Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 januari 2016, 23:48   #141
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
2
Et tu Brute.

Gij ziet er nog wel toekomst in?


Demonstraties tégen verkrachtende bendes mohamedanen worden met waterkanonnen uiteen gedreven, de verkrachtende bendes mohamedanen wordt geen haar gekrenkt?

Ze worden zelfs niet gevonden, de pers probeert 't weg te moffelen, pas nadat in lokale media er over bericht wordt, moet de MSM wel volgen. Dan wordt met alle geweld geprobeerd hetgeen gebeurde af te zwakken, excuses gezocht, tot haast net nog niet de schuld bij de autochtoon gelegd.

'n Duitse politica verklaart openlijk in haar parlement dat zij 't "GUT" vindt dat de Duitse bevolking vervangen wordt door mohamedanen.


En IK ben degene waar jullie aan twijfelen???
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 00:01   #142
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Anti-islam Facebook accounts worden verwijderd.

Islam kritiek wordt bestempeld als racisme/nazi.

Decennialang verkrachtingen door mohamedanen in haast elke Europese hoofdstad.

In 't VK werden jarenlang ettelijke meisjes en minderjarige kinderen misbruikt door Pakistani mohamedanen genaamd "grooming", mensen die aangifte deden werden weggestuurd, niet geloofd, er werden geen verslagen opgemaakt om niet als "racist" bestempeld te worden.

Terroristische aanslag na aanslag in 't hart van Europa, welke maatregelen nemen politici; de grenzen steeds verder openzetten voor mohamedanen.

Enzovoorts enzovoort ...

En aan MIJ wordt getwijfeld.


Ik zou 'n voorspelling willen doen, maar ik laat jullie de toekomst zelf ontdekken. 't Zo gehate VB heeft die voorspellingen al decennia geleden gemaakt, stuk voor stuk worden ze bewaarheid. De rest zal ook bewaarheid worden.

Je kan je er tegen verzetten tot ze in de meerderheid zijn en dan worden onze rechten en vrijheden, waar onze voorouders zo hard voor gestreden hebben, in de vuilbak gesmeten, vervangen door barbaarse sharia wetten, er zijn zelfs al heelder wijken in ons Europa waar die reeds toegepast worden.


.....
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 00:02   #143
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Et tu Brute.

Gij ziet er nog wel toekomst in?


Demonstraties tégen verkrachtende bendes mohamedanen worden met waterkanonnen uiteen gedreven, de verkrachtende bendes mohamedanen wordt geen haar gekrenkt?

Ze worden zelfs niet gevonden, de pers probeert 't weg te moffelen, pas nadat in lokale media er over bericht wordt, moet de MSM wel volgen. Dan wordt met alle geweld geprobeerd hetgeen gebeurde af te zwakken, excuses gezocht, tot haast net nog niet de schuld bij de autochtoon gelegd.

'n Duitse politica verklaart openlijk in haar parlement dat zij 't "GUT" vindt dat de Duitse bevolking vervangen wordt door mohamedanen.


En IK ben degene waar jullie aan twijfelen???
U hebt de strijd opgeheven. Uw woorden zijn hol.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 00:10   #144
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U hebt de strijd opgeheven. Uw woorden zijn hol.
't Doet pijn, nietwaar, de harde waarheid?

Op welke manier strijdt u.

Ik heb van u noch 'n ander hIer ook geen "strijd" gezien, enkel dezelfde "holle" woorden op 'n forum, zelfs vele malen gematigder dan mijn woorden, want ik ben tenminste niet bang zoals de meesten die zelfs in 't openbaar hun mond niet eens durven open te trekken, luidop verkondigen hoe ze over die hele zooi denken, toch niet in Blg. Waar iedereen rondloopt met angst, angst om iets fout over mohamedanen te zeggen.

De zeldzame X dat ik nog in Blg. kom, zeg ik zelfs luidkeels wat en hoe ik er over denk.

Ook hier, waar ik woon, maar zo verschrikkelijk politiek correct als in Blg. is hier nog lang niet!

Laatst gewijzigd door SDX : 11 januari 2016 om 00:11.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 00:13   #145
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Doet pijn, nietwaar, de harde waarheid?
Kuch. Al vele jaren geleden heb ik hier op dit forum aangegeven dat Europa moe is en zijn eigen ondergang aan het graven is.

In tegenstelling tot u berust ik evenwel niet in de feiten. Laat dat nu het enorme verschil tussen u en mij zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 00:28   #146
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Kuch. Al vele jaren geleden heb ik hier op dit forum aangegeven dat Europa moe is en zijn eigen ondergang aan het graven is.

In tegenstelling tot u berust ik evenwel niet in de feiten. Laat dat nu het enorme verschil tussen u en mij zijn.
Van dat enorme verschil heeft nog niemand beterschap gevoeld.

Je doet ook niets, zelfs waarschijnlijk nog heel wat minder dan ik.

Jij berust niet in de feiten en dat is jouw strijd?

Voor de rest niks, enkel wat holle woorden op 'n forum en op de slippen van de mohamedanen meerijden als 't toevallig uitkomt voor jouw kerk, als 't jouw Romeinse kerk aan wat meer macht zou kunnen helpen.

Dat is pas hypocriet.

't Enige land ter wereld dat zich verzet tegen mohamedaans geweld op de enige manier die moh1medanen begrijpen ontzeg jij bestaansrecht omwille van jodenhaat, daar meeheulen met mohamedanen die exact hetzelfde doen dan mohamedanen wereldwijd; terreur, moord, geweld, doden, verkrachten, onderwerpen ...

Hypocrieter kan zelfs niet en jij durft te stellen dat je niet berust.

Je hebt zelfs nooit 'n strijd gestreden, je durft waarschijnlijk in je eigen land niet eens luidop te zeggen wat je denkt over islamisering en de massa verkrachtingen van laatstleden.

Laatst gewijzigd door SDX : 11 januari 2016 om 00:31.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be