Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 maart 2016, 12:07   #21
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen dat is op evenwicht. Net zoals ik mijn gedachten op evenwicht wil houden.
De vluchtelingen zijn mede dupe van een wereldcrisis.
Bouw bruggen in plaats van muren.
Neen ik ben van een ander gedacht , ik hou niet van chaos en armoede werkt aanstekelijk ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:10   #22
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Oorlog is chaos. De wereld verkeert weldra wellicht in een wereldoorlog.
Mensen die zo'n conflict willen vermijden dienen geholpen te worden.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:12   #23
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Oorlog is chaos. De wereld verkeert weldra wellicht in een wereldoorlog.
Mensen die zo'n conflict willen vermijden dienen geholpen te worden.
Alleen jammer dat we erbij gesleurd worden gelijk wilden zwijnen ... zonder dat we willen of er iets mee te maken hebben,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:14   #24
korvo
Gouverneur
 
korvo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Locatie: Zoniënwoud
Berichten: 1.446
Standaard

Er wonen hier al veel te veel mensen op deze voorschoot, en in die zin zie ik een daling van de bevolking als iets positiefs. Vergrijzing? Overstappen van het huidige repartitiestelsel voor pensioenen naar een (grotendeels) kapitalisatiestelsel zou al veel soelaas brengen. Uiteraard zijn we hier al eigenlijk te laat mee. Het invoeren van ongeletterden met een ongezonde obsessie voor een ingebeeld vriendje brengt geen zoden aan de dijk. Integendeel.
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:16   #25
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Het is wat het is. Maar mensenlevens staan wel op spel. En wat gaat ge doen als het kalifaat Rome overneemt? En het zou bijna aan uw deur staan muilekoek. Wat gaat ge dan doen? Toch ook vluchten?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:17   #26
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Oorlog is chaos. De wereld verkeert weldra wellicht in een wereldoorlog.
Mensen die zo'n conflict willen vermijden dienen geholpen te worden.
Ik kots van die klote immigratie en ik ga mij verzetten tegen jullie vuile verkrachtende opdringende smeerlapperij die jullie door de strotten wil duwen van de betere bevolking ,,, ik spuw erop! op heel uw immigratie .
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:18   #27
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Van mij moet ge ze niet integreren he, wel helpen.
Voor oorlog is direct een akkoord bereikt, maar om ergens een groot kamp te bouwen (wat op weken tijd kan) is er geen geld/tijd/politieke moed?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:31   #28
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
We gaan die mensen sowieso opvangen. En ergens is dat goed.
Niemand hoeft oorlog te ondergaan, dat is niet waarvoor wij geboren zijn.
Hoeveel tientallen of honderden miljoenen moeten we er volgens u opvangen? En ondertussen onze levensstandaard bewaren of mag die ook met een factor 10 verminderen?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:34   #29
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Iedereen op vlucht van oorlog.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:38   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Iedereen op vlucht van oorlog.
Een getal graag....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:41   #31
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Iedereen op vlucht van oorlog.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:45   #32
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het is wat het is. Maar mensenlevens staan wel op spel. En wat gaat ge doen als het kalifaat Rome overneemt? En het zou bijna aan uw deur staan muilekoek. Wat gaat ge dan doen? Toch ook vluchten?
uwe parlé is nogal luchtig ,, hou godverdomme die stomme grenzen dicht dan gaat uw kalifaat Niet tot in Rome geraken ! en nu wil ik u verwijten ! jammer dat het niet mag hé of het was nogal een rijtje die ging uitvliegen!
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:47   #33
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kindergeld beperken tot op 2 kindjes , zou een prachtige stunt zijn voor de begroting besparingen ! reken maar eens dik uit wat dit zou opbrengen !
'k Wil nog zover gaan dat het derde nog een klein beetje krijgt.
Het eerste natuurlijk het meeste.
De tweede flink wat minder, vooral wat betreft de geboortepremie.
De derde, allez kom, geef het 50 euro per maand.

En de fiscale aftrek voor kinderen ten laste, mag volledig afgeschaft worden, mits bugdet-neutraal tegenover de kinderbijslag.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:48   #34
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Van mij moet ge ze niet integreren he, wel helpen.
Voor oorlog is direct een akkoord bereikt, maar om ergens een groot kamp te bouwen (wat op weken tijd kan) is er geen geld/tijd/politieke moed?
En helpen wablief ? kga ne keer iets zeggen hé de eersten die nog op mijnen oprit durft te komen om nog maar iets te vragen hé ....geef ik ne schop onder zijn kloten .... zo simpel zal het zijn.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:51   #35
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
uwe parlé is nogal luchtig ,, hou godverdomme die stomme grenzen dicht dan gaat uw kalifaat Niet tot in Rome geraken ! en nu wil ik u verwijten ! jammer dat het niet mag hé of het was nogal een rijtje die ging uitvliegen!
Keyboardwarriortje van k... mijn g...
Mensen zijn op de vlucht met hun kinderen, wenst gij ze de dood toe?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:55   #36
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Keyboardwarriortje van k... mijn g...
Mensen zijn op de vlucht met hun kinderen, wenst gij ze de dood toe?
Als het islamieten zijn zal het me worst wezen wat er mee gebeurt.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:56   #37
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Neen !!!!

Dat is een gevaarlijke drogreden !!

We zitten in een verkeerde vicieuze cirkel. Altijd maar bevolkingsaangroei, dat is verkeerd.

Want als de immigranten van nu ouder worden, dan gaan we nog meer jongeren nodig hebben enz. enz. Exponentieel meer.

Er is maar één ding te doen, en dat is door de zure appel bijten.
Het bevolkingsaantal langzaam laten dalen, en onderwijl niet teren op meer en meer kinderen of meer en meer jongeren.

Ideaal is dat het aantal inwoners in Vlaanderen zou zakken van de nu bijna 6 mio, naar ongeveer 4 mio.

.
Allemaal goed. Maar wat denkt Voka en dergelijke daarover? Iets heel anders als ik hun propagandakanalen lees (de Tijd ed). Mischien kan het NVA die organisaties waarmee ze bevriend zijn eens proberen op te voeden.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:58   #38
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Keyboardwarriortje van k... mijn g...
Mensen zijn op de vlucht met hun kinderen, wenst gij ze de dood toe?
Jaja en waarom zijn ze met miljoenen!! op de vlucht heeeeeeeeeeeeee omdat ze godverdomme kweken gelijk de konijnen al 50 jaar vanhier en hun land naar de kloten schieten van stommigheid ! aah en dan moet de Vlaming maar plaats maken en helpen hé ...allemaal zo poepsimpel de Vlaming moet maar opdraaien voor heel die Wereld kwestie ... weer een dik verwijt geef ik met plezier (B .st.a.)
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 12:59   #39
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Neen !!!!

Dat is een gevaarlijke drogreden !!

We zitten in een verkeerde vicieuze cirkel. Altijd maar bevolkingsaangroei, dat is verkeerd.

Want als de immigranten van nu ouder worden, dan gaan we nog meer jongeren nodig hebben enz. enz. Exponentieel meer.

Er is maar één ding te doen, en dat is door de zure appel bijten.
Het bevolkingsaantal langzaam laten dalen, en onderwijl niet teren op meer en meer kinderen of meer en meer jongeren.

Ideaal is dat het aantal inwoners in Vlaanderen zou zakken van de nu bijna 6 mio, naar ongeveer 4 mio.

.
Inderdaad, volledig mee eens. Trouwens, hoeveel heeft de immigratie ons al gekost? Als men eerlijk is, moet men toch toegeven dat sinds de grote immigratiegolven de criminaliteit enorm gestegen is. Gevangenissen moeten worden bijgebouwd. De sociale kassen zijn leeggezogen. Men moet steeds geld pompen in de integratie, die in feite niet echt van de grond komt. In Nederland heeft men enkele jaren geleden een voorzichtige berekening gemaakt (de poco's zullen natuurlijk nooit de ware kost van de immigratie bekendmaken) dat de immigratie jaarlijks 8 miljard euro kost. Intussen zal dat al veel hoger liggen. Op 50 jaar is dat een potje van minstens 400 miljard euro. Leuk bedrag om de tijdelijke vergrijzing te overbruggen. Bovendien haalde en haalt men de verkeerde 'soort' naar Europa. Men had bijvoorbeeld beter Japanners 'uitgenodigd' in plaats van middeleeuwse godsdienstfanaten die onze levensstijl verachten, maar wel schaamteloos van onze sociale voorzieningen profiteren.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 maart 2016 om 13:02.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 13:08   #40
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Inderdaad, volledig mee eens. Trouwens, hoeveel heeft de immigratie ons al gekost? Als men eerlijk is, moet men toch toegeven dat sinds de grote immigratiegolven de criminaliteit enorm gestegen is. Gevangenissen moeten worden bijgebouwd. De sociale kassen zijn leeggezogen. Men moet steeds geld pompen in de integratie, die in feite niet echt van de grond komt. In Nederland heeft men enkele jaren geleden een voorzichtige berekening gemaakt (de poco's zullen natuurlijk nooit de ware kost van de immigratie bekendmaken) dat de immigratie jaarlijks 8 miljard euro kost. Intussen zal dat al veel hoger liggen. Op 50 jaar is dat een potje van minstens 400 miljard euro. Leuk bedrag om de tijdelijke vergrijzing te overbruggen. Bovendien haalde en haalt men de verkeerde 'soort' naar Europa. Men had bijvoorbeeld beter Japanners 'uitgenodigd' in plaats van middeleeuwse godsdienstfanaten die onze levensstijl verachten, maar wel schaamteloos van onze sociale voorzieningen profiteren.
Dat is het juist we worden bewerkt door de maffia ze liegen ons van alles voor , allemaal om hun fouten te bedekken .... en ge zijt toch ook wel gewaar dat ons land en Europa naar de kloten aan het gaan is ... die het nu nog niet snapt is echt heel onnozel , het gaat wel zeer vlug bergaf ....meer dan 3miljard tekorten de vluchtelingencrisis is er nog niet eens bij gerekend !! gehoord op nieuws TV ja wat zeg het beloofde land is klaar gekomen
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be