jobs bij. Sinds 2003 zullen er tegen midden dit jaar zowat 160.000 jobs zijn bijgekomen, toch niet meer zover van de beloofde 200.000.

· Het aantal nieuwe bedrijven bereikte in 2006 een recordhoogte: 64.000 nieuwe bedrijven. De werkloosheid zit op haar laagste peil in 4 jaar. In 2006 daalde de werkloosheid in Vlaanderen met 16,1 procent.

· Deze mooie resultaten komen niet vanzelf. Ze zijn het resultaat van de gevoerde politiek van lastenverlagingen. Denk maar aan de lastenverlagingen voor onze bedrijven, via de notionele intrestaftrek en de lastenverlaging voor ploegen- en nachtarbeid. Of aan de hervorming van de personenbelasting, waardoor een modaal gezin snel 3.000 euro minder belastingen betaalt. Denk ook aan de vele lastenverlagingen voor werkende mensen, zoals de Vlaamse belastingvermindering van Minister Van Mechelen of de federale jobkorting. En dan vergeten we de verlaging va de registratierechten of de afschaffing van de successierechten op de gemeenschappelijke woning. En ook in Brussel zorgde minister Guy Van Hengel voor de halvering van de Gewestbelastingen.

· Tenslotte heeft de regering Verhofstadt moedige beslissingen genomen. Het mooiste voorbeeld is het Generatiepact. Ondanks het verzet van de vakbonden heeft ze een pakket van maatregelen goedgekeurd die mensen langer aan de slag moeten houden. En dat is nodig om onze sociale zekerheid, onze welvaart veilig te stellen. Als we niets doen, komen onze pensioenen in gevaar.

Dit is een greep uit ons palmares....
Patrik Vankrunkelsven is offline  
Oud 11 januari 2007, 21:40   #5
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Met enig respect betse Patrick
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
Je stelt dat de VLD België economisch uitverkoopt. Niets is minder waar. Denk maar aan de overheidsfinanciën. De Vlaamse begroting is onder Dirk Van Mechelen kerngezond gemaakt. Volgend jaar zal Vlaanderen gewoon geen schulden meer hebben. Maar ook de federale begroting zit niet langer in het rood. Integendeel. Begin deze maand maakte de regering bekend dat de begroting van vorig jaar afsloot met een overschot van 0,1 procent van het BBP. Zes jaar op rij levert de federale regering een begroting in evenwicht af. En voor dit jaar voorziet de regering een overschot van 0,3 procent.
Een begroting kan enkel gezond genoemd worden wanneer het resultaat positief is zonder manipulatie. De huidige federale regering is kampioen in het vinden van éénmalige opbrengsten die enkel en alleen dienen in de opsmuk van de begroting maar die op langere termijn geen enkele toegevoegde waarde hebben

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
· De gezonde overheidsfinanciën zorgden mee voor een hoge economische groei. Vorig jaar bedroeg die maar liefst 3 procent. Dat is ook meer dan bij onze buurlanden. Er kwamen in 2006 alleen al 40.000 jobs bij. Sinds 2003 zullen er tegen midden dit jaar zowat 160.000 jobs zijn bijgekomen, toch niet meer zover van de beloofde 200.000.
Waarom dan toch maar zo een nipte begroting?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
· Het aantal nieuwe bedrijven bereikte in 2006 een recordhoogte: 64.000 nieuwe bedrijven. De werkloosheid zit op haar laagste peil in 4 jaar. In 2006 daalde de werkloosheid in Vlaanderen met 16,1 procent.
Het aantal nieuwe bedrijven moet men steeds met een korrel zout nemen, welke zijn effectief, welke slapend en welke ter kwader aard?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
· Deze mooie resultaten komen niet vanzelf. Ze zijn het resultaat van de gevoerde politiek van lastenverlagingen. Denk maar aan de lastenverlagingen voor onze bedrijven, via de notionele intrestaftrek en de lastenverlaging voor ploegen- en nachtarbeid. Of aan de hervorming van de personenbelasting, waardoor een modaal gezin snel 3.000 euro minder belastingen betaalt. Denk ook aan de vele lastenverlagingen voor werkende mensen, zoals de Vlaamse belastingvermindering van Minister Van Mechelen of de federale jobkorting. En dan vergeten we de verlaging va de registratierechten of de afschaffing van de successierechten op de gemeenschappelijke woning. En ook in Brussel zorgde minister Guy Van Hengel voor de halvering van de Gewestbelastingen.
Lastenverlagingen? Heel wat studies tonen aan dat onze lasten niet verlaagd zijn, dat we nog steeds tot de top van Europa behoren. Een verlaging heir wordt gecompenseerd met een verhoging ergens anders, men ziet de boemn in het bos niet meer staan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
Dit is een greep uit ons palmares....
Ik zou er, spijtig genoeg, niet te fier op zijn beste Patrick

