Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2020, 00:29   #42981
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

In Protestantse Refodorpen is het virus waarschijnlijk een straf van God. Rutte dacht vast aan de reformatorische stem toen hij het principe van groepsimmuniteit voorstelde.

Nou ja, ik hoop op zo min mogelijk doden in alle landen en ik mijd menselijk contact en doe mijn deel.

Laatst gewijzigd door Weyland : 21 maart 2020 om 00:47.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 07:59   #42982
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
In Protestantse Refodorpen is het virus waarschijnlijk een straf van God. Rutte dacht vast aan de reformatorische stem toen hij het principe van groepsimmuniteit voorstelde.

Nou ja, ik hoop op zo min mogelijk doden in alle landen en ik mijd menselijk contact en doe mijn deel.
Iedereen hoopt op zo min mogelijk doden. En ik hoop dit natuurlijk ook voor de Nederlanders. Vaneiges. Trouwens het kan goed zijn dat het binnen 3 weken omgekeerd is en dat België meer doden heeft dan Nederland. Men weet nooit hoe dit kan evolueren.

Maar daar ging het niet over. Het ging over dat pocherig gedoe altijd bij die Hollanders. Dat misplaatst gevoelen van superioriteit. Denken dat ze altijd in alles de beste zijn. En mocht het dan nog waar zijn, dan zou men nog zeggen. Maar het is niet waar. In Brabant bij jullie is het uit aan draaien op een ramp.

En dus, neen, Hollanders doen het niet beter en het wordt eens tijd dat ze dat gaan beseffen.



Toemaatje.

(NOS)

"Brabantse ziekenhuizen: we gaan plat en hebben hulp nodig."
"Brabantse ziekenhuizen doen een noodoproep aan ziekenhuizen elders in het land en het kabinet: de toestroom van patiënten die zijn besmet met het coronavirus is in Brabant zo groot dat er geen zorg meer kan worden verleend aan andere spoedeisende patiënten."

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 maart 2020 om 08:05.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 08:05   #42983
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
In Protestantse Refodorpen is het virus waarschijnlijk een straf van God.
Bash de Christenen zoveel je wilt, als je je daardoor beter voelt, en geen enkel probleem hebt met je kleinzieligheid tentoon te spreiden.


Maar misschien is het nu beter om achterlijke Chinezen te bashen voor het eten van vleermuizen en andere shit die normale mensen niet zouden moeten eten.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 10:01   #42984
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Iedereen hoopt op zo min mogelijk doden. En ik hoop dit natuurlijk ook voor de Nederlanders. Vaneiges. Trouwens het kan goed zijn dat het binnen 3 weken omgekeerd is en dat België meer doden heeft dan Nederland. Men weet nooit hoe dit kan evolueren.

Maar daar ging het niet over. Het ging over dat pocherig gedoe altijd bij die Hollanders. Dat misplaatst gevoelen van superioriteit. Denken dat ze altijd in alles de beste zijn. En mocht het dan nog waar zijn, dan zou men nog zeggen. Maar het is niet waar. In Brabant bij jullie is het uit aan draaien op een ramp.

En dus, neen, Hollanders doen het niet beter en het wordt eens tijd dat ze dat gaan beseffen.



Toemaatje.

(NOS)

"Brabantse ziekenhuizen: we gaan plat en hebben hulp nodig."
"Brabantse ziekenhuizen doen een noodoproep aan ziekenhuizen elders in het land en het kabinet: de toestroom van patiënten die zijn besmet met het coronavirus is in Brabant zo groot dat er geen zorg meer kan worden verleend aan andere spoedeisende patiënten."

Als iemand die in Nederland werkt kan ik dat beamen. Veel Nederlanders voelen zich echt superieur. Ironisch gezien zijn de minst arrogante Nederlanders die ik ken geen zuiderlingen, maar Hollanders wiens familie als drie generaties niet meer naar de kerk gaat. Ik ken er echter nog betrekkelijk weinig. Wat natuurlijk niet wel zeggen dat er geen goede mensen zijn onder de gereformeerden en katholieken die nog praktiseren. Op het werk heb ik ook zo'n collega uit Steenbergen die nog goed meevalt en zowel professioneel als respectvol blijft.

Toch is mijn liefde voor Nederland groter en zie ik het gaarne door de vingers als een simpele onhebbelijkheid van mijn collega's (niet mijn vrienden).

Laatst gewijzigd door Weyland : 21 maart 2020 om 10:03.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 10:05   #42985
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Bash de Christenen zoveel je wilt, als je je daardoor beter voelt, en geen enkel probleem hebt met je kleinzieligheid tentoon te spreiden.


