Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2016, 22:41   #221
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ja, dus ? Die uitspraak van Trump heeft hier weinig stof doen opwaaien. Ben je heel zeker dat je geen spijkers op laag water zoekt ?

Toch niet.
De verontwaardigde toon waarop men in het nieuws zei dat Trump wou samenwerken met Rusland zei genoeg.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2016, 22:48   #222
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Toch niet.
De verontwaardigde toon waarop men in het nieuws zei dat Trump wou samenwerken met Rusland zei genoeg.
De "verontwaardigde" toon...

Je argumenten zijn wel extréém mager.

Leugens verkopen dat Clinton WO III wil starten vormt blijkbaar geen probleem. Maar TV presentatoren moeten op hun toon letten als ze het over Trump hebben, of het zit er tegen.

Twee maten en twee gewichten.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2016, 04:06   #223
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Daar zeg je zowat!
Persoonlijk denk ik dat hij nooit veronderstelde dat het menens kon worden, zijn oorspronkelijke gooi naar GOP nominee.
Lees ik nu toch niet wat diene nu schrijft in de Huffie post, zeker.
Geen fan van Mickey Moore maar (buiten de details die ik niet kan checken) hij geeft wel mijn buikgevoel goed weer!
Trump loosing it on purpose?
Oud 18 augustus 2016, 05:23   #224
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees ik nu toch niet wat diene nu schrijft in de Huffie post, zeker.
Geen fan van Mickey Moore maar (buiten de details die ik niet kan checken) hij geeft wel mijn buikgevoel goed weer!
Trump loosing it on purpose?
Formidabel stuk ! In de laatste paragraaf geniet hij duidelijk om Trump en bij uitbreiding de hele GOP onder de bus te gooien. Zalig.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2016, 07:02   #225
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar zeg je zowat!
Persoonlijk denk ik dat hij nooit veronderstelde dat het menens kon worden, zijn oorspronkelijke gooi naar GOP nominee.
Clinton & Trump het is beiden hun 2 e poging om Presidentschap ... dus
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2016, 07:48   #226
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
ze vermelden steeds wanneer Trump iets zegt, maar nooit die keren dat ie sereen en verstandig zwijgt.
Zoals die keer in 1974 bedoel je, toen Trump even sereen en verstandig zweeg? Dat moet dan zowat de laatste keer geweest zijn, vermoedelijk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 01:42   #227
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Oud 19 augustus 2016, 13:56   #228
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het Amerikaanse imperialisme is brutaal, maar wel een vooruitgang t.o.v. het koloniale bestuur van de Europese imperialismen.
Dat is niet moeilijk : er zijn ook zovele jaren tussen.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 19:12   #229
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Hoe verklaar je de welwillende houding van Trump jegens Poetin? Zijn adviseur zat er achter.
De campagneleider van de Amerikaanse presidentskandidaat Donald Trump, Paul Manafort, is opgestapt. Hij was voor de tweede keer in een week in opspraak geraakt. Hij en een naaste medewerker zouden hebben verzwegen dat ze jarenlang actief waren als lobbyist voor de pro-Russische regering van de toenmalige Oekraïense president Janoekovitsj. NOS
Het lot van de wereld ligt in de handen van slechts enkele figuren.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2016, 21:54   #230
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
De "verontwaardigde" toon...

Je argumenten zijn wel extréém mager.

Leugens verkopen dat Clinton WO III wil starten vormt blijkbaar geen probleem. Maar TV presentatoren moeten op hun toon letten als ze het over Trump hebben, of het zit er tegen.

Twee maten en twee gewichten.
Ik meen dat dit onjuist is. De ganse Vlaamse pers = kranten, radio en TV is anti Trump en pro Clinton. Maar het zal verkeren bij de eerstvolgende peilingen.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2016, 22:26   #231
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Ik meen dat dit onjuist is.
Wat is er precies onjuist aan ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2016, 23:04   #232
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

http://100percentfedup.com/mother-of...-viral-letter/

Only a military mom could write such a fantastic testimony and rebuke to the Muslim pawn used by Hillary’s campaign at the Dem Convention to trash Donald Trump. The Facebook letter below is so great and so powerful that it’s gone viral. We hope you will read and share because it’s time to support our military 100% in this war against terror!

o the Muslim Gold Star father that spoke at the DNC…..I have some thoughts on your comments. I am a Blue Star mother. My deepest condolences on the loss of your son. No family should have to endure such a loss. That being said….while your son is a hero, you Sir, are NOT. My son has served three tours of combat in the countries you and your family came from. Iraq and Afghanistan were his introduction to adulthood and service to something bigger than our individual selves. He was blown up by an IED set by your countrymen. His Purple Heart is a testament to his love of America and our freedoms. I have suffered through his multiple combat tours in Iraq and Afghanistan….never knowing from moment to moment if he would return home in a flag draped coffin. It is torture when a mother wakes up to this day after day and sees the atrocities happening over there on the news and being helpless to change a thing. My comments to you will probably offend you. I do not apologize. These things need to be said. Unlike you, I could NEVER use my son’s death as a pawn piece in support of a woman that left “America’s treasure” (Hillarys words) to die unaided in Benghazi. The same woman that says vile things to her military details there to protect her. You, Sir, are supposed to be a witness to your son’s bravery and sacrifice. Instead you stood on a stage and promoted the woman that upholds the very people that killed your son. You became a political PAWN that promotes pandering to our enemy. You desecrated your son’s memory by your words. You did not utter one word of outrage at anyone but Donald Trump. Are you forgetting that Trump did not kill your son. He had nothing whatsoever to do with these wars. His memory should mean more to you than five minutes of fame on the stage of the party that voted to send your son to war. The same party that for eight years has denied and cheated our veterans out of their deserved medical care. Who for the last three years has cut our veterans pay.