VLD verhuist te veel naar links, Verhofstad vrijt Di Rupo op, voert campagne met Freya, ... waar is de tijd van zijn eerste burgermanifesten?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:03   #6
Patrik Vankrunkelsven
 
 
Patrik Vankrunkelsven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 63
Standaard

't ja het is nooit goed hé
Patrik Vankrunkelsven is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:12   #7
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Anderzijds hebben jouw blauwe vrienden zoals De Grauwe bewezen dat lastenverlagingen geen extra investeringen qua uitbouw van de productie teweeg brengen (Theorema van Schmidt, al sinds eind jaren '70 niet meer geldig), het geld wordt integraal versluisd naar de financiële markten om de speculatiedrang van hedge funds te ondersteunen en de verhoging van dividenden voor de aandeelhouders.
Wat wel klopt als een bus, is dat de lastenverlagingen een aanval zijn op het indirect loon van de werknemers, dit in combinatie met de solden inzake vennootschapsbelasting. Resultaat is dat er geen nieuwe jobs ontstaan, de investeringsgraad blijft dalen, de financiële markten juichen dat de paarse regering via een institutionele roofbouw het geld met bakken naar de beurs brengt en dat de gewone werknemer een groter deel van de lasten moet torsen.

Dit noemen we in de volksmond demagogie en volksverlakkerij. De politiek vreest meer de toorn van de kapitaalmarkten dan deze van het volk, en dan maar blijven babbelen over die verdomde kloof tussen politieke elite en bevolking.
__________________

Laatst gewijzigd door Praetorian : 12 januari 2007 om 01:41.
Praetorian is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:24   #8
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
't ja het is nooit goed hé
Veel zeggend antwoord Patrick

Bent U er van overtuigd dat onze begroting op basis van een fundamentele lange termijn politiek gezond is of bevestigt U dat er inderdaad geknutseld is om een aantal tekorten éénmalig toe te dekken?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 12 januari 2007 om 01:44.
Gun is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:32   #9
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
Je stelt dat de VLD België economisch uitverkoopt. Niets is minder waar. Denk maar aan de overheidsfinanciën.
Ik denk daaraan. Ieder jaar heeft de overheid gebouwen verkocht voor eenmalige operaties. Soms gewoonweg verkopen, maar meestal sale-and-lease-back operaties. Die operaties leggen een enorm zware last op de volgende regering en natuurlijk op de belasting betalende mens die nu al de meest belaste mens aan het worden is ter wereld (de cijfers van de OESO liegen er niet om).

Hoe ga je om met het feit dat heel wat krantenredacties afgedreigd zijn met het feit dat hun subsidiëring eraan gaat als ze niet wat liever schrijven over paars? Hoe bij Gazet van Antwerpen een paar mensen zijn buitengesmeten nadat Steveart zich ermee moeide?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:35   #10
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Hoe ga je om met het feit dat heel wat krantenredacties afgedreigd zijn met het feit dat hun subsidiëring eraan gaat als ze niet wat liever schrijven over paars? Hoe bij Gazet van Antwerpen een paar mensen zijn buitengesmeten nadat Steveart zich ermee moeide?
Dat doet niet alleen de regering. Toen De Grauwe zei dat het VBO zuivere propagandaleugens verkocht over de concurrentiepositie van ons land, kijkend naar de exponentiële groei van de bedrijfswinsten, werd hij afschilderd door onze patronale vrienden als een "neocommunistische herrieschopper".

Kennelijk kan je voor verschillende redenen worden monddood gemaakt, Jazeker.
__________________

Laatst gewijzigd door Praetorian : 12 januari 2007 om 01:36.
Praetorian is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:40   #11
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Dat doet niet alleen de regering. Toen De Grauwe zei dat het VBO zuivere propagandaleugens verkocht over de concurrentiepositie van ons land, kijkend naar de exponentiële groei van de bedrijfswinsten, werd hij afschilderd door onze patronale vrienden als een "neocommunistische herrieschopper".