Maar misschien is het nu beter om achterlijke Chinezen te bashen voor het eten van vleermuizen en andere shit die normale mensen niet zouden moeten eten.
Nah, dit is mijn gewoonlijke doen. Vorige week vrijdag deed ik mijn boodschapen in een refodorp (Dinteloord) en daar sloeg de paniek veel later toe en stond er zelfs desinfecterende gel aan de zelfbedieningskassa. Ik heb echt geen minachting voor hen ook al vind ik hun standpunt jegens vaccinaties zeer absurd.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 10:34   #42986
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Iedereen hoopt op zo min mogelijk doden. En ik hoop dit natuurlijk ook voor de Nederlanders. Vaneiges. Trouwens het kan goed zijn dat het binnen 3 weken omgekeerd is en dat België meer doden heeft dan Nederland. Men weet nooit hoe dit kan evolueren.

Maar daar ging het niet over. Het ging over dat pocherig gedoe altijd bij die Hollanders. Dat misplaatst gevoelen van superioriteit. Denken dat ze altijd in alles de beste zijn. En mocht het dan nog waar zijn, dan zou men nog zeggen. Maar het is niet waar. In Brabant bij jullie is het uit aan draaien op een ramp.

En dus, neen, Hollanders doen het niet beter en het wordt eens tijd dat ze dat gaan beseffen.



Toemaatje.

(NOS)

"Brabantse ziekenhuizen: we gaan plat en hebben hulp nodig."
"Brabantse ziekenhuizen doen een noodoproep aan ziekenhuizen elders in het land en het kabinet: de toestroom van patiënten die zijn besmet met het coronavirus is in Brabant zo groot dat er geen zorg meer kan worden verleend aan andere spoedeisende patiënten."
Feiten zijn feiten ,dus een beetje pochen is normaal.

citaat de St:

Finland is voor de derde opeenvolgende keer uitgeroepen tot het gelukkigste land ter wereld. Dit meldt een VN-rapport dat vrijdag is gepubliceerd. België staat pas op de twintigste plaats, twee plaatsen lager dan vorig jaar.

Volgens het jaarlijkse World Happiness Report is Finland het gelukkigste land ter wereld, voor Denemarken en Zwitserland. Nederland staat op plaats zes.

De resultaten verrassen in het buitenland, dat Finland beschouwt als een land met donkere winters bevolkt door stille en suïcidale mensen. De Finse bevolking geniet echter van een uitzonderlijke levenskwaliteit, een hoog veiligheidsniveau en enkele van de beste openbare diensten ter wereld. Het ongelijkheidspercentage behoort ook tot de laagste van de Oeso-landen.


https://www.standaard.be/cnt/dmf20200320_04896979

Laatst gewijzigd door cato : 21 maart 2020 om 10:35.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 11:55   #42987
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Feiten zijn feiten ,dus een beetje pochen is normaal.

citaat de St:

Finland is voor de derde opeenvolgende keer uitgeroepen tot het gelukkigste land ter wereld
. Dit meldt een VN-rapport dat vrijdag is gepubliceerd. België staat pas op de twintigste plaats, twee plaatsen lager dan vorig jaar.

Volgens het jaarlijkse World Happiness Report is Finland het gelukkigste land ter wereld, voor Denemarken en Zwitserland. Nederland staat op plaats zes.

De resultaten verrassen in het buitenland, dat Finland beschouwt als een land met donkere winters bevolkt door stille en suïcidale mensen. De Finse bevolking geniet echter van een uitzonderlijke levenskwaliteit, een hoog veiligheidsniveau en enkele van de beste openbare diensten ter wereld. Het ongelijkheidspercentage behoort ook tot de laagste van de Oeso-landen.


https://www.standaard.be/cnt/dmf20200320_04896979
Pff... Jullie Nederlanders lopen veel te hoog op met Scandinavië. Als we uw minister-president Rutte mogen geloven moet Nederland zich richten op het (let wel : protestantse) Scandinavië. Het is niet alles wat blinkt in Scandinavië, wees daar maar zeker van. Journalist Michael Booth schreef hier een boek over.

Vreselijk weer en hoge belastingen: welkom in het Scandinavië van Michael Booth. ,,Scandinavië is niet zo cool als iedereen denkt dat het is", stelt de Brit in zijn boek 'Almost Perfect People'. In deze bestseller ontrafelt de auteur de utopie rondom de Scandinavische levensstijl. Metro praat met Michael Booth over de negatieve aspecten van de idyllische - alles en iedereen ziet er fris, modern, functioneel en aantrekkelijk uit - levensstijl, waar wij, volgens de auteur, met zijn allen blind voor zijn.