Of note…your wife stood SILENT. She stood with her head covered, never uttering a word about her loss. She submitted to you being her voice in front of the country. She abdicated her free voice to you…..as would any good Sharia wife and mother. Let me say, this was not lost on the other American military moms….myself included. Had it been my son being “used” as a political PROP, no one could have silenced me. I would be voicing my grief, my pride, my love of him to the world. A man cannot speak to a mothers loss. No man knows her heart at the loss of a child. She did her heroic son a disservice by her silence. She should have uncovered her head and her heart to be the American mother you claim. And last if all….you dared to flash your picket Constitution and ask if Trump has read it. I dare to ask you, Sir….HAVE YOU READ IT? If you say yes, then I dare ask you HOW you could represent that party? HOW can you support this woman? How can you affiliate your family with a party and candidate that cannot even call the radicals that killed your son what they are? How can you support a current administration that diminishes your son’s death by denying he had an enemy? And if you have read our Constitution, how could you cover your soulmate in colorful submissive sheets and have the audacity to speak FOR her? Your son died for that Constitution you so carelessly waved around on national TV in support of the very party that exists to destroy it. As a soldier’s mother….NO ONE could ever speak for me. I find your outrage artificial. I find your party affiliation offensive. I find your wife’s silence atrocious and offensive. I find YOU a political FOOL. I find your son to have been your greatest accomplishment, and you, Sir, have dishonored him. I hope you memorize that picket constitution so you will understand what it means to be a REAL American and hero. You are not one. You were USED. Your son WOULD NOT be proud of you. My only hope is that when MY son goes a fourth time to combat radical Islamic terrorist’s, ( and he WILL) he will know that his mother never stood submissively SILENT about an American hero. Yes, your son was a hero that could not be manipulated but, you, Sir, are a weak minded FOOL. I would love to hear your thoughts this morning about the 1500 American soldiers on the air base in Turkey being held as basic hostages as I type. Not a word from this president or party you adore…or the media that so thoroughly manipulated and used you and your wife. So…what say you Sir??? What will you say to a Blue and Gold Star family if these heroes die? In my opinion, you will say NOTHING.
Oud 22 augustus 2016, 07:07   #233
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Ik meen dat dit onjuist is. De ganse Vlaamse pers = kranten, radio en TV is anti Trump en pro Clinton. Maar het zal verkeren bij de eerstvolgende peilingen.
Dat is toch logisch.
Trump past in het rijtje van populistische/dictatoriale leiders als Poetin en Erdogan ,
volksmenners die de democratie en rechtstaat niet nauw nemen.
Hij is niet alleen een gevaar voor Amerika ,maar ook voor Europa.
Alleen de Poetin knuffelaars dwepen met hem en de Vlaamse media zijn dat niet.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 12:59   #234
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
I would love to hear your thoughts this morning about the 1500 American soldiers on the air base in Turkey being held as basic hostages as I type.
Whahaha wat een gebrainwashed'e koe

Bedankt om te delen altijd goud zo'n 'Facebook Letter'

edit: nog grappiger nu ik de bron gevonden heb

Citaat:
I’m not saying we should just hand the guy over to Erdogan without any credible evidence that he’s guilty, but we’re the most powerful damn nation on the PLANET!! Why are we letting this pissant push us around and tacitly threaten our military?!
Citaat:
I dunno. This administration seems way too comfy with terrorists attacking an American embassy, terrorist-supporting Iran taking our sailors hostage and humiliating them, and now our supposed ally holding 1,500 U.S. military hostages.

Laatst gewijzigd door Klein Licht : 22 augustus 2016 om 13:06.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 13:05   #235
geertvdb

Standaard

Citaat:
http://100percentfedup.com/mother-of...-viral-letter/

Only a military. bla bla bla a Blue and Gold Star family if these heroes die? In my opinion, you will say NOTHING.
Wat betekent dit eigenlijk:
Matthew7:10: Because strait is the gate, and narrow is the way , which leadeth unto life, and few there be that find it.

Denkt gij dat God aan de kant van Trump staat?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 14:58   #236
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Matthew7:10: Because strait is the gate, and narrow is the way , which leadeth unto life, and few there be that find it.

Zei de man met het God en Bijbelcomplex
Oud 22 augustus 2016, 14:59   #237
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Whahaha wat een gebrainwashed'e koe

Bedankt om te delen altijd goud zo'n 'Facebook Letter'

edit: nog grappiger nu ik de bron gevonden heb
Blabla
Oud 22 augustus 2016, 15:41   #238
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Blabla
Toch een interessante graadmeter van uw inschattingsvermogen bij zulke kwesties...

Bent u net als uw heldin echt van mening dat, toen de Turkse regering (in het midden van een couppoging) tijdelijk haar luchtruim gesloten had, Obama bommen op Ankara had moeten gaan gooien??

Wat denkt u dat de gevolgen daarvan geweest zouden zijn?

Dat is toch interessant
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 15:45   #239
Adrian M

Standaard

Citaat:

Er sterk m'n bedenkingen bij, maar mogelijk een goede tip van Trillo voor Trump.

Gesprek tussen "Tirillo de nar" en één van ’s konings ridders:
‘Goed gesproken, ridder’, zei de nar. ‘Als u maar onthoudt dat u, als u tegen het kwaad vecht,
zelf nog niet goed bent! Goed en kwaad zijn elkanders vijanden, maar ze kunnen dicht bij elkaar liggen.’
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 18:30   #240
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:

Ja de apostel Trump

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be