Kennelijk kan je voor verschillende redenen worden monddood gemaakt, Jazeker.
Het kan me niet schelen wie het doet... als de media, die bekend staan als de vierde macht er aan toegeven dan hebben we een probleem dat groter is dan het Vlaams Belang aan de macht laten hoor.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:43   #12
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het kan me niet schelen wie het doet... als de media, die bekend staan als de vierde macht er aan toegeven dan hebben we een probleem dat groter is dan het Vlaams Belang aan de macht laten hoor.
Jawel, maar dit fenomeen is niet nieuw, de media worden reeds gecontroleerd vanaf hun ontstaan, en niet alleen in België, wereldwijd krijgt de wereldbevolking gekatalyseerde informatie.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 12 januari 2007 om 01:43.
Gun is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:46   #13
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Jawel, maar dit fenomeen is niet nieuw, de media worden reeds gecontroleerd vanaf hun ontstaan, en niet alleen in België, wereldwijd krijgt de wereldbevolking gekatalyseerde informatie.
Wat betreft België zal ik je zeker geloven. Als de Vlaming dagdagelijks werd getoond wat de Waalse media over hem verteld dan was Vlaanderen al onafhankelijk.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:48   #14
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Jawel, maar dit fenomeen is niet nieuw, de media worden reeds gecontroleerd vanaf hun ontstaan, en niet alleen in België, wereldwijd krijgt de wereldbevolking gekatalyseerde informatie.
Het erge is dat ik dit niet kan ontkennen, vermits ik mij wel aangetrokken voel tot het idee van een autonome publieke ruimte (Habermas). Deze zal er evenwel nooit komen in de huidige omstandigheden, vermits democratische controle over de economie niet wordt toegestaan. We hebben hier te maken met een particratische dictatuur van het extreme midden van de politiek en een ongenaakbare positie van de kapitaalconcentratie.
Hoe wil je dan ooit een vrije pers hebben?
__________________
Praetorian is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:49   #15
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat betreft België zal ik je zeker geloven. Als de Vlaming dagdagelijks werd getoond wat de Waalse media over hem verteld dan was Vlaanderen al onafhankelijk.
Volmondig mee akkoord. De vlaming zou per week eens een uurtje of 2 naar Rtbf, Télé21 of RTL-Tvi moeten zappen en de informatieprogramma's volgen. De verschillen tussen Noord en Zuid zouden dan pas worden geïdentificeerd en de gemiddelde Antwerpenaar of Bruggeling zal geen wenkbrauwen meer fronsen waarom de splitsing van de BH van Vilvoorde zo hoog op de agenda staat.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 12 januari 2007, 01:57   #16
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Het erge is dat ik dit niet kan ontkennen, vermits ik mij wel aangetrokken voel tot het idee van een autonome publieke ruimte (Habermas). Deze zal er evenwel nooit komen in de huidige omstandigheden, vermits democratische controle over de economie niet wordt toegestaan. We hebben hier te maken met een particratische dictatuur van het extreme midden van de politiek en een ongenaakbare positie van de kapitaalconcentratie.
Hoe wil je dan ooit een vrije pers hebben?
Vrije pers is sowiso een utopie ... Vrije pers bestaat niet en kan/zal nooit bestaan.

Het enige wat ons een objectief beeld kan geven is veelvoudige informatiebronnen. We staan hier in Europa nog een stuk steviger dan bijvoorbeeld de US of Rusland maar schaalvergroting heeft er intussen ook voor gezorgd dat bij voorbeeld volgende kranten uit dezelfde hand eten:
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 12 januari 2007 om 01:58.
Gun is offline  
Oud 12 januari 2007, 02:01   #17
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
't ja het is nooit goed hé
Dat lijkt me het enige antwoord dat Paars heeft op legitieme kritiek. En daarom is het goed dat Paars van de macht wordt verwijderd. Een paar meevallers op economisch gebied valoriseren als een paarse overwinning is ongepast. Je weet heel goed dat de paarse regeringen hopen vastgoed via sale-and-lease-back operaties hebben gebruikt om hun begroting gezond te houden. Hoe ziek kan je zijn om de volgende generatie met zulk een schuld op te zadelen?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 12 januari 2007, 02:15   #18
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Hoe ziek kan je zijn om de volgende generatie met zulk een schuld op te zadelen?
Het zijn niet de partijmandatarissen die de gevolgen van hun beleid zullen ondervinden. Accumulatie van postjes blijft een modus operandi om iedereen tevreden te houden. Je denkt toch niet dat het politieke establishment loonmatiging op zichzelf wil toepassen.
__________________
Praetorian is offline  
Oud 12 januari 2007, 02:35   #19
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Het zijn niet de partijmandatarissen die de gevolgen van hun beleid zullen ondervinden.
Neen.. met wat jaren ervaring krijgen ze wel wat jobjes die zonder belasting zijn.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 12 januari 2007, 10:25   #20
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Neen.. met wat jaren ervaring krijgen ze wel wat jobjes die zonder belasting zijn.
Foei Jazeker, dat is antipolitiek.
__________________
Praetorian is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be