De Britse auteur trouwde zelf met een Deense. Booth kreeg zo een cultuurshock in Denemarken, dat hij besloot een essay te schrijven waarin hij de Scandinavische levensstijl ontmantelt die wereldwijd wordt gezegevierd. In 'Almost Perfect People' maakt hij concepten zoals 'hygge' (het vinden van geluk in de simpele dingen) en 'lagom' (het vinden van geluk door evenwicht en gematigdheid in kleding, voedsel en vooral interieur) met de grond gelijk en brengt hij racisme, xenofobie en alcoholisme in de regio aan het licht.



Toch maar eens duchtige relativeren over Scandinavië zou ik zo zeggen. Ook over Finland. Finland zit eveneens met een enorm drankprobleem. En de Finnen drinken niet om de gezelligheid en de ontspanning (zoals de Fransen en de Engelsen en de Belgen) maar om gewoon zo vlug mogelijk stomdronken te zijn. Zo gelukkig zijn ze dus niet.




Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 maart 2020 om 12:23.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 12:23   #42988
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Pff... Jullie Nederlanders lopen veel te hoog op met Scandinavië. Als we uw minister-president Rutte mogen geloven moet Nederland zich richten op het (let wel : protestantse) Scandinavië. Het is niet alles wat blinkt in Scandinavië, wees daar maar zeker van. Journalist Michael Booth schreef hier een boek over.

Vreselijk weer en hoge belastingen: welkom in het Scandinavië van Michael Booth. ,,Scandinavië is niet zo cool als iedereen denkt dat het is", stelt de Brit in zijn boek 'Almost Perfect People'. In deze bestseller ontrafelt de auteur de utopie rondom de Scandinavische levensstijl. Metro praat met Michael Booth over de negatieve aspecten van de idyllische - alles en iedereen ziet er fris, modern, functioneel en aantrekkelijk uit - levensstijl, waar wij, volgens de auteur, met zijn allen blind voor zijn.

De Britse auteur trouwde zelf met een Deense. Booth kreeg zo een cultuurshock in Denemarken, dat hij besloot een essay te schrijven waarin hij de Scandinavische levensstijl ontmantelt die wereldwijd wordt gezegevierd. In 'Almost Perfect People' maakt hij concepten zoals 'hygge' (het vinden van geluk in de simpele dingen) en 'lagom' (het vinden van geluk door evenwicht en gematigdheid in kleding, voedsel en vooral interieur) met de grond gelijk en brengt hij racisme, xenofobie en alcoholisme in de regio aan het licht.



Toch maar eens duchtige relativeren over Scandinavië zou ik zo zeggen. Ook over Finland. Finland zit eveneens met een enorm drankprobleem. En de Finnen drinken niet om de gezelligheid en de ontspanning (zoals de Fransen en de Engelsen en de Belgen) maar om gewoon zo vlug mogelijk stomdronken te zijn. Zo gelukkig zijn ze dus niet.
U leeft in een land dat in feite failliet is.
Zelfs de coronacrisis kon Belgie niet meer redden.

https://www.standaard.be/cnt/dmf2020...A34D3181981A06

Laatst gewijzigd door cato : 21 maart 2020 om 12:23.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 12:39   #42989
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
U leeft in een land dat in feite failliet is.
Zelfs de coronacrisis kon Belgie niet meer redden.

https://www.standaard.be/cnt/dmf2020...A34D3181981A06
In plaats van naar een ander land te kijken, kijk maar eerst naar uw eigen land: Rutte 3 is in feite een minderheidsregering.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 17:25   #42990
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
In plaats van naar een ander land te kijken, kijk maar eerst naar uw eigen land: Rutte 3 is in feite een minderheidsregering.
Denk dat Nederlanders, ondanks de verschillen toch meer een collectief bewustzijn hebben als de door taal verdeelde België.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 17:29   #42991
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Bidden? Tot wie? God is volgens de godsdiensten van het Boek de alfa en de omega van alles. En dus ook van het Corona-virus. Ik zie dus niet goed in waarom we nu zouden moeten bidden.
Doe wat u goeddunkt, maar ik steek ook voor u een kaarsje op, mocht u, hoop het niet natuurlijk, ziek worden.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 18:11   #42992
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Nah, dit is mijn gewoonlijke doen. Vorige week vrijdag deed ik mijn boodschapen in een refodorp (Dinteloord) en daar sloeg de paniek veel later toe en stond er zelfs desinfecterende gel aan de zelfbedieningskassa. Ik heb echt geen minachting voor hen ook al vind ik hun standpunt jegens vaccinaties zeer absurd.
Tja, "uw wil geschiede" .
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 18:16   #42993
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Pff... Jullie Nederlanders lopen veel te hoog op met Scandinavië. Als we uw minister-president Rutte mogen geloven moet Nederland zich richten op het (let wel : protestantse) Scandinavië. Het is niet alles wat blinkt in Scandinavië, wees daar maar zeker van. Journalist Michael Booth schreef hier een boek over.

Vreselijk weer en hoge belastingen: welkom in het Scandinavië van Michael Booth. ,,Scandinavië is niet zo cool als iedereen denkt dat het is", stelt de Brit in zijn boek 'Almost Perfect People'. In deze bestseller ontrafelt de auteur de utopie rondom de Scandinavische levensstijl. Metro praat met Michael Booth over de negatieve aspecten van de idyllische - alles en iedereen ziet er fris, modern, functioneel en aantrekkelijk uit - levensstijl, waar wij, volgens de auteur, met zijn allen blind voor zijn.

De Britse auteur trouwde zelf met een Deense. Booth kreeg zo een cultuurshock in Denemarken, dat hij besloot een essay te schrijven waarin hij de Scandinavische levensstijl ontmantelt die wereldwijd wordt gezegevierd. In 'Almost Perfect People' maakt hij concepten zoals 'hygge' (het vinden van geluk in de simpele dingen) en 'lagom' (het vinden van geluk door evenwicht en gematigdheid in kleding, voedsel en vooral interieur) met de grond gelijk en brengt hij racisme, xenofobie en alcoholisme in de regio aan het licht.



Toch maar eens duchtige relativeren over Scandinavië zou ik zo zeggen. Ook over Finland. Finland zit eveneens met een enorm drankprobleem. En de Finnen drinken niet om de gezelligheid en de ontspanning (zoals de Fransen en de Engelsen en de Belgen) maar om gewoon zo vlug mogelijk stomdronken te zijn. Zo gelukkig zijn ze dus niet.



Het cultuurverschil tussen Denen en Nederlanders maar ook met de Zweden en de Noren is te verwaarlozen. Wel eens fantasieën gehad met Noren om Nederland met hun te fuseren. Was best wel grappig, merk dat de culturele afstand erg klein is tussen ons. Komt misschien door ons Viking bloed ? ????
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 21 maart 2020 om 18:16.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 18:16   #42994
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Doe wat u goeddunkt, maar ik steek ook voor u een kaarsje op, mocht u, hoop het niet natuurlijk, ziek worden.
Ik ook zal het Atheistisch gebed opzeggen voor Weyland.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2020, 18:17   #42995
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik ook zal het Atheistisch gebed opzeggen voor Weyland.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 05:51   #42996
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

Op Politico hebben ze precies in de mot dat er een haar in de boter zit tussen Nederland en België.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 14:39   #42997
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Op Politico hebben ze precies in de mot dat er een haar in de boter zit tussen Nederland en België.
Rutte heeft zich veel te lang laten beïnvloeden door zijn Nederlandse virologen 'van wereldtop'. Zij zaten fout. Helaas voor hem. Nu moet hij het roer drastisch omgooien. Ik hoop dat het hem lukt.

Nu let wel, in België zijn er ook veel slachtoffers van Corona. Gelukkig hebben we een hoge capaciteit hospitaalbedden. Maar het zal allemaal wel goedkomen in België en Nederland. Daar ga ik van uit.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 16:55   #42998
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Rutte heeft zich veel te lang laten beïnvloeden door zijn Nederlandse virologen 'van wereldtop'. Zij zaten fout. Helaas voor hem. Nu moet hij het roer drastisch omgooien. Ik hoop dat het hem lukt.

Nu let wel, in België zijn er ook veel slachtoffers van Corona. Gelukkig hebben we een hoge capaciteit hospitaalbedden. Maar het zal allemaal wel goedkomen in België en Nederland. Daar ga ik van uit.
Rutte gaf ook aan de strategie aan te passen mocht dit nodig zijn. Dit is al een paar keer gedaan. Vraag mij af wat in de praktijk nog de effectieve verschillen zijn met onze zuiderburen. Opgesloten zitten thuis of op afstand lopen van elkaar is nu het grote verschil. Te dicht op elkaar lopen wordt beboet met minimaal 400 euro.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 25 maart 2020 om 16:56.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 19:40   #42999
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

We zijn allemaal mensen in deze tijden van crisis. Gelukkig bestaat dat besef.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 19:48   #43000
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
We zijn allemaal mensen in deze tijden van crisis. Gelukkig bestaat dat besef.

Had Lou de Palingboer dat maar beseft. Hij dacht dat hij na zijn dood na enkele dagen zou verrijzen. En de familie alsmede zijn volgelingen bleven wachten rond zijn doodsbed. Maar veel langer dan 3 dagen hebben ze toch het niet volgehouden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2020 om 19:55.